Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

כנראה עוד כמה חודשים השוק יהיה מוצף דירות בזול, הזדמנות טובה להשקעה או למשפרי דיור? ומי שהכי נדפק זה מחיר למשתכן, שלא יכול למכור את הדירה במשך 5 שנים. או שיאפשרו להם?

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מה שקורה כרגע זה פשוט טירוף.

 

נכנסתי לפייסבוק שלי, וכולו מוצף בדירות להשכרה/שותפים, ומה שהכי מדהים שאנשים בתגובות חותכים בחצי את המחיר שהמשכיר/מתווך דורש 😮

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם (נערך)

המון צעירים איבדו משרות במיוחד כאלה בתחום הפנאי ותיירות. אנשים חוזרים להורים, דירות מתפנות. תוסיף לזה עשרות אלפי דירות airbnb שנפלטו לשוק בחודש האחרון. 

 

הדבר שבאמת מפחיד אותי זו רמת הפגיעות של הציבור הישראלי.  חודש בלי עבודה וכבר רצים לבטל חוזים? כאילו אנשים עם איזה כסף בדיוק רכשתם דירה בהתחייבות ל-30 שנה? 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 2
  • מצחיק 1
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 2
פורסם

זה חכם לא להתחייב בתקופת אי-ודאות, מה גם שאנשים מכניסים לתוך החישובים שלהם קרנות השתלמות ותיקי השקעות, ועתידם של אלה לוט בערפל.

אבן יסוד לצמיחה זה בטחון צרכנים ביכולתם הכלכלית, כיום אין לאף אחד בטחון, עד כמה חודשים האבק ירד ונצא לדרך חדשה.

פורסם

כל החיים הם אי-ודאות אחת גדולה. כולם חשבו שתמיד תהיה להם עבודה, תמיד המשכורת תעלה, תמיד יהיו בריאים, אף פעם לא משברים כלכליים? 

פורסם
לפני 22 דקות, ChemGuy85 כתב:

המון צעירים איבדו משרות במיוחד כאלה בתחום הפנאי ותיירות. אנשים חוזרים להורים, דירות מתפנות. תוסיף לזה עשרות אלפי דירות airbnb שנפלטו לשוק בחודש האחרון. 

 

הדבר שבאמת מפחיד אותי זו רמת הפגיעות של הציבור הישראלי.  חודש בלי עבודה וכבר רצים לבטל חוזים? כאילו אנשים עם איזה כסף בדיוק רכשתם דירה בהתחייבות ל-30 שנה? 

 

כשאנשים קונים דירה של 1.4/1.6 מליון עם 200-250 אל"ש אני לא מתפלא שזה המצב

  • רעיון טוב! 1

Opel Adam S 2017

פורסם

עם איזה כסף אתה שואל?

עם הכסף שדחפו לציבור בהלוואות מסוגים שונים ועם שמות מפתים כמו הלוואה לכל מטרה בחסות הריבית האפסית, תשלב את זה עם ציבור שלא יודע לשלוט על עצמו מבחינה כספית ותקבל בועת אשראי מפלצתית.

 

  • אהבתי 3

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

זה הולך לכאוב מאוד. אנשים לקחו משכנתאות של מיליון שקל על בסיס ההנחה ששתי משכורות ימשיכו להיכנס קבוע. 

 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

כל החיים הם אי-ודאות אחת גדולה. כולם חשבו שתמיד תהיה להם עבודה, תמיד המשכורת תעלה, תמיד יהיו בריאים, אף פעם לא משברים כלכליים? 

 

אין דבר מובטח חוץ ממוות ומיסים, אבל אנשים מתכננים את חייהם עם סטיית תקן כלשהיא, כמה סטיית תקן זה תלוי אדם ונטייתו לסיכון, אבל אף אחד לא מתכנן להשבתה כללית של המשק עם הכפלה פי 4 של מובטלים, חתיכת תיק השקעות בחצי וירידת דרסטית בתשואה על אג"ח, תן למשבר את הכבוד המגיע לו, זה מפר תוכניות של כל אחד.

  • מעניין 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 1 דקה, SniR89 כתב:

עם איזה כסף אתה שואל?

עם הכסף שדחפו לציבור בהלוואות מסוגים שונים ועם שמות מפתים כמו הלוואה לכל מטרה בחסות הריבית האפסית, תשלב את זה עם ציבור שלא יודע לשלוט על עצמו מבחינה כספית ותקבל בועת אשראי מפלצתית.

 

"אכול ושתה כי מחר נמות".

ודיור זה עוד צורך בסיסי, מה עם ההלוואות לשדרוגי מכוניות, טיולים בחו"ל, אופנה ובילויים?

 

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 2 דקות, khalil כתב:

 

אין דבר מובטח חוץ ממוות ומיסים, אבל אנשים מתכננים את חייהם עם סטיית תקן כלשהיא, כמה סטיית תקן זה תלוי אדם ונטייתו לסיכון, אבל אף אחד לא מתכנן להשבתה כללית של המשק עם הכפלה פי 4 של מובטלים, חתיכת תיק השקעות בחצי וירידת דרסטית בתשואה על אג"ח, תן למשבר את הכבוד המגיע לו, זה מפר תוכניות של כל אחד.

 

תחושת בטן שלי אומרת שהרוב בכלל לא לקחו בחשבון סטיית תקן כלשהי. בכל אופן נראה כמה זמן המשבר ימשך ומה יהיה אחר כך. 

 

 

פורסם (נערך)

שמע, מפתיע באמת שאנשים קנו דירה ולא חשבו על נגיף עולמי שפוטנציאלית יכול להחזיר אותנו ל-1929.

בסך הכל הגיוני לתכנן את החיים על פי התרחיש הגרוע והבלתי צפוי ביותר שיכול להיות, ולכן אנשים חכמים אוכלים כל יום רק פרוסת לחם עם מלח ושותים רק מים מהברז, ואת הכסף שומרים בתחתונים.

 

איך, איך איך לא נמאס לכם לפחות לפעמים מהטפות לאחרים איך צריך לחיות ולהתנהל? 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

להטיף זה כיף להטיף זה יהודי. 

 

ברצינות עכשיו ברור שאף אחד לא לוקח בחשבון נגיף עולמי או פלישת חייזרים או מלחמת עולם שלישית, אבל ראבק 1-2-3 חודשי אבטלה גם לא לוקחים בחשבון? אני אפילו לא מדבר על היעלמות מקצוע בגלל תמורות טכנולוגיות או משבר כלכלי באמצע הדרך תרחישים מאוד ריאליים. 

 

העניין הוא חודש אבטלה = רצים לבטל רכישה של דירה/לוחצים על כפתור eject בדירת שכירות/שותפים וטסים חזרה להורים. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון גרוע 1
×
×
  • תוכן חדש...