Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אם ההנחות האלו מבוססות על מודלים מתמטיים שניתן להוכיח באמצעותם - הרי שלא מדובר בהפצה של בהלה אלא הצגת תרחיש אפשרי...

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נכון, אבל מה לעשות שחלק מהציבור מפרש תרחישים כאלה בצורה של בהלה שגורמת להסתערות מיותרת על חנויות ומקרי הדבקה נוספים?

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אם כך יש בעיה בהסברה והנחיות אמורפיות לחלוטין.

 

הבעיה היא לא הצגת התרחישים שמגובים במודלים מתמטיים.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

אנחנו פה בפורום מקצועי ולא בתוכנית תעודה במערכת הפצה המונית (TV)

ולכן מותר לנו לדון בהערכות ותרחישים אפשריים , אף אחד לא חותם למטה פרופ' למדעי הבריאות. 

 

בסה"כ מי שעושה היום נזק זה פרופ' מכובדים שמרגיעים את האוכלוסייה, 

פרופ' שמכריז בפריים טיים בטלוויזה שמיליון חולים בעוד חודש (שמנכ"ל משרד הבריאות אומר) זה שטות גמורה,

ואז מייד ממשיך ואומר שכל 3 ימים כמות החולים מכפילה את עצמה ואין סיכוי שנגיע ל מיליון כי היום יש רק 1600. 

 

אז אלפי אזרחים חושבים שהממשלה סתם לחוצה וסתם מעבירה הנחיות מפגרות ולא מקיימים אותם.

אלפי התל אביבים שרצים על שפת הים לא שונים בהרבה מאפלי הדוסים שמסתובבים במאה שערים,

שניהם לא מבינים במגפות ושניהם לא מבינים שצריך להוריד דרסטית את החיכוך בין אנשים. 

 

רק תצפו במה שקורה באיטליה , שום ממשלה ושום מערכת בריאות לא יכולה למנוע את זה.

היחידים שיכולים למנוע את זה , זה אנחנו, האזרחים.  פשוט לא לצאת מהבית. 

 

מי היה בגלילות היום?  יש פקק ענק מכביש 5 לכיוון הכניסה למרכז קניות שם.

מי היה באיילון ? עדיין איילון מלא ברכבים. 

 

אנחנו בפורום רכב, אז ברכב יש מרחק בלימה, כולנו יודעים שאם נוסעים ב 100 קמ"ש ולוחצים על הבלמים.

אז יקח כמה מאות מטרים עד שהרכב יעצור.

 

גם בקורונה , מרחק הבלימה הוא 14 יום , מהרגע שאתה מכניס את האוכלסייה לסגר יש 14 יום עד שרואים תוצאות . 

כל מה שעשו עד עכשיו רק פגע בכלכלה , אבל לא באמת לחצו על הבלמים , רק ליטפו אותם. 

 

רק עובדות:

עד היום יש לנו 2000 חולים.

קצב ההכפלה  כל 3 ימים.

בשבועיים זה פי 32 .

תלחץ היום על הבלמים אתה עלול לעצור בעוד שבועיים.

כל 3 ימים שאתה מחכה עם הבלמים זה כפול 2. 

 

 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3
פורסם

כרגע נראה שיש עליה בכמות הנדבקים בעיקר כי יש עליה בכמות הבדיקות.

עדיין אחוז החיוביים מתוך כלל הנבדקים נשאר זהה, כך שאנחנו היינו מגיעים למספר שאנחנו בו היום, רק עוד שבוע למשל, אם היינו ממשיכים לבדוק באותו קצב.

פורסם
לפני 10 דקות, korola כתב:

אנחנו פה בפורום מקצועי ולא בתוכנית תעודה במערכת הפצה המונית (TV)

ולכן מותר לנו לדון בהערכות ותרחישים אפשריים , אף אחד לא חותם למטה פרופ' למדעי הבריאות. 

 

בסה"כ מי שעושה היום נזק זה פרופ' מכובדים שמרגיעים את האוכלוסייה, 

פרופ' שמכריז בפריים טיים בטלוויזה שמיליון חולים בעוד חודש (שמנכ"ל משרד הבריאות אומר) זה שטות גמורה,

ואז מייד ממשיך ואומר שכל 3 ימים כמות החולים מכפילה את עצמה ואין סיכוי שנגיע ל מיליון כי היום יש רק 1600. 

 

אז אלפי אזרחים חושבים שהממשלה סתם לחוצה וסתם מעבירה הנחיות מפגרות ולא מקיימים אותם.

אלפי התל אביבים שרצים על שפת הים לא שונים בהרבה מאפלי הדוסים שמסתובבים במאה שערים,

שניהם לא מבינים במגפות ושניהם לא מבינים שצריך להוריד דרסטית את החיכוך בין אנשים. 

 

רק תצפו במה שקורה באיטליה , שום ממשלה ושום מערכת בריאות לא יכולה למנוע את זה.

