Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

פורים היה יותר משבוע אחרי הבחירות. זמן משמעותי בעיכוב האמצעים שננקטו.

 

ראיתי אתמול סיכום של רופא אמריקאי מניו אורלינס שטוען שהסיכוי של חולה שנזקק להנשמה להתאושש הוא פחות מ-15%. בכל מקרה - גם רכישת אלפי מכונות הנשמה לא תהיה מועילה במיוחד כיוון שנדרש צוות מיומן לטיפול באותם חולים קשים, ולהבנתי גם ההנשמה של חולי ה-COVID-19 מורכבת יותר מהנשמה של חולים אחרים.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נכון, כי ב 30% מהמקרים של ההנשמה קיימת גם אי ספיקת לב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 2 דקות, sperial כתב:

שהסיכוי של חולה שנזקק להנשמה להתאושש הוא פחות מ-15%

 

עד כה היו בישראל (ממה שפורסם) לפחות 2 מקרים של חולים שהצליחו להתאושש אחרי הנשמה, אני מניח שיהיו עוד.

פורסם

זאת לא הפעם הראשונה שבה המשק הישראלי נסגר. בכל כמה שנים יש את המלחמה התורנית עם עזה שבה רוב העסקים הפרטיים נסגרים.

נראה שיש פה גם נסיון של עסקים לרכב על הגל ולצמצם הוצאות שקשה לעשות במצב רגיל. גם מי שיראה הכי מסכן עכשיו, ישפר את סיכוייו להשיג הטבות ופיצויים בעתיד. גם ברור שבסופו של דבר המדינה תשתתף בעלות החזרת עובדי החל"ת בחזרה לעבודה, אז מי שיוציא כמה שיותר עובדים לחל"ת עכשיו, ישיג יותר הטבות בעתיד.

פורסם
לפני 4 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

 

בינתיים נבואה שלי מתגשמת סין מתחילה לבנות נרטיב שכל ההדבקות החדשות מגיעות מחוץ לסין ואוסרת באופן מוחלט על כניסה של זרים לשטחה.

 

 

אני קראתי שכל מי שנכנס לסין נבדק מיידית בשדה תעופה ועופר למלון ביניים ששם הוא נח שבועיים נוספים עד שרואים שהכל תקין איתו

ורק אז משתחרר לחופשי

זה אגב מה שהיו אמורים לעשות בישראל בינואר.

 

איך אפשר להדביק ככה?

לפני 48 דקות, EliC25 כתב:

אבל פורים בא ביחד עם הבחירות, וזו הסיבה שההגבלות התחילו רק למחרת הבחירות.

 

הבחירות היו ב 2.3

פורים היה 8.3 9.310.3

זה לא מבצע 1+1. יכלו לאשר בבחירות לבחור (ולקחת סיכון) ויום יומיים אחר כך לנעול הכל

חוץ מזה בבחירות אין התקהלות של אלפי אנשים.

יכלו גם שם לאסור התקהלות.

כנס - תבחר - סע הבייתה. אבל בוא נגיד שהכלנו את הבחירות

 

פורים היה אמור להתבטל לחלוטין ואז היינו במצב שונה לגמרי היום

הרי הקודקודים ידעו בזמנו מה שאני ואתה ידענו רק אחר כך.

פורסם
אין התעלמות ממערכת הבריאות, תקציב הבריאות גדל נומינלית וריאלית באפן עקבי.
החלק השני של המשפט שלך אינו בהכרח מעיד על החלק הראשון.
אם אני אתן לך שקל לחודש לחיות ממנו ולאחר שנה שני שקלים לחודש, זה לא אומר שאתה בראש סדר מעייני התקציבי.
מה שלא מספיק, לא מספיק.
חסרים לך בתי חולים, תקנים, מיטות. מספר הרופאים לתושב כאן מהנמוכים בעולם המתקדם, למה אתה חושב שהם חסרים?

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)
לפני 19 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

פה יכולות הבנת הנקרא שלך התאבדו.  כן עשיתי השוואה לשפעת הספרדית כי אחוז התמותה הידוע לנו נכון להיום די דומה למגפה של 1918, אבל למוות השחור? shirley you must be kidding הזכרתי את המוות השחור רק בשביל להכניס אנשים לפרופורציה כלומר להסביר להם שהיו מגפות הרבה יותר קטלניות ואיומות מהקורונה הזאת ואפילו אחרי המוות השחור האנושות המשיכה.

 

 

היו מגפות הרבה, הרבה, הרבה, הרבה, הרבה, הרבה, הרבה, הרבה, הרבה, הרבה, הרבה יותר קטלניות מהקורונה הזאת רק ב-100 השנים האחרונות. אבעבועות שחורות (smallpox), לדוגמא, חיסלה 300 מיליון בני אדם במאה ה-20 בלבד. הוירוס הוכחד באמצעות חיסון. 

