Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 שעות, Blaz00r כתב:


 

 


זה בהחלט מה שיגרום ל"הדרדרות במצב" אם כל אחד מצפצף על ההוראות (יאללה אז אני ארוץ בחוץ מה יקרה, יאללה נזמין חברים לעל האש מה הבעיה - דברים שראיתי קורים בימים האחרונים). אתה אגב גם לא אמור לצאת לרוץ (אלא אם אתה עושה את זה תחת מגבלת המאה מטר).

אחותי גרה בת"א קרוב לבימה והיא אומרת שהתנועה ברחוב אמנם פחתה דרסטית אבל עדיין יש יחסית הרבה אנשים שמסתובבים בכיף שלהם.

 

 

אני נתקל בהרבה ניידות שאני רץ ואפילו אחת לא עצרה אותי

אני רץ לבד, לא מתקרב לאף אחד

ואני חושב שזה לא מפריע לאף אחד

 

הרחובות ריקים

לא יודע מה אנשים מספרים ולא יודע מה הצל מראה ומתי זה צולם

 

אני לא חושב ששוטרים יעירו לאבא שעושה סיבוב עם הילדים למרחק של 500 מטר

כל עוד הוא הולך איתם לבד, אין התקהלות, לא מתקרבים לאף אחד

 

אני לא מסכן אף אחד ולא את עצמי כשאני רץ

אם אני צריך לעבור כביש ורואה שמישהו עומד במעבר חציה אני מתרחק ממנו

 

לא זה מה שיגרום להדבקה בכל מקרה

ושוב אני חוזר ואומר העיר ריקה

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מתכנן יציאה לסופרמרקט במוצ"ש. מסתבר ששכחנו להזמין כמה דברים.

 

Wish me luck...

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

image.png.a406885314cad4e55ec472c3cde5c1c3.png

מתוך קבוצה שאני חבר בה שמאגדת שוכרים...

עצוב שזה המצב, אנשים פשוט לא חושבים על מחר, לא חושבים מה יקרה אם יהיו מובטלים חודש אחד אפילו.

יכול להבטיח לכם גם שאם אכנס לפרופילים של אנשים שהצביעו באופציה הראשונה, אראה תמונות מחו"ל מהזמן האחרון וכנראה גם תמונות עם רכב ששווה 50 אלף שקל לפחות.

 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, EliC25 כתב:

image.png.a406885314cad4e55ec472c3cde5c1c3.png

מתוך קבוצה שאני חבר בה שמאגדת שוכרים...

עצוב שזה המצב, אנשים פשוט לא חושבים על מחר, לא חושבים מה יקרה אם יהיו מובטלים חודש אחד אפילו.

יכול להבטיח לכם גם שאם אכנס לפרופילים של אנשים שהצביעו באופציה הראשונה, אראה תמונות מחו"ל מהזמן האחרון וכנראה גם תמונות עם רכב ששווה 50 אלף שקל לפחות.

 

 

קודם כל הרבה אנשים חיים על אשראי

דבר שני לא מדובר פה על בנאדם שפיטרו מהעבודה

יש עצמאים שהעסק שלהם עבד מעולה ויום אחד פשוט סגרו להם אותו

אני הייתי אמור לעשות הזמנה של ציוד בשווי כמה מאות אלפי שקלים לקראת התחלת עבודה עם זמר מוכר. לא יכלתי לעשות את זה כי הסינים לא חזרו מהחופשה המסורתית שלהם בגלל הקורונה.

אבל תחשוב שהייתי עושה את ההזמנה הזאת ובמקום להחזיר את הכסף במרץ אפריל הציוד היה עומד במחסן

ברור שזה פוגע בך.

 

ככה גם בבעלי עסקים, מסעדות, חנויות שהתחילו לפתוח סניפים חדשים לקראת הקיץ

כל אחד חושב שיום אחד העסק שלו יכול לעבוד קצת יותר חלש, אבל בניהול השוטף של העסק אתה לא לוקח בחשבון שמחר יכול להיות אסון והעסק שלך יסגר בלי הגבלת זמן.

