Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסתרה זמנית של מדבקת חברה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 25 דקות, shugiflex כתב:

 

זה היה תקין אם הרכב המדובר היה של ח"כ כלשהו מהשמאל. במקרה הזה כמובן חובה להפעיל את הסטנדרט הכפול ולציין שהבת לא קוראת את כתבי צ'כוב. 

מאיפה הבאת את זה?

קודם כל תתפלא אבל גם לשמאלנים יש לפעמים ילדים ימניים וגם לימניים יש לפעמים ילדים שמאלנים. מעבר לזה בן אדם יכול להיות אנאלפאבית שבחיים לא ראה הצגה או קרא ספר ולהיות אחלה בן אדם עם התנהגות מתורבתת ויכול להיות פרופסור ב 5 תחומים שנשאר בהמה. אין קשר בין ימין ושמאל ובין משכיל ולא משכיל. רק את נושא המזרחיות שכחת להכניס.

בשום מצב לא תקין שמתייחסים לרכוש של המעביד (ולפני שתגיד זה לא רכוש שלו אז הוא זה שחוכר אותו ועבור העובד זה רכוש המעביד) בצורה מזלזלת וזה לא משנה אם זה בן של ח"כ, אשתו של מנהל בכיר או עובד היי טק ממושקף עם רכב ליסינג.

 

את הרכוש שלי יש לי זכות להרוס כרצוני אבל אין לי שום זכות לזלזל במה שלא שלי. לרות שאני זה שמשלם על הליסינג של הרכבים שלי אני נזהר איתם הרבה יותר ממה שנזהרתי עם רכבים שקניתי בבעלות מלאה כי זה לא שלי.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, ozal5 כתב:

א. קצין הרכב מחייג למודיע של "איך אני נוהג" ולרוב המודיע, יודע לתאר מי נהג ברכב.

ב. רוב הפעמים, דיווחי לילה, הם בעקבות נהיגה בשעות לילה מאוחרות ע"י ילדי עובדי החברה (זה כבר בא עם ניסיון).

ג. כמו שאמרת, הורה רוצה ללמד לקח את הילד, מה גם, שלרוב העובדים לא רוצים "כתם שחור" על הגב שלהם בחברה, או ש-"יזכרו להם" שהם נהגו בצורה שכזאת, אז אומרים את האמת.

ד. פה הגורם האנושי משחק תפקיד, קצין הרכב שיודע לקרוא את עובד החברה (במידה והוא משקר) ויודע לאמת את הנתונים מול המודיע.

זן כזו התעסקות בקקה שמפתיע אותי שטורחים להתעסק בה.

הבן אדם לקח אחריות,וזהו.

יכול להיות שהילד עשה תאונה והאבא לקח על עצמו.

תגיד,על איזה כתם אתה מדבר?את מי זה מעניין שדיווחו?

כל עוד אין צילום וידאו של העבירה,זו יכולה להיות נקמנות סתם.

מה זה משנה?

אם קצין רכב יבוא יתחיל לספר לי שאני משקר,אני אסתובב ואלך,מוזמן לחפש את המנהל שלי ולהעביר הכל דרכו.

 

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 4 דקות, halperin96 כתב:

זן כזו התעסקות בקקה שמפתיע אותי שטורחים להתעסק בה.

הבן אדם לקח אחריות,וזהו.

יכול להיות שהילד עשה תאונה והאבא לקח על עצמו.

תגיד,על איזה כתם אתה מדבר?את מי זה מעניין שדיווחו?

כל עוד אין צילום וידאו של העבירה,זו יכולה להיות נקמנות סתם.

מה זה משנה?

אם קצין רכב יבוא יתחיל לספר לי שאני משקר,אני אסתובב ואלך,מוזמן לחפש את המנהל שלי ולהעביר הכל דרכו.

 

 

"התעסקות בקקה"?

למה שעובד יקח אחריות על משהו שהבן שלו עשה?

"את מי זה מעניין שידווחו"?

 

על אלה אני לא אענה בכלל - אני חושב שזה מדבר בעד עצמו ואני מאוד מקווה, שלפחות בשבילך, שזאת לא תהיה דרך הטיפול שלך בנושאים האלה בחברה.