 

הסיבה שהוא שלף את המוות השחור, הכולרה והשפעת הספרדית מאוצר המילים שלו כי מדובר באחלה buzz words שהציבור הישראלי מכיר מסרטי בורקס ושיעורי היסטוריה. כאמור גאון בשיווק. 

 

 

מציע לך לקרוא שוב - לא אמרתי שהשוות אלא שהזכרת, למטרות שלך, וזה בדיוק מה שביבי עשה, כי גם הוא לא השווה ביניהן כפי שטענת בהתחלה.

כל שאר ההשערות שלך הן כשמן, השערות (שפעת ספרדית נשמע לציבור הישראלי יותר מפחיד מאבעבועות שחורות?   הרי נשמע שזאת רק שפעת והיא בכלל ספרדית, אז מה קשור לישראל).

 

 

לפני 16 שעות, oryo כתב:

לי נראה, כצופה הדיוט מהצד, שההיסטריה מהקורונה מסוכנת שבעתיים מהקורונה עצמה.

אחוזי התמותה מהמחלה הארורה הזו - אינם גבוהים, שלא לומר נמוכים.

אחוזי התמותה מטפסים הן כשהגיל עולה, והן כשהמערכת קורסת.

 

במקום להתמקד בבניית תשתיות לטיפול טוב יותר (נניח אזורי בידוד בבתי״ח, מכונות הנשמה, בידוד אוכלוסיה בסיכון) - הולכים על הפתרון האטומי: השבתה כללית של כל המשק.

למה? אני סבור שהמוות מקורונה הוא מיידי ומוחשי, בזמן שהמוות מההתאבדויות והקריסה הכלכלית שעתידה להגיע זה עניין הרבה יותר אבסטרקטי. אני יכול לומר ש0.2% ממאובחני הקורונה מתו, אבל אין לי מושג איזה אחוז מנפגעי סדר-2 של השבתת כל המשק מתו, מדובר בכותרות הרבה יותר בעייתיות עבור סוכני הבורות, סליחה, עיתונים.

 

זה קצת כמו לומר: היי, יש מלא תאונות דרכים, בואו נחסל את כל הרכבים ואז התאונות לא יתרחשו.

זה פתרון שאינו סקלאבילי בשיט.

 

ליבי יוצא אל כל מי שנפגע מהוירוס הארור הזה, בין אם זה כי הוא נדבק (וכנראה, סטטיסטית, החלים ללא פגע) - ובין אם הוא איבד את מקור פרנסתו ואולי יאבד את נכסיו בהמשך.

 

אני מקווה שההנהגה הישראלית (וגם במקומות אחרים) תתעשת, תפסיק להתמקד בקידום היסטריה ותתחיל לחשוב מה עושים ברמה האופרטיבית ע״מ לחזור לאיזשהו קאפסיטי של שגרה. קורונה זה מפחיד אבל כלכלה מושמדת מפחיד הרבה הרבה יותר, גם אם הכותרת אבסטרקטית יותר.

 

בדיוק. הכי קל להטיל סגר ולאחר מכן להתמודד עם ההשלכות, דוגמת הגירעון שכנראה גם ככה גדל אחרי 3 מערכות בחירות, עסקים שיקרסו, מובטלים, אנשים וקשישים עם דיכאון, בדידות, ירידה בכושר הגופני ועוד עקב הבידוד.

 

מצד שני, צריך לזכור שאתה עובד כאן עם ישראלים (וגם אמריקאים לצורך העניין) - לא האנשים הכי ממושמעים בעולם. תוסיף לזה אוכלוסיות שלא שמות על ההגבלות השונות, ויוצא שאין לך ממש ברירה אחרת, אלא להוסיף עוד ועוד הגבלות לאורך זמן, במקום פתרון מהיר ויעיל.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם
לפני 29 דקות, bobi כתב:

זאת לא הפעם הראשונה שבה המשק הישראלי נסגר. בכל כמה שנים יש את המלחמה התורנית עם עזה שבה רוב העסקים הפרטיים נסגרים.

נראה שיש פה גם נסיון של עסקים לרכב על הגל ולצמצם הוצאות שקשה לעשות במצב רגיל. גם מי שיראה הכי מסכן עכשיו, ישפר את סיכוייו להשיג הטבות ופיצויים בעתיד. גם ברור שבסופו של דבר המדינה תשתתף בעלות החזרת עובדי החל"ת בחזרה לעבודה, אז מי שיוציא כמה שיותר עובדים לחל"ת עכשיו, ישיג יותר הטבות בעתיד.

 

למה אתה חושב שעסק, טוב ככל שיהיה, יכול לשרוד כשהוא סגור כל כך הרבה זמן ?

לא מדובר פה על טייקוני ענק שמחזיקים נכסים בשכונת הגולף ובחו"ל

גם מסעדה מצליחה שמרוויחה טובה, לא יכולה להיות סגורה תקופה כל כך ארוכה. 

