Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסתרה זמנית של מדבקת חברה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 31 דקות, vadim6385 כתב:

 

אוקיי.

 

נניח והעבודה מחייבת אותך לשים חולצה עם לוגו של חברה בזמן שאתה בתפקיד, סיימת את העבודה, הלכת הביתה עם החולצה עם סמל של חברה באותיות ענק, בדרך השתכרת, הסתבכת בקטטה, צילמו אותך בחדשות עם אזיקים מקלל את השוטרים וחולצה עם לוגו של חברה.

 

אתה לא חושב שזה משפיע על התדמית של המעסיק? עכשיו הלקוחות יחשבו פעמיים אם לסמוך על עסק שאלה העובדים שלו.

 

כנ"ל רכב חברה - אפילו שאתה משלם עליו, ומשתמש בו לצרכים פרטיים, הוא עדיין - רכב חברה, וכשאתה נוהג ברכב עם לוגו של חברה, אתה מייצג את החברה, גם מחוץ לשעות העבודה.

 

ואם אתה נתפס נוהג שיכור או מסומם, או חו"ח גורם לתאונה עם נזק ו/או נפגעים, ומפרסמים את זה באתר דוגמת hnn, שוב פעם מופיע הלוגו של החברה.

 

וזה חסרון ענק. וזה למה על דבר כזה אתה לא רק תאבד את הרישיון, אלא גם את העבודה, ויכול להיות שגם תקבל שם רע בתעשיה.

 

בחיאת,מה הסיכויים שזה יקרה?

זה להכנס למקרי קצה ממש.

 

אני לא מייצג שום חברה מחוץ לשעות העבודה,והרכב נועד בשביל להסיע אותי ממקום למקום.

ולא קיבלתי אותו חינם בתמורה לפרסומת.

 

נהג אחד עשה תאונה עם רכב חברה,למה אתה חושב שהחברה תושפע מזה?

גם אם הוא היה שיכור וגם אם הוא דרס וברח-יש אחריות אישית והיא לא אחריות של החברה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

אנחנו לא יודעים מה הוא כן או לא אמר לעובד. אנחנו לא יודעים מה נכתב בחוזה מסירת הרכב לרשותו. האמת היא שאם מדובר בשנים האחרונות די בטוח שיש מסמך שמציין את אפשרות המעקב.

אני מניח שהרוב המוחלט של  חברות לא עוקבות אחרי עובדיהן מחוץ לשעות העבודה.

כל תדלוק באמצעות דלקן מספר לחברה היכן, מתי ובאיזה ילומטראז' הוא בוצע.

כאשר יש חיוב חודשי גבוה או חריג לרכב זה יכול לעורר חשד לגניבה ויגרום למשלם החשון לעבר על פירוט התדלוקים

פורסם
לפני כשעה, halperin96 כתב:

 

בחיאת,מה הסיכויים שזה יקרה?

זה להכנס למקרי קצה ממש.

 

אני לא מייצג שום חברה מחוץ לשעות העבודה,והרכב נועד בשביל להסיע אותי ממקום למקום.

ולא קיבלתי אותו חינם בתמורה לפרסומת.

 

נהג אחד עשה תאונה עם רכב חברה,למה אתה חושב שהחברה תושפע מזה?

גם אם הוא היה שיכור וגם אם הוא דרס וברח-יש אחריות אישית והיא לא אחריות של החברה.

 

אתה לא קיבלת אותו חינם נקודה - הוא חלק מתנאי ההעסקה שלך.

  • אהבתי 1

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, halperin96 כתב:

 

יש דברים יותר מצערים מזה,אין צורך להסחף.

 

תלוי מקום.

אבל לשלם 250 שקל לעובד בתחשיב שנתי לחברה שמחזיקה 160 רכבים,זה כלום כסף.

איך שלא תסובב את זה.

 

אני לא צריך לסובב את זה,

חסכון כסף בחברות גם העשירות והגדולות ביותר, הוא עוד פעולה בדרך להצלחה,

ובוא נסובב את זה, חברה שסוגרת שנה עם 100 מיליון דולר, 

לא תמשיך להרוויח שם, אם לא יהיה פיקוח ואו חסכון, גם אם זה בדברים הקטנים, 

רכב (כולל דלק, ליסינג ובמידת הצורך מלגזות ומשאיות),

ציוד משרדי,

שכירות מבנים,

שירותים חיצוניים,

וכו׳

 

ובוא נסובב את זה עוד קצת ונגלוש לאן שלא צריך, אני מכיר חברה, שהיה בה סקודה אוקטביה 2019, שהוחזרה לחברת הליסינג והליסינג חייב את החברה בסכום כולל של 15,000 ש״ח, על הגה בלאוי, ריפוד קרוע (עקב כסאות בטיחות) ושלל מטעמים.

