Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

זה הנתון היותר חשוב כמה אנשים נמצאים במצב קשה/אנוש. מאחר והתפרצות בארצות הברית התחילה יותר מאוחר סביר לראות פחות חולים במצב קשה.  

 

ff.jpg.afd51e417dff13f55a93f0d4bd301aaa.jpg

 

 

 

נשמע סביר. 

 

נתניהו: להיערך להידוק משמעותי של הגבלות התנועה

יותר משמעותי איך? 50 מטר מהבית במקום 100? אין כבר מה לסגור! 

 

איזה אתר זה?

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם
לפני 20 דקות, ChemGuy85 כתב:

העמודה של ה- critical cases בוודאות לא נכונה בחלק מהמדינות אז לא הייתי מסתמך עליה בשום צורה. בדוגמה הקיצונית, בגרמניה מתו היום 75 אנשים, אבל יש רק 23 critical cases... כנ"ל לגבי אנגליה.

פורסם (נערך)
לפני 11 שעות, יבגניפ כתב:

מה שהכי מטומטם בכל ההתנהלות שלהם, זה שעכשיו גם יש כותרות על זה שמספר החולים החדשים ביומיים הקרובים יקבע את חומרת הסגר, כשאותה הנשימה פרופסורים מלומדים בטלויזיה מסבירים שמספר החולים החדשים שרואים היום, זו תוצאה של הדבקה מלפני שבועיים.

נתתי עוד קרדיט לנתניהו בתחילת המשבר שהוא משדר הנהגה. איזה... 

 

 

אני חושב שהם פשוט לא מתנסחים נכון

היום אנחנו רואים אנשים שנדבקו בפורים

אנשים שנדבקו ברמי לוי בטבריה כשהייתה בהלה וראו שם מאות אנשים דבוקים אחד לשני

ובעוד סניפים עם עוד טיפשים שעשו את זה.

 

מצד שני

הם מתכוונים שבימים הקרובים נתחיל לראות את ההשפעה של הסנקציות שהתחילו ב 12.3

 

ואני מסכים עם כל מילה

לפני 9 שעות, korola כתב:

אבל זה לא יקרה, כי הציבור לא יוכל לעמוד בזה.

זוכרים שמותר לצאת להפגין !  אז אנחנו נתחיל לראות הרבה הפגנות. 

ושבועיים אחרי זה קפיצה במספר החולים שהשתתפו בהפגנה

 

 

 

אני לא יודע עד כמה אנשים יצאו  להפגין

כרגע מתנהלת התארגנות (באישור המשטרה) להפגנה של עצמאיים

לפי מה שהבנתי הכללים הם לא לצאת מהרכב

אני לא חושב שבנאדם שפוי יצא מהרכ ויתקרב לאחרים

 

הייתי ביפו אתמול ואפשר לראות שאנשים עומדים בתור  לחנויות ושומרים על מרחק 2 מטר

רוב הציבור מיישם

מי שלא מיישם ישלם

 

 

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

מספר הנדבקים בבני ברק קפץ פי 8 תוך שלושה ימים. בירושלים פי 4.

 

יש לי בקשה אחת לכל אלו שמוכנים למות למען לימודי התורה: תמותו בבית.

 

אני כבר אמרתי לפני כמה ימים

לסגור את הישובים האלה לגמרי

אתה רוצה להדבק? תדביק רק את המשפחה שלך והשכנים שלך

אתה לא רוצה להתפנות למיון ? תמות בבית

פשוט לבודד את הישובים האלה

שמה שקורה שם ישאר שם.

 

שימו לב שפורים נגמר ב 10-11.3 (המסיבה האחרונה הייתה ב 10.3)

ההנחיות התחילו ב 12.3 (שם עוד היו מנגלים וכו')

14 יום מאז ונראה שיש ירידה ב NEW CASES

22121.png

 

אני חושב שהמצב הכי נוח לעשות את ההסגר זה עכשיו

רוב העסקים ממילא לא עובדים בפסח

עדיף לעשות את זה עכשיו, ולא מאי-יוני כשמתחיל הקיץ וזה השיא ברוב העסקים

לא חושב שבשום תרחיש קיצוני יהיה פה סגר במאי

 

אני חושב שהם רוצים לעבור את פסח-עצמאות - שני מועדים שיש בהם סיכוי הדבקה מטורפים

נעבור אותם ויתנו לנו לחזור לשיגרה (לדעתי)

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

אבא שלי עוקב אחרי המספרים מההתחלה ומכניס אותם לאקסל. אני מדגיש שהוא לא מנסה לבנות מודל אלא רק מתייחס לנתונים כפי שהם עד עכשיו.