היחידים שיכולים למנוע את זה , זה אנחנו, האזרחים.  פשוט לא לצאת מהבית. 

 

מי היה בגלילות היום?  יש פקק ענק מכביש 5 לכיוון הכניסה למרכז קניות שם.

מי היה באיילון ? עדיין איילון מלא ברכבים. 

 

אנחנו בפורום רכב, אז ברכב יש מרחק בלימה, כולנו יודעים שאם נוסעים ב 100 קמ"ש ולוחצים על הבלמים.

אז יקח כמה מאות מטרים עד שהרכב יעצור.

 

גם בקורונה , מרחק הבלימה הוא 14 יום , מהרגע שאתה מכניס את האוכלסייה לסגר יש 14 יום עד שרואים תוצאות . 

כל מה שעשו עד עכשיו רק פגע בכלכלה , אבל לא באמת לחצו על הבלמים , רק ליטפו אותם. 

 

רק עובדות:

עד היום יש לנו 2000 חולים.

קצב ההכפלה  כל 3 ימים.

בשבועיים זה פי 32 .

תלחץ היום על הבלמים אתה עלול לעצור בעוד שבועיים.

כל 3 ימים שאתה מחכה עם הבלמים זה כפול 2. 

 

 

 


תחושת בטן שלי מספר החולים האמיתי הוא לפחות פי 10.
כל המספרים שאתה מציג הם בולשיט אחד גדול. הם מבוססים על מידע שגוי.
הווירוס הזה כנראה משתולל בעולם כבר המון זמן, לא אתפלא אם מספר החולים האמיתי בעולם הוא כמה מיליונים טובים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, korola כתב:

אנחנו בפורום רכב, אז ברכב יש מרחק בלימה, כולנו יודעים שאם נוסעים ב 100 קמ"ש ולוחצים על הבלמים.

אז יקח כמה מאות מטרים עד שהרכב יעצור.

 

ככלל מרחק הבלימה מ-100 קמ"ש הוא כ-60 מטרים, מרחק העצירה (כלומר מרחק תגובה + מרחק בלימה) הוא קצת פחות מ-80 מטרים, בד"כ מתייחסים לזה כאל 80 עגול.

 

Carry On

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 35 דקות, EliC25 כתב:

כרגע נראה שיש עליה בכמות הנדבקים בעיקר כי יש עליה בכמות הבדיקות.

עדיין אחוז החיוביים מתוך כלל הנבדקים נשאר זהה, כך שאנחנו היינו מגיעים למספר שאנחנו בו היום, רק עוד שבוע למשל, אם היינו ממשיכים לבדוק באותו קצב.

 

 

אתה יכול להעלות לפה שוב את כמות הבדיקות וכמות החיוביים מתוך הבדיקות.

כי בפעם האחרונה שמישהו העלה לפה את הגרף זה לא היה ככה. 

שהעלו את כמות הבדיקות אז אחוזי החיוביים ירדו , רק בהמשך הימים זה עלה בחזרה.

 

עריכה

מצאתי , נכניס את זה לאקסל ונראה מה יצא.

 

עוד עריכה:

ההנחה שלך קרסה, למרות העליה בכמות הבדיקות יש עלייה באחוזי החיוביים.

שבדקו מעט גילו 4% מתוך כמו הבדיקות.

היום בודקים הרבה יותר ומגלים באחוזים פי 2 יותר 8% .

אז העלייה בחולים עולה בקצב כפול מהעלייה בכמות הבדיקות, קורה לנו מה שקרה בסין.

העלייה בהדבקה היא בקצב שלי פי 2 כל 3 ימים 

והם לא מסוגלים להכפיל את כמות הבדיקות כל 3 ימים .

בקצב הזה נגיע למצב שהבדיקות מיותרות , כי יהיה לך 100% חיוביים בבדיקות. 

ואז הסינים הבינו זאת ועברו לאיבחון המחלה לפי סימפטומים ולא לפי הבדיקות.

 

 

image.png.9aab92173d6364de5d73427c0a375367.png

 

 

אחוז חיוביים בדיקות   
1.3% 3 226 03/03/2020
0.8% 1 121 04/03/2020
2.3% 4 177 05/03/2020
0.7% 2 301 06/03/2020
3.9% 15 387 07/03/2020
0.4% 2 473 08/03/2020
3.5% 20 568 09/03/2020
3.6% 18 500 10/03/2020
4.5% 22 489 11/03/2020
4.5% 31 691 12/03/2020
4.8% 34 711 13/03/2020
5.9% 36 609 14/03/2020
5.0% 53 1069 15/03/2020
5.4% 65 1213 16/03/2020
5.1% 103 2032 17/03/2020
3.9% 101 2558 18/03/2020
5.3% 152 2850 19/03/2020
6.5% 161 2473 20/03/2020
5.6% 105 1889 21/03/2020
8.5% 264 3095 22/03/2020
9.2% 345 3748 23/03/2020
8.8% 448 5067 24/03/2020

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

תגיד, קורולה, לא ברור לך שכל עוד אין בדיקות סקר מדגמיות נרחבות, כל המספרים האלה שווים לת*ת? כי כל הבדיקות מוטות, מספיק שמגיעים שני מטוסים עם ישיבה-בוחערס מברוקלין וזה משנה את כל התמונה?