ואיזה מנהל ישיר יקבל את זה שעובד שלו מזלזל בקצין רכב ו-"מסתובב והולך"?

 

אתה בתור עובד חברה היית לוקח אחריות על תאונה שהבן שלך עשה ותרשם לך בתיק של קצין הרכב?

כשהכל מועבר ומדווח למשרד הרישוי.

כשיש חברות מסויימות שלאחר מספר תאונות (אפילו הקלות שבקלות) מקבלים "שימוע" על ידי מנהל בכיר?

 

התפיסה הזאת של "אני יכול לשחק במערכת" לא ממש עובדת בכל מקום.

וכן, לשקר שאתה עשית תאונה במקום הבן, זה עדיין שקר והבן לא ילמד מזה שום לקח ואני לא חושב שהורה, היה ישן טוב בלילה, כשהבן שלו עושה תאונות.

 

פורסם

בתור מי שמשמש כקצין בטיחות בתעבורה אני מסכים שלא צריך לרדת לכאלה רזולוציות. אני לא מחפש לדעת אם הוא משקר או ממציא סיפורים. זה לא התפקיד שלי. ועובד שיש איתו בעיה פונים למנהל שלו. לא מתעסקים איתו יותר מדי.

 

קצין הבטיחות הוא לא שוטר, הוא לא גנן ( מלשון גנון) וגם לא מחנך אנשים ( אני לא בית ספר).

 

הוא כן נמצא בארגון, ולשם כך מעסיקים אותו, לדאוג לניהול הצי בצורה תקינה ונכונה, לוודא שהחיובים של הליסינג ,המוסכים והספקים השונים נכונים, לנסות ולצמצם את מספר תאונות הדרכים בארגון, לאכוף את הנהלים וההחלטות של ההנהלה ( בכלים ובאמצעים שיש לו ובגיבוי של ההנהלה) וכמובן שלנסות לתת את הדעה המקצועית שלו בנושא הרכב ולהתוות את הדרך בנושא הרכב בארגון.

אם יש סנקציות בארגון על אי ביצוע נהלים או הנחיות - אלה לא סנקציות שקצין הבטיחות מחליט אלא זאת החלטה שמתגבשת ברמת ההנהלה ומשאבי האנוש.

קצין הבטיחות צריך לדאוג לאכוף אותם במסגרת הארגון.

קצין בטיחות צריך מצד אחד לקיים את הוראות משרד התחבורה ( גם אם יש עובדים שזה לא נראה להם) וגם את ההנחיות של ההנהלה.

 

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

 

 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, ozal5 כתב:

 

"התעסקות בקקה"?

למה שעובד יקח אחריות על משהו שהבן שלו עשה?

"את מי זה מעניין שידווחו"?

 

על אלה אני לא אענה בכלל - אני חושב שזה מדבר בעד עצמו ואני מאוד מקווה, שלפחות בשבילך, שזאת לא תהיה דרך הטיפול שלך בנושאים האלה בחברה.

ואיזה מנהל ישיר יקבל את זה שעובד שלו מזלזל בקצין רכב ו-"מסתובב והולך"?

 

אתה בתור עובד חברה היית לוקח אחריות על תאונה שהבן שלך עשה ותרשם לך בתיק של קצין הרכב?

כשהכל מועבר ומדווח למשרד הרישוי.

כשיש חברות מסויימות שלאחר מספר תאונות (אפילו הקלות שבקלות) מקבלים "שימוע" על ידי מנהל בכיר?

 

התפיסה הזאת של "אני יכול לשחק במערכת" לא ממש עובדת בכל מקום.

וכן, לשקר שאתה עשית תאונה במקום הבן, זה עדיין שקר והבן לא ילמד מזה שום לקח ואני לא חושב שהורה, היה ישן טוב בלילה, כשהבן שלו עושה תאונות.

 

אני לא קצין רכב,לא הייתי ולא אהיה.

אבל אם יש לי עובד טוב שמידי פעם נוהג קצת פרוע אז המקסימום זה להעביר לו שהתקבל דיווח ושישים לב.

