Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היום יש ירידת מה במספר המאובחנים החדשים, בהשוואה ליומיים הקודמים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בדיוק לפני שבועיים ביטלו לימודים בבתי הספר, קונצרטים, הצגות. עדיין הקניונים היו פתוחים ומסעדות מלאות.

היום בבתי החולים עוד קיבלו את נדבקי הפורים.

ככה שאין אינדיקציה להשפעה של הגבלות עד 100 איש / סגירת קניונים, בתי קולנוע ( אולמות של פחות מ 100 צופים ) ובטח לא המסעדות ובתי קפה.

אני די מופתע שבשלושת הימים אחרונים מספר הנדבקים החדשים עומד ברצף על כ- 500 .

אולי יש תקווה שקצב ההדבקה יאט.

 

אבל יש בעיה עם מגזרים מסויימים.

לדוגמה :

http://actualic.co.il/%D7%98%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A3-%D7%91%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%99%D7%9F-%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%95%D7%A7%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%A1%D7%92%D7%95/

 

אפשר לרמות את משרד הבריאות ואת המשטרה. אי אפשר לרמות את הוירוס.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

שמע, עבדתי בלב ההתקהלויות בפורים (מוזיאון תל אביב) בדיוק לפני שבועיים וחצי

בשיא הימים של פורים, כשהיה לנו צפי לאלפי אנשים, הגיעו רק כמה מאות.

מופעים התבטלו במהלך כל השבוע עד שבסוף השבוע כבר סגרנו לחלוטין.

אז גם לפני שהיו הגבלות, אנשים התחילו להזהר וכנראה אלו התוצאות של הבדיקות היחסית יציבות שאנחנו רואים ב3-4 ימים האחרונים.

צריך עוד כמה ימי בדיקות כדי להבין איפה אנחנו עומדים והאם צפויה עליה לפני ההתייצבות והדעיכה.

עריכה אחרונה על ידי EliC25
פורסם

בקיצור, אפשר להוריד את הפאניקה ולהירגע.

לא לצאת לחפלות ולהתנשק עם כול ועד הבית, אבל בלי פאניקה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

הרי זאת בדיוק הבעיה, שום דבר לא השתנה בווירוס וביכולות שלו.

כל עוד הכל בעלייה אפשר לבקש מהציבור לשמור ולצמצם מגע.

בשנייה שנראה שיפור במצב , הרבה יתחילו לצפצף ואז יכול להיות שנראה שוב זינוק.

 

השאלה כמה הציבור כציבור יוכל להחזיק מעמד במצב כזה?

כי ככל ששומרים יותר טוב צריך לשמור יותר זמן,

ככל שמזלזלים זה יגמר מהר יותר.

 

איפה האיזון ? 

מה כל אחד צריך לעשות בעצמו? 

 

לפי תורת המשחקים ,

כל אחד צריך לקוות שכולם יזלזלו והוא בעצמו יסתגר בביתו.

אבל אז כולם מסתגרים וזה לא נגמר 

פורסם (נערך)

מאמר נחמד, בעיקר מסכם את העובדות ודן בכל הנקודות שעלו גם פה וגם בעולם.

 

הוא בעיקר נדבק לנקודה של חולים ללא תסמינים, הוא מתחיל בשיעור תמותה של 5% בבריטניה שלפני כמה ימים.

מניח שיש פי 10 עד 20 יותר חולים לא מאובחנים לעומת חולים כן מאובחנים (כמובן שהוא מצטט את היועץ לשר הבריאות שלהם) .

ואז יוצא ששיעור התמותה הוא  רק 0.25 עד 0.5 אחוז.

ופה הוא ממשיך ומסביר איך סופרים את המתים באופן רגיל , וטוען שהקורונה תהרוג במילא אנשים שהיו אמורים למות. 

 

הוא גם מצדיק את המהלך הקודם של ממשלת בריטניה, הוא טוען שהשיקול הוא לא חיי אדם מול כסף,

אלא חיי אדם מול חיי אדם, מבחינתו שיתוק הכלכלה יפגע בחיי אדם יותר מאשר המחלה עצמה.

שמענו גם את טראמפ מתבטא ככה. 

 

כולם צודקים ומה שישפיע בעיקר זה ההערכה של כמות החולים ללא סימפטומים שלא מאובחנים.

אם באמת יש פי 20 חולים לא מאובחנים, אז הם צודקים .. צריך לשחרר הכל.

אם הם טועים ויש רק פי 2 חולים לא מאובחנים אז שיחרור הכל יביא אסון לא פשוט 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)

לדעתי הפתרון בסוף יהיה ברור עם כל זה שלא נעים להודות בו

ישאירו את הקשישים בבידוד

מי שידבק וישרוד - ישרוד

מי שלא ישרוד - עשה את שלו

 

 

כך או כך גיל התמותה כאן עומד על 80 או 84 משהו כזה.

