Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסתרה זמנית של מדבקת חברה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 שעות, zaf כתב:

בארגונים וחברות גדולות ,לא יוותר חור , בוודאי לא משמעותי. 

 

לא משמעותי פיננסית אולי, אבל בהחלט יכול להיות משמעותי תפעולית/שיווקית. תחשוב למשל על הנזק או התועלת שיכול לגרום אדם אחד בעמדת שירות לקוחות בחברה כמו KSP. היה פה שרשור שלם שמוקדש להם כמעט בשלמותו, שבו ראינו איך איכות השירות משתנה בין סניף אחד למשנהו - תלוי על מי תיפול. אז נתת לאחד העובדים הטובים שלך ללכת, ואז לשני ולשלישי... בסוף החברה אמנם מתפקדת אבל נשארת עם אנשים בינוניים בעמדות מפתח, ולך תמדוד את אובדן המכירות הפוטנציאליות שיגיע כתוצאה מכך.

 

כל מה ששונה בארגונים גדולים הוא שלא אכפת להם במקרה הטוב או שהם בכלל לא יודעים למדוד את גודל ה'חור' במקרה הגרוע. אבל בטווח הארוך זה רחוק מלהיות 'החור שיוותר כשתוציא את היד מדלי מים', וכל בעל עסק או מנהל שחושב אחרת סופו ללמוד בדרך הקשה.

 

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 22 דקות, halperin96 כתב:

אתה משלם גם על שקט נפשי,ועל יכולת לבחור רכב חדש כל 3 שנים.

יש פה מעבר לתשלום על פח וגלגלים.

 

אפילו מעבר לזה, בתוכנית החדשה עם כמות הנסיעות הצפויה טרום-קורונה אני מפסיד בין 200 ל-300 שקל כל חודש, אבל בכסף הזה אני קונה ניהול לכל מה שקשור לרכב.

טיפול? אני מפסיד 10 דקות במצטבר שנהג שינוע לוקח ומחזיר את הרכב.

טסט? כנ"ל

 

אם אני מכניס לחישוב שעות עבודה זה כנראה הופך ל-150 שקל בחודש עניין הניהול הזה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 45 דקות, noknok כתב:

אני יודע את הסיבה - יש בארץ איזה זיכרון נוסטלגי מימי קדם על התקופה שבה היה לופ-הול במס שגורם לרכבי ליסינג להיות זולים במיוחד ומשתלמים למשתמש(איי שם בימי הלאנטיס/מאזדה 3 דור ראשון העליזים) אנשים מסויימים לא מבינים שהימים האלה נגמרו ושיטת המיסוי על הרכבי ליסינג השתנתה משמעותית - מה שאומר שהיום רכבי ליסינג זה משתלם בפועל רק למי שנוסע לא מעט.

 

אבל הקונספטציה ממשיכה להצטבר ואני שומע עוד אנשים שמבינים שזה רכב חברה באים בגישת ״דפקת את המערכת״ שבפועל בקצה הדרך אני משלם על ה״דפיקה״ הזאת לא מעט מיסים, כ״כ הרבה מיסים שאפילו ב25,000-30,000 בשנה אני יוצא בין ברייק-איבן להפסד על עלות הרכב חברה ביחס לפרטי.

 

בפועל בן אדם שנוסע 10 ק״מ הולך 10 ק״מ חזור ועושה בשנה כ-10,000 ק״מ, יכול לחסוך את עלויות הליסינג,

מסכים איתך,

אבל מנגד, יש דעה נוספת, מלבד למה שרשמת אבל משדר על אותו התדר של ״דפקתי את המערכת״, המון עובדי חברה רוצים את ה-״קיבלתי רכב חליפי תוך חצי שעה כי אני זה אני״ או, ״מה הבעיה אחי? דקה אני מתקשר לחברת הליסינג לקבל חליפי״, או ״נשרפה לי הנורה ב-2 בלילה, לא נורא, אני אזמין את הליסינג״, וכו וכו׳, 

אמר לי אחד העובדים בזמנו ״רכב חברה, זה כוח, הרגשה שאתה ״מעבר״ שמגיע לך יותר״.

