Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי תזרום איתי קצת.

 

הולך להיות גם מיתון קשה וגם הרבה ימותו, זה לא באמת משנה מה יקרה קודם.

כולם משחקים בקקי... 

 

אני לא רופא  (למרות שעברתי קורס ביולוגיה למנהדסים) , אבל על מנת לעצור לחלוטין את הוירוס צריך להכניס את כל העולם

לבידוד מלא של חודש לפחות. 

פשוט כולם מסתגרים בצורה מסונכרת ולא נותנים לוירוס להתקדם לשום מקום.

אבל זה לא יקרה.

כל המשחקים של 20% בידוד, 50% בידוד לא באמת יעזור, להערכת משרד הבריאות כל הצעדים שננקטו הורידו רק ב 30% את ההדבקה.

אומנם ביטלו את בתי הספר , אבל ילדים עדיין נפגשים 

צימצמו את מקומת העבודה אבל עדיין עובדים.  

 

הידע עוזר. ברגע שתבינו שאין מה לעשות , אנחנו הולכים לקטסטרופה .. 

אז תשאלו מה אני יכול לעשות. 

תבינו מה הולך לקרות ותפעלו בהתאם. 

זה יכול להציל את החיים שלכם. 

 

אבל הכי טוב זה לא לשאול ולתקוף, להגיד שאני הזוי ולזרום , לצפצף על ההנחיות ולחיות כי מחר נמות 

  • אהבתי 3
פורסם (נערך)

למה ככה? טראמפ אומר One day it's like a miracle, it will disappear. 

 

הכל בסדר. ב-12 באפריל חוזרים לשגרה. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • לא הבנתי... 1
פורסם
לפני 37 דקות, korola כתב:

זה גם תרחיש אפשרי ... במקרה כזה אני פשוט מחזיר בזריזות את הכסף מהעו"ש לבורסה 

ומחליף את שם המשתמש פה

 

 

 

תשנה את שם המשתמש לקורונה ונטילטור.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, איצי בר כתב:

 

 

 

אגב קורולה,

אני כן מתייחס ברצינות לפוסטים שלך,

כתבת שיש לך נכסים ושהוצאת מהבורסה לעו''ש,

מה אם הנכסים?

אני ג''כ מושקע בנדל''ן פה בארץ, מה דעתך/כם על מה שיהיה?

לדעתי בתקופה הקרובה יהיה קיפאון עמוק והזדמנות למצוא מציאות של מוכרים לחוצים וכו'

אבל לטווח רחוק המחירים רק יעלו בגלל שהביקוש וההיצע דיי קשיחים,

וכל עיכוב באספקה/בניה יעלה את הביקוש בעתיד,

אני כמובן לא מדבר על מצב שהעסק הזה ילווה אותנו שנתיים

ויגרום שלאנשים לא יהיה כסף לקנות.

 

 

נכון לסוף פברואר לא החזקתי כלום בתיק המניות, הכל עבר למזומן בחשבון.

חשבתי להיכנס לתעודות סל בחסר אבל העדפתי להשאיר את הכסף במזומן.

עד היום מתחרט על זה.

 

דירה להשקעה - מושכרת - לא יודע מה קורה עם השוכרים ואם נראה את השכר דירה בחודשים הקרובים,

הדירה נרכשה בשנת 2004 , ב 900,000, בשיא דיברו על שווי של 2.2 מיליון לדירות דומות.

לדעתי היא תחזור למחירים של 1.4 או אפילו 1.2 בעתיד.

אבל היא לא למכירה ואין הרבה מה לעשות עם זה, מיותר לציין שאין משכתנא אז אין דאגות .

 

הביקוש לדירות בארץ הוא 50,000 בשנה, בשנים האחרונות בונים בקצב מטורף של 60 או 70 אלף בשנה.

אם תוסיף תמותה של 40-100 אלף קשישים , אז מתפנים עוד 20,000 דירות או 50,000 דירות.

לאנשים לא יהיה כסף לרכישת דירות ולכן אין מצב שחוזרים למחירים שהיו פה.

כמו תמיד למי שיהיה כסף , יוכל למצוא מציאות, אבל רק ברמה של לקנות 

אני צופה שרק עוד 20 שנה מחירי הדירות יחזרו להיות מה שהם היום

 

 

קופות גמל ופנסייה לא נגעתי ולא מתכוון לגעת, זה כסף שמנוהל ע"י אחרים שהם ידאגו.

