Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה היא מה יקרה אחרי שיסירו את הסגר.  

 

ארה"ב תגיע לראש טבלת הנדבקים עד שבת בעבר. טראמפ נחוש להחזיר את השוק האמריקאי לעבודה עד ה-12 באפריל. מעניין מה יקרה.

פורסם
לפני 22 דקות, sperial כתב:

יש בעיה בשלב הראשון של השרשרת שלך: מספר המאובחנים תלוי לא רק במספר הנדבקים אלא גם במדיניות הבדיקה, ברגישות וסגוליות הבדיקה ולכן גם ביכולת הניבוי החיובית והשלילית, בתזמון הבדיקה יחסית לזמן ההדבקה שיכולה להשתנות בהתאם למאפייני טכניקת הבדיקה והמעבדה - בקיצור, החוליה הראשונה בשרשרת ההיסק שלך חלשה.

 

יכול להיות,

אבל זה לא מוריד כלום מהמסקנות. 

 

מלא מדינות, כל מדינה יש לה שיטות בדיקה וערכות בדיקה שונות. 

הדבר היחיד שלקחתי מזה , זה שמגיפה מתפשטת בצורה מערכית וקצב ההדבקה בישראל הוא הכפלה כל 3 ימים

אז לא משנה כמה החוליה הראשונה הזאת חלשה, היא לא ממש פוגעת במסקנה.  

 

נקודה נוספת שמשפיעה היא כמות החולים הנכונה ב 14 יום אחורה, 

אבל שוב גם אם טעיתי בפקטור 16, וכמות החולים האמיתית היא פי 16 יותר גובה.

זה מקדים את כל הגרף ב -4 הכפלות - שהם 12 ימים הקדמה של הפיק.

אבל גם ככה האומדן עלול להיות שגוי בהרבה יותר מ 12 יום , עקב חיזוי לקוי (או אי יכולת להעריך בכלל),

מה תהיה ההשפעה של הסגר על ההדבקה.

האם המצב עכשיו הוא 50% ממשק במצב רגיל? 

האם סגר מלא יוריד אותנו ל 30 %?

המודל מאוד רגיש לאחוזי הסגר, כל שינוי של  כמה אחוזים משפיע הרבה יותר מ 12 יום.  

פורסם
אני בדרך כלל נוטה להטיל ספק בקונפיגורציות, אך באמת שיש לי נטייה להאמין שהמטריקט בשיאו. כמה משפחות בעלות הון הגדולות בעולם/מדינות (ארהב..סין) רוצות לשלוט בנו.

חישבו ותעבדו את שהעלתי.

 

כנס לקבוצת מתנגדי 5g בפייסוש, תמצא שם הרבה אנשים שחושבים כמוך ותוכלו לדון בזה בהרחבה.

 

הקבוצה אגב מומלצת לכל מי שמשתעמם בבית בימים אלו. שעות של הנאה, כמו ספר בדיחות טוב.

 

 

  • מצחיק 2

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 36 דקות, EliC25 כתב:

ממה שנראה, איטליה במצב של שיטוח העקומה ואפילו ירידת קצב ההדבקויות החדשות.

לעומת ארהב שעקפו אותם תוך ימים ספורים, גם ספרד בדרך לשם.

המאזן ישתנה שבוע הבא, אולי נראה סוף סוף ישועה שמתקרבת באיטליה..

 

אכן , הוכחה שהכלי הכי פחות טכנולוגי - סגר - עובד 

אבל לקח להם 14 ימים עד שהסגר הצליח לעבוד.

הם עלו מ  2000 חולים חדשים (מאומתים ) ביום ל 6000 חולים חדשים (מאומתים) עד שמערכת עצרה.

והשאלה האם הם עצרו עם מקדם קרוב ל 1,  ואז הם על הקאנטים כי נמשיך לראות 6000 ביום 

והם לא יכולים לעמוד בזה.

או שהסגר שלהם יצליח להוריד את הבסיס שלהם לפחות מ 1, וכמה פחות מ 1?

כי זה ישפיע על כמה זמן יקח להם לרדת ל 2000 חולים ביום.

 

image.png.6d239b0cf9e1536dc3c1e5b651ede721.png

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, korola כתב:

 

 

 

 

 

 

image.png.a1aae674c0807b137ffa42e492896e24.png

 

 

 

 

 

 

 

 



תגיד, קורולה, מה פשר ההתנהגות המוזרה של הקו הכחול במודל שלך? כלומר שהוא יורד למינימום מקומי ואז עולה קצת שוב?

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם (נערך)

למה אתה המום?

תכתוב(*) לו שיישב בבית ולא ידביק אחרים. 

 

 

(*) תחת ההנחה שהוא לא נוטה לאלימות כלפי אנשים אחרים

עריכה אחרונה על ידי Gosser1860
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם (נערך)

זאת היא ולא הוא; אני ומשפחתי ממילא לא שם כרגע אלא 3000 ק"מ צפונה משם; ואני לא רוצה לקחת על עצמי את תפקיד האשכנזי המניאק ("פריזר" ליודעי ח"ן) של הבניין (כי כבר יש אחד כזה לשמחתי). אני מאוד מקווה לראות שמישהו בקבוצה ייכנס בה ושלא יחזור המחזה שהיה בשבוע שעבר.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם (נערך)

מה הבעיה, תזמין ניידת שתחלק דוחות- וכאשר הם יתחילו לחפש מי המלשן תגיד שבטח השב"כ עלה על הקבוצה שלהם, כי ככה הם תופסים גורמי טרור גם חחח.

 

ציטוט

שב"כ: יותר מ-500 ישראלים אובחנו עם קורונה בזכותנו
שירות הביטחון הכללי הודיע כי פעילות איתור הנשאים שהוביל גרמה לרבים להיכנס לבידוד ובהמשך לגלות שהם חולים בנגיף. "ללא איתורם המהיר וכניסתם לבידוד היו תושבים אלה בוודאות מדביקים רבים נוספים ללא ידיעתם"

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5702236,00.html

האמת אני ממש סקרן על רמת ההשפעה של תחום נ"דיגיטל" שיש לנו בתור מדינה שמתקדמת מאוד בנושא.

בנוסף איתור שכזה כן יכול ליגרום לעליית אחוז החיוביים מסה"כ הבדיקות ליממה.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

בינתיים בפינלנד... פינים כמו פינים, התחילו כולם לברוח לבתי קיץ שלהם. אז הממשלה התעצבנה וסגרה את המחוז של הלסינקי, אין יוצא ואין בא, שאנשים לא יתחילו להסתובב ברחבי המדינה.

ראש הממשלה כאן היא ילדה חמודה בת 12 בערך, אני לא מקנא בה בכלל, קיבלה טבילת אש רצינית מאוד להתחלה.

https://yle.fi/uutiset/osasto/news/scramble_to_cottages_puts_pressure_on_finlands_rural_communities/11277087

 

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם

אנחנו עכשיו בדיוק שבועיים מאז שהחלה הגבלת ה100 אנשים

כלומר בשבוע הבא אנחנו אמורים לראות שיטוח של הגרף, הרי מי שנדבק עד לפני שבועיים עוד הדביק, מי שנדבק מעבר לכך - בשבוע שעבר, כבר היה יחסית בסביבה מצומצמת והדביק 3-4 אנשים אם בכלל, שגם הם בסביבה מצומצמת.

×
×
  • תוכן חדש...