(לא תומך בגישות האלה).

 

אבל, מנגד, אכן יש אנשים שאין להם זמן, לטפל, להעביר וכו וכו׳ ועסקת הליסינג עדיפה להם, הם לא אוהבים מוסכים ועניין הרכב הוא שולי וסה״כ אמור להעביר אותם ממקום למקום בלי לבזבז זמן.

 

עריכה אחרונה על ידי ozal5
פורסם (נערך)

לא יודע על מה הקרנבל ב״רכב חלופי״, נכון שזה שירות שיש בו נוחות במקום להיתקע בלי רכב אבל:

 

1. רכב יחסית חדש בדרך כל לא צריך לבלות יותר מכמה שעות במוסך לטיפול שוטף(יש יוצא מהכלל) אז גם ככה אתה לרוב לא צריך רכבים חלופיים.

 

2. במקרה של תאונה על רכב פרטי עם ביטוח מקיף לא עלינו יש לרוב ביטוח גרירה + רכב חלופי מהחברת ביטוח/מוסך(הייתי שמה, תוך שעתיים יצאתי מהמוסך עם רכב חלופי - לחברת הליסינג לוקח שעה-שעה וחצי לא כזה הבדל גדול).

 

3.זה תירוץ נהדר לחברות הליסינג ״לפרגן״ לך בחלופיים על כל שטות - שהגעתי לחברה החדשה וקיבלתי את המפתחות לגולף הרכב היה בול בזמן טיפול 30, קבעתי טיפול והנציג של החברה בא עם רכב חלופי במקום - ששאלתי למה רכב חלופי לטיפול פשוט(הוגדר על ידם כפשוט) הוא אמר שטיפול אצלהם לוקח הרבה פעמים יותר מיממה(השד יודע למה).

 

4.עכשיו מה הבעיה ברכב חלופי? זה פשוט לא נוח - בחברה הקודמת שלי הרכבים החלופיים היו מזוויעים(גרוטאות יוצאות ליסינג+השכרה בנות 5-6 עם יותר מ100 אלף קילומטר על השעון - בלי דיבורת הרבה פעמים בתפקיד שבו הטלפון בין לקוחות הוא כלי עבודה צריך לזכור להזיז דברים ולהעביר דברים בין הרכבים אין תו חנייה עירוני וכו׳ וכו׳), במקרה שלמעלה הרכב היחיד שהיה פנוי כחלופי זה פיקאסו 7 מקומות - כיף כרווק בת״א לנהוג לבד ברכב גדול כ״כ שאני פשוט לא צריך.

 

5.היה לי פנצ׳ר ברכב ליסינג הקודם שלי, התקשרתי לחברת ליסינג ואמרו לי ״חביבי, פנצ׳רים אתה מחליף לבד - אם אתה רוצה שנבוא? 150 שקל ביקור״ לגבי פנס ווישרים זה בהגעה למרכז שירות לרוב או בשירת בתוך שעות היום, לא יבואו להחליף לך פנס באמצע הלילה בשום מקום.

 

כן, עם רכב פרטי יש יותר בירוקרטיה והליסינג חוסך אותה(לא מתווכח פה, אחרי תאונה עם רכב פרטי הלחץ מהירידת ערך, העצבים על האיכות הנמוכה של התיקון מהמוסך והפחד מהפחת קיצרו לי כמה שנים מהחיים - בליסינג זה לא היה קורה) אבל זה לא ״לדפוק את המערכת״ זה שירות שעולה בסוף כסף ויש לו חסרונות כמו יתרונות.

