Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסתרה זמנית של מדבקת חברה


damnt
שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

השרשור הזה החזיר אותי אחורה איזה 10-20 שנה..יש לי נסיון עשיר בנושא הזה :)

פעם כשהייתי עובד הייטק צעיר ופוחז עם חיבה גדולה לנהיגה מהירה בכבישים ציבוריים - נתקלתי באותה בעיה.

היה לי רכב ליסינג (ששילמתי עליו כמובן כמו ברוב חברות ההייטק), והחברה הדביקה את הלוגו שלה על הרכב.

בהתחלה פשוט הורדתי את המדבקות. עברו כמה ימים ופתאום הם הודבקו מחדש (ע"י קצין הרכב בחניה של העבודה).

הורדתי שוב, שוב הדביק, בפעם השלישית קרא לי לשיחה שאם אני מוריד את המדבקות הוא מדווח עליי להנהלה, ושאני מחויב לנסוע איתן.

לא היה מקובל עליי, גם בגלל מראית עין של הנהיגה שלי (לא נהגתי בצורה מסוכנת גם אז, אבל כן מהר בהרבה מהמותר, מה שיכול להרגיז/להפחיד אנשים שידווחו על זה).

וגם כי גם אני לא רציתי שבכל מקום שאני מגיע יידעו איפה אני עובד, לא תמיד זה מתאים, לפעמים רוצים לשמור על אנונימיות גם אם אין מה להסתיר.

אז נאלצתי למצוא פתרון - ביקשתי מקצין הרכב סט מדבקות חדש בטענה ששלי הושחתו. הדבקתי אותן על דף מגנטי (קונים בכל חנות ציוד משרדי בכמה שקלים), 
ואז בכל יום כשהגעתי לעבודה שמתי את המדבקות על הרכב, וכשיצאתי מהעבודה הורדתי אותן. עבד יפה כמה שנים, ואז הגיעה בעיה חדשה - מדבקת 'איך אני נוהג'..

בהתחלה נסעתי איתה, ואז הגיעו שתי תלונות תוך שבוע על נהיגה 'פרועה' שלי, הוזהרתי. הבנתי שאין ברירה וצריך פתרון גם לזה..

הכנתי עוד מגנט ממדבקה חדשה - פשוט שיניתי ספרה אחת מ-6 ל-9, ואז מי שמתקשר מגיע למספר לא נכון. את זה השארתי קבוע, אף אחד לא שם לב..

הייתה תקופה שהיו לי גם מדבקות מחזירות אור על הספרות של לוחית הרישוי, שגרמו לסינוור של מצלמות מהירות עם פלאש, כך שהמספר לא היה מזוהה. ימים יפים היו חח

 

אגב ענייני עובד/מעביד - עבדתי אז בחברה מעולה, עם קצין רכב קרציית על. באיזשהו שלב הוא התחיל להציק לי על בלאי גבוה של רפידות בלמים, וצריכת דלק גבוהה 
מהממוצע (לא נסועה, צריכה לק"מ). זה עלה להנהלה, יחד עם דיווחים על הנהיגה שלי, ובסוף הגיעו למצב שדורשים ממני לחתום שאני משלם על בלאי לא סביר, ואם יגיעו דיווחים
על נהיגה פרועה שלי, ייקחו לי את הרכב. יצאתי מהשיחה הזאת, כתבתי קורות חיים (אחרי 6 שנים שעבדתי שם ומאד היו מרוצים ממני), ואחרי חודשיים כבר הייתי בחברה אחרת, 
עם קצין רכב סחבק שלא ירד לי לחיים כמו הקודם. כשהודעתי שאני עוזב בחברה הראשונה היו מוכנים לעשות הכל שאשאר, כולל 'לפתור' את הבעיה עם הרכב, אבל זה כבר היה מאוחר
מדי, ובסוף הכל היה לטובה, כי עברתי לחברה שהייתי יותר מרוצה בה גם מהעבודה וגם מהאנשים.

