Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ראיון אמיתי עם פרופ' בתחום רפואת טיפול נמרץ מלונדון

גם מי שלא מבין אנגלית יכול להבין את הדיון 

 

 

תירגום למי שלא מבין אנגלית - בארץ אין אף פרופ' שמתבטא ככה. 

נותנים רק לביבי להגיד את זה, אבל הוא לא מצליח להעביר את זה כמו שצריך. 

 

בגדול הוא אומר:

 

הוא מפחד שלונדון הולכת לכיוון של איטליה,

הוא מסביר את המתמטיקה של ההדבקה, מבחינתו כל אחד מדביק 3 אנשים 

6 ימים מהדבקה עד לתסמינים 

עוד 6 ימים עד שמגיעים לטיפול נמרץ להנשמה 

ולכן רק עוד שבועיים נראה את מי שנדבק היום

הוא מגיב לגבי הסגר שהוטל. 

 

הוא רואה את ההכפלות במקרים ומניח שנראה גם הכפלות במונשמים , מבחינתו באנגליה יש הכפלה כל יומיים.

הוא מפחד שעד תום סוף השבוע לא יהיו מספיק מכונת הנשמה בלונדון. 

התוכנית שלו, פשוט להגיד לזקנים לא להגיע לבתי החולים, זה נשמע רע , 

אבל הוא מבקש מהזקנים לבחור איפה למות,  הוא מסביר שזה לא נורא, 

אם החיים מגיעים לסיומם אז אולי עדיף לבחור למות בבית עם בני המשפחה ולא בודדים בטיפול נמרץ.

כי במילא אין מיטות ומכונות הנשמה.

הוא לא רואה אופציה אחרת. 

 

בסוף המראיינת שואלת אותו לגבי הצעירים שיוצאים למסיבות וחוגגים.

מבחינתו צעירים כנראה יעברו את זה קל , אבל הם אלו שמעבירים את זה הלאה.

צעיר אחד שנדבק יכול להדביק עוד ולייצר צונאמי של חולים שהרבה מהם ימותו 

הוא מבקש "למען השם , תפסיקו לעשות את זה"

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
  • רעיון גרוע 1
  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, Blaz00r כתב:

אה...ביולוגית, זה פשוט לא נכון.

 

 

אה... לא אני אמרתי הוא אמר: 

 

Michael Osterholm

 

Michael T. Osterholm is an American infectious disease epidemiologist, regents professor, and director of the Center for Infectious Disease Research and Policy at the University of Minnesota

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Osterholm

 

העיקר לדחוף את השני שקלים שלך "להכניס לי" ולהראות לנו את חוכמתך. 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 16 דקות, gadik6 כתב:

 

מה לא נכון?

אבל הוא ראה את זה ביוטיוב!!1

 

יש הכל ביוטיוב,  לפחות אפשר לראות ולשמוע מומחים מהעולם ולא רק את ניר ערד ויונית לוי 

ורינה מצליח שחושבת שבכלל ביבי אירגן את הקורונה על מנת להתחמק מהמשפט .

 

ואם באמת הוא הצליח להרים מבצע עולמי!!  כל הכבוד לו.

אולי תיק 7000 יגלה שיש לו מניות בחברה שמחזיקה מניות של חברה שמוכרת קצת פלדה לחברה שמייצרת את הזרועות למכונות הנשמה.

ובעצם הוא קנה מכונות הנשמה מהחברה הזאת והכל רק בשביל רווח של כמה מיליונים.

 

 

פורסם



 
אה... לא אני אמרתי הוא אמר: 
 

Michael Osterholm

 

Michael T. Osterholm is an American infectious disease epidemiologist, regents professor, and director of the Center for Infectious Disease Research and Policy at the University of Minnesota

 
https://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Osterholm
 
העיקר לדחוף את השני שקלים שלך "להכניס לי" ולהראות לנו את חוכמתך. 
 
 
 
 
 


מה אתה מביא לי לינק לעמוד ויקיפדיה שלו? תביא את הציטוט המדוייק.

גילוי נאות: שאלתי חבר ביולוג (ד"ר), חוקר בבר אילן, והוא אמר שמה שכתבת זה קשקוש. אבל לא צריך להיות דוקטור, מספיק קצת רקע בביולוגיה, מה זה חצי חיסון?
פורסם (נערך)

מראה כמה אנרגיה אתה משקיע בקריאה והבנה של הדיון. 