 

עריכה אחרונה על ידי noknok

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

1. עם הולוסטר הייתה לי בעיה שהמזגן לא עבד, לקחו את הולוסטר לאיזה שבוע עד שהמוסך טיפל בזה, עם ה-3 הקודמת הייתה לי בעיה בתיאום בין השלט למערכת נעילה המרכזית, גם כן איזה שבוע.

 

2. תוך שעתיים הגיע אליך גרר, גרר את הרכב למוסך וקיבלת חלופי? זה מאוד תלוי מיקום וזמינות של גרר לידך.

לראש העין הגיע הגרר עם החלופי בשעה בערך, ואז נתן לי את המפתחות של החלופי ושלח אותי לדרכי.

 

3. אצלנו דרך אלדן זה לא קורה, חברים שאצל שלמה סיפרו שאצלם זה לפעמים קורה. אבל דרך אלדן טיפולים שוטפים מתואמים איתי ככה שאין מצב שטיפול לוקח יותר מכמה שעות בודדות, בד"כ עד השעה 16:00 הרכב חוזר אליי כבר מטופל.

 

4. זה אכן לא נוח, וככל שיש לך ילדים זה הופך לעוד יותר לא נוח, להעביר כיסאות בטיחות, וצעצועים של הילדה וכל מיני, אבל לרוב קיבלתי רכבים סבבה, ולוסטר (אוטומטית) במקום ולוסטר, מאזדה 6, קורולה, אקורד היברידית.

 

5. אצלנו פנצ'רים זה במסגרת החוזה, הם עובדים בפתח תקווה נדמה לי עם 2 פנצ'ריות, ואתה צריך להגיע אליהם, אבל תיקוני פנצ'רים מכוסים, גם 4 צמיגים ב-3 שנים.

ב-3 היה לי קסנון אז לא היה צריך להחליף נורות, אבל בולוסטר הגיעו אליי לעבודה לפחות 4-5 פעמים להחליף, עד שהבנתי שאלה פשוט נורות זבל וקניתי בעצמי פיליפס.

ווישרים הם החליפו לי בלי לשאול או לבקש, שוב לא באיכות משהו, לקחו את הרכב לטיפול או לטסט והחליפו על הדרך.

 

אני לא מתייחס לליסינג כאל "לדפוק את המערכת", בטח כשאני משלם מהברוטו בערך 3500 והשווי שימוש הוא 3600 אז אין כאן "מקלט מס" או משהו כזה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

במשך הרבה שנים היה לי רכב מהעבודה. זה מאוד נוח - הכל (כמעט) כלול, הכל (כמעט) מכוסה, אין דאגות בקשר לרכב וגם מחליפים לך אותו באופן אוטומטי כל כמה שנים. אבל המחיר במהלך השנים הלך ועלה... ב-2014 ויתרתי על רכב חברה. לפני כמעט שנתיים רצינו רכב שני למשפחה. עשיתי תחשיב לפיו רכב חברה יעלה לי כ-4200 ש"ח בחודש (כולל ההורדה מהברוטו, העליה במס וההפסד בהפרשות) - יקר משמעותית מאחזקת רכב פרטי ששקלתי.

אז קניתי רכב (אוריס יד שנייה) ואני די מרוצה מההחלטה.

אני רואה הרבה מהחברים שלי שלוקחים רכב באופן אוטומטי ולא בודקים את העלות בכלל. כנראה כמו שכתבו כאן זה שריד לימים שהעלות הייתה נמוכה מאוד והאנשים התרגלו שרכב חברה זה "הטבה".

  • אהבתי 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

 והנה לנו דוגמא טריה לזילזול, הפעם, רכב מנהל הרכב הממשלתי , האם השרה תשלפ על ניקוי המושבים 🤫

https://www.mako.co.il/news-israel/2020_q2/Article-cf8dc5befd0e171027.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113844

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 19 דקות, Nakamichi כתב:

לא אכפת לי מניקוי המושבים, אבל נראה שם שהיא משתמשת במערכת הכריזה שיש ברכב, שלא בטוח שמיועדת לקריוקי.