 

  • אהבתי 3
  • רעיון גרוע 1
  • מצחיק 3
  • מעניין 2

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, Nemesis כתב:

ותה מידה, אם תחתים עובד שלך על תשלום גבוה פי חמש מהנזק הנגרם לך בעת תאונה, הסבירות שזה יתקבל לדעתי נמוכה מאוד.

זה דווקא יתקבל כי לא צריכה להיות קורלציה בין הנזק להשתתפות העצמית (וזה לא קיים גם בחברות הליסינג).

  • רעיון גרוע 1

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה למגיבים אבל מה זה משנה מה הסיבה... רוצה להסתיר וזהו. 

איפה אפשר להשיג מדבקה בסגנון הזה באזור המרכז (רחובות, נס ציונה, לוד רמלה והסביבה)? 

 

b0e7db448264a0bb8f217fb7dd87d084.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעליאקספרס הקרוב לביתך

  • מצחיק 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 30.4.2020 בשעה 20:23, asix כתב:

ממש לא נכון. אולי בחברה שאתה עובד בה.
כל תלונה שעובד מקבל אצלי אני מעביר לידיעת העובד ורוצה לקבל ממנו התייחסות על האירוע.
אם יש טלפון של המדווח אני מתקשר בכדי לקבל יותר מידע על האירוע ורק אז אני פונה לעובד לקבל ממנו התייחסות לאירוע.
כל הדיווחים מתוייקים בתיק נהג ואם הוא מגיע ל 3 תלונות בשנה אני מיידע את המנהל שלו.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

בתאריך 30.4.2020 בשעה 20:25, ozal5 כתב:

 

בדיוק מה שקצין הרכב בחברה בה אני עובד עושה,

אגב,

במידה והדיווח מתקבל על אחד הילדים של העובדים, אותו ילד מורד מההגה לתקופה של שלושה חודשים ועובר מבחן דרך עם קצין הרכב על מנת לאשר שהוא כשיר לנהיגה.

 

יש בזה הרבה פוליטיקה מאחורי הקלעים, בחברות שנלחמות על כל עובד לא יעשו עם המידע הזה הרבה.

 

בתאריך 30.4.2020 בשעה 21:14, Derish כתב:

ומילא עסק משפחתי כמו שלכם, אבל אינטל? אלביט? אפלייד מטריאלס? המדבקות האלה זה סתם מאריכי פין, לעובדים או למעסיקים. אפס תועלת מעשית.

 

בעולם ההיי טק מאוד ידאגו (יותר מהרגיל) לשים מדבקות על רכבים "מיוחדים", על הוולוסטר שמו לי ביום הראשון, על המאזדה הקודמת לא עניין אף אחד לשים, ועל החדשה שמו.

לי לא אכפת, רוצים שישימו, לא רוצים שלא ישימו.

 

בתאריך 1.5.2020 בשעה 00:05, asix כתב:

לעובד אין שום צד מול חברת הליסינג. הוא "משלם" לארגון לא לחברת הליסינג.

 

לא בדיוק, לדוגמה קנסות יציאה, לדוגמה תיאום טיפולים, תיקונים, רכב חלופי.

כל התיאומים מתבצעים אצלנו מול העובד ולא מול קצין הרכב (תודה לאל, תנסה לתאם את כל הדברים האלה ל-100 רכבים).

קנסות יציאה במקרה התפטרות של העובד נופל על העובד.

 

בתאריך 1.5.2020 בשעה 12:01, sperial כתב:

תעשן ברכב שכור באירופה - בהחזרה תחוייב ב-200 אירו על הניקוי (אני מדבר על חוזי ההשכרה שהיו לי בשנים האחרונות, אני מניח שהסכום פחות או יותר  סטנדרטי). 

 

משתנה מחברה לחברה ראיתי מ-150 עד 250 יורו.

 

בתאריך 1.5.2020 בשעה 12:01, sperial כתב:

בהחזרת רכב הליסינג האחרון של אשתי, לפני כ-7 שנים, היו כמה ליקויים קלים מהסוג שנכלל בדרך כלל בשימוש רגיל. למעשה לרובם אף אחד לא היה מודע. היא חויבה ב-3000 ש"ח. 