אם זה בן אדם שאני גם ככה מחפש לפטר,אז יהיה מאוד נוח לשחק על זה.

 

אני לא יודע איפה אתה עובד.

אבל אלא אם כן אתה אחראי על צי רכב של הוט שיש שם 50 ילדים בני 22 שסיימו צבא ומתלהבים מרכב חברה זה לא נשמע הגיוני.

 

כל הירידה הזו לחיים של העובד,חקירות,תיק אישי,שימוע בפני מנהל?

מכיר לא מעט אנשים עם רכבי עבודה,על כזו עוד לא שמעתי.

 

 

בתאונה התכוונתי ללגרד את הדלת על עמוד בקניון,לא להתהפך לתעלה.

 

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
Just now, halperin96 כתב:

אני לא יודע איפה אתה עובד.

אבל אלא אם כן אתה אחראי על צי רכב של הוט שיש שם 50 ילדים בני 22 שסיימו צבא ומתלהבים מרכב חברה זה לא נשמע הגיוני.

 

כל הירידה הזו לחיים של העובד,חקירות,תיק אישי,שימוע בפני מנהל?

מכיר לא מעט אנשים עם רכבי עבודה,על כזו עוד לא שמעתי.

 

 

 

ובת כמה הבת של מירי רגב לצורך העניין? - משוחררת מהצבא - אז גם בממשלה יש "צי רכב של ילדים בני 22" כנראה.

 

להפך, שום חקירה לא קיימת פה, אתה מציין את עניין הגיל,

את קצין הרכב מעניין שכולם ישמרו על החוק, ישמרו על עצמם, ישמרו על החברה,

ואגב, אין הבדל בין עובד חברה שהבן שלו בן 22 לבן עובד חברה שהבן שלו בן 30,

 

מספר חברות גדולות, שאני מכיר, שכן, עוברים שימוע בפניי מנהל, 

כל חברה שונה, כל חברה הנהלים אחרים ובכל חברה יש מנכ"ל אחר,

אבל במצטבר, ברוב החברות שאני מכיר, מי ש-"מסתובב והולך" מול הקצין רכב, מזלזל בו והמנהל הישיר לא מקבל את זה,

כמו שנכתב כאן על ידי אחד המשתמשים, ברגע שהרגיש "פלישה" או "הטרדה" על ידי קצין הרכב והנהלת החברה, הוא התפטר ועבר לחברה אחרת, דרך לגיטמית,

 

אתה עובד חברה? תכבד את הנהלים, אתה לא ממציא את הגלגל,

ואף אחד לא מחפש לפגוע בך,

אלא לשמור על שגרת חיים תקינה,

כי רכב - גם "לילד" כבן 20, צריך להיות מוגבל, בלי שום קשר לחברה או בן אדם פרטי.

פורסם (נערך)
לפני 29 דקות, ozal5 כתב:

ואיזה מנהל ישיר יקבל את זה שעובד שלו מזלזל בקצין רכב ו-"מסתובב והולך"?

 

יש חברות שבהן העובד ילמד לזלזל בקצין הרכב מהמנהל הישיר שלו.

אישית זה לא מקום שהייתי רוצה לעבוד בו.

 

אצלנו אגב אין התערבות של מנהלים בינך ובין קצין הרכב, וקצין הרכב הוא דווקא אחד החברים הטובים שלי

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 17 דקות, ozal5 כתב:

 

ובת כמה הבת של מירי רגב לצורך העניין? - משוחררת מהצבא - אז גם בממשלה יש "צי רכב של ילדים בני 22" כנראה.

