Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

דייויד, לא הייתי אומר שהאווירה בארץ לחוצה.

 

אני רוצה להזכיר לך, גם לאנגלים היתה איזה תאוריה על חסינות העדר. לפני כמה ימים המדיניות התהפכה. מתישהוא גם ההוחנדים יתעוררו.

 

ובעניין אחר - איסור על פעילות גופנית - אישית אמי מקפיד עליה, ומאז סגירת חדכי הכושר (איזה מזל, פספסתי חולה מאומת בחדר הכושר ב-30 דקות בביקור האחרון שלי שם) - נהגתי לצאת להקפות סביב השכונה לחצי שעה - שעה ביום. לא קל עם הטיפוס במדרון. לא היתה כל בעיה של הפרדה של 2 מ' ויותר מאנשים אחרים. מאד חסר לי כעת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הפעילות הגופנית היחידה שלי היתה ללכת לעבודה. היום אני לוקח את המחשב מהמשרד הביתה.

מה אפשר לעשות כדי לא להפוך לבטטה עם מחלות רקע?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 3 דקות, SlowRide כתב:

הפעילות הגופנית היחידה שלי היתה ללכת לעבודה. היום אני לוקח את המחשב מהמשרד הביתה.

מה אפשר לעשות כדי לא להפוך לבטטה עם מחלות רקע?

 

מה הבעיה לרוץ ברחוב \ בשכונה ?

20-25 דק לכל כיוון בקצב איטי

טוטאל 45-50 דק אימון

גם מי שלא בכושר יכול לעשות את זה

 

פורסם

ביבי מלך ישראל בהתייעצות עם אריה דרעי החליט שמאה מטר מספיק. רואים שדרעי רגיל לתא כלא. 

לפני 10 דקות, korola כתב:

פרסמו את מספרי הבדיקות מאתמול 

שיא בכמות הנבדקים - 5240.. - מצאו 495 חולים חדשים,  אבל עלייה יותר גדולה באחוזי החיוביים.

אין ספק שהם לא מצליחים לגדיל את כמות הבדיקות  באותו קצב שכמות הנדבקים החדשים.

 

 

5.3% 152 2850 19/03/2020
6.5% 161 2473 20/03/2020
5.6% 105 1889 21/03/2020
8.5% 264 3095 22/03/2020
9.2% 345 3748 23/03/2020
8.8% 448 5067 24/03/2020
9.4% 495 5240 25/03/2020

 

Like a blind man at an orgy, I was going to have to feel my way through.

פורסם

כרגע אנחנו רואים את פורים, בלי מסיכות. צריך להמתין ולראות את המגמה עוד מספר ימים.

 

נראה כי בינתיים משרד הבריאות מציב דרישות לפי תרחיש פסימי, גם כיוון שעדיפה היערכות יתר על פני הערכות חסר, גם כיוון שרואים מה קרה במדינות האופטימיות מדי, גם בגלל היכרות עם הישראלי המצוי (שדרך אגב, אני בכלל לא בטוח שהוא גרוע מהאירופי או האמריקאי המצוי, בכת זאת יש לנו יותר ניסיון בהתנהלות אישית בחירום), ואולי גם כהכנה לוח"ק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נראה שאנשים התחילו להפנים שיש החמרה. יצאתי לסיבוב בוקר עם הכלב (מסביב לשכונה..), ונראה שיש משמעותית פחות אנשים בחוץ. גם במגרש כדורגל/סל ליד היה ריק. מפתיע במיוחד.

 

מצד שני, כמות הריבים/צעקות בבתים בין ילדים/הורים/זוגות גדלה משמעותית. לדעתי יהיו השלכות גדולות להימצאות בסגר מסוג זה. המצב הכלכלי בטח לא עוזר. 

 

נראה כמה זמן זה יחזיק. 

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

אני רואה את זה גם בכבישים הרבה אנשים פורקים אגרסיה. 

לפני 2 דקות, Gosser1860 כתב:

מצד שני, כמות הריבים/צעקות בבתים בין ילדים/הורים/זוגות גדלה משמעותית. לדעתי יהיו השלכות גדולות להימצאות בסגר מסוג זה. המצב הכלכלי בטח לא עוזר. 

 

טוב מאוד! זוגיות אמיתית נבדקת במצבים קשים. כנ"ל ל גבי כל המערכות במדינה netflix, pornhub, למידה מרחוק. 