אז קשיש בן 86 או 91 ימות. אם הוא לא ימות מקורונה הוא ימות מסרטן או מסוכרת. הרי לא מדובר באטלט שכל החיים עוד לפניו
בסוף ישחררו את הכלכלה ויבקשו מכולם להבדק ולהשמר. מי שיחלה ויצטרך להגיע למיון - יגיע ויטופל

מי שלא ישרוד לא ישרוד

הכלכלה תנצח

 

ברור שביבי לא יכול להגיד את זה בפריים טיים, אבל לשם זה ילך בסוף

כי אם המדינה תקרוס לא יהיה לאותם אזרחים למה לקנות בבוקר

לפני 2 שעות, EliC25 כתב:

אנחנו עכשיו בדיוק שבועיים מאז שהחלה הגבלת ה100 אנשים

כלומר בשבוע הבא אנחנו אמורים לראות שיטוח של הגרף, הרי מי שנדבק עד לפני שבועיים עוד הדביק, מי שנדבק מעבר לכך - בשבוע שעבר, כבר היה יחסית בסביבה מצומצמת והדביק 3-4 אנשים אם בכלל, שגם הם בסביבה מצומצמת.

 

אם אני לא טועה, בשבוע שעבר עוד ראו את סניף רמי לוי בטבריה מפוצץ במאות אנשים

 

לפני 2 שעות, vladclar כתב:

אבל יש בעיה עם מגזרים מסויימים.

לדוגמה :

http://actualic.co.il/%D7%98%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A3-%D7%91%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%99%D7%9F-%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%95%D7%A7%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%A1%D7%92%D7%95/

 

אפשר לרמות את משרד הבריאות ואת המשטרה. אי אפשר לרמות את הוירוס.

 

אין לי כלום נגד האוכלוסיה הזאת, ההפך, אני בעצמי הולך לשיעורי תורה בשיגרה, אני מאמין ואוהב ללמוד ולקרוא ויש לי לקוחות חרדים

אבל בימים כאלה כשהם מסכנים את כולנו

אין מנוס - רק להכניס יחידות  כבדות של יס"מ ולשבור את הידיים למי שלא מציית לחוקים

מי שמעז לצאת לרחוב, שיתנו לשוטרים לשבור לו את הצורה ויתנו לו לשכב כמה ימים במעצר

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

התחלת בניתוח יפה,

בסוף לא תהיה ברירה אלה לפתוח בחזרה את הסגר , להשאיר את הקשישים בבתים ולתת לכולם להידבק.

מי שישרוד ישרוד.

ואז הגעת בסוף לשבירת הצורה?  למה?

הם בסה"כ 20 אחוז מהאוכלוסייה,  אפשר להסביר להם יפה .

לא רוצים? לא צריך.

מי שרוצה שיסתגר בבית , מי שלא שיצא החוצה. 

ברגע שכל מכונות ההנשמה תפוסות זה נגמר מהר, 6 ימים מההידבקות עד לתסמינים ואז עוד 10 ימים להידרדרות במצב.

אם אין מכונת הנשמה פנוייה , פה זה נגמר.  

גם ככה אתה מעריך שבסופו של דבר כולנו צריכים לעבור את זה, אז שיעברו את זה איך שהם רוצים.

 

מי שרוצה לחכות לגל השני, שיואיל בטובו להיכנס הבייתה ושלא יצא 3 חודשים.

שמעתי שאומרים , אם הם לא ישמרו אז הם יתפסו לנו את מכונות ההנשמה.

כאילו מישהו אומר אני חשוב שיותר, אני רוצה לצאת לריצה  , לנסוע לעבודה. 

ואם אני אהיה חולה אז שכל האחרים ישארו בבית וישמרו לי מכונת הנשמה. 

 

טראמפ אמר שהוא רוצה להחזיר לארה"ב את הגדולה שלה,

אז הוא הצליח, ארה"ב במקום ראשון , אני עוד זוכר את השוק שסין הודיעה על 15,000 חולים ביום אחד.

ואז הם הודיעו שזה היה שינוי בשיטת הספירה.

ארה"ב כמעט 14,000 חולים ביום אחד וזה לא הולך לעצור בקרוב.

 

image.png.40f127fcd54479c5e07284506b729b18.png

ל 100,000 חולים הראשונים לקח חודשיים

ל 100,000 חולים הבאים לקח שבועיים 

ל 100,000 חולים הבאים לקח 4 ימים 

ל 100,000 חולים הבאים לקח קצת פחות מ 3 ימים. 

ל 100,000 חולים האחרונים לקח פחות מיומיים 

ואני מניח שמחר כבר נקבל את ה 100,000 הבאים .

 

עוד כמה ימים נתחיל לספור במיליונים. 

 

מיליון ראשון 3 חודשים 

מיליון שני 3 שבועות 

מיליון שלישי 4 ימים .... 

פורסם
לפני 2 שעות, Transporter כתב:

 

אם אני לא טועה, בשבוע שעבר עוד ראו את סניף רמי לוי בטבריה מפוצץ במאות אנשים

הפחתה בכמות הטבריינים רק תועיל

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 שעות, korola כתב:

הרי זאת בדיוק הבעיה, שום דבר לא השתנה בווירוס וביכולות שלו.

כל עוד הכל בעלייה אפשר לבקש מהציבור לשמור ולצמצם מגע.