 

תלוי בחברת ליסינג ובחוזה מול החברה, אצלנו בחוזה מול אלדן במפורש נזקים של "בלאי סביר" לא מחויבים בכלל.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הצד הכספי ממש לא מתנהל בין חברת הליסינג לעובד. יש חברה באמצע.

עובד שהחליט לעזוב, ישלם קנס לחברה שבה הוא מועסק ולא לחברת הליסינג.
נכון שהעלות נגזרת מהעלות שחברת הליסינג תחייב את החברה אך לא בהכרח.

יכולה להיות חברה, שבנוהל שלה עובד יחוייב בעלות קנס במידה ויעזוב. הרכב נשאר בחברה אך העובד מחוייב בקנס כי הוא התפטר וככה רשום בנוהל רכב.( נהוג בעיקר בהיי טק). הרכב ממשיך את השירות שלו עד תום העיסקה. העובד שעזב לא יודע שהרכב נשאר בחברה כי הוא עוזב.

הוגן? לא. קיים? כן.

בכל מקרה בכל הנושא הכספי להבדיל מהתפעולי, העובד מתנהל מול החברה המעסיקה אותו ולא מול חברת הליסינג. וזה קיים ב 99 אחוז מהחברות.
עובד לא צריך לדעת כמה בדיוק אתה משלם לחברת הליסינג ולא צריך לדעת בפרטי פרטים כל סעיף בהסכם.
מה שמחייב את העובד הוא נוהל הרכב ולא ההסכם של החברה מול חברת הליסינג.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, asix כתב:

כל הצד הכספי ממש לא מתנהל בין חברת הליסינג לעובד. יש חברה באמצע.

 

אז מה? מה הקשר בין מחט לישבן?

 

לפני 8 דקות, asix כתב:

עובד שהחליט לעזוב, ישלם קנס לחברה שבה הוא מועסק ולא לחברת הליסינג.
נכון שהעלות נגזרת מהעלות שחברת הליסינג תחייב את החברה אך לא בהכרח.

 

אז מה נראה לך? שאלדן תחייב 3 * חודשי חכירה ואתה תחייב את העובד ב-5 * חודשי חכירה?

 

לפני 8 דקות, asix כתב:

יכולה להיות חברה, שבנוהל שלה עובד יחוייב בעלות קנס במידה ויעזוב. הרכב נשאר בחברה אך העובד מחוייב בקנס כי הוא התפטר וככה רשום בנוהל רכב.( נהוג בעיקר בהיי טק). הרכב ממשיך את השירות שלו עד תום העיסקה. העובד שעזב לא יודע שהרכב נשאר בחברה כי הוא עוזב.

 

לא נכון בעליל, אולי בחברות "הייטק" פח.

למשל אצלנו העובד מחזיר לחברת הליסינג את הרכב כשקצין הרכב לידם.

ככה גם מקבלים רכב.

למשל אצלנו אין רכב שעובר מעובד לעובד, רכב של עובד שעוזב או מפוטר באמצע חוזה ליסינג חוזר לחברה.

פעמיים בודדות באישור מיוחד הביאו רכב שעשה שנה וחצי בחברה אחרת כי עובד ביקש במיוחד

 

לפני 8 דקות, asix כתב:

עובד לא צריך לדעת כמה בדיוק אתה משלם לחברת הליסינג ולא צריך לדעת בפרטי פרטים כל סעיף בהסכם.
מה שמחייב את העובד הוא נוהל הרכב ולא ההסכם של החברה מול חברת הליסינג.

 

ניסו את זה פעם, זה לא עבד.

 

היום אני יודע להגיד לך על 20 דגמים שונים כמה החברה משלמת לחברת הליסינג, כולל השוואה בין 3 חברות ליסינג שאנחנו עובדים איתן.

וזה גם מייצר שקיפות שמתאימה לעובד, מקבל הצעה מסודרת, בוחר מסלול ליסינג.

העובד מרכיב לעצמו איזה רכב, מאיזו חברת ליסינג, ואיזו חבילה ויודע כמה זה ייצא לו.

 

בקיצור, יש הרבה דברים שנכונים ספציפית למקום שבו אתה קצין רכב.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שלא הבנת אותי.

