לא צריך להיות וירוס כדי לזהות הודעה נגועה. הבורות שהופגנה בהודעה שלו היא כל-כך עמוקה, וחוסר היכולת להזדהות עם מישהו שנגדע מקור פרנסתו באיבחת התפרצות, מעידות עליו יותר מהכל. הייתי רושם מה שאני באמת חושב על ההודעה שלו, אבל אז המנהלים כאן היו חייבים להתערב.
לצערי אמש נפטר חולה ראשון בישראל. נכון שהיה בן 88 אבל אלמלא ההתפרצות, היה יכול להיות עימנו עוד.
לצערי הרב, הוא לא יהיה האחרון.
למי שהתעניין - אני שומר שבת. בגלל זה הלכתי אתמול לבית הכנסת של הרב ברלנד. איך אמר מורי ורבי חניבעל לקטר " I'm having an old friend for dinner " אז על אותו משקל, קפצתי לביקור צפוף ווידאתי שיש למיקרוב הזה מספיק טיק-טק ומנטוס.
טראמפ וארה"ב הולכים לחטוף את זה כל-כך חזק שההתפרצות באיטליה תיראה כמו ביקור בטיפת חלב בהשוואה.
רגע ברצינות, העולם כבר לא ישוב להיות מה שהיה, בכל אספקט שאתם יכולים לחשוב עליו, תרבותי, מסחרי, כלכלי, חברתי. זו לא קריאת השקמה, זה המטאוריט שכולם חששו ממנו.
אין מקום לדיבור נגוע כזה! 😷
(תודה להנהלה על מבחר עצום של אימוג'ים, ושמירה על הישנים! מאחל לכם בריאות!)
קובי ד19