פורסם

לא רק בן הורים, מסתבר שגם בן שכנים.
הבוקר יצאתי לקחת משהו מהרכב לפני הנסיעה לעבודה. עצר לידי איזה ג'יפ יונדאי "נוצץ" פתח חלון ושאל אם אני גר פה.
אמרתי לו כן, ברחוב X (מרוחק כ-150 מטר מאיפה שחניתי). "אז למה אתה חונה פה?" שאל הטמבל, כי אין חניה בשום מקום, הרחוב שלי מלא.
"אתה יכול לא לחנות פה?" שאל הטמבל, שאלתי למה לא? "כי זה קרוב לבית שלי ויש לי ילדים אז תתחשב". עניתי לו שזו חניה ציבורית ואני לא מזיז את הרכב, "אז אתה לא מזיז, אין בעיה".

הבנאדם לא מבין שכל העולם יושב בבית ואין איפה לחנות, ומה גם שהילדים שלך אמורים להיות בבידוד טמבל.

הרכב נשאר שם ונסעתי עם רכב אחר. מעניין מה הדביל יעשה לו.

לצורך המחשה כך נראה הרחוב:

 

                                              בית של דביל

                                             שער של דביל

מדרכהמדרכהמדרכהמדרכהמדרכהמדרכהמדרכהמדרכה - אין חניות

כביש דו סיטרי נתיב א

כביש דו סיטרי נתיב ב

                                                         פג'ו 205

מדרכהמדרכהמדרכהמדרכהמדרכהמדרכהמדרכהמדרכה - הכל חניות שבערב כבר תפוסות בגלל המצב, צבע אפור.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 1 דקה, farkash7 כתב:

לא רק בן הורים, מסתבר שגם בן שכנים.
הבוקר יצאתי לקחת משהו מהרכב לפני הנסיעה לעבודה. עצר לידי איזה ג'יפ יונדאי "נוצץ" פתח חלון ושאל אם אני גר פה.
אמרתי לו כן, ברחוב X (מרוחק כ-150 מטר מאיפה שחניתי). "אז למה אתה חונה פה?" שאל הטמבל, כי אין חניה בשום מקום, הרחוב שלי מלא.
"אתה יכול לא לחנות פה?" שאל הטמבל, שאלתי למה לא? "כי זה קרוב לבית שלי ויש לי ילדים אז תתחשב". עניתי לו שזו חניה ציבורית ואני לא מזיז את הרכב, "אז אתה לא מזיז, אין בעיה".

הבנאדם לא מבין שכל העולם יושב בבית ואין איפה לחנות, ומה גם שהילדים שלך אמורים להיות בבידוד טמבל.

הרכב נשאר שם ונסעתי עם רכב אחר. מעניין מה הדביל יעשה לו.

לצורך המחשה כך נראה הרחוב:

 

                                              בית של דביל

                                             שער של דביל

מדרכהמדרכהמדרכהמדרכהמדרכהמדרכהמדרכהמדרכה - אין חניות

כביש דו סיטרי נתיב א

כביש דו סיטרי נתיב ב

                                                         פג'ו 205

מדרכהמדרכהמדרכהמדרכהמדרכהמדרכהמדרכהמדרכה - הכל חניות שבערב כבר תפוסות בגלל המצב, צבע אפור.

 

אתה יכול להיות רגוע

האנשים המסוכנים שמסתובבים בחוץ לא נוסעים על יונדאי :)

 

 

פורסם
לפני 48 דקות, korola כתב:

פרסמו את מספרי הבדיקות מאתמול 

שיא בכמות הנבדקים - 5240.. - מצאו 495 חולים חדשים,  אבל עלייה יותר גדולה באחוזי החיוביים.

אין ספק שהם לא מצליחים לגדיל את כמות הבדיקות  באותו קצב שכמות הנדבקים החדשים.

 

 

5.3% 152 2850 19/03/2020
6.5% 161 2473 20/03/2020
5.6% 105 1889 21/03/2020
8.5% 264 3095 22/03/2020
9.2% 345 3748 23/03/2020
8.8% 448 5067 24/03/2020
9.4% 495 5240 25/03/2020

 

עלייה "יותר גדולה"?

איך אפשר בכלל להסיק משהו מ-7 דגימות, שלא לדבר על זה שהאחוזים כמעט זהים לקראת הסוף.

 

אגב, בדרום קוריאה ביצעו משהו כמו 15-20 אלף בדיקות ביום, על אוכלוסיה של כ-50 מיליון, אז 5 אלף בדיקות ביום אצלנו זה לגמרי משביע רצון.

