Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 18 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

גלי הדף מפצצת אטום שהטיל הפד. נראה מה יהיה שבוע הבא. 

מסכים לגמרי, ולכן זאת דוגמה מעולה למה ניתוח טכני לא עובד- ההמלצה שלו הפסידה- אמר לעשות שורט כשיורדים מ- 2300 ולהפסיק אם יעלה מעל 2400.

פורסם
לפני 1 שעה, EliC25 כתב:

עזבו הכל, לדעתי ניצחנו את הנגיף, לא הייתה פה תגובה של COVID 19 כבר כמה ימים.

 

טרם. הוא הסיבה לכך שעמוס עדיין קורס ואיטי.

פורסם
מסכים לגמרי, ולכן זאת דוגמה מעולה למה ניתוח טכני לא עובד- ההמלצה שלו הפסידה- אמר לעשות שורט כשיורדים מ- 2300 ולהפסיק אם יעלה מעל 2400.

אם מסתכלים על גרף המדדים של החודש האחרון זה נראה כמו קטע ראלי. הניתוח היחיד שאפשר לעשות שם זה על סוגי הפניות.
  • מצחיק 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

Hear ye hear ye

 

Benjamin Netanyahu, the First of His Name, King of the Andals and the First Men, Lord of the Seven Kingdoms, and Protector of the Realm

 

ימסור נאום לממלכה סליחה לאומה בשעה 20:15

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

^

אזרחי ישראל, ____________

הפחדות

בלהות

הפחדות

אין מנוס

אין ברירה

התוצאה:

בלית ברירה החמרנו את הסגר.

הנחיתי את המשטרה לפרוס כוחות מתוגברים במוקדי העיר ולסייר .

אנו פועלים בנחישות ובאחריות.

בעזרתכם ובעזרת ה'

נעבור את זה.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם (נערך)

מתערבים על 10 לייקים וירטואליים? 

 

אנו מפעילים את כל מנגנוני הביטחון במטרה להשיג מכונות הנשמה מכל קצוות תבל

 

שרה רעייתי עומדת כאן לצידי 

 

אנו נמצאים בסיטואציה שלא הייתה כדוגמתה בהיסטוריה 

 

אנו לא נאפשר למראות שמגיעים מאיטליה וספרד להתרחש כאן בארץ ישראל 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 24 דקות, ChemGuy85 כתב:

מתערבים על 10 לייקים וירטואליים? 

 

חופשי , קבל 1 מראש במזומן 

 

לפני 24 דקות, ChemGuy85 כתב:

אנו מפעילים את כל מנגנוני הביטחון במטרה להשיג מכונות הנשמה מכל קצוות תבל

 

זה לא בעיה להגיד, גם ככה אלו שירותים חשאיים ואין לו סיכוי להשיג שום מכונה.

באחד הנאומים הקודמים הוא דיבר על מכונות בייצור של ישראל , אני לא מבין איך אחרי שרצחו פה את התעשייה 

חושבי שיש מספיק בתי מלאכה לייצור מכונות שעולות 50 אלף דולר.

יש מצב שדווקא החמאס (שקנה את כל המחרטות של ישראל) יכול להתחיל לייצור מכונות הנשמה בקצב יותר מהיר מאיתנו.

וכמובן גם לחפור את הרכבת תחתית בתל אביב, אבל זה לשירשור אחר.

 

לפני 24 דקות, ChemGuy85 כתב:

שרה רעייתי עומדת כאן לצידי 

 

לא מאמין שהיא תסתכן , היא בבית עם הילדים סגורה הרמטית ולא מוכנה לצאת.

 

לפני 24 דקות, ChemGuy85 כתב:

אנו נמצאים בסיטואציה שלא הייתה כדוגמתה בהיסטוריה 

 

צודק

לפני 24 דקות, ChemGuy85 כתב:

אנו לא נאפשר למראות שמגיעים מאיטליה וספרד להתרחש כאן בארץ ישראל 

 

 

 

רק שיגיד איך הוא הולך לעשות את זה? 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ממתין לתקציר מנהלים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

בתור מי שפתח את השרשור, אך כנראה לא תורם בו מספיק, החלטתי לקחת על עצמי את התפקיד של גיא פינס. אז בתפקיד סלבריטי הקורונה של היום, קבלו את... [תופים בבקשה]
 

הנסיך צ׳ארלס, יורש העצר של הממלכה - חולה בקורונה. כנראה נדבק מנסיך מונקו שחולה גם הוא...

עריכה אחרונה על ידי garicho
  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, ChemGuy85 כתב:

כנ"ל. אני לא מסוגל לשמוע אותו נואם. כל פעם שאני צופה בו אני מרגיש כאילו אני צופה בערוץ הקניות. 

הוא תמיד חופר כמה אנחנו במצב טוב הודות לו, לקשרים שלו ולשרה, קצת בעזרת השם וזורק מילה טובה לצוותי הרפואה וממשיך לספר איך אנחנו טובים יותר מכל העולם בהתמודדות על המגפה. אחריו עולה ליצמן, ממלמל כמה דברים לא ברורים, ואז עולה הנציג של משרד הבריאות ומתחיל "הכל פה חרא אין סיכוי תתכוננו למות".

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • מצחיק 6

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...