Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תקציר מנהלים:

- נא להישמע ולהקשיב להנחיות

- אם לא יהיה שיפור במצב אנחנו בדרך לסגר מלא, נערכים ומתחילים בהכנת הקרקע מבחינה לוגיסטית ומשפטית.

- הגדלת כמות הבדיקות

- קריאה חוזרת לאחדות.

 בלה בלה בלה בלה  אין כאן חידוש.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם
לפני 2 דקות, korola כתב:

חבל הוא לא אמר כלום על חבילת הסיוע לעצמאים.

 

 

באמת חשבת שהוא יגיד? קל להתעלם מעצמאיים כי הם לא על הראדר בכלל. off the gird. עצמאיים הם השקופים האמיתיים בחברה הישראלית. 

 

כרגע יש בישראל 20% מובטלים. אם היו כוללים גם עצמאיים המספר היה מזנק לשמיים ולביבי היה הרבה יותר קשה למכור את סיפורי הסגר לציבור. 

פורסם
Just now, Benor כתב:

תקציר מנהלים:

- נא להישמע ולהקשיב להנחיות

- אם לא יהיה שיפור במצב אנחנו בדרך לסגר מלא, נערכים ומתחילים בהכנת הקרקע מבחינה לוגיסטית ומשפטית.

- הגדלת כמות הבדיקות

- קריאה חוזרת לאחדות.

 בלה בלה בלה בלה  אין כאן חידוש.

 

אבל... גם אין אזכור לשרה. זה כבר משהו חיובי.

  • רעיון טוב! 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בקיצור אותו דבר רק 100 מטר, שקודם פשוט אמרו "קרוב לבית".

חיוניים עובדים, חנויות פתוחות, משלוחים ממסעדות ובתי קפה.

נו טוב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

 

באמת חשבת שהוא יגיד? קל להתעלם מעצמאיים כי הם לא על הראדר בכלל. off the gird. עצמאיים הם השקופים האמיתיים בחברה הישראלית. 

 

כרגע יש בישראל 20% מובטלים. אם היו כוללים גם עצמאיים המספר היה מזנק לשמיים ולביבי היה הרבה יותר קשה למכור את סיפורי הסגר לציבור. 

 

ברור שלא, אני מכיר את המערכת די טוב מבפנים. 

אני מחכה לתקציבי הסיוע להיי-טק שלא יאחרו להגיע בסוף המשבר. 

תקציב הרשות לחדשות בשנים האחרונות היו בסביבות 1.5 מילארד ש"ח בשנה.

מקווה שיכפילו או ישלשו אותם בשנים הבאות. 

 

 

פורסם

לא מעט מהציבור הולך לפקוד בהמוניו את הסופרים ורשתות הפארם בדיוק כפי שהיה מלפני שבועיים, כהכנה להחמרה נוספת שהמשמעות שלה היא סגר מלא.

במקום לדרוש מכל סופר להציב שומר (או עובד המקום) ואשכרה להגביל את כמות האנשים שנמצאים בחלל הסניף בכל רגע נתון (הדבר נתון לשיקול דעת הנהלת הסניף עד כמה שידוע לי), נותנים יד חופשית להמשך הבזיון.

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, ALÞћÃ כתב:

 

אבל... גם אין אזכור לשרה. זה כבר משהו חיובי.

אבל עדיין יש אזכור לקשרים אישיים.

קשרים דיפלומטיים חובקי עולם.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

בוודאי כי כל חברה לייצור ציוד רפואי שומרת בצד מכונות הנשמה ומסכות במיוחד לביבי. 

 

נו באמת... מי בכלל סופר את ביבי ואת מדינת ישראל כאשר כל מדינה בעולם מתמודדת עם מחסור קשה בציוד רפואי ומכונות הנשמה. 

 

לא מבין איך אנשים קונים את הקשקוש הזה פעם אחר פעם אחר פעם. 

פורסם
לפני 19 דקות, ChemGuy85 כתב:

ביבי איבד אותי בהשוואה של הקורונה למוות השחור. 

 

הוא לא איבד אותך, הוא הרוויח עוד כמה מאות מצביעים. "הודעת המלך" כל יומיים שלושה ב 9 בערב זה קמפיין בחירות, הודעות לציבור הגיוני שיעביר דובר ממשרד הבריאות.

פורסם

רק שתדע שיש בעולם המון סוכנים (לא רק של ישראל), 

שמסתובבים עם מזוודות מלאות דולרים לרכישת מערכות הנשמה ממחסני חירום של מדינות בעולם. 

אולי כבר מאוחר מידי , אבל יש מספיק מדינות עולם שלישי (ולא רק) שמנהלי בתי חולים/ אחראים בצבא/ ועוד

שישמחו למכור במזומן מכונות כאלה. 

 

אבל זה לא אומר שיש לנו סיכוי להצליח לרכוש, גם ארה"ב הפעילה את כל הכוחות שלה ולהם יש הרבה יותר סוכנויות בעולם

פורסם

אין כמו לחתום נאום עם הפחדה טובה. לעשות השוואה בין הקורונה למוות השחור זה ממש, אבל ממש לזלזל באינטליגנציה של הציבור. 

פורסם
לפני 7 דקות, ALÞћÃ כתב:

לא מעט מהציבור הולך לפקוד בהמוניו את הסופרים ורשתות הפארם בדיוק כפי שהיה מלפני שבועיים, כהכנה להחמרה נוספת שהמשמעות שלה היא סגר מלא.

במקום לדרוש מכל סופר להציב שומר (או עובד המקום) ואשכרה להגביל את כמות האנשים שנמצאים בחלל הסניף בכל רגע נתון (הדבר נתון לשיקול דעת הנהלת הסניף עד כמה שידוע לי), נותנים יד חופשית להמשך הבזיון.

 

 

לא הבנתי , כבר לפני שבועיים הייתה התנפלות . מאז דיווחו פה שאין תורים.

אפשר להזמין חופשי אונליין. 

חלק מהסופרים כבר פתוחים 24 שעות ביממה , 

אז אתה באמת חושב שיש עוד כמה מרחפים שאין להם סטוק ל-3 חודשים בבית?

לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

אין כמו לחתום נאום עם הפחדה טובה. לעשות השוואה בין הקורונה למוות השחור זה ממש, אבל ממש לזלזל באינטליגנציה של הציבור. 

 

התכוונת לדעת מה האינטליגנציה הממוצעת של ציבור הבוחרים הפוטנציאלים שלו.

אני לא חושב שהוא מזלזל , הוא פשוט יודע 

×
×
  • תוכן חדש...