אני צריך את הכסף משם בעוד 20 שנה, ואני מחזיק בדיעה שב 20 שנה הבאות יהיה שיגשוג כלכלי . 

 

לדעתי - הקורונה תכסח את מלאי הקשישים שצריך למות ב 20 שנה הקרובות , ולכן יהיה פחות עומס על מערכת הבריאות בכל העולם.

לדעתי הקורונה תכסח משמעותית את האוייבים שלנו מסביב 

ואם לא אז העולם יהיה אדיש יותר לסבל של אחרים ואז אולי יהיה יותר קל לתת לצה"ל לנצח.

כך שניתן יהיה לצמצם את תקציב הביטחון. 

העולם יהיה יעיל יותר, מקצועות חדשים יפרחו והעולם יהיה אחר.  

 

אני בפירוש ממתין מתי לחזור לבורסה, אין סיכוי שאצליח לתזמן את זה אבל יהיה בסדר. 

 

חוץ מאשר - אם בנק ישראל יתחיל לפזר מלא שקלים לשוק ותתחיל אינפלציה , אז צריך להגן את העו"ש

הנכסים ותיקי ההשקעות די מוגנים בפני אינפלציה 

עריכה אחרונה על ידי korola
  • רעיון טוב! 3
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 11 דקות, korola כתב:

 

 

הידע עוזר. ברגע שתבינו שאין מה לעשות , אנחנו הולכים לקטסטרופה .. 

אז תשאלו מה אני יכול לעשות. 

תבינו מה הולך לקרות ותפעלו בהתאם. 

זה יכול להציל את החיים שלכם. 

 

אבל הכי טוב זה לא לשאול ולתקוף, להגיד שאני הזוי ולזרום , לצפצף על ההנחיות ולחיות כי מחר נמות 

אין ספק שידע עוזר, ידע זה כח.

אבל לנחש ולחשב כמה ימותו בכל יום לא תורם לך שום דבר בהתמודדות עם המצב. אלא אם אתה מנהל בבית שלך מחלקה פרטית למונשמים, אין לי מושג. חוץ מלגרום לאנשים לפשוט על סופרמרקטים בהיסטריה אין בזה שום תועלת.

אתה כותב כל הזמן שאנחנו הולכים לקטסטרופה. מכיר את הילדים האלה שכשמישהו חוטף מכה באמצע המשחק ישר מתחילים לזמר "אווו יורד לך דם יורד לך דם"? 

 

 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

כי אם באמת תהיה "קטסטרופה" אז הוא יוכל להגיד "אמרתי לכם", אבל אם לא תהיה אז הוא יוכל להסביר שלמעשה לא הבינו את האקסל שלו נכון, ואנחנו עוד רגע שם (או שפשוט ברח לו איזה פסיק בנתונים).

 

נעזוב גם את זה שהקביעה כי "כל המשחקים של 20% בידוד, 50% בידוד לא באמת יעזור" לא בהכרח מחוברת למציאות, אבל זה שיח אילמים.

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

פורסם
ציטוט

אבל הכי טוב זה לא לשאול ולתקוף, להגיד שאני הזוי ולזרום , לצפצף על ההנחיות ולחיות כי מחר נמות 

התרומה האופרטיבית שלך בשרשור (כלומר התשובה לשאלה הכאילו טרוויאלית "מה לעשות?") שואפת ל0.

ואם בהתחלה ראיתי אצלך רק מספרים, עכשיו זה גם הפך להערצה עצמית ברמת ה"אחד שמבין" מהפרסומת של שירביט ביוטיוב.

כלום ושום דבר חוץ מ"אני מוצלח. אני חזיתי. אני לא נפגע".

היחס בהתאם. וזה לא קשור ל"הפנמה שהמוות בדרך!11111". 

 

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

כל המשחקים ב 20% 50% המטרה שלהם היא רק להרוויח זמן ,

חודש יותר או חודש פחות,   כרגע יש במדינת ישראל בסביבות 3000 מכונות הנשמה,

כנראה רק 1000 זמינות לחולי קורונה.

משרד הבריאות הכריז כיעד 10,000 מכונות הנשמה, 

מכונת הנשמה אמיתית עולה 50,000 דולר בשיגרה והמחיר עכשיו עולה ועולם יותר מהר מקצב החולים. 

לא ברור אם באמת מדינת ישראל תצליח להשיג את היעד.

