Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסתרה זמנית של מדבקת חברה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, asix כתב:

 

שעל זה בדיוק אנו דנים 9 עמודים.

חלק טוענים שנותנים להם אוטו ולכן הם יכולים לנהוג בו איך שהם רוצים, חלק טוענים שהעובד משלם על הרכב אז הוא רשאי לעשות בו כרצונו וחלק טוענים שזה רכוש של המעסיק ולמעסיק יש את הזכות  להחליט כיצד העובד ישתמש ברכוש הנ"ל.

 

האמת, דיון מעניין עם מגוון דעות וגישות שלדעתי נובע ממעמד, נסיון וגיל.

אתה ממש ממש אבל ממש פספסת את ה9 עמודים האלה אם כך.

 

הדיון הוא מה קורה כאשר אני משלם על הרכב וכמה חופש יש על המעסיק לכפות עלי את הרצונות שלו.

ניתן לראות פה צד של בעל העסק שמבחינתו הרכב בשליטה מלאה שלו והוא יכול לקבוע כל מה שיעלה על רוחו והעובד יגיד כן.

ויש את הצד השני שטוען שכל עוד הוא פועל במסגרת החוק על המעסיק לעזוב אותו לנפשו.

 

בנוסף היה דיון מקביל אם להסתובב עם מדבקה על הרכב מסמן אותך כמישהו מייצג או לא.

וכמה חופש יש לעובד בלהוריד אותה.

 

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

מצטער, אבל אתה מפספס את כל הרעיון של יחסי עובד מעביד. נראה לי שאתה צריך לקרוא שוב את ה 9 עמודים.

כאשר אתה חותם על החוזה מול המעסיק בין היתר הוא נותן לך זכות להשתמש ברכוש שלו. בן אם זה בתשלום ( רכב) ובן אם לא ( מחשב, כיסא, אינטרנט וכו').

גם אם אתה משלם וגם אם לא, הרכוש שייך למעסיק ואין לך שום זכות להשתמש ברכוש של המעסיק בניגוד לשימוש שהמעסיק נתן לך להשתמש בו. לא מתאים לך - אל תשתמש. אם אתה חייב להשתמש אבל לא מתאים לך התנאים - אל תעבוד שם. אבל להשתמש ולצפצף על התנאים שהמעסיק זה סיבה לפטורין. המעסיק לא קנה את העובד והוא לא מחזיק אותו בכח. לא מתאים לעובד החוקים והנהלים שהמעסיק קבע שימשיך הלאה.

היה דיון מקביל בנושא המדבקה שקשור למה שרשמתי למעלה. הרכב שייך למעסיק. לא לך. תרצה או לא תרצה. הרכוש שלו. גם אם אתה משלם על הרכב. אם קבע שתהיה מדבקה על הרכב אתה יכול לבחור לא לקחת רכב אם לא מתאים לך. ואם חייב רכב - אל תעבוד שם.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  • רעיון טוב! 1
פורסם

תרצה או לא יש מה שנקרא סבירות ועל זה הדיון.

זה שיש חוזה,לא אומר שמכבדים אותו במלואו,לפה ולפה.

 

כמו שנהג לילה רשם,הוא יכול לדחוף בחוזה שהוא מביא לי פרחים או מעלה לי את ההשתתפות עצמית פי 5.

באותה מידה אני יכול להתפטר בצורה יפה ויכול להכניס את הרכב שלו בגדר של המפעל ולא לחזור יותר.

 

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 5 דקות, halperin96 כתב:

תרצה או לא יש מה שנקרא סבירות ועל זה הדיון.

זה שיש חוזה,לא אומר שמכבדים אותו במלואו,לפה ולפה.

 

כמו שנהג לילה רשם,הוא יכול לדחוף בחוזה שהוא מביא לי פרחים או מעלה לי את ההשתתפות עצמית פי 5.

באותה מידה אני יכול להתפטר בצורה יפה ויכול להכניס את הרכב שלו בגדר של המפעל ולא לחזור יותר.