מספיק 5-6 עובדים כאלה בשנה, על מנת לקבל נזק כספי שהרכב לא מחזיר,

בחברה גדולה, רכב ממוצע מניב בחודש 70,000 ש״ח בחודש חלש, תעשה חישוב, של דלק, משכורת עובד וכו׳.

 

עובד חברה שמקבל רכב, צריך להעריך את הרכב ולשמור עליו בצורה בסיסית, בסופו של דבר הרכב הזה ימכר למישהו בסוף היום ומעבר לזה, זה רכוש, זה מוצר, שאתה מתנייד בו וצריך שיהיה יצוגי ובהרבה יותר יצוגי, כשזה רכב חברה.

בוא נגיד שאני מכיר כמה, שכאשר מגיעים אורחים מחו״ל או ביקורת לחברה, הפחד שאין להם מדבקה די ניכר.

 

אז סובבנו את זה.

 

עריכה אחרונה על ידי ozal5
  • רעיון טוב! 1
פורסם
 
בחיאת,מה הסיכויים שזה יקרה?
זה להכנס למקרי קצה ממש.
 
אני לא מייצג שום חברה מחוץ לשעות העבודה,והרכב נועד בשביל להסיע אותי ממקום למקום.
ולא קיבלתי אותו חינם בתמורה לפרסומת.
 
נהג אחד עשה תאונה עם רכב חברה,למה אתה חושב שהחברה תושפע מזה?
גם אם הוא היה שיכור וגם אם הוא דרס וברח-יש אחריות אישית והיא לא אחריות של החברה.
הכל טוב ויפה אך כשמתרחשת תאונה עם פצועים או הרוגים מחפשים אשמים. וגם אותו עובד שנהג ברכב יחפש על מי להעביר את האשמה. על החברה שלא אכפה את הנהלים, על הקצין בטיחות שלא הדריך אותו ושקיבל תלונות על הנהיגה שלו טאטא את זה מתחת לשולחן. כולם אשמים רק אותו עובד שהצהיר : אני אנהג איך שאני רוצה, מה תעשה לי...." חף מפשע.
העורך דין של העובד ילך תמיד על הקו שהעובד לא הודרך או שזה לא היה רשום בנהלי החברה או שלא התייחסו לתלונות שהוא קיבל בשביל להוציא את העובד ששכר אותו כזכאי ולהעביר את האשמה לחברה.
לכן נהלים נועדו קודם כל לכסת"ח. שיקרה המקרה אותו עובד לא יוכל לומר לא אמרו לי/ לא ידעתי.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  • אהבתי 1
פורסם

רכב חברה, כשמו כן הוא, רכב חברה, ללא כל קשר לבעלות המקורית הרשומה שלו, והאם העובד משלם את שוויו. עבור הרכב משלמת החברה, לא העובד.

 

במשך 30 שנה נהגתי ברכבי חברה , במרביתם הרכב היה בבעלות החברה ורק בשנים האחרונות היה רכב ליסינג. בכל פעם שארע משהו לרכב שהיה באחריותי , שולם הנזק על ידי החברה ועלותו נוקתה משכרי. ( בני נהג בפראות וגרם לתאונה עצמית) .  בתקופה שהרכב הושבת נהגתי ברכב שכור של שלמה. אז היתה מדבקה ירוקה די מכוערת בגודל 1/3 מהדלת שהעידה באופן הכי בולט שאפשר, שזה רכב של שלמה השכרת רכב. לא אהבתי את זה והורדתי אותה. באותו הזמן, אתר החזרת הרכב הייה  לפתח תקווה, למוסך "ויקטור" למי שמכיר, ואדון שמלצר בכבודו ובעצמו נזף בי על כך כי "זה הרכב שלי ולא שלך ואני רוצה שכולם ידעו, בכל מקום שאליו אתה מגיע" . 

 

אותו הדבר היה עם רכב של חברה של חבר שניזוק ממתקן אופניים שנותר מחובר (ללא האופניים) , המעסיק, ניקה משכרו את עלות הנזק בו חויבה החברה בגין הנזק (דלת אחורית של מזדה 5) . 