 

יש כמה תרחישים:

תרחיש אופטימי : בנקודה כלשהי מספרי החולים יפסיקו לעלות והכל יהיה טוב, יהיו כמה אלפי מתים ולאט לאט המשק יחזור לשגרה.

 

כרגע בארץ יש לנו הכפלה כל 3 ימים , התקווה היא שהסגר יעביר אותנו להכפלה כל 7 ימים או כל 10 ימים 

אף אחד לא מאמין שהסגר יעצור את ההדבקות לגמרי. 

יש הבדל של שמים וארץ בין 3 ל 7.

ב 3 יש לנו 10 הכפלות ב 30 יום וזה יוצא פי 1024 

ב-7 יש לנו רק 4 הכפלות ב 30 יום , וזה יוצא רק פי 16. 

 

1000 חולים היום בהכפלה של כל 3 ימים זה מיליון חולים בעוד חודש 

1000 חולים היום בהכפלה כל 7 ימים זה רק 16,000 חולים בעוד חודש.  

 

אבל אף אחד לא מבטיח שזה יעצור עוד חודש, ההיפך , לדעתי אם עוד חודש נראה 16,000 חולים ,

כולם יצחקו על התחזית של המיליון , יתחילו לזלזל בהנחיות ונגיע שוב להכפלות של  3 ימים 

במקרה כזה, לא יהיה לנו עוד חודש.

 

ולכן אני חושב שבכל מקרה זה יגמר תוך חודשיים. 

 

אני מתכוון להיות ב 30% ולא ב 70%..

איך אני מתכוון לעשות את זה?

 

יש לי מספיק אספקה לחודשיים, אני גר בבית קרקע,  יש חצר , יש חורשה צמודה 

אף אחד מהמשפחה לא יוצא לעבודה, מינימום מגע עם אנשים בחוץ.

אנחנו מתחילים בבידוד מקסימלי ורק נחמיר אותו ככל שמספר החולים יתקדמו. 

 

יכול להיות שלא נצליח ובכל זאת נחטוף, אבל לפחות אני מנסה לעשות את המקסימום שאף אחד פה לא ידבק. 

 

 

 

לפני 19 דקות, יבגניפ כתב:

התרומה האופרטיבית שלך בשרשור (כלומר התשובה לשאלה הכאילו טרוויאלית "מה לעשות?") שואפת ל0.

ואם בהתחלה ראיתי אצלך רק מספרים, עכשיו זה גם הפך להערצה עצמית ברמת ה"אחד שמבין" מהפרסומת של שירביט ביוטיוב.

כלום ושום דבר חוץ מ"אני מוצלח. אני חזיתי. אני לא נפגע".

היחס בהתאם. וזה לא קשור ל"הפנמה שהמוות בדרך!11111". 

 

 

למה ככה?

היו המלצות.

 

לא רק אני:

אמרו שכדאי להמליץ להורים לקחת תרופות מרשם ל-3 חודשים 

אמרו שכדאי להצטייד במוצרים מהסופר -  לי לא יצא לעמוד בתורים עצומים בסופרים בשבועיים האחרונים 

אמרו שכדאי לסגור דברים שצריך ולא לדחות  לעוד חודש  (אמרו את זה לפני חודש).

 

אמרו שכדאי לבדוק מה אתם עושים לא נכון למערכת החיסון שלכם ולשפר את המצב (גם 5% עוזר)

ויטמין D

סיבולת לב ריאה

עודף משקל 

תזונה לקויה 

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)

 

מי יודע אולי קורונה וטראמפ יגשימו את משאלתו. קורונה הולכת לגמרי to burn through ארה"ב. 

 

 

לפני 34 דקות, korola כתב:

 

אמרו שכדאי לבדוק מה אתם עושים לא נכון למערכת החיסון שלכם ולשפר את המצב (גם 5% עוזר)

ויטמין D

סיבולת לב ריאה

עודף משקל 

תזונה לקויה 

 

 

 

זה לא משהו שאפשר לתקן בחודש - חודשיים בטח ובטח אצל אנשים בגיל 40+ שלא עשו ספורט אלוהים יודע כמה שנים ובעלי הרגלי תזונה גרועים. 

 

אגב, 45% מאוכלוסיה הבוגרת של ארה"ב סובלת מהשמנת יתר קשה עד קיצונית. במקרה של קורונה השמנת יתר = סיכון כמו אחרי 20 שנות עישון.  