 

 

 

אז מה יעוד החוזה בעצם?

פורסם

מסכים עם זה שצריך שתהיה סבירות. ההסכם אמור להיות הוגן לשני הצדדים. העובד לא צריך לנצל את המעסיק בנושא הרכב( לחלק את הרכב לכל דורש לדוגמא) ומנגד המעסיק צריך לתת לעובד להנות מהרכב שסיפק לו ולא להגביל אותו יותר מדי.

 

בשביל זה יש נהלים ברורים ומוגדרים שחלים על העובד ועל המעסיק בנושא הרכב והנהלים האלה צריכים להיות הוגנים ולא מקפחים אף צד כמו בכל הסכם.

 

וכמו בכל הסכם יהיו סעיפים שאולי לא ימצאו חן בעיני העובד והוא יצטרך להחליט האם הוא מקבל זאת או לא. ( אחד מהסעיפים יכול להיות בנושא המדבקת לוגו של הארגון שעליה התחיל כל הדיון).

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

 

 

פורסם
לפני 9 דקות, ozal5 כתב:

 

אז מה יעוד החוזה בעצם?

 

מה ייעוד כלל הסעיפים בחוזה שכר דירה שאתה חותם?

עורכי דין אמרו להכניס לכסת"ח,לא תמיד הם סבירים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אבל אם הם שם והם קבילים בבית משפט הם מחייבים את הדייר, לא?

בעל הבית יכול לתבוע את הדייר במקרה שהסעיפים שהדייר חתם עליהם לא מבוצעים ע"י הדייר.

אף אחד לא עמד עם אקדח על הרקה וחייב את הדייר לחתום על ההסכם. הוא חתם עליו והסכים על כל סעיף שרשום שם.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  • אהבתי 1
פורסם
Just now, halperin96 כתב:

 

מה ייעוד כלל הסעיפים בחוזה שכר דירה שאתה חותם?

עורכי דין אמרו להכניס לכסת"ח,לא תמיד הם סבירים.


לא תמיד הם הוגנים/סבירים, אמת.

אבל זכות אותו אדם לא לחתום, 

אחרי שחתמת, תעמוד בהם.

 

אם יש חוזה ואתה לא מכבד אותו אתה מפר חוזה,

המעסיק מצידו יכול לנקוט המון צעדים על החוזה שחתמת עליו, אם אתה מתנגד לחוזה, אל תחתום וצא לשלום,

המעסיק רואה את הרכב ככלי נוסף להרוויח כסף ו-או, עובד שמכניס מפסיק/קיבל תפקיד שמגיע לו בו רכב,

לא רוצה? אל תקח.

אבל אל תשבור חוזה ואז תבכה שזה ״לא התאים לך״.

 

ואומנם אם בחוזים עסקינן, בחוזה של רוב חברות הליסינג יש במפורש סעיף שאסור לכנס עם הרכב לשטח חולי, או נהיגה בתנאים שלא מתאימים לרכב,

אתה יכול לצפצף על החוזה ואז נראה מה יהיו ההשלכות.

 

לגביי סביר או לא, מסכים איתך, אולי יש דברים שהם לא מקובלים, אבל פה, עומד האדם שצריך לחתום, לקרוא ולהחליט.

  • אהבתי 1
פורסם

כשמעסיק נותן הטבה, קרי רכב חברה, זה לא "קארד בלאנש" לעשות בו כרצונך.

אני מכיר אישית לא מעט מקרים שנהגי רכב חברה השתמשו "לרעה" ברכב וזה גרם לפיטורים. מכיוון שאני מכיר גם את נושא דיני העבודה, במקצת, בכל המקרים שנתקלתי בהם, לא התקבלה אף טענה של העובד בדבר הפרשנות שלו לחוזה ההעסקה בנושא הרכב.

