Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

האופטימיות שלי מאתמול בערב התפוגגה עם פרסום הסטטיסטיקה של הבוקר. כנראה שהמעבדות עבדו קשה בלילה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 13 שעות, korola כתב:

הדבר היחיד שלקחתי מזה , זה שמגיפה מתפשטת בצורה מערכית וקצב ההדבקה בישראל הוא הכפלה כל 3 ימים

אז לא משנה כמה החוליה הראשונה הזאת חלשה, היא לא ממש פוגעת במסקנה.  

 

בפעם האנליודעכמה - אתה לא יודע מה קצב ההדבקה בישראל. אתה יודע מה הקצב שבו מתגלים חולים חדשים תחת אסטרטגיית הבדיקה הנוכחית. ההנחה הזו - הכפלה כל 3 ימים - היא לא מבוססת (שים לב - לא אמרתי שגויה, פשוט לא מבוססת), מה שהופך את כל הסימולציה שלך ללא מבוססת. אתה אפילו לא יודע מתי ההדבקה בישראל התחילה - רק מתי התגלה החולה הראשון. תיאורטית (שים לב למילה הזאת, כדאי שתשתמש בה יותר), אם אחוז הסימפטומטיים מתוך כלל הנדבקים נמוך מאוד, יכול להיות שהקורונה הגיעה לארץ מוקדם יותר ממה שאנחנו חושבים והחולים הסימפטומטיים התחילו לצוץ מתישהו לאחר מכן.

פורסם (נערך)
לפני 55 דקות, sperial כתב:

האופטימיות שלי מאתמול בערב התפוגגה עם פרסום הסטטיסטיקה של הבוקר. כנראה שהמעבדות עבדו קשה בלילה.

מה כבר ההבדל בין היממה הקודמת? 80 יותר?

לא כל כך עובדים בלילה (עוד נושא בעייתי ).

כנראה גם אי אפשר לדעת לאיזה יום לשייך את התוצאות...

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5702349,00.html#autoplay

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

האופטימיות היתה אתמול בערב, כאשר כמות הבדיקות החיוביות ב-24 השעות הקודמות (שים לב, אי כותב "מאובחנים" או "בדיקות חיוביות" ולא "חולים חדשים" או "נדבקים חדשים) עלה ב-320, כאשר בשתי היממות הקודמות המספר היה סביב 430. היום הגלגל התהפך, אם כי, אני מסכים אתך, לא במידה קיצונית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

לא היו 320 אלא  463. מעדכנים את התוצאות פעמיים ביום.

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001323540

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

נראה לי שפשוט אין טעם בחקירות האלה, אם גם ככה אנחנו נכנסים דה-פקטו לסגר כללי. אנחנו כבר מעבר לשלב שבו אפשר לנסות לבודד את הנגיף נקודתית.

 

 

עריכה אחרונה על ידי malcishua
פורסם
לפני 16 דקות, vladclar כתב:

לא היו 320 אלא  463. מעדכנים את התוצאות פעמיים ביום.

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001323540

זה היה יום קודם. דרך אגב, אתמול פרסמו 3 פעמים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אתמול בבוקר היו 2495 מאובחנים.

https://www.ashdodnet.com/חדשות-אשדוד/מספר-חולי-הקורונה-באשדוד-מתקרב-ל-40-יותר-מאלף-נותרו-בבידוד-438782

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

נכון. והבוקר 3035- סה"כ נוספו 540 ביממה האחרונה.

 

האופטימיות שלי היתה כיון שביום רביעי בערב היו 2369 מאובחנים ואמש 2693 - שזו עליה של 324 בלבד. 

 

אני לוקח את הנתונים מהטלגרם של משרד הבריאות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 9 דקות, malcishua כתב:

נראה לי שפשוט אין טעם בחקירות האלה, אם גם ככה אנחנו נכנסים דה-פקטו לסגר כללי.

 

 

 

זו הסיבה שהורדתי את הרגל מהגז בכל הקשור לעדכונים. 

 

הוירוס כבר כאן, אנחנו בתוך זה ונותר רק לקוות שהמודלים טועים ונחזור לשגרה כמה שיותר מהר. 

 

פורסם (נערך)

בכיר במשרד הבריאות: "מספר הנפטרים והחולים קשה פחות גרוע ממה שחשבנו"

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5702524,00.html#autoplay

 

לפני יומיים האידיוט טען שצריך לסגור את כל המדינה בסגר מלא ולחלק לתושבים מנות קרב ועכשיו "מספר הנפטרים והחולים קשה פחות גרוע ממה שחשבנו" 

 

ביבי הקים ממשלה, משפטו נדחה למועד לא ידוע זהו אפשר להפסיק להפחיד את הציבור. 

 

בושה שככה אנחנו מתנהלים. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

ללא תרחישי אימה והפחדות, כנראה שהציבור לא היה לוקח את כל הנושא הזה ברצינות.

 

רק לי לא ברור איך הוא לא המנכ"ל, ומנכל שר הבריאות הוא בכלל נער אוצר לשעבר ולא רופא.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

וחרדי שבקושי יודע ביולוגיה ברמה של ילד בכיתה ג' שר הבריאות. 

לפני 8 דקות, Benor כתב:

ללא תרחישי אימה והפחדות, כנראה שהציבור לא היה לוקח את כל הנושא הזה ברצינות.

 

תרחישי אימה והפחדות הסתנכרנו באופן נפלא עם המהלכים הפוליטיים של ראש הממשלה. איזה צירוף מקרים מדהים. 

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...