לדעתי זה לא לעניין שרכב שר ישמש בני משפחה, בעקר שהם מנצלים להמנע מדוחות. (מידיעה אישית, לא לגבי הרכב הזה) 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 40 דקות, zaf כתב:

לדעתי זה לא לעניין שרכב שר ישמש בני משפחה, בעקר שהם מנצלים להמנע מדוחות. (מידיעה אישית, לא לגבי הרכב הזה) 

אם היא משלמת עליו שווי שימוש,מה הבעיה?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

יש שם בעיה אחת של מערכת כריזה / צ'קלקה וכאלה, אולי יש עוד בעיות גם

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 49 דקות, halperin96 כתב:

אם היא משלמת עליו שווי שימוש,מה הבעיה?

ניצול לרעה של אמצעים ( צ'קלקה, כריזה, עבירות תנועה) בידיעה שלא ינקטו צעדים. 

שוב, לא ספציפית לגבי זו, אבל מכיר מיקרים שנעשה שימוש בכריזה על מנת להתקדם בפקקים, עקיפה ונסיעה בשוליים ושאר ביריונות כביש. שלא על ידי מי שהרכב הצמוד שלו.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 2 שעות, zaf כתב:

 

לפני 34 דקות, zaf כתב:

ניצול לרעה של אמצעים ( צ'קלקה, כריזה, עבירות תנועה) בידיעה שלא ינקטו צעדים. 

שוב, לא ספציפית לגבי זו, אבל מכיר מיקרים שנעשה שימוש בכריזה על מנת להתקדם בפקקים, עקיפה ונסיעה בשוליים ושאר ביריונות כביש. שלא על ידי מי שהרכב הצמוד שלו.

 

לא יודע מה הסימוכין שלך לזה,אבל נניח.

שימוש של הרכב בתור רכב-לא אמורה להיות בעיה.

להשתמש באמצעי חירום אני חושב שזו עבירה,גם לשר עצמו כשהוא בשגרה אז בטח שאם הילד שלו נוסע.

 

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 46 דקות, zaf כתב:

ניצול לרעה של אמצעים ( צ'קלקה, כריזה, עבירות תנועה) בידיעה שלא ינקטו צעדים. 

שוב, לא ספציפית לגבי זו, אבל מכיר מיקרים שנעשה שימוש בכריזה על מנת להתקדם בפקקים, עקיפה ונסיעה בשוליים ושאר ביריונות כביש. שלא על ידי מי שהרכב הצמוד שלו.

אני לא סובל את מירי רגב ועוד פחות את הבוס שלה אבל לדעתי ניפחו פה זבוב לפיל.

 

נכון שרגב ג'וניור לא בסדר בצורת השימוש ברכב אבל מישהו פה מכיר את החוזה של הרכב הצמוד של חברי הכנסת?

 

הרוב המכריע כאן כשהיה בגיל הזה עשה שטויות כאלה גם ברכב של ההורים וגם ברכב הליסינג של ההורים. הילדה עשתה מה שילדים עושים וזה סתם מנופח.

 

 

  • מעניין 2

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 2 שעות, Night Driver כתב:

אני לא סובל את מירי רגב ועוד פחות את הבוס שלה אבל לדעתי ניפחו פה זבוב לפיל.

 

נכון שרגב ג'וניור לא בסדר בצורת השימוש ברכב אבל מישהו פה מכיר את החוזה של הרכב הצמוד של חברי הכנסת?

 

הרוב המכריע כאן כשהיה בגיל הזה עשה שטויות כאלה גם ברכב של ההורים וגם ברכב הליסינג של ההורים. הילדה עשתה מה שילדים עושים וזה סתם מנופח.

 

 

לא מדובר ברכב לחברי הכנסת, מדובר ברכב שרים (זכאים גם לנהג) , הרכב מצוייד במערכת כריזה ואיתות חירום. 

אני מתייחס לניצול רכבי שרים לרעה. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...