בשנייה שנראה שיפור במצב , הרבה יתחילו לצפצף ואז יכול להיות שנראה שוב זינוק.

 

השאלה כמה הציבור כציבור יוכל להחזיק מעמד במצב כזה?

כי ככל ששומרים יותר טוב צריך לשמור יותר זמן,

ככל שמזלזלים זה יגמר מהר יותר.

 

איפה האיזון ? 

מה כל אחד צריך לעשות בעצמו? 

 

לפי תורת המשחקים ,

כל אחד צריך לקוות שכולם יזלזלו והוא בעצמו יסתגר בביתו.

אבל אז כולם מסתגרים וזה לא נגמר 

 

אי אפשר לעשות את זה לנצח

אי אפשר להשאיר אנשים בבית לנצח

ואי אפשר לתת לעסקים להחרב לנצח

 

בסוף יסתכלו אחורה ויגידו "אוקי, מתוך 100 מתים, אחוז גבוה הוא בני 70+ (לדעתי אפילו 80+), אז בוא ניקח את הסיכון שצעירים יסבלו קצת משפעת, וקשישים ימותו, אם לא היו מתים היום, היו מתים עוד חודש חודשיים ממחלות אחרות"

ולאט לאט יחזרו לשיגרה כשיהיה אפשר להרגיל את מערכת הבריאות להתעסק עם כמות  של חולים שכל פעם מתווספת. חלק מתים\מחלימים ומשחררים את המיטות- במקומם באים אחרים

פורסם
לפני 1 שעה, korola כתב:

ואני מניח שמחר כבר נקבל את ה 100,000 הבאים

אני איתך.

אבל לגבי ארהב, אי אפשר להתייחס אליה כמדינה כמו שמתייחסים לאיטליה או לספרד. ארצות הברית מחולקת להרבה מדינות וצריך להתייחס לכך שכולן ביחד מכילות מאות מליוני אנשים.

פורסם
לפני 1 שעה, korola כתב:

התחלת בניתוח יפה,

בסוף לא תהיה ברירה אלה לפתוח בחזרה את הסגר , להשאיר את הקשישים בבתים ולתת לכולם להידבק.

מי שישרוד ישרוד.

ואז הגעת בסוף לשבירת הצורה?  למה?

הם בסה"כ 20 אחוז מהאוכלוסייה,  אפשר להסביר להם יפה .

לא רוצים? לא צריך.

מי שרוצה שיסתגר בבית , מי שלא שיצא החוצה. 

ברגע שכל מכונות ההנשמה תפוסות זה נגמר מהר, 6 ימים מההידבקות עד לתסמינים ואז עוד 10 ימים להידרדרות במצב.

אם אין מכונת הנשמה פנוייה , פה זה נגמר.  

גם ככה אתה מעריך שבסופו של דבר כולנו צריכים לעבור את זה, אז שיעברו את זה איך שהם רוצים.

 

 

מה זה "לא רוצים לא צריך" ?

הם מסכנים אותי, אותך, ואת ההורים שלנו.

אין היית מציע שיסגרו אותם בישוב בינם לבין עצמם ויתנו להם להתמודד עם זה- הייתי מקבל את זה

אבל בגלל שהם יתפסו מיטות, ידביקו שוטרים, רופאים ואזרחים - אין שום סיבה שיתנו להם לעשות מה שבא להם.

יש כאן יחידות שמוסמכות לטפל באנשים שלוקחים את החוק לידיים.

פורסם

עוד כמה ימים ניו - יורק לבד תהיה בראש הטבלה - כנראה 

image.png.78d73935416a8dd72498e41a6eb5c3f8.png

 

 

לגבי אוכלוסיות שונות,  אל תשכח מי היו הראשונים שהביאו את המחלה לארץ.

גם אז כתבתי שזה לא באמת משנה מי הביא אותה ראשון , כי בסופו של דבר היא הייתה מגיעה לפה.

כנ"ל לגבי מגזר מסויים שכאילו מסכן אותנו, אז הוא לא.

הוירוס כבר כל כך נפוץ בתל אביב , ואם מוסיפים את החולים ללא תסמינים שממשיכים להסתובב חופשי,

אז מגזר כזה או אחר לא ממש משפיע על התחלואה הכוללת. 

 

כמו שאמרת, אי אפשר להחזיק אנשים לנצח בבתים.

לחיסון יקח עוד שנה שנתיים, 

כרגע רק מנסים להרוויח זמן, 

יש המון סיבות למה צריך את הזמן הזה,  אבל חלק מהזמן נועד שנגיע לחיסון עדר.

המגזר הזה ספציפי יש אחוז מאוד גבוה של ילדים , ולכן באחוזים הם פחות יעמיסו על בתי החולים 

לפחות לעומת שכונות אחרות בתל אביב

 

פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

אז בוא ניקח את הסיכון שצעירים יסבלו קצת משפעת, וקשישים ימותו, אם לא היו מתים היום, היו מתים עוד חודש חודשיים ממחלות אחרות

זה קצת נאצי. אבל קצת.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...