ממש לא מפריעים לי הניתוחים שלך והפוסטים שלך, אני לא נגד וגם לא חושב שאתה לגמרי טועה (וגם לא לגמרי צודק), אבל בחייאת. כולנו כרגע בכל העולם נמצאים בחדר חשוך בלי פנס וממששים פיל גדול שעומד בשקט במרכז החדר. אחד ממשש את החדק וחושב שזה נחש, שני ממשש את הקרן וחושב שזה קרנף, שלישי ממשש את הרגל וחושב שזה עץ.... וגו'.

לישראלים יש בעיה מובנית לומר שלוש מילים: אני-לא-יודע.


 

  • רעיון טוב! 2

חזיר דיזל

פורסם
לפני 25 דקות, korola כתב:

ההנחה שלך קרסה, למרות העליה בכמות הבדיקות יש עלייה באחוזי החיוביים.

שבדקו מעט גילו 4% מתוך כמו הבדיקות.

היום בודקים הרבה יותר ומגלים באחוזים פי 2 יותר 8% .

ההנחה שלי לא קרסה, ג'יזס.

אתה טוען שהמגפה מתפשטת בצורה מעריכית, כך שהיינו צריכים לראות גם עליה מעריכית באחוזים כאשר מספר הבדיקות נשאר דומה, אבל המצב נשאר די דומה - אחוזים בודדים מכלל הנבדקים נמצא חולה, ואני לא מדבר מההתחלה אלא כמובן מהשבוע וחצי האחרונים כשהתחילו להעלות את קצב הבדיקות.

נכון, 8 וחצי אחוז לעומת 6 אחוז או 5 אחוז זה לא אותו דבר, אבל זה לא קרוב להכפלה שאתה מדבר עליה.

פורסם

יש בטוויור חדשות מסין שלא עוברים דרך הצנזורה של המפלגה.

הם אומרים שבשלושת החודשים האחרונים 21 מיליון חשבונות של טלפונים סלולרים נותקו.

יש סטונדטים ועובדים זרים שעזבו אבל יש לפחות מיליון אנשים שחסרים בספירה.

 

(איזה יופי רואים את זה בפורום החדש)

 

אייל

פורסם

אי אפשר עדיין לעשות סקר לכל האוכלוסייה , כי המספרים עדיין קטנים מידי.

המחלה מתפשטת בקצב מעריכי לא רק בישראל, בכל מקום בעולם.

מטוס אחד או שניים לא ממש מזיזים למצב בעולם.

ברגע שהמחלה עולה בקצב מעריכי זה לא משנה מה בסיס החזקה (כול עוד הוא גדול מ-1). 

 

אני באמת לא יודע מה יהיה , הכל יכול להיות .

אבל אני בשוק שאתם מסתכלים על המספרים ולא רואים את האמת. 

מילא אם המספרים של ישראל לא היו תואמים את העולם, אבל המספרים שמתקבלים בישראל תואמים לחלוטין את המספרים של שאר העולם.

אז מה אתם טוענים ? שבכל העולם מזייפים בדיוק אותו דבר?

 

אפשר להרכיב על אקסל את המספרים מ: איטליה , ספרד, אנגליה ועוד... ולראות בכל המדינות המספרים עלו בדיוק אותו דבר. 

 

וגם אצלנו זה לא שונה,  אבל ברור לי שקשה לקבל את העובדות האלה, זה לא פשוט להבין ולהכיל. 

אני לא עושה את זה כדי שבעתיד יגידו קורלה צדק. 

אני כותב את זה כי אני מאמין שזה מה המצב.

 

 

וכן .. אני לא יודע .. אין לי מושג מה יקרה.

אם היה לי מושג אז הייתי כבר מיליונר ואני לא בדיוק מיליונר. 

ולא הייתי כותב פה , אלה במקום אחר. 

 

 

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, קורן בן אשר כתב:

כולנו כרגע בכל העולם נמצאים בחדר חשוך בלי פנס וממששים פיל גדול שעומד בשקט במרכז החדר. אחד ממשש את החדק וחושב שזה נחש, שני ממשש את הקרן וחושב שזה קרנף, שלישי ממשש את הרגל וחושב שזה עץ.... וגו'.

 

לפיל אין קרן, יש לו חטים

 

Carry On

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
Just now, m3x7r3m3 כתב:

 

לפיל אין קרן, יש לו חטים

 

Carry On

 

אני בכלל חיכיתי להוא שימשש את ה...

  • מצחיק 2
×
×
  • תוכן חדש...