יש הבדל בין עסק שנחלש (זה בד"כ קורה בהדרגה מכל מיני סיבות, וגם מסעדה טובה יום אחד כנראה תחלש ותמחק ולזה נערכים), לבין עסק שסוגרים לו את הדלת יום אחד בלי התראה מוקדמת כשהכל מתקתק.

 

אולמות אירועים התחילו שיפוצים כדי להתארגן לקראת האביב \ קיץ

הם לא אמורים לנחש שיסגרו להם את הדלת. הם עובדים טוב, יש להם לקוחות חוזרים, אין להם שום סיבה להמנע מהשיפוץ הזה.

אז כן, כשאתה שם  כמה מליונים על שיפוץ ובמקום שהכסף יתחיל לחזור אתה יושב בבית, ברור שזה מורגש

וזה לא משנה איזה מרצדס או פורש יש לך בחניה.

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

לרבים מהם לא תהיה עבודה לחזור אליה אם הסגר ימשך יותר מ-2-3 חודשים. בנוסף הרבה מאוד ארגונים יעשו ניקיון פסח במצבת כוח אדם שלהם.

פורסם

transporter, אני חושב שהכוונה היא יותר לאנשים פרטיים ובאופן כללי שלא דואגים או דאגו לחסכון/קרן חירום בצד של מס' חודשים ליום סגריר.

 

בכל מקרה, אני לא בטוח שזה הזמן לשפוט מישהו.

 

 

פורסם

בכלל לא התכוונתי לשפוט אף אחד.

ולא דיברתי על עצמאיים, טרנספורטר פשוט התעלמת לגמרי מהעובדה שכנראה רוב האנשים שם הם שכירים, או בעלי עסק קטן בלי הוצאות של מאות אלפי שקלים.

אני מבין שיש אנשים שלא יכולים לחסוך כל חודש, הבעיה היא שהסקר הזה מציג תמונה שאנשים לא חוסכים, ביניהם יש אנשים שיכולים ולוקחים הלואוות כדי לממן חיים שהם לא יכולים להרשות לעצמם.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

נראה מה יהיו השלכות ארוכות טווח של זה. לדעתי רבים בכל העולם חוטפים את הכאפה של החיים שלהם ונתחיל לראות שינויים משמעותיים בהרגלי צריכה בטווח ארוך במיוחד אם המשבר יתארך עד הקיץ. אם נחטוף גל שני בחורף 2020-2021 אז בכלל... 

 

אני אפילו לא מדבר על עידן החורף כלכלי שיבוא על העולם אחרי שהקורונה תיעלם...

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

מדינה מז@@@ת. מציגים כמות מובטלים שכירים. כל אחד יוצא לחל"ת ומה קורה עם עצמאים במשלמים כל חודש מיסים הזויים ולא מגיע להם שקל ממדינה. יש חשק גדול ללכת ולשרוף כמה מוסדות כאלה לפחות שחלק ממיסים ילכו לשיפוצים.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם (נערך)

מסכים איתך עצמאיים לא נספרים רק שכירים. אם מוסיפים גם עצמאיים לרשימת מובטלים יש מצב שאנחנו עומדים על 1.5 מיליון מובטלים אולי אפילו יותר. 

 

אבל היי! יהיה מענק של 6,000 שקל! 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם



 
אני נתקל בהרבה ניידות שאני רץ ואפילו אחת לא עצרה אותי
אני רץ לבד, לא מתקרב לאף אחד
ואני חושב שזה לא מפריע לאף אחד
 
הרחובות ריקים
לא יודע מה אנשים מספרים ולא יודע מה הצל מראה ומתי זה צולם
 
אני לא חושב ששוטרים יעירו לאבא שעושה סיבוב עם הילדים למרחק של 500 מטר
כל עוד הוא הולך איתם לבד, אין התקהלות, לא מתקרבים לאף אחד
 
אני לא מסכן אף אחד ולא את עצמי כשאני רץ
אם אני צריך לעבור כביש ורואה שמישהו עומד במעבר חציה אני מתרחק ממנו
 