 

להפך, שום חקירה לא קיימת פה, אתה מציין את עניין הגיל,

את קצין הרכב מעניין שכולם ישמרו על החוק, ישמרו על עצמם, ישמרו על החברה,

ואגב, אין הבדל בין עובד חברה שהבן שלו בן 22 לבן עובד חברה שהבן שלו בן 30,

 

מספר חברות גדולות, שאני מכיר, שכן, עוברים שימוע בפניי מנהל, 

כל חברה שונה, כל חברה הנהלים אחרים ובכל חברה יש מנכ"ל אחר,

אבל במצטבר, ברוב החברות שאני מכיר, מי ש-"מסתובב והולך" מול הקצין רכב, מזלזל בו והמנהל הישיר לא מקבל את זה,

כמו שנכתב כאן על ידי אחד המשתמשים, ברגע שהרגיש "פלישה" או "הטרדה" על ידי קצין הרכב והנהלת החברה, הוא התפטר ועבר לחברה אחרת, דרך לגיטמית,

 

אתה עובד חברה? תכבד את הנהלים, אתה לא ממציא את הגלגל,

ואף אחד לא מחפש לפגוע בך,

אלא לשמור על שגרת חיים תקינה,

כי רכב - גם "לילד" כבן 20, צריך להיות מוגבל, בלי שום קשר לחברה או בן אדם פרטי.

אתה לא יודע לקרוא.

הרכב של מירי רגב לצורך העניין ניתן לה,והיא משתמשת ראשית.

בת כמה היא?50-45?

 

התכוונתי שהגיוני שאם החברה מעסיקה הרבה צעירים אז יהיו נהלים נוקשים יותר כי סטטיסטית האוכלוסיה מסוכנת יותר.

 

אין לי על מה לדבר איתך יותר.

 

לפני 13 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

יש חברות שבהן העובד ילמד לזלזל בקצין הרכב מהמנהל הישיר שלו.

אישית זה לא מקום שהייתי רוצה לעבוד בו.

 

אצלנו אגב אין התערבות של מנהלים בינך ובין קצין הרכב, וקצין הרכב הוא דווקא אחד החברים הטובים שלי

 

מה זה משנה מה יחס מנהל לקצין הרכב?

ואיך זה משפיע על מקום העבודה שלך?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

כי במקומות שאין התערבות של מנהלים בינך ובין קצין הרכב, שימוע או כל סנקציה מצד קצין הרכב לא קיימת או לא משמעותית.

 

ואם המנהל שלי היה מזלזל בקצין הרכב, זה לא בגלל שבצד השני יש קצין רכב, אלא זה כי הוא אדם שמסוגל לזלזל, והשאלה היחידה היא מה יגרום לו לזלזל גם בי, כי הפונקציה הזו קיימת אצלו.

סתם לדוגמה, מנהל של קולגה זילזל למשל באנשי QA, בדיון מקצועי לחלוטין הוא לא אהב שהדברים שאמרתי סתרו לחלוטין את התזה שלו, אז זילזל גם בי.

בסוף שרף חודשיים אחרי Goose chase עד שהגיע לדרך ללא מוצא, שזה בדיוק מה שאני טענתי באותו דיון, מאז הוא הפסיק לזלזל, אבל למד דרך הרגליים

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

לא אמורה להיות שום סנקציה מצד קצין הרכב.

למרות שמסתבר שיש כאלה שכן חושבים שזה התפקיד שלהם.

 

 

לא נשמע לי קשור.

יש לזלזל על רקע מקצועי,ויש לזלזל בבן אדם.

 

את הראשון אתה יכול ללמוד "דרך הרגליים" והשני זה חלק מהחיים.

יש אנשים שיבואו לך טוב ויש כאלה שפחות.

 

 

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אם החברה הגדירה סנקציות על שימוש לרעה (מלשון Abuse) ברכב חברה, מי שמוציא את הסנקציות לפועל זה הקצין רכב, וזה לגמרי התפקיד שלו.

הבעיה היא עם קציני רכב שחושבים שהתפקיד שלהם זה להטיל סנקציות גם בחברה שאין לו סמכות לכך.

 

זלזול הוא זלזול, אם ממקמים את הקו האדום במקצועי או באישי זה הבדל בין שמוק ובין חרא של בן אדם, אבל שמוק יכול להפוך לחרא בקלות.

זה סוג של אנשים שאצלם זלזול זה לא מוצא אחרון, אלא דרך פעולה נורמטיבית, והשאלה היחידה רק מה יוציא את הזלזול הזה.

  • רעיון טוב! 2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 17 שעות, discoTD5 כתב:

לשמחתנו, בזמן שהיינו צעירים לא היו רשתות חברתיות וסלולריים

או אינטרנט.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...