 

הבאתי מספר פעמים קישור לשעה וחצי ראיון שהוא עשה אצל Joe Rogan. מן הסתם לא כל מה שהאדם הזה אומר חקוק על לוחות הברית הוא עוד קול של חוקר במקהלה של קולות במשבר הזה, אבל בגדול הוא נחשב לאדם שמבין עניין והראיון מעניין, מרחיב אופקים ומסייע קצת בהבנה של הבלאגן הזה. 

 

אגב, הראיון עלה ליוטיוב לפני שבועיים מאז הפך לאחד מ-5 הראיונות עם הכי הרבה צפיות אצל Joe Rogan. 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

בלאזור, לגבי הספורט , אתה טועה. איך תלך בתוך הבית (או, אפילו, בחצר פרטית) 30-60 דקות ביום? ליטראלי, צריך לטפס על הקירות. אנשים זקוקים לפעילות אירובית, ובשבילה צריך מרחב. או מתקנים, נניח הליכון, שאולי עלותו אינה גבוהה, אבל הוא תופס בבית מקום שבדרך כלל הוא מצרך יקר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, sperial כתב:

בלאזור, לגבי הספורט , אתה טועה. איך תלך בתוך הבית (או, אפילו, בחצר פרטית) 30-60 דקות ביום? ליטראלי, צריך לטפס על הקירות. אנשים זקוקים לפעילות אירובית, ובשבילה צריך מרחב. או מתקנים, נניח הליכון, שאולי עלותו אינה גבוהה, אבל הוא תופס בבית מקום שבדרך כלל הוא מצרך יקר.

 

אפשר לעשות גם פעילויות אחרות בשביל אירובי, לא חייבים "ללכת" (אלא אם המטרה שלך זה להשתפר ספציפית בהליכה/ריצה).

 

למשל קפיצה בחבל, עליית מדרגה, קפיצות במקום, פול קום ועוד מגוון תרגילים להעלאת הדופק.

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם
לפני 15 שעות, hwgeek כתב:

יש המלצות לגבי ניקיון כפות רגליים של הכלבים לאחר טיול?

אני שוקל ביכלל להכין פינת צרכים במירפסת ולהימנע מלרדת ביכלל, כבר לא יודע מה לעשות (בניין 15 קומות).

נימנע ממעלית, וממשתמש בכפפה חדשה לרדת למטה ועוד כפפה חדשה לעלות חזרה(לא מוסיף לחיידקים שכבר קיימים).

 

אצלי מאז ומתמיד, בכניסה לבית יש דלי מגבונים, הם נכנסים ואני מנקה להם כל כף רגל בנפרד.

אני שוקל גם להכין פינת צרכים, אצלי יותר קל כי יש גינה.

גם לזרוק זבל (קומה למטה) אני יורד במדרגות.

תמיד עם כפפה חד פעמית על יד שמאל, ואז בטיול איתם בחוץ יד ימין זה מפתחות, נעילת בית, פתיחת בית, יד שמאל עם הכפפה פתיחת דלת בניין, סגירת דלת בניין, קודן וכל הדברים שפוטנציאלית זוהמו ע"י אנשים אחרים.

אבל אני משתמש באותה כפפה (עם אחת ליתר ביטחון אם תיפול לי בחוץ או משהו), אז בחוץ רק יד ימין פעילה

 

לפני 14 שעות, יבגניפ כתב:

אם יש לך חורשה ליד הבית, יש גם איפה לצוד לא?

 

Thats what got us into this mess

 

לפני 14 שעות, sperial כתב:

תראו לאן הדרדר השרשור: לפיל אין קרניים, ואורז אינו דגן. ואני שוגה באריתמטיקה בסיסית.

 

לגמרי, הצטרפתי בזמן לשרשור הזה

 

לפני 14 שעות, sperial כתב:

בלבלת אותי. גידול ריבועי אינו מעריכי?

 

תכף אני מוציא את סרגל החישוב.

