Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

קורולה לגבי הנדל''ן אתה סותר את עצמך,

אם תוך 3 חודשים אנחנו אחרי זה בעקבות הדבקה המונית, 

לא תהיה פה כזו קריסה של המחירים..

זה יקרה רק אם המשק יושבת לשנה / שנה וחצי.

בנוסף אם אתה באמת חושב כך למה שלא תמכור את הדירה מחר ב 15% מינוס ממחיר השוק?

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם (נערך)

  

לפני 3 דקות, Transporter כתב:

 

כי אם הכיוון יהיה ברור השוק לא יוכל לעבוד...הרי אם היה ברור לכולם שכל יום יסגור אדום - כולם היו קונים שורטים

אבל בשביל שהשחקנים הגדולים ירוויחו הם חייבים לתת קצת ירוק ולהכניס פראיירים שחושבים שהגיעה נקודת ההיפוך ועוד יום יומיים לתת להם מינוס 10-15

 

 

 

 

או שפשוט לאף אחד אין מושג מה יהיה, לא לך, לא לי, לא לשחקנים הגדולים.
יש פשוט מלא ידיעות כל יום. יש מלא מידע זבל, יש מלא אי וודאות וכל זה יוצר תנודות.

""זה כמו לנסות לצפות את ביצועיהם של עסקים או של שוק המניות", אמר. "אני לא יודע לעשות אף לא אחד מהדברים הללו. אבל זה לא אומר שאני לא יכול להצליח בהשקעות לאורך זמן".

 

אמר את זה "כריש גדול" ממש לא מזמן.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
לפני 38 דקות, Pika007 כתב:

בפועל אנשים שוכחים ש 2 חבילות פסטה ו 2 קילו אורז מחזיקים בנאדם חודש בערך, ולא צריך "מזווה ענק מלא".

איזה בן אדם יכול לחיות על 800 גרם פסטה ו2 קילו אורז חודש? 

זה בערך 9000 קלוריות, כשבמשך חודש אתה שורף בסביבות ה60-75 אלף.

אנחנו בתור זוג (והיא שוקלת חצי ממני) מסיימים חבילת פסטה ביום או קילו אורז ביומיים..

עריכה אחרונה על ידי EliC25
פורסם
לפני 6 דקות, gadik6 כתב:

 

ואתה יודע, מר זיגמונד פרויד?

 

פאניקה זה לא בינארי, אלא בעלת דרגות חומרה שונות, אז אני מבקש שתפסיק לצאת בקביעות נחרצות לגבי דברים שאתה לא ממש מבין.

 

אגב, "אנשים רצחו אחד את השני בשביל לתפוס מקום על סירת ההצלה"?

יש לך סימוכין לטענה המעניינת הזאת?

 

 אנשים רומסים אחד את השני בשביל לקבל 100 דולר הנחה על טלוויזיה בבלאק פריידי אז תחשוב מה עושים במצב של חיים או מוות.

פורסם
לפני 3 דקות, EliC25 כתב:

איזה בן אדם יכול לחיות על 800 גרם פסטה ו2 קילו אורז חודש? 

זה בערך 9000 קלוריות, כשבמשך חודש אתה שורף בסביבות ה60-75 אלף.

אנחנו בתור זוג (והיא שוקלת חצי ממני) מסיימים חבילת פסטה ביום או קילו אורז ביומיים..

 

הייתי צריך לחדד, לא הדברים האלו בלבד- אלא כפחמימה של ארוחת צהריים (בהנחה שיש לך גם מנת חלבון)

אם אתה מתכנן לחיות אך ורק על אורז ופסטה, הצריכה האישית משתנה באופן רחב מאוד (וכך גם התכולה הקלורית של אורז בין זן לזן)

פורסם

ברור שלא

האמת מרוב הבטלה האינסופית הזו אני מוצא את עצמי אוכל בקושי ארוחה וחצי ביום (ארוחה מלאה ועוד איזה חביתונת לפני השינה).

אז בקטע של הצריכה זה באמת חוסך.

ובכל זאת, מה שאמתר זה 'לא צריך יותר מ...' אבל הנה אתה אומר שצריך גם חלבון, וצריך גם ארוחת בוקר, וערב... אז פתאום הפסטה והאורז לא באמת מספיקים.

פורסם

וזה אפילו כשר .

 

בשעת דחק מותר לאכול אפילו חתולים.

 

לגבי הנדל"ן,  זאת הערכה שלי , לא אומר ב 100% שזה נכון.

יש גם עלות למכירה וקנייה של נדל"ן , זה לא מניות.

ולכן למכור עכשיו בזריזות בפאניקה דירה זה לא חכם כל כך.

אני בכלל לא מאמין שאפשר למכור עכשיו דירה, גם אם מגיע קונה.

האם היית חותם איתו עכשיו חוזה?  אולי הוא ימות מחר? 

פורסם
לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

קחו אלכוהול 95% תשפכו קצת לשפריצר קטן והופ יש לכם חומר חיטוי הכי יעיל והכי זול.

 

ממש לא נכון. הצעה גרועה ביותר.

 

מומלץ לקרוא באינטרנט למה אתה טועה.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני כשעה, איצי בר כתב:

קורולה לגבי הנדל''ן אתה סותר את עצמך,

אם תוך 3 חודשים אנחנו אחרי זה בעקבות הדבקה המונית, 

לא תהיה פה כזו קריסה של המחירים..

