Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הכי חשוב לא להסתכל על המקרים הסגורים, כי הם פשוט לא נכונים ואתה יכול לקבל תמונה לא נכונה מהם.

בשבועיים האחרונים אחוז התמותה במקרים הסגורים עלתה מ 7% ל 15% ... 

אבל לא נכון להתסכל על זה, כי ככה זה בשלבים הראשונים.

בסוף בסוף התמותה תהיה יותר נמוכה , כבר הסבירו לי את זה מקודם , אבל עדיין לא הבנתי כמה נמוך.

ועל מה כן להסתכל. 

 

תמותה ביחס לכמות הנדבקים הכוללת?  זה כבר 4.5% וברור שזה גם לא נכון.  

 

יש איזה פרופ' שאמר שאצלנו יהיה רק 0.34 % , מקווה שהוא צודק.

אולי יש יתרון להזנחה של מערכת הבריאות ב 10 שנים האחרונות, 

הזיהום בבתי חולים הרג ב-10 שנים האחרונות כ 100,000 קשישים שהיו אמורים להיות בחיים היום

ולמות מהקורונה.

ככה מערכת הבריאות של ישראל עזרה לנו להוריד את התמותה מהקורונה

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

ומה עם הבורסה? אתמול הקריסה הכי גדולה מאז 1987, היום הזינוק הכי גדול מאז 1933. 

 

מזנקת -> קורסת -> קורסת -> קורסת -> מזנקת -> קורסת -> מזנקת

 

בחיי לכולם נדפק המוח אנשים עפים מחרדה להכחשה מהיסטריה לאופוריה. 

  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, ALÞћÃ כתב:

הנקודה שלי היא שלהשתמש בארה"ב כגורם מייצג זו טעות, אבל זה עבד כאן יופי. מלפני שבועיים אנשים אגרו ניירות טואלט ופחיות טונה כאילו אין מחר. למה? כי copy-paste מארה"ב. אפס רציונל.

בחייאת, מכר שהיגר לקולורדו טוען שרב המכר העכשווי ב Costco הוא פאקינג בידה. בידה הוא הפתרון נגד נגיף שבכלל לא מחולל בעיות בעיכול.

יכול לצמצם בצורה מאוד משמעותית את הצורך ואת כמות השימוש בנייר טואלט.

יש סיכוי גדול שבגלל זה.

+ האפקט הפסיכולוגי והלחץ להרגיש היגייניים נקיים כל הזמן.

במידת מה יש היגיון מאחורי זה.

מצב חירום מצריך הצטמצמות.

עריכה אחרונה על ידי Benor
  • מעניין 1
פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

הכי חשוב לא להסתכל על המקרים הסגורים, כי הם פשוט לא נכונים ואתה יכול לקבל תמונה לא נכונה מהם.

בשבועיים האחרונים אחוז התמותה במקרים הסגורים עלתה מ 7% ל 15% ... 

אבל לא נכון להתסכל על זה, כי ככה זה בשלבים הראשונים.

בסוף בסוף התמותה תהיה יותר נמוכה , כבר הסבירו לי את זה מקודם , אבל עדיין לא הבנתי כמה נמוך.

ועל מה כן להסתכל. 

 

תמותה ביחס לכמות הנדבקים הכוללת?  זה כבר 4.5% וברור שזה גם לא נכון.  

 

יש איזה פרופ' שאמר שאצלנו יהיה רק 0.34 % , מקווה שהוא צודק 


טראמפ אמר בהתחלה שתחושת הבטן שלו אומרת פחות מ%. טמבל טמבל אבל בטן איינשטיין.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

גם היום ראיתי במשך כמה שעות ידיעה על כך שמשנה למנכ"ל משרד הבריאות מדבר על סגירת כל הסופרים וחלוקת מנות קרב לאזרחים בתור תרחיש מציאותי.
אמרתי לעצמי - אוי לא! שוב כולם ירוצו היום לסופרים וידביקו אחד את השני .
מהר מאוד יצאה ההודעה שבשום שלב לא מתכננת סגירת רשתות המזון. לא מובן לי, מה המנגנון והמדיניות ההודעות של משרד הבריאות ומה רמת ההבנה של ההשלכות לכל אחד שם , שיוצא עם הצהרות לציבור .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

האמת? השתמשתי באסלה חכמה במלון בטיוואן ובחיי זה כל כך טוב לא מבין למה אין את זה בכל בית בישראל. מושב מחומם, שטיפת טוסיק. נקי, נעים ולא מבזבז נייר טואלט. 

