Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסתרה זמנית של מדבקת חברה


damnt
שימו לב! השרשור הזה בן 1451 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

עניין של שקיפות, הנקודה שלי היא שתבין שלא כל מה שאתה חושב שמייצג את כולם אכן מייצג את כולם.

גם עניין של עלויות נלוות.

כביש 6, מנהרות הכרמל, דלק וקצין רכב הם לא בחינם. יש מעסיקים שיספגו את זה ויש כאלה שירצו גם את עלות הטיפול בזה.

אישית אם אני נותן רכב אז הכל מגולם. לא רוצה התחשבנויות עם עובדים.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שלא, לכן אצלנו למשל יש את שני המסלולים - כביש 6 יש רק בחבילה הגדולה והיקרה, דלק מתומחר לך בחבילה עד לרמת הליטר, בדיוק 2000 או 3000 ליטר בשנה.

מנהרות הכרמל והנתיב המהיר אין אצלנו בכלל.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, zaf כתב:

אמר לי פעם מישהו שחור שיוותר אחרי עזיבת עובד את הארגון הוא אותו חור שיוותר שתוציא את היד מדלי מים.

 

מאותה קטגוריית עצות של 'אתה מתחיל הכי חזק שאתה יכול ולאט לאט מגביר'.

 

לא חסרים ארגונים ומחלקות שנפגעו חזק ואף קרסו לחלוטין בעקבות כך שלא ידעו לייצר סביבת עבודה הולמת לטאלנטים שלהם. לפעמים זו אשמת העובדים שמתנהגים כמו פרימדונות, אבל ברוב המקרים הבעיה מתחילה ומסתיימת בהנהלה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט היו ארגונים שקרסו או כמעט קרסו בגלל איש מפתח או שניים שהלכו.

 

מנכ"לים וסמנכ"לים שמתמחים בהבראת ארגונים יודעים לסמן אנשים כאלה בתחילת התהליך.

ככה אני אחרי 7 שנים עם שכר תחרותי כשבדרך כלל בהייטק אתה נצמד לטבלת שכר במעבר בין מקומות. פשוט סומנתי כאיש מפתח וקיבלתי כל מה שביקשתי (בגבול הטעם הטוב כן? הייתי איש מפתח אחד מתוך 5, משהו שעושה את הארגון נכה, לא מת).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 1.5.2020 בשעה 06:00, noknok כתב:

אם זה המצב ולחברה יש הרבה עובדים שהיא לא סומכת עליהם אז בבקשה - שלא תשים מדבקות של החברה על הרכב.

 

יש לי רעיון מהפכני. החברה לא תתן לעובדים רכב בכלל. במקום זה היא תתן להם משכורות גדולות יותר וישקנו מה שהם רוצים. רכב חברה צריך להיות רק למי שבאמת צריכים אותו לצרכי עבודתם כמו טכנאי שירות. יותר מזה, בסוף יום העבודה הטכנאי מחנה את רכב השירות בחניון החברה וחוזר הביתה ברכב האישי שקנה בכספו.  זה המצב ברוב העולם ורק בישראל, בגלל הטבת מס מטומטמת, השתרשה התפיסה שתפקיד המעסיק לספק רכב לעובדים לשימושם הפרטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העובדים משלמים על זה שווי מס, כמו על כל הטבה אחרת (ארוחות, מתנות לחג וכו').

 

לא יודע אם בכל מקום זה אפשרי, אבל הבנתי שאפשר להגיע להסכם עם המעסיק, שאתה מגיע עם הרכב הביתה בסוף היום, ולא נוגע בו עד שאתה יוצא לעבודה ביום למחרת, ככה לא תשלם שווי מס, והמעסיק גם לא צריך לשלם לך נסיעות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, eladts כתב:

 

יש לי רעיון מהפכני. החברה לא תתן לעובדים רכב בכלל. במקום זה היא תתן להם משכורות גדולות יותר וישקנו מה שהם רוצים. רכב חברה צריך להיות רק למי שבאמת צריכים אותו לצרכי עבודתם כמו טכנאי שירות. יותר מזה, בסוף יום העבודה הטכנאי מחנה את רכב השירות בחניון החברה וחוזר הביתה ברכב האישי שקנה בכספו.  זה המצב ברוב העולם ורק בישראל, בגלל הטבת מס מטומטמת, השתרשה התפיסה שתפקיד המעסיק לספק רכב לעובדים לשימושם הפרטי.

 

לא נכון, גם בעולם יש רכבי חברה צמודים לשימוש אישי - הנושא של הליסינג התפעולי אבל פחות נפוץ, לרוב החברה רוכשת לעובד רכב ומצמידה אליו(מה שכן, בעולם פשוט לא נפוץ להדביק מדבקות חברה על הרכב אלא אם זה רכב שירות).

 

הפתרון של הלהשאיר את הרכב הרבה פעמים לא יישים בעליל - אני עם רכב חברה ע"ח החברה כי התפקיד שלי מוגדר נייד(יש ימים אני מגיע ללקוח מרחק 5 קילומטר מהבית ויש ימים שאני גם נוסע לקריות/באר שבע לעבודה - מאוד משתנה בין התקופות).