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

הקושי הכי גדול של בני אדם הוא בשינוי הרגלים ודפוסי התנהגות. בגלל זה כמעט כל הדיאטות נכשלות. בגלל זה אנשים לא שומרים על עצמם מפני קורונה. בגלל זה רוב המוחלט של אנשים פשוט לא משתנים.

 

אגב, מיסוי זה בין הכלים הבודדים שיש למשטר דמוקרטי לשינוי דפוסי התנהגות של בני אדם. 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני כשעה, korola כתב:

אני בפירוש ממתין מתי לחזור לבורסה, אין סיכוי שאצליח לתזמן את זה אבל יהיה בסדר. 

אני לא יצאתי, אני לא מאמין שאפשר לתזמן את התחתית או בכלל לתזמן כניסה. 

מקווה שזה יעלה בחזרה עם ריבית בעוד כ 1-5 שנים.

כמובן ששום דבר לא מובטח.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

כתבתי שאי אפשר לתזמן ואני לא מאמין שאצליח.

ויצאתי רק בתיק הזמין , עדיין יש הרבה בקרנות השתלמות ובביטוח מנהלים שחשוף לבורסות

מזה לא יצאתי. 

שיגמר המשבר נחליט מה לעשות, בדר"כ הנדל"ו מגיב איטי יותר מהבורסה, אז אם יהיה זינוק בבורסה שאפספס אותו

אז נפנה את הכסף לנדל"ן 

פורסם
לפני 52 דקות, korola כתב:

היו המלצות.

 

לא רק אני:

אמרו שכדאי להמליץ להורים לקחת תרופות מרשם ל-3 חודשים  - אין שום בעיה להזמיו תרופות באתר של הקופה וללכת לכול בית מרקחת ולקבלם. אין תורים ולא חסר תרופות.

אמרו שכדאי להצטייד במוצרים מהסופר -  לי לא יצא לעמוד בתורים עצומים בסופרים בשבועיים האחרונים - אין תורים בשום סופר ולא חסר אף מוצר על המדפים.

אמרו שכדאי לסגור דברים שצריך ולא לדחות  לעוד חודש  (אמרו את זה לפני חודש).

 

 

אז אמרו והיו המלצות...

לא צריך לקחת כול המלצה בתקופה הזו כנכונה. לשקול ולהחליט.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 1 שעה, korola כתב:

נכון לסוף פברואר לא החזקתי כלום בתיק המניות, הכל עבר למזומן בחשבון.

חשבתי להיכנס לתעודות סל בחסר אבל העדפתי להשאיר את הכסף במזומן.

עד היום מתחרט על זה.

 

דירה להשקעה - מושכרת - לא יודע מה קורה עם השוכרים ואם נראה את השכר דירה בחודשים הקרובים,

הדירה נרכשה בשנת 2004 , ב 900,000, בשיא דיברו על שווי של 2.2 מיליון לדירות דומות.

לדעתי היא תחזור למחירים של 1.4 או אפילו 1.2 בעתיד.

אבל היא לא למכירה ואין הרבה מה לעשות עם זה, מיותר לציין שאין משכתנא אז אין דאגות .

 

הביקוש לדירות בארץ הוא 50,000 בשנה, בשנים האחרונות בונים בקצב מטורף של 60 או 70 אלף בשנה.

אם תוסיף תמותה של 40-100 אלף קשישים , אז מתפנים עוד 20,000 דירות או 50,000 דירות.

לאנשים לא יהיה כסף לרכישת דירות ולכן אין מצב שחוזרים למחירים שהיו פה.

כמו תמיד למי שיהיה כסף , יוכל למצוא מציאות, אבל רק ברמה של לקנות 

אני צופה שרק עוד 20 שנה מחירי הדירות יחזרו להיות מה שהם היום

 

לפני 14 דקות, korola כתב:

כתבתי שאי אפשר לתזמן ואני לא מאמין שאצליח.

ויצאתי רק בתיק הזמין , עדיין יש הרבה בקרנות השתלמות ובביטוח מנהלים שחשוף לבורסות

מזה לא יצאתי. 

שיגמר המשבר נחליט מה לעשות, בדר"כ הנדל"ו מגיב איטי יותר מהבורסה, אז אם יהיה זינוק בבורסה שאפספס אותו

אז נפנה את הכסף לנדל"ן 

 

😕

 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...