  • אהבתי 1

פורסם

לגבי הסגר - זה ברור שרוצים לעשות את זה בשלבים ולא בבת אחת. למה? לא יודע. כנראה רצו לבדוק אם אנחנו יכולים לאמץ גם חלקים מהמודל הדרום קוריאני/סינגפורי, כשכל פעם מהדקים טיפה (עם דגש על טיפה) יותר את ""החומרה"", כשרואים שהציבור לא מציית. אני גם די בטוח שכשנאמר שמחכים לראות אם יש שיפור לפני סגר מלא, לא מתכוונים לנתוני ההדבקה, אלא להתנהגות הציבור (האם ממשיכים לכופף את ההנחיות או שנשארים בבית).

 

לגבי ספורט - בחיי שאני לא מבין אנשים. גם אני עושה הרבה ספורט (כדורגל פעם בשבוע, טניס, אימונים). מה, אי אפשר להתאמן בבית??? אתמול עשיתי אימון של חצי שעה, ממש לא חסר דרכים או אימוני בית שאפשר לעשות בכיף (ומכורח הנסיבות). אבל אנשים חייבים לבכות, פתאום כולם נהיו אצנים. להבדיל אלפי הבדלות, היה איזשהו רעיון עם ניצולת שואה שאמרה שהיא היתה סגורה במרתף במשך 3 שנים, והיום אנשים בוכים שהם צריכים לשבת חודש בבית, עם כל הלוקסוס שיש לנו בו. פרופורציות.

 

 

אם היה לנו חיסון נגד סארס יש סיכוי טוב שהחיסון היה מעניק הגנה לפחות חלקית גם נגד COVID. אחרי הכל 50% הגנה זה הרבה יותר טוב מ-0% הגנה. 

 

 

אה...ביולוגית, זה פשוט לא נכון.

 

פורסם
לפני 13 דקות, gadik6 כתב:

 

עלייה "יותר גדולה"?

איך אפשר בכלל להסיק משהו מ-7 דגימות, שלא לדבר על זה שהאחוזים כמעט זהים לקראת הסוף.

 

אגב, בדרום קוריאה ביצעו משהו כמו 15-20 אלף בדיקות ביום, על אוכלוסיה של כ-50 מיליון, אז 5 אלף בדיקות ביום אצלנו זה לגמרי משביע רצון.

 

מה זאת אומרת איך אפשר בכלל להסיק משהו?

זה המידע שיש ועל זה מסתכלים, אין לך משהו אחר.

אבל אתה צריך להוסיף למידע הזה את המידע הכללי שיש לך מהעולם.

אפשר לצעוק שאין אפשר להסיק כלום, ואפשר לנתח את המידע על בסיס מה שיש לנו.

 

קח שלושה ימים אחרונים ותשווה לשלושה ימים לפניהם.

3 ימים אחרונים בדקו 14,000 ומצאו 1288 חולים.

3 ימים לפניהם בדקו  7,450 (יותר מחצי ) ומצאו 530 - (פחות חצי), לדעתי זה סטייה מובהקת.

בהינתן שזה גם מתאים למידע הכללי מהעולם ולא סותר אותו.

אז אני לא מוצא פסול במצב.

 

 

3 ימים אחרונים

  345 3748
  448 5067
  495 5240
9.2% 1288 14055

 

3 ימים לפניהם 

  161 2473
  105 1889
  264 3095
7.1% 530 7457

 

 

עכשיו , אפשר להוסיף את הדיון שהיה פה לגבי כמות המונשמים, 

אני הנחתי שנגיע ל 4-10 אחוז מונשמים - כמו בכמה מדינות בעולם

בפועל אנחנו עומדים על 2%  בלבד,  זה דווקא מצביע שאנחנו מצליחים לגלות יותר חולים מאומתים ביחס לחולים האמיתיים.

שוב מסתדר עם כמות הבדיקות שלנו ביחס לעולם ומסתדר עם כמות המתים אצלנו ביחד לאטליה.

וביחס לנתונים שיודעים על המחלה.

מדינות שלא מבצעות הרבה בדיקות - מגלות בעיקר חולים קשים יותר ולכן אחוזי ההנשמה אצלהן גבוה 

יותר מדינות שמבצעות הרבה בדיקות ומגלות יותר אחוזים מהחולים - אז האחוזים קטנים יותר. 

 

אבל כל זה לא משנה כלום לגבי התנהגות המחלה וקצב הגידול שלה 

 

פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, gadik6 כתב:

 

מה לא נכון?

אבל הוא ראה את זה ביוטיוב!!1

 

טכנית עדיין עדיף על ד"ר טראמפ 

 

One day it's like a miracle, it will disappear,

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
×
×
  • תוכן חדש...