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

טייקוני ענק

טייקוני הענק תיכף יתחילו לבכות בארהב ולבקש כסף, כך גם פה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

הטייקונים כבר בוכים והם יקבלו את רוב הסיוע הפאדרלי אשר אושר בחודש האחרון. ההמונים יקבלו את השאריות אם בכלל.  

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, ChemGuy85 כתב:

בינתיים נבואה שלי מתגשמת סין מתחילה לבנות נרטיב שכל ההדבקות החדשות מגיעות מחוץ לסין ואוסרת באופן מוחלט על כניסה של זרים לשטחה.

 

בנוסף, סין מתחילה לגרש כתבים זרים. 

 

http://theconversation.com/chinas-expulsion-of-american-journalists-a-dangerous-mistake-at-a-deadly-moment-134102

משום מה זה מתקשר לי לכתבה שקראתי על כך שסין גם אוגרת את רוב הציוד שהיא מייצרת (מסכות לדוגמא, לא יודע אם היא מייצרת מכונות הנשמה), ומייצאת רק חלק קטן ממנו לעולם.
יד ביד עם העובדה שכבר שנים היא צוברת זהב 
https://www.marketwatch.com/story/why-russian-and-chinese-central-banks-will-keep-buying-gold-2019-09-13
https://markets.businessinsider.com/commodities/news/china-bought-more-gold-to-prepare-for-the-trade-war-2019-8-1028427737

עריכה אחרונה על ידי maxcher
9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
לפני 56 דקות, gadik6 כתב:

 

מציע לך לקרוא שוב - לא אמרתי שהשוות אלא שהזכרת, למטרות שלך, וזה בדיוק מה שביבי עשה, כי גם הוא לא השווה ביניהן כפי שטענת בהתחלה.

כל שאר ההשערות שלך הן כשמן, השערות (שפעת ספרדית נשמע לציבור הישראלי יותר מפחיד מאבעבועות שחורות?   הרי נשמע שזאת רק שפעת והיא בכלל ספרדית, אז מה קשור לישראל).

 

 

 

בדיוק. הכי קל להטיל סגר ולאחר מכן להתמודד עם ההשלכות, דוגמת הגירעון שכנראה גם ככה גדל אחרי 3 מערכות בחירות, עסקים שיקרסו, מובטלים, אנשים וקשישים עם דיכאון, בדידות, ירידה בכושר הגופני ועוד עקב הבידוד.

 

מצד שני, צריך לזכור שאתה עובד כאן עם ישראלים (וגם אמריקאים לצורך העניין) - לא האנשים הכי ממושמעים בעולם. תוסיף לזה אוכלוסיות שלא שמות על ההגבלות השונות, ויוצא שאין לך ממש ברירה אחרת, אלא להוסיף עוד ועוד הגבלות לאורך זמן, במקום פתרון מהיר ויעיל.

 

 

 

לא בדיוק.

 

למשל - זה.

 

יש מחסור עולמי במכשור - אף מדינה בעולם לא התכוננה למשבר בעל אופי וסדר גודל כזה. אז צריך להפחית בכל דרך את ההדבקה, מה גם, שכפי שכתבתי קודם, אחוז גבוה ממי שמגיע לצורך בהנשמה אינו שורד, אז עדיף למנוע את ההדבקה מראש.

 

עד כמה אמצעי ההרחקה החברתית יועילו? זאת נדע רק בעוד מספר שבועות. הסינים טוענים שבאמצעות סגר מלא הם התגברו על ההתפרצות, או, לפחות, צמצמו אותה מאד.

 

האמצעים שננקטו בארץ אינם הקיצוניים ביותר, אבל הרושם הוא שרוב האוכלוסיה המודעת נשמעת להוראות. אנשים בהחלט מקפידים על מרחק 2 מ'. כרגיל, יש בעיה אצל החרדים שמנותקים מהתקשורת הכללית ושומעים רק מה שהרבנים מזינים אותם, וחלק מהרבנים עצמם מעדיפים את המצוות (לפי תפיסתם) על פני הבריאות, והחברה הערבית שבה כנראה חלק מהבעיה גם הוא התקשורת וחלקה ההתנגדות הקבועה לחוק ולרשויות הישראליים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
זאת לא הפעם הראשונה שבה המשק הישראלי נסגר. בכל כמה שנים יש את המלחמה התורנית עם עזה שבה רוב העסקים הפרטיים נסגרים.
נראה שיש פה גם נסיון של עסקים לרכב על הגל ולצמצם הוצאות שקשה לעשות במצב רגיל. גם מי שיראה הכי מסכן עכשיו, ישפר את סיכוייו להשיג הטבות ופיצויים בעתיד. גם ברור שבסופו של דבר המדינה תשתתף בעלות החזרת עובדי החל"ת בחזרה לעבודה, אז מי שיוציא כמה שיותר עובדים לחל"ת עכשיו, ישיג יותר הטבות בעתיד.
אולי עסקים שהם בקו העימות בדרום או בצפון. אף פעם לא נאלצתי לסגור את העסק לגמרי במהלך 12 השנים האחרונות.

Sent from my MI 8 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...