  • לא הבנתי... 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

לא יודע, אסלה חכמה עם איזה מוט מתארך שמחפש את פי הטבעת שלי מפחידה אותי יותר מכל ווירוס.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
Just now, vladclar כתב:

אמרתי לעצמי - אוי לא! שוב כולם ירוצו היום לסופרים וידביקו אחד את השני.

 

זה בדיוק מה שהחל להתרחש שוב מהערב. כשהפיק יהיה במהלך חמישי בערב ובשישי.

פורסם (נערך)

 

לפני 2 דקות, farkash7 כתב:

לא יודע, אסלה חכמה עם איזה מוט מתארך שמחפש את פי הטבעת שלי מפחידה אותי יותר מכל ווירוס.

 

זה הדבר הכי טוב בעולם. פשוט דבר גאוני. 

לפני 2 דקות, ALÞћÃ כתב:

 

זה בדיוק מה שהחל להתרחש שוב מהערב. כשהפיק יהיה במהלך חמישי בערב ובשישי.

 

גם התקשורת שלנו מטומטמת וגם המנכ"ל הזה מטומטם שהוא מתבטא בצורה כזאת. הוכחה שאפשר להיות רופא ועדיין להישאר אידיוט גמור. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני 44 דקות, ChemGuy85 כתב:

אתה לא יודע איך נראת פאניקה אמיתית אז אני מבקש שתפסיק לעשות זילות למילה הזאת. די מעייף לשמוע "פאניקה" על פיסת מידע שנזרקת בתקשורת. 

 

פאניקה זה כאשר הטיטניק שקעה ואנשים רצחו אחד את השני בשביל לתפוס מקום על סירת הצלה. זו פאניקה.

 

 

 

ואתה יודע, מר זיגמונד פרויד?

 

פאניקה זה לא בינארי, אלא בעלת דרגות חומרה שונות, אז אני מבקש שתפסיק לצאת בקביעות נחרצות לגבי דברים שאתה לא ממש מבין.

 

אגב, "אנשים רצחו אחד את השני בשביל לתפוס מקום על סירת ההצלה"?

יש לך סימוכין לטענה המעניינת הזאת?

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם
לפני 1 דקה, gadik6 כתב:

 

ואתה יודע, מר זיגמונד פרויד?

 

פאניקה זה לא בינארי, אלא בעלת דרגות חומרה שונות, אז אני מבקש שתפסיק לצאת בקביעות נחרצות לגבי דברים שאתה לא ממש מבין.

 

אגב, "אנשים רצחו אחד את השנ בשביל לתפוס מקום על סירת ההצלחה"?

יש לך סימוכין לטענה המעניינת הזאת?


באמת טענה הזויה. אנשים העדיפו לתת לבנות הזוג שלהם להתפרש בכיף והעדיפו לקפוא למוות ולטבוע.

  • מצחיק 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 18 דקות, ChemGuy85 כתב:

ומה עם הבורסה? אתמול הקריסה הכי גדולה מאז 1987, היום הזינוק הכי גדול מאז 1933. 

 

מזנקת -> קורסת -> קורסת -> קורסת -> מזנקת -> קורסת -> מזנקת

 

בחיי לכולם נדפק המוח אנשים עפים מחרדה להכחשה מהיסטריה לאופוריה. 

 

כי אם הכיוון יהיה ברור השוק לא יוכל לעבוד...הרי אם היה ברור לכולם שכל יום יסגור אדום - כולם היו קונים שורטים

אבל בשביל שהשחקנים הגדולים ירוויחו הם חייבים לתת קצת ירוק ולהכניס פראיירים שחושבים שהגיעה נקודת ההיפוך ועוד יום יומיים לתת להם מינוס 10-15

 

 

×
×
  • תוכן חדש...