אני מביא ציטוט של הודעה שהוא שלח לי:

ציטוט

 

עבדתי אתמול בערב והיום על הגרפים שלי ולהלן הגרפים והספקולציות שלי (שהערך שלהם מוטל בספק, אגב, כמו גם מה ששומעים בטלויזיה).
צריך לקחת בחשבון:
1. המספרים הם אבסולוטיים ולא מנורמלים לפי גודל האוכלוסיה, היות ולפי מה שהבנתי ממומחים, בהתפשטות מגפות מה שמעניין זה קצב ההתפשטות ולא באיזה גודל אוכלוסיה הוא מתפשט.  גודל האוכלוסיה נכנס לידי ביטוי ביכולת הספיקה של מערכת הבריאות שזה בעיה נוספת.
2. השפעות של כל צעד שנוקטים באות לידי ביטוי רק אחרי שבועיים. היות ותהליך סגירת המדינה התחיל אצלנו בהדרגה ביום שיש בדיוק לפני שבועיים, מה שקרה עד עכשיו לא תלוי בכלל באמצעי הסגר היות והוא עוד לא התחיל להשפיע. רק בימים הקרובים יתחילו לראות את התוצאות ההדרגתיות.

 

מגרף מספר הנדבקים המצטבר אני מסיק כי:
1. רוב המדינות מתנהגות באופן אקספוננציאלי דומה. לפי הספקולציות שלי המצב בספרד וארה"ב גרוע מזה של איטליה. היות והם מפגרים בשבוע אחרי איטליה נראה את הביטוי בימים הקרובים.
2. באופן מפתיע, כרגע ישראל ובריטניה מתנהגות באופן דומה שטוב בהרבה מכל מדינות אירופה וארה"ב, אבל לפי ספקולציה שלי, בעוד שאצלנו השפעת תהליך הסגר תתחיל לתת את אותותיה, בריטניה תמשיך עליה אקספוננציאלית עוד לפחות 10 ימים.
מגרף מספר הנפטרים המצטבר אני מסיק כי:
1. ספרד ואיטליה מתנהגות באופן דומה וגרוע מאד.
2. ארה"ב ובריטניה מתנהגות באופן דומה.
3. מצבה של גרמניה טוב בהרבה משל שאר המדינות
4. ישראל הולכת בינתיים בכיוון של גרמניה.


 

image.jpeg.1d95c26e0ced2ee3035dc27b88f4fa72.jpeg

image.jpeg.38bee66ef39117166cf07a0d971fef00.jpeg 

 

שימו לב שגרף מספר הנדבקים נחתך ביום ה 27, לאיטליה יש נתונים גם לימים הבאים (היות ובפועל מספר החולים קרוב לזה של ספרד וארה"ב) אבל הם לא מופיעים בגרף מכיוון שהשיפוע של איטליה מתון יותר.

 

עריכה אחרונה על ידי RedLabel

"ai motoare capul doare"

פורסם




 
במקום להתמקד בבניית תשתיות לטיפול טוב יותר (נניח אזורי בידוד בבתי״ח, מכונות הנשמה, בידוד אוכלוסיה בסיכון) - הולכים על הפתרון האטומי: השבתה כללית של כל המשק.



זה מורכב משני דברים:
העיקרי: התעלמות כלכלית די גדולה ומתמשכת של הרפואה הציבורית לאורך שנים. אולי בצדק מבחינה פוליטית, כי עיקר המצביעים הם צעירים, בריאים ובתי החולים לא בראש מעיניהם. כשבאים לבקר את סבתא מצקצקים קצת, מתלוננים קצת (לפעמים מרביצים), ואז חוזרים לריב על בטחון ומחיר הקוטג׳ (שני דברים חשובים לא פחות).
הפחות עיקרי, אבל קיים גם כן: פספוס של משרד הבריאות בכמה המגיפה הזו תתפרץ לצד ניהול לא בהכרח מיטבי של התקציב הקיים.

בכל אופן, אנחנו אלופי העולם בפלסטרים והכי גרועים בעולם בהיערכות וחשיבה קדימה. הפלסטר הוא פלסטר ראוי בעיניי, כי הוא מונע כמויות הרוגים שהיו מקריסים את המערכת לחלוטין. כמויות ההרוגים שעולות בהדרגה הן הודות לפלסטר (הסגר) וסביר מאוד שאם זה ימשיך, אז הן גם תהיינה פחותות משמעותית.
קשה לדעת מראש, מה מציל יותר חיים בטווח הרחוק ולדעתי גם בלתי אפשרי.