מעסיקים שונים , מעניקים תנאים שונים לעובדים. חלקם מוכנים לספוג "נזקים" שונים (כפונקציה של חשיבות העובד לגביהם) וחלקם לא גם לו העובד הוא בעל דרגה בכירה בחברה. 

 

לפות"ש, אתה נוהג ברכב חברה, נהג בו בכבוד. 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, halperin96 כתב:

אני לא מייצג שום חברה מחוץ לשעות העבודה,והרכב נועד בשביל להסיע אותי ממקום למקום.

ולא קיבלתי אותו חינם בתמורה לפרסומת.

 

כל עוד יש על זה לוגו של חברה, זה מייצג את החברה, נקודה.

 

לא משנה אם קיבלת את זה כחלק מתנאי העסקה או חינם תמורת פרסומת.

 

אשאל אותך שאלה כזאת - האם שוטר במדים מייצג את המשטרה גם כשהוא לא בתפקיד? אתה יכול לדעת אם הוא בתפקיד? זה בכלל מעניין אותך, כאשר אתה רואה שוטר שמתנהג בצורה לא נאותה? הרי מה אכפת למפקדים שלו מה הוא עושה מחוץ למשמרת.

 

אם אתה רואה רכב משטרתי עם מספר אדום שמשתולל על הכביש, מעניין אותך אם זה קצין משטרה בתפקיד או ילד בן 14 שגנב לאבא את המפתחות ויצא לסיבוב דאווין עם החבר'ה?

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

השוואה מוזרה ממש, שוטר הוא תפקיד סמכותי וייצוגי - טכנאי/עובד בחברה?.

עריכה אחרונה על ידי noknok

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
לפני 30 דקות, zaf כתב:

 

לפות"ש, אתה נוהג ברכב חברה, נהג בו בכבוד.

 

שעל זה בדיוק אנו דנים 9 עמודים.

חלק טוענים שנותנים להם אוטו ולכן הם יכולים לנהוג בו איך שהם רוצים, חלק טוענים שהעובד משלם על הרכב אז הוא רשאי לעשות בו כרצונו וחלק טוענים שזה רכוש של המעסיק ולמעסיק יש את הזכות  להחליט כיצד העובד ישתמש ברכוש הנ"ל.

 

האמת, דיון מעניין עם מגוון דעות וגישות שלדעתי נובע ממעמד, נסיון וגיל.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אתה לא יכול לנהוג איך שאתה רוצה כי יש חוק במדינה - וזה שיש לך רכב חברה לא הופך אותך לחסין בפני החוק כל עוד העובד נהג במסגרת החוק אז אין סיבה שזה לא יהיה במסגרת המעסיק.

 

לגבי המעסיק שמחליט - כשהמעסיק נותן את המפתחות של הרכב לעובד יש דברים שעליהם הוא לא יכול לשלוט, בנזקים שהעובד עושה זה בסופו של יום מול החברת ליסינג ולא המעסיק - המעסיק מחליט האם לספוג השתתפות עצמית או לא(יש כאלה שמעגנים את הנושא בחוזה).

 

לגבי המדבקות, האכיפה היא גם יותר נמוכה בדרך כלל כלפי העסק הזה(לא שמעתי על הרבה מעסיקים שאוכפים את זה) וזה נשמע לי לרוב כהתקטננות(אין פה גם נזק לרכב/לחברה מזה שהעובד לא נוסע עם מדבקות החברה) - כל אחד אוהב את הדברים האלה אחרת.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

העובד לא צל להסכם עם חברת הליסינג. זכותי בהסכם עם עובד לדרוש השתתפות של פי 5 ממה שאני משלם לליסינג וזכותי גם לשלוח לו פרחים על כל נזק. ההסכם הור בינינו והעלויות שלי כמעסיק הן לא עניינו של העובד.

 

הקביעה שלא נגרם לחברה נזק מהסרת המדבקות לא תמיד נכונה וההחלטה אם נגרם או לא היא לא של העובד אלא של המעביד. מספיק שזה עושה לי טוב לראות רכב שלי עם מדבקה כדי שאם תוריד אותה ייגרם נזק. הרי אם זנ לא היה תורל אף אחד לא היה שם על זה כסף.

  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לפני הרבה הרבה שנים, נהג ליסינג כלשהו פרסם באתר שטח כלשהו שכבר נפח את נשמתו, את המאזדה 6 ליסינג שלו תקועה עמוק בבוץ בטיול ג'יפים שעשה עם חברים. 