 

אז לפי מה שאתה אומר אם אני גר בראשון לציון, החברה שלי יושבת בהרצליה פיתוח ואני אצל לקוח בירושלים - אז אני צריך לקום בבוקר בראשון ליסוע להרצליה פיתוח(שיא הפקקים) ואז ליסוע לירושלים - בסוף יום עבודה אני צריך לחזור(מידיי פעם גם בלילה) מירושלים להרצליה פיתוח(הרבה פעמים בשיא הפקקים) לזרוק את הרכב חברה שמה ולקחת את הרכב הפרטי שלי לחצות את כל הפקקים של המרכז עד רשל"צ? נשמע הגיוני?.

 

 

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, Derish כתב:

 

מאותה קטגוריית עצות של 'אתה מתחיל הכי חזק שאתה יכול ולאט לאט מגביר'.

 

לא חסרים ארגונים ומחלקות שנפגעו חזק ואף קרסו לחלוטין בעקבות כך שלא ידעו לייצר סביבת עבודה הולמת לטאלנטים שלהם. לפעמים זו אשמת העובדים שמתנהגים כמו פרימדונות, אבל ברוב המקרים הבעיה מתחילה ומסתיימת בהנהלה.

 

כתבת נכון, בעיית הנהלה. ארגון או חברה שמסתמכים על מוקד ידע/יכולת יחיד חשופים לבעיה והם "שבירים" יותר מאחרים. עדיין בארונים וחברות גדולות ,לא יוותר חור , בוודאי לא משמעותי. 

  • רעיון טוב! 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, noknok כתב:

 

לא נכון, גם בעולם יש רכבי חברה צמודים לשימוש אישי - הנושא של הליסינג התפעולי אבל פחות נפוץ, לרוב החברה רוכשת לעובד רכב ומצמידה אליו(מה שכן, בעולם פשוט לא נפוץ להדביק מדבקות חברה על הרכב אלא אם זה רכב שירות).

 

הפתרון של הלהשאיר את הרכב הרבה פעמים לא יישים בעליל - אני עם רכב חברה ע"ח החברה כי התפקיד שלי מוגדר נייד(יש ימים אני מגיע ללקוח מרחק 5 קילומטר מהבית ויש ימים שאני גם נוסע לקריות/באר שבע לעבודה - מאוד משתנה בין התקופות).

 

אז לפי מה שאתה אומר אם אני גר בראשון לציון, החברה שלי יושבת בהרצליה פיתוח ואני אצל לקוח בירושלים - אז אני צריך לקום בבוקר בראשון ליסוע להרצליה פיתוח(שיא הפקקים) ואז ליסוע לירושלים - בסוף יום עבודה אני צריך לחזור(מידיי פעם גם בלילה) מירושלים להרצליה פיתוח(הרבה פעמים בשיא הפקקים) לזרוק את הרכב חברה שמה ולקחת את הרכב הפרטי שלי לחצות את כל הפקקים של המרכז עד רשל"צ? נשמע הגיוני?.

 

 

אם אתה לא רוצה לשלם שווי שימוש,אז כן.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, eladts כתב:

 

יש לי רעיון מהפכני. החברה לא תתן לעובדים רכב בכלל. במקום זה היא תתן להם משכורות גדולות יותר וישקנו מה שהם רוצים. רכב חברה צריך להיות רק למי שבאמת צריכים אותו לצרכי עבודתם כמו טכנאי שירות. יותר מזה, בסוף יום העבודה הטכנאי מחנה את רכב השירות בחניון החברה וחוזר הביתה ברכב האישי שקנה בכספו.  זה המצב ברוב העולם ורק בישראל, בגלל הטבת מס מטומטמת, השתרשה התפיסה שתפקיד המעסיק לספק רכב לעובדים לשימושם הפרטי.

זה חלק מתנאי העסקה.

מה הבעיה בזה?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע את הסיבה - יש בארץ איזה זיכרון נוסטלגי מימי קדם על התקופה שבה היה לופ-הול במס שגורם לרכבי ליסינג להיות זולים במיוחד ומשתלמים למשתמש(איי שם בימי הלאנטיס/מאזדה 3 דור ראשון העליזים) אנשים מסויימים לא מבינים שהימים האלה נגמרו ושיטת המיסוי על הרכבי ליסינג השתנתה משמעותית - מה שאומר שהיום רכבי ליסינג זה משתלם בפועל רק למי שנוסע לא מעט.

 

אבל הקונספטציה ממשיכה להצטבר ואני שומע עוד אנשים שמבינים שזה רכב חברה באים בגישת ״דפקת את המערכת״ שבפועל בקצה הדרך אני משלם על ה״דפיקה״ הזאת לא מעט מיסים, כ״כ הרבה מיסים שאפילו ב25,000-30,000 בשנה אני יוצא בין ברייק-איבן להפסד על עלות הרכב חברה ביחס לפרטי.

  • אהבתי 1

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1451 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...