 

ריבועי הוא מקרה פרטי של מעריכי, כלומר מעריכי שבו החזקה היא 2 = ריבועי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בלאזו, בן כמה אתה? אני שואל כיוון שההצעות שלך ממש לא מעשיות לחלק גדול מאד מהאוכלוסיה

 

יש סיבה טובה מאד לכך שהליכה הוא הספורט המומלץ לחלק גדול מהאוכלוסיה: פעולה בסיסית שכל אחד מבמע ממילא, הציוד הנדרש היחיד הוא זוג נעליים מתאים והבטיחות, סכנת הפציעות קטנה. כל שאר הרעיונות שהעלית קשור גם למורכבועות או סיכון מוגבר. 

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מי שגר בבניין גבוה יכול להתאמן בעליה במדרגות.

  • אהבתי 3

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 23 דקות, m3x7r3m3 כתב:

ריבועי הוא מקרה פרטי של מעריכי, כלומר מעריכי שבו החזקה היא 2 = ריבועי

 

ריבועי היא לא מקרה פרטי של מעריכי.

פונקציה ריבועית היא פולינום ממעלה שנייה, קרי f(x) = x^2

פונקציה מעריכית היא פונקציה מהצורה f(x) = a^x

 

פונקציה מעריכית עם חזקה 2, זה מספר קבוע, עבור a טבעי כלשהו.

 

Carry on.

 

@m3x7r3m3 עשיתי את זה נכון? 

עריכה אחרונה על ידי Gosser1860
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 4
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם (נערך)
לפני 33 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אצלי מאז ומתמיד, בכניסה לבית יש דלי מגבונים, הם נכנסים ואני מנקה להם כל כף רגל בנפרד.

אני שוקל גם להכין פינת צרכים, אצלי יותר קל כי יש גינה.

גם לזרוק זבל (קומה למטה) אני יורד במדרגות.

תמיד עם כפפה חד פעמית על יד שמאל, ואז בטיול איתם בחוץ יד ימין זה מפתחות, נעילת בית, פתיחת בית, יד שמאל עם הכפפה פתיחת דלת בניין, סגירת דלת בניין, קודן וכל הדברים שפוטנציאלית זוהמו ע"י אנשים אחרים.

אבל אני משתמש באותה כפפה (עם אחת ליתר ביטחון אם תיפול לי בחוץ או משהו), אז בחוץ רק יד ימין פעילה

 

ניקיון עם מגבונים אני עושה להם מהיום הראשון(פנים/טוסיק/כפות רגליים) כי הם עולים על ספות וכיסאות ותמיד ניצמדים, השאלה האם זה מספיק לקורונה?
אני כבר מתכנן פינה עם מגש חול + חתיכת ענף (הנקבה אוהבת לעשות על חול והזכר צריך עמוד/עץ לסמן חח).

מזל שהם קטנים כ-5ק"ג

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 40 דקות, gadik6 כתב:

 

אפשר לעשות גם פעילויות אחרות בשביל אירובי, לא חייבים "ללכת" (אלא אם המטרה שלך זה להשתפר ספציפית בהליכה/ריצה).

 

למשל קפיצה בחבל, עליית מדרגה, קפיצות במקום, פול קום ועוד מגוון תרגילים להעלאת הדופק.

 

נכון, אבל מדובר בתרגילים שמתאימים לפלח גילאים מסוים באוכלוסיה וברמת כושר מסוימת. אי אפשר להגיד לבן 70 לרדת ולעלות במדרגות או להתחיל לעשות קפיצות חבל.  הליכה פחות או יותר כולם יכולים לעשות, היא מאפשרת לאנשים לשרוף קצת אקסטרה קלוריות ולנשום אוויר. 

 

די אבסורד שהגענו למצב שאסירים בעלי יותר חופש תנועה מאנשים חופשיים. 

לפני 19 דקות, SlowRide כתב:

מי שגר בבניין גבוה יכול להתאמן בעליה במדרגות.

 

הייתה תקופה שעבדתי במגדל וכל יום עליתי 15 קומות ברגל. אחלה אירובי. למבוגרים זו פעילות גופנית יחסית מסוכנת. 

פורסם
לפני 50 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

לגמרי, הצטרפתי בזמן לשרשור הזה


ריבועי הוא מקרה פרטי של מעריכי, כלומר מעריכי שבו החזקה היא 2 = ריבועי
 


🤣

Touche! 1:1

להגנתי יאמר זה היה לפני הקפה של הבוקר.

אגב, איך עושים פה ציטוטים מקוננים? אי אפשר?

  • רעיון טוב! 2

חזיר דיזל

×
×
  • תוכן חדש...