לא זה מה שיגרום להדבקה בכל מקרה
ושוב אני חוזר ואומר העיר ריקה
 


וואלה, אז אני אמשיך לצאת עם הכלב שלי לאן שבא לי (כי מה, הוא וגם אני צריכים להתאוורר ומה כבר יקרה אני לא מסכן אף אחד), אמשיך ללכת לשחק כדורגל (מי שמשחק לא מסכן אף אחד חוץ מעצמו), אמשיך ללכת לעבודה כי צריך להרוויח כסף לא, ובכלל, אמשיך להתנהל כרגיל, כי מה כבר יכול לקרות, אני שומר על עצמי ורוחץ ידיים פעם בחצי שעה.

כל השרשור אתה שואל למה לא עושים צעדים כאלו ואחרים בשביל למנוע הדבקה ולמה ככה וככה לא עוזר, ואז מראה בעצמך בדיוק למה.

 
קודם כל הרבה אנשים חיים על אשראי
דבר שני לא מדובר פה על בנאדם שפיטרו מהעבודה
יש עצמאים שהעסק שלהם עבד מעולה ויום אחד פשוט סגרו להם אותו
אני הייתי אמור לעשות הזמנה של ציוד בשווי כמה מאות אלפי שקלים לקראת התחלת עבודה עם זמר מוכר. לא יכלתי לעשות את זה כי הסינים לא חזרו מהחופשה המסורתית שלהם בגלל הקורונה.
אבל תחשוב שהייתי עושה את ההזמנה הזאת ובמקום להחזיר את הכסף במרץ אפריל הציוד היה עומד במחסן
ברור שזה פוגע בך.
 
ככה גם בבעלי עסקים, מסעדות, חנויות שהתחילו לפתוח סניפים חדשים לקראת הקיץ
כל אחד חושב שיום אחד העסק שלו יכול לעבוד קצת יותר חלש, אבל בניהול השוטף של העסק אתה לא לוקח בחשבון שמחר יכול להיות אסון והעסק שלך יסגר בלי הגבלת זמן.
יש הבדל בין עסק שנחלש (זה בד"כ קורה בהדרגה מכל מיני סיבות, וגם מסעדה טובה יום אחד כנראה תחלש ותמחק ולזה נערכים), לבין עסק שסוגרים לו את הדלת יום אחד בלי התראה מוקדמת כשהכל מתקתק.
 
אולמות אירועים התחילו שיפוצים כדי להתארגן לקראת האביב \ קיץ
הם לא אמורים לנחש שיסגרו להם את הדלת. הם עובדים טוב, יש להם לקוחות חוזרים, אין להם שום סיבה להמנע מהשיפוץ הזה.
אז כן, כשאתה שם  כמה מליונים על שיפוץ ובמקום שהכסף יתחיל לחזור אתה יושב בבית, ברור שזה מורגש
וזה לא משנה איזה מרצדס או פורש יש לך בחניה.


מה הוא כתב ועל מה ענית?.. מה ההבדל בין אדם שפיטרו מהעבודה לאדם שיוצא לחודשיים חל"ת? למה לעצמאי יש "לוקסוס" (?) לא לשמור כסף בצד?
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 28 דקות, ChemGuy85 כתב:

לרבים מהם לא תהיה עבודה לחזור אליה אם הסגר ימשך יותר מ-2-3 חודשים. בנוסף הרבה מאוד ארגונים יעשו ניקיון פסח במצבת כוח אדם שלהם.

 

בגלל זה אני לא חושב שהסגר ימשך חודשיים שלושה

לא בטוח שכלכלה תגרום לאסון פחות קטן מעוד כמה מאות\אלפי נדבקים..

פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, Blaz00r כתב:

וואלה, אז אני אמשיך לצאת עם הכלב שלי לאן שבא לי (כי מה, הוא וגם אני צריכים להתאוורר ומה כבר יקרה אני לא מסכן אף אחד), אמשיך ללכת לשחק כדורגל (מי שמשחק לא מסכן אף אחד חוץ מעצמו), אמשיך ללכת לעבודה כי צריך להרוויח כסף לא, ובכלל, אמשיך להתנהל כרגיל, כי מה כבר יכול לקרות, אני שומר על עצמי ורוחץ ידיים פעם בחצי שעה.
 

 

 

אתה עובד רק על 0 סל"ד או 6,000 סל"ד? אין לך טווח באמצע? לצאת עם הכלב ולצאת לריצה זה דבר אחד, ללכת לשחק כדורגל וללכת לעבודה זה דבר אחר לגמרי.

 

מה תגיד להורים בני 70 שלי שמרגישים חנוקים בבית וחייבים לקבל 30 דקות הליכה בערב? לעשות shadow boxing? לעלות ולרדת במדרגות? 

 

  

לפני 6 דקות, Transporter כתב:

 

בגלל זה אני לא חושב שהסגר ימשך חודשיים שלושה

לא בטוח שכלכלה תגרום לאסון פחות קטן מעוד כמה מאות\אלפי נדבקים..

 

זה מה שטראמפ אמר התרופה לא יכולה להיות יותר גרועה מהמחלה. 

 

צריך להמתין עוד חודש ובשביל להבין איפה אנחנו עומדים עם הוירוס הזה. אם פחות גרוע ממש שחשבו צריך להחזיר את המשק לעבודה תחת מגבלות. אם יותר גרוע אכלנו אותה. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 8 דקות, Blaz00r כתב:


 

 


וואלה, אז אני אמשיך לצאת עם הכלב שלי לאן שבא לי (כי מה, הוא וגם אני צריכים להתאוורר ומה כבר יקרה אני לא מסכן אף אחד), אמשיך ללכת לשחק כדורגל (מי שמשחק לא מסכן אף אחד חוץ מעצמו), אמשיך ללכת לעבודה כי צריך להרוויח כסף לא, ובכלל, אמשיך להתנהל כרגיל, כי מה כבר יכול לקרות, אני שומר על עצמי ורוחץ ידיים פעם בחצי שעה.

כל השרשור אתה שואל למה לא עושים צעדים כאלו ואחרים בשביל למנוע הדבקה ולמה ככה וככה לא עוזר, ואז מראה בעצמך בדיוק למה.



מה הוא כתב ועל מה ענית?.. מה ההבדל בין אדם שפיטרו מהעבודה לאדם שיוצא לחודשיים חל"ת? למה לעצמאי יש "לוקסוס" (?) לא לשמור כסף בצד?

 

 

מה לא הבנת במה שכתבתי ?

לשכיר יש הרבה פחות הוצאות ו"הימורים" מעצמאי

עצמאי שיודע שהעסק שלו עובד יכול להרשות לעצמו להשקיע כמה מאות אלפי \ מליונים בשיפוץ \ פתיחת סניף \ ציוד חדש כי הוא יודע שגם חודש הבא ועוד חודשיים העסק יעבוד

הרי אם יש הדרדרות בעסק אתה לא עובר תוך יום יומיים ממצב של 100% עבודה ל0% כמו שקרה עכשיו

מה שקרה עכשיו זה תרחיש שאף עסק (ועובדה, גם המדינה) לא נערך אליו ולדעתי גם אחרי שנעבור את זה- לא נצטרך לחשוב על זה

ואם  קניתי ציוד במאות אלפי שקלים כי ידעתי שיש לי עבודה מתוכננת שנה קדימה עם חוזים חתומים, ופתאום ביטלו לי את כל העבודה, אז בוודאי שזה גורם נזק לא צפוי

 

אי אפשר לחיות ולהתנהל תוך מחשבה שאולי מחר תהיה מגפה או רעידת אדמה או פצצת אטום שיפילו עלינו

טכנית כל אחד מהדברים האלה יכולים לקרות, אבל אנחנו לא ננהל את העסקים שלנו לפי הסיכוי שהם יקרו

×
×
  • תוכן חדש...