הרשת געשה וסערה עם אותם טיעונים שעולים כאן. שילמתי ואני אעשה מה שבא לי / זה רכוש של צד ג' יש להתייחס אליו בזהירות ראויה.

התמונה הפכה להיות תמונת הארכיון בכל כתבת ליסינג שפרסם 'דה מרקר'. 

הנה התמונה, וגם כתבה שנכתבה על האירוע. 

 

 

unnamed.jpg

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

כמעסיק, אני רוצה לפרסם את החברה בכל מקום אפשרי. כמועסק , אני לא אוהב את השיוך 24/7 . אבל זה לא משנה את העובדה הבסיסית ביותר, כמעסיק "אני" הקובע אם תהיה או לא תהיה מדבקה/שלט על הרכב "שלי" ,אני מעמיד לרשותך רכב, לא מוכר לך, ואתה אינו הבעלים. אין זה משנה אם הבעלים הרשום הוא חברת ליסנג, השכרה או המעסיק הישיר. לכן זכותו של בעל הרכב/מעסיק לסמן את רכושו כרצונו. אינך מרוצה מהסידור הזה? בחר לך רכב אחר לשעות הפנאי שלך, לא רכב של המעסיק אלא רכב משלך או חברך, זה לא משנה. 

(משום מה אני נוטה לחשוב שאתה לא ממש מרוצה ממקום העבודה שלך ואתה מנסה להסתיר זאת מהסביבה שאינה סביבת העבודה שלך )

לפני 23 דקות, discoTD5 כתב:

לפני הרבה הרבה שנים, נהג ליסינג כלשהו פרסם באתר שטח כלשהו שכבר נפח את נשמתו, את המאזדה 6 ליסינג שלו תקועה עמוק בבוץ בטיול ג'יפים שעשה עם חברים. 

הרשת געשה וסערה עם אותם טיעונים שעולים כאן. שילמתי ואני אעשה מה שבא לי / זה רכוש של צד ג' יש להתייחס אליו בזהירות ראויה.

התמונה הפכה להיות תמונת הארכיון בכל כתבת ליסינג שפרסם 'דה מרקר'. 

הנה התמונה, וגם כתבה שנכתבה על האירוע. 

 

 

unnamed.jpg

מכיר את האיש והחברה (שכבר איננה) לרכב ולאיש שלום. (לחברה כבר לא, אבל לא מהסיבה הזו)😆

 

 

לפות"ש, אני מניח שלא היית מוכן לנהוג ברכב חברה שמסומן כמו זה שנהגתי בו עד 2012 🙂  כשהוחלט על ידי בעלי החברה להבליט את הנוכחות ולא להראות עדין כמו רכב משלוחים או שרות נייד, בנוסף ללוגו על הכנף האחורית נוספו "האנשים" , אי אפשר היה להתעלם מזה באף מקום. ועל פי הרכב עצמו ידעו שזה אני. 😁

New_Ford_Mondeo_RDT3.jpg.d1e7ef30b30c5d50ec8d6f656879a797.jpg

עריכה אחרונה על ידי zaf
  • מעניין 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, noknok כתב:

השוואה מוזרה ממש, שוטר הוא תפקיד סמכותי וייצוגי - טכנאי/עובד בחברה?.

 

איש מכירות או טכנאי שבא במגע עם הלקוחות, הוא כבר בתפקיד סמכותי וייצוגי מבחינת ההנהלה של אותה החברה, ומשפיע ישירות על התדמית שלה.

 

לי יש רכב חברה כרגע, אבל כשייגמר בחוזה של הליסינג, אני לא ממשיך עם העסקה החדשה, בין היתר מהסיבה הזאת - עם כל הכבוד למעסיקים שלי (ויש לי הרבה כבוד אליהם בלי שום ציניות), אני לא רוצה שיהיה לי משהו שמקשר אותי אליהם 24/7 (התפקיד שלי לא דורש להיות נייד).

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לאלא, אתה טועה - הוא מייצג את החברה אבל הוא לא מייצג גורם ממשל והוא לא סמכותי(אין לו סמכות חוקית עליך, בניגוד לשוטר).

 

איש מכירות/טכנאי מייצג את החברה בכל מצב - לרוב גם לא תהיה חשוף לרכב שלו ואני לא חושב שמישהו מסתכל על זה.

 

בסופו של יום צריך להסתכל על השורה התחתונה - אם משתלם לך רכב מהעבודה המדבקה לדעתי האישית לא ממש שיקול.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...