זה יקרה רק אם המשק יושבת לשנה / שנה וחצי.

בנוסף אם אתה באמת חושב כך למה שלא תמכור את הדירה מחר ב 15% מינוס ממחיר השוק?

 

זה לא בהכרח נכון

יש המון אנשים שבעקבות המבצעים קונים דירה בשקל האחרון שנשאר להם, עוד לפני המשבר הם לא ידעו מאיפה להביא כסף למזגנים.

עכשיו פתאום סוגרים להם את הברז חודשיים שלושה, והם פתאום מבזבזים הרבה יותר

לא בטוח שיהיה להם מאיפה להחזיר

פורסם
לפני 1 שעה, ChemGuy85 כתב:

ומה עם הבורסה? אתמול הקריסה הכי גדולה מאז 1987, היום הזינוק הכי גדול מאז 1933. 

 

מזנקת -> קורסת -> קורסת -> קורסת -> מזנקת -> קורסת -> מזנקת

 

בחיי לכולם נדפק המוח אנשים עפים מחרדה להכחשה מהיסטריה לאופוריה. 

פספסת את הדפסת הכסף המאסיבית שמתחוללת בכל מקום בעולם ובעיקר בארה"ב.

הרחבה כמותית 3 ב2011  היתה נדמה לי, וכללה 85 מיליארד בחודש, היום מדברים על 125 ביום! ובשביל להרגיע את השוק, הורידו את המכסה שהיתה (700 מיליארד) ואמרו שירחיבו כמה שצריך.

גם אם היינו במלחמת עולם, וקורונה לקינוח, הבורסה היתה עולה.

  • מצחיק 2
פורסם (נערך)

אתם מפספסים את הנק'. הווירוס ייעלם רק שיהיה חיסון.   המטרה בהסגר היא למתן את ההתפשטות, לתת למי שנבדק להחלים ולפתח חסינות, וכך עוד חודש אחוז הנדבקים ירד אחוז החולים ירד ולא נצטרך 10 אלף מכונות הנשמה. זקנים עדיין ילכו לעולמם, פה ושם יתפלח איזה צעיר מסיבה לא ברורה. אבל נמשיך לחיות, העניין הוא למתן. 

 

מה שמעניין הוא לומדים המון על האופי האנושי בימים אלו. כל עניין אגירת נייר הטואלט, כל עניין התנהלות הבורסה שמתבססת על הצהרות טרמפ.

רוב האנושות היא עדר עזים. 

 

מה שמפחיד הוא, מה יקרה במגיפה הבאה. שההשלכות יהיו יותר משיעול וחום. וזה יקרה במהלך תקופת חיינו.  

 

ב-2003 שיצא הסארס היה קטלני בהרבה, חזר בצורה משודרגת וחכמה יותר. מה אם הוירוס הבא יהיה יותר משודרג? מה אם הוירוס הבא  יעבור באוויר (לא דרך טיפות שעפות באוויר, אלא דרך actual אוויר) - כל האוויר יהיה מזוהם במהרה ואנושות תגווע. וכל כריתת העצים, והזיהום אוויר לא בדיוק עוזרים לנושא של של איכות האוויר. 

 

האנושות בדרך להתדרדרות. ידענו ימי "זוהר", ידענו מלחמות. עוד תקופה כל זה לא ישנה יותר. 

עריכה אחרונה על ידי Smiro
פורסם (נערך)

היו מגפות הרבה (הרבה) יותר קטלניות בהיסטוריה של המין האנושי והאנושות המשיכה הלאה. אנושות לא תגווע מקורונה ולא תגווע מקורונה על סטרואידים. למזלנו בימינו יש כלים להתמודד עם מגפה מה שלא היה לפני 100 שנים. אם מגפות עולמיות יהפכו למשהו שרואים פעם ב-20 שנה במקום פעם ב-100 שנים בני אדם יסתגלו בהתאם. חיים יהיו שונים. אני לא יודע אם לטובה או לרעה, אבל שונים.

 

בנוגע להדרדרות האנושות בני אדם היום חיים יותר טוב מאשר בכל שלב בתולדות המין האנושי. יש אוכל בשפע, מים נקיים זורמים בברז, חשמל, חימום, קירור, קורת גג יציבה, אפשרות לקיים יחסי מין בטוחים ממחלות מין והיריון לא רצוי והמון ידע ובידור זמין לכל כמעט בחינם. 

 

למלך באירופה לפני 200 שנה לא היה חצי מזה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם

המחלות יתפתחו ויהיו משוכללות יותר, ההפצה שלהן וסיכויי ההדבקה גוברים, תרופות ומדע לא בדיוק עוזר במקרים של מחלות חדשות. וירוסים גם מתפתחים ומשתדרגים. אין לך תרופה 100% לאיידס, (להגיע למצב שיהיה  אפשר לחיות עם זה לקח עשרות שנים), שפעת עדיין חוזרת כל שנה בצורה שונה. קורת גג נכון מים נקיים - עד שיגיע וירוס שיזהם אותם. כנ"ל לגבי אוויר.  אוכל בשפע שוב פעם, תזהם את מקורות המים / אוויר לא יעזור לך בדיוק. 

אנשים יסתגלו? איך תסתגל לוירוס שמופץ באוויר? 

×
×
  • תוכן חדש...