לגבי ההסגר, כתבתי כבר שזה דיון לגיטימי ומאוד מורכב. לכל החלטה פה (כן לא סגר) יש מחירים לא קלים בכלל.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ההסגר הזה לדעתי הוא רק כדי לעבור את פסח ועצמאות בלי ליצור פי הידבקות מטורפת.

לדעתי  היו צריכים לעשות את זה כבר בפורים כשכולם חגגו והצטופפו

הרי הקודקודים ידעו מה המצב במדינה ולמה זה יגרום.

פורים היה הפקרות.

 

צריך לעבור את פסח ועצמאות בהסגר ואחר כך לשחרר

פורסם (נערך)
לפני כשעה, ניקו פ. כתב:

בכל אופן, אנחנו אלופי העולם בפלסטרים והכי גרועים בעולם בהיערכות וחשיבה קדימה.

 

ניסוח מבריק.

ובהשלמה לדעתך, הניחוש שלי הוא שהפלסטר יצליח מעל ומעבר למשוער, ובסופו של הסיפור ישראל תצא מכל העניין עם מספרים מרשימים בנוסף לאיזה אלתור פורץ דרך של מכונות הנשמה מחלקי צינורות.

 

זה האבסורד של העם הזה (מותר עדיין לכתוב את המילה הזאת? עם?) - מרוב שהאלתורים המקומיים הם מוצלחים/מבריקים, אין שום סיבה לכאורה לתכנן קדימה בשום נושא. יהיה בסדר בגלל שבאמת היה בסדר בשורה התחתונה. 🤷‍♂️

 

עריכה אחרונה על ידי hans
  • מעניין 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מה שקורה באיטליה ( הדבקה נרחבת ) יקרה כאן בפסח בשכונות בהן לא הקשיבו להנחיות של משרד הבריאות בשבוע האחרון ( ולא משנה האם זה ת"א, י-ם או ב"ב ).

חודש הפרש זה משמעותי מאוד - הניסיון של רופאים באיטליה ותרופות שבאמת עוזרות לריפוי יותר מהיר/ הקלה אצל חולים קשים, יקטינו את מספר הקורבנות ( ולא נהיה כמו איטליה ).

 

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

איטליה אנחנו לא נהיה. האוכלוסיה בישראל הרבה יותר צעירה והציבור הרבה יותר ממושמע ומתורגל למצב חירום. אני מסכים שיש פוטנציאל הדבקה גדול בפסח, אבל זה משהו שאפשר להשתלט עליו באמצעות סגירת כבישים ערב ליל הסדר ואכיפה נוקשה בשכונות חרדיות. 

 

=============================

 

בינתיים נבואה שלי מתגשמת סין מתחילה לבנות נרטיב שכל ההדבקות החדשות מגיעות מחוץ לסין ואוסרת באופן מוחלט על כניסה של זרים לשטחה.

 

 

 

 

China.jpg.28664561b917aede71c2ae37b2dc4db1.jpg

 

בנוסף, סין מתחילה לגרש כתבים זרים. 

 

http://theconversation.com/chinas-expulsion-of-american-journalists-a-dangerous-mistake-at-a-deadly-moment-134102

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 2
פורסם

לא הדבקה בפסח - התפרצות המחלה והגעת חולים קשים בכמויות לבתי חולים ( ההדבקה כבר היתה בשבועיים האחרונים ).

אם בשלושת הימים האחרונים כמות החולים המאומתים הכפילה את עצמה ב 4 או אפילו ב 8, תחשב כמה חולים יהיו באיזורים האלה בעוד שבועיים. ( צריך להכפיל 5 פעמים . תעשה חשבון אפילו כפול 2 , עכשיו נגיד יש 200 חולים, מזה תתחיל ).

 

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 9 שעות, Transporter כתב:

ההסגר הזה לדעתי הוא רק כדי לעבור את פסח ועצמאות בלי ליצור פי הידבקות מטורפת.

לדעתי  היו צריכים לעשות את זה כבר בפורים כשכולם חגגו והצטופפו

הרי הקודקודים ידעו מה המצב במדינה ולמה זה יגרום.

פורים היה הפקרות.

 

צריך לעבור את פסח ועצמאות בהסגר ואחר כך לשחרר

אבל פורים בא ביחד עם הבחירות, וזו הסיבה שההגבלות התחילו רק למחרת הבחירות.

פורסם

עכשיו פרסמו שיש תקלה בדיווחים על תוצאות הבדיקות.

לא ברור מה היקף הטעויות וכמה חולים קיבלו תשובה שלילית/ אנשים בריאים מצאו את עצמם במחלקות קורונה...

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5702985,00.html?utm_source=ynet.app.android&utm_term=5702985&utm_medium=social

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...