היה מקרה של חוזר בתשובה שנהג את הרב שלו מידי יום אחרי שעות העבודה. ( מתל אביב לירושלים, צפת וטבריה) שפוטר בדיוק מסיבה זו (שימוש לא סביר וגרימת הוצאות מיותרות , טיפולים תכופים יותר, בלאי גבוה והוצאות דלק).  עובד אחר נתן לבני משפחה את הרכב מידי סוף שבוע ואלו טיילו ברחבי הארץ. עובד נוסף השתמש ברכב החברה להעברת משאות עבור בני משפחה וחברים. בכל המקרים, לא התקבלו (גם לא על ידי בית הדין לעבודה) טיעוני העובדים, בדומה למה שטענו כאן חלק מהמגיבים. 

לפני 27 דקות, halperin96 כתב:

תרצה או לא יש מה שנקרא סבירות ועל זה הדיון.

זה שיש חוזה,לא אומר שמכבדים אותו במלואו,לפה ולפה.

 

כמו שנהג לילה רשם,הוא יכול לדחוף בחוזה שהוא מביא לי פרחים או מעלה לי את ההשתתפות עצמית פי 5.

באותה מידה אני יכול להתפטר בצורה יפה ויכול להכניס את הרכב שלו בגדר של המפעל ולא לחזור יותר.

 

 

אני מניח שאתה מדבר מפוזיציה של מפר חוזים או כזה שלא הצליח לכפות קיום חוזה. 

חוזה חתום מחייב את שני הצדדים. אמנם הנייר סובל הכל, אבל כשמגיע זמן מימוש סעיפים בחוזה ,גם אם סעיף מסויים לא "סגור הרמטית" ונתון לפרשנות, כדאי לך מאד להיות בצד שאינו מפר את החוזה. ויש דוגמאות מעניינות לכך.

 

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אני אנסה לכתוב את זה לאט,מודגש ומאוד מאוד ברור כי קשה לך לקבל את זה.

אני לא מדבר מפוזיציה של אף אחד לא אוכף חוזה ולא מפר חוזה.

בסך הכל מציג צד נוסף לאלה המצדדים בעובדה שחוזה הוא חוזה שלא ניתן להפר.

המציאות שונה,אנשים מפיקים חוזים,וחוזים נועדו לכל מיני מטרות.

וכמה ההפרות המקובלות הן בגדר הסביר.

 

אם ממש ממש מעניין אותך.

פעם אחרונה שנתקלתי הקצין רכב הייתה בצבא כשנסעתי קצת מהר בבסיס והוא עצר לבלבל לי את המוח.

אה,ועוד פעם נוספת שבאתי לסדר אישור כניסה לרכב חלופי.

אין לי שום אינטרקציה אישית או מקצועית אם הבן אדם,ואני גם לא מעוניין בה.

לפני 38 דקות, asix כתב:

אבל אם הם שם והם קבילים בבית משפט הם מחייבים את הדייר, לא?

בעל הבית יכול לתבוע את הדייר במקרה שהסעיפים שהדייר חתם עליהם לא מבוצעים ע"י הדייר.

אף אחד לא עמד עם אקדח על הרקה וחייב את הדייר לחתום על ההסכם. הוא חתם עליו והסכים על כל סעיף שרשום שם.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
 

אתה יכול ללחוץ על בן אדם לחתום על חוזה.

יכול לשנות את החוזה ברגע האחרון ולהעמיד את הבן אדם במצב של חוסר ברירה.

 

אחרי שמצאת דירה שחיפשת,קיבלת חוזה ואחרי כמה ימים ויתרתי על נכסים אחרים וקיבלת חוזה מעודכן,יש סיכוי שתחתום עליו מתוך לחץ או חוסר ברירה.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 6 דקות, halperin96 כתב:

אתה יכול ללחוץ על בן אדם לחתום על חוזה.

יכול לשנות את החוזה ברגע האחרון ולהעמיד את הבן אדם במצב של חוסר ברירה.

 

מצטער, לא מקבל את הטיעון הזה. אף אחד לא מכריח אף אחד לחתום על חוזה שהוא לא רוצה לחתום.

