Jump to content

covid19

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי covid19

  1. נו באמת! מה הקשר שלי לזה שהתחתנתם עם מכשפה? למה אני אחראי לזה שאתם חוזרים הביתה ורואים את האישה עם מטאטא, אתם לא יודעים אם היא מנקה או עפה לסידורים? בואו, לא כל דבר צריך להאשים אותי או את פנגולין המחמד שלי. תודה, וחג פסח שמח וכשר, קובי ד19
  2. ואווו...מה נסגר איתכם? מי אוכל במקדונלדס? עדיף כבר לאכול עטלף בשוק החיות של ווהאן! (מדבר מנסיון) קובי ד19
  3. בחייאת חברייס, אל תאשימו אותי בשירות הגרוע של KSP. תנסו להזמין מהם משהו בבלאק פרידיי, אותו שירות גרוע, האתר שלהם לא מעודכן והם מוכרים סחורה שלא קיימת, ואז מנסים לשכנע אותך לבטל את ההזמנה. בואו, לא כל דבר זה קוביד. קובי ד19
  4. יוווו, הכל בסדר? רוצה לברוח מהחברה - ברח, אבל אל תאשים אותי בזה. כל דקה שאתה נשאר שם מקרבת אותך לביה"ח דנה באיכילוב. run forest, run
  5. לא צריך להיות וירוס כדי לזהות הודעה נגועה. הבורות שהופגנה בהודעה שלו היא כל-כך עמוקה, וחוסר היכולת להזדהות עם מישהו שנגדע מקור פרנסתו באיבחת התפרצות, מעידות עליו יותר מהכל. הייתי רושם מה שאני באמת חושב על ההודעה שלו, אבל אז המנהלים כאן היו חייבים להתערב. לצערי אמש נפטר חולה ראשון בישראל. נכון שהיה בן 88 אבל אלמלא ההתפרצות, היה יכול להיות עימנו עוד. לצערי הרב, הוא לא יהיה האחרון. למי שהתעניין - אני שומר שבת. בגלל זה הלכתי אתמול לבית הכנסת של הרב ברלנד. איך אמר מורי ורבי חניבעל לקטר " I'm having an old friend for dinner " אז על אותו משקל, קפצתי לביקור צפוף ווידאתי שיש למיקרוב הזה מספיק טיק-טק ומנטוס. טראמפ וארה"ב הולכים לחטוף את זה כל-כך חזק שההתפרצות באיטליה תיראה כמו ביקור בטיפת חלב בהשוואה. רגע ברצינות, העולם כבר לא ישוב להיות מה שהיה, בכל אספקט שאתם יכולים לחשוב עליו, תרבותי, מסחרי, כלכלי, חברתי. זו לא קריאת השקמה, זה המטאוריט שכולם חששו ממנו. אין מקום לדיבור נגוע כזה! 😷 (תודה להנהלה על מבחר עצום של אימוג'ים, ושמירה על הישנים! מאחל לכם בריאות!) קובי ד19
  6. יש לך את זה ביותר מטומטם או שהגענו לתחתית?
  7. שינויי התנהגות הם מרתקים, בעיקר בגלל שלמין האנושי יש זיכרון קצר. יש משפט אחד שאני אוהב במיוחד, אמר אותו צ'ארלס קטרינג* "בכל פעם שאתה תולש דף מלוח השנה שלך אתה מציג מקום חדש עבור התקדמות ורעיונות חדשים". עזבו את הרעיונות החדשים בצד אני אוהב את ההתקדמות. * האיש מאוד רלוונטי לאתר הזה, וכנראה שמרביתכם מעולם לא שמעתם עליו עד עכשיו. מרגע זה הוא יהיה מוכר גם לכם.
  8. בוקר טוב חברים, מה שלומכם? איך אתם מתארגנים לסופ"ש? הרבה עיתונים? נטפליקס? ממליץ לכם לראות 'התפשטות' בסופ"ש. הרבה דראמה וכו', הוליווד, אבל סה"כ נותן לי השראה. בשביל ההפוגה במתח אני אוהב לראות את סרטי 'קונג פו פנדה', שהפנדה העצלן תמיד מנצח. מזלו שלא נלחם בפנגולין.
  9. איכסה עליכם!
  10. למסירה. הילדים כבר לא מתעניינים. עברו הלאה.
  11. תגיד, אתה אמיתי? אתה מרגיש טוב? בדקת שאין לך חום? שיעול? נשק ביולוגי / כימי עם שני אחוז תמותה אחרי שלושה שבועות, בעיקר אצל מבוגרים? לעמבה אצל 'העירקי' ברמת גן יש אחוזי תמותה יותר גבוהים. טראמפ? יונית אומר זאת כך - לא מקום טוב להיות בו בארה"ב עכשיו. עכשיו ברשתוכם, הולך לשתות בירה. אמיתית. לא השתן המקסיקני הזה, שאני מרגיש ממש בושה שקראו לי באותו שם כמוהו. כבר עדיף שהיו קוראים לי באד לייט. זין. סססאמק, פעם אחרונה שאני נכנס לעטלף. קובי ד19
  12. ני האו חבר'ה, עליתי לארץ לא מזמן, עם קשרים בכל העולם, הקיצר, איך שוב אתם מתווכחים על בנקים ומשכנתאות? יצאתם מהבית היום? לא יכולתם להתאפק? מצויין. אני מחכה לכם.
  13. מתישהו אני אלך. סמוטריץ יישאר.
×
×
  • תוכן חדש...