חתמת - התחייבת. לטוב ולרע.

 

הביאו לך חוזה שלא תואם להסכם הראשוני, אל תחתום עד שיביאו לך את ההסכם שקראת.

זה שפיספסת נכסים אחרים לא אומר שאתה צריך לחתום על חוזה שאתה לא מסכים עליו. 

בבית משפט הטיעון הזה לא יתקבל.

ואתה מנסה לקחת את הדיון הזה למקומות אחרים מהכיוון המקורי של הדיון.

בן אדם שחותם בלחץ על הסכם שהוא לא מסכים עליו - הוא במקרה הטוב לא שפוי ובמקרה הרע יכול להפסיד הרבה כסף.

פורסם (נערך)

אני לא מנסה לקחת את הדיון למקום אחר,אלא לאותו המקום ולהמשיך.

 

בכל מקרה,נראה לי שמיציתי.

תהנו.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני כשעה, halperin96 כתב:

כמו שנהג לילה רשם,הוא יכול לדחוף בחוזה שהוא מביא לי פרחים או מעלה לי את ההשתתפות עצמית פי 5.

באותה מידה אני יכול להתפטר בצורה יפה ויכול להכניס את הרכב שלו בגדר של המפעל ולא לחזור יותר.

 

אני לא רוצה לדעת מה הוא אמור לעשות כדי לגרום לך לעבוד.

  • רעיון גרוע 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, vadim6385 כתב:

 

אני לא רוצה לדעת מה הוא אמור לעשות כדי לגרום לך לעבוד.

 

לי אישית?

זה תיאורטי ומוקצן לשני הכיוונים.

אני עובד מעולה ושומר על רכוש החברה שאני עובד בה,אפילו עט שאני מוצא בכיס אני מחזיר למשרד ולא הולך איתו הביתה.

 

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
העובד לא צל להסכם עם חברת הליסינג. זכותי בהסכם עם עובד לדרוש השתתפות של פי 5 ממה שאני משלם לליסינג וזכותי גם לשלוח לו פרחים על כל נזק. ההסכם הור בינינו והעלויות שלי כמעסיק הן לא עניינו של העובד.

 

הקביעה שלא נגרם לחברה נזק מהסרת המדבקות לא תמיד נכונה וההחלטה אם נגרם או לא היא לא של העובד אלא של המעביד. מספיק שזה עושה לי טוב לראות רכב שלי עם מדבקה כדי שאם תוריד אותה ייגרם נזק. הרי אם זנ לא היה תורל אף אחד לא היה שם על זה כסף.

אתה גם יכול לרשום בחוזה שכירות שאתה רשאי להכנס לדירה, אם הוא לא משלם שכר דירה ולזרוק אותו לרחוב בכוח. גם אם השוכר חתם על זה בהצלחה עם זה.

באותה מידה, אם תחתים עובד שלך על תשלום גבוה פי חמש מהנזק הנגרם לך בעת תאונה, הסבירות שזה יתקבל לדעתי נמוכה מאוד.

 

לגבי המדבקה, יכול להבין את פותח השרשור. עניין של פרטיות. אני עובד במקום עבודה קרוב לשני עשורים, לא מתבייש בשום דבר. אבל אין לי שום רצון להיות מזוהה בחיי הפרטיים. באותה מידה אין לי שום רצון לעשות לייק למסעדה שאני מאוד נהנה לסעוד בה, לרשום בפייסבוק מי בת הזוג שלי, או להעלות תמונה של ילדי למרות שאני מאוד גאה בהם.

 

אם מקום העבודה מתעקש על זה, כנראה שלא הייתי מוותר אם זו עבודת החלומות שלי רק בגלל זה. אבל אם היו מספר מקומות עבודה אטרקטיביים בצורה דומה לטעמי, זו בהחלט היתה נקודה לרעה במידה ודרישה כזו מופיעה בהסכם.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...