כאשר עובד עוזב הוא לא משלם ישירות לחברת הליסינג ( העברה בנקאית, צ'ק , מזומן וכו') לחברת הליסינג.
את עלות הקנס החברה המעסיקה מקזזת מהשכר של העובד.
אין לעובד שום אינטרקציה חשבונאית עם חברת הליסינג אלא רק אינטרקציה תפעולית ( טיפולים, טסטים , תאונות וכו')
לעובד אין שום הסכם עם חברת הליסינג. הוא לא מקבל מהם שום חשבונית או קבלה.

לגבי הקנס - אם בנוהל רכב רשום שעובד שמתפטר ישלם קנס × ( ורק במידה והתפטר) זה ממש לא משנה אם הרכב חזר לחברת הליסינג או לא. הקנס הוא מול החברה הצעסיקה ולא מול חברת הליסינג. ברור שבמידה והחברה המעסיקה מחזירה את הרכב היא לא תרצה לספוג שקל קנס וכל עלות הקנס תחול על העובד.

כן יצא לי לראות חברות הייטק שגבו קנס מהעובד בגין הרכב והחליטו להשאיר את הרכב בחברה ולהעבירו לעובד אחר בחברה.
מודה- זה לא הוגן ולא פייר.
חייבת את העובד - תחזיר את הרכב לחברת הליסינג. החלטת להעביר את הרכב לעובד אחר - אל תחייב את העובד המתפטר בשקל אחד.

אלה באמת חברות פח.

לגבי העלות של הרכב - אתה יכול כעובד להעריך את מחיר הרכב שהחברה משלמת לחברת הליסינג אך לא תוכל לדעת בדיוק. המחיר של הרכב תלוי בהרבה פרמטרים שנמצאים בהסכם ( פול ק"מ, מספר רכבים, השתתפות עצמית ועוד מרכיבים שונים בהסכם). חברות גדולות משלמות מחיר נמוך משמעותית מחברות בגודל של 40-200 כלי רכב. חברות עם 10-20 כלי רכב משלמות משמעותית יקר יותר מהחברות הגדולות וגם התנאים שלהם בהסכם פחותים משמעותית.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, asix כתב:

כאשר עובד עוזב הוא לא משלם ישירות לחברת הליסינג ( העברה בנקאית, צ'ק , מזומן וכו') לחברת הליסינג.
את עלות הקנס החברה המעסיקה מקזזת מהשכר של העובד.
אין לעובד שום אינטרקציה חשבונאית עם חברת הליסינג אלא רק אינטרקציה תפעולית ( טיפולים, טסטים , תאונות וכו')
לעובד אין שום הסכם עם חברת הליסינג. הוא לא מקבל מהם שום חשבונית או קבלה.

 

ברור שהחיוב הוא דרך המעסיקה, אבל מצד שני בוודאי שיש קשר, שהרי סכום החיוב עצמו ביחס ישר לסכום החיוב מול חברת הליסינג.

יש חברות שאצלן נהוג 50% מעלות קנס היציאה, יש כאלה 100% וכו', אבל זה תמיד פונקציה של סכום החיוב מול חברת הליסינג.

אולי אותך מעניין מי מוציא את החשבונית על התהליך, את העובד הממוצע פחות. מעניין אותו כמה זה יעלה ולא האם ישלם את זה לחברה X או לחברה Y.

 

לפני 8 דקות, asix כתב:

לגבי הקנס - אם בנוהל רכב רשום שעובד שמתפטר ישלם קנס × ( ורק במידה והתפטר) זה ממש לא משנה אם הרכב חזר לחברת הליסינג או לא. הקנס הוא מול החברה הצעסיקה ולא מול חברת הליסינג. ברור שבמידה והחברה המעסיקה מחזירה את הרכב היא לא תרצה לספוג שקל קנס וכל עלות הקנס תחול על העובד.

 

שוב לא נכון, הקנס משולם אך ורק אם הרכב חוזר לחברת הליסינג. בוודאות לפחות ב-3-4 חברות.

 

לפני 9 דקות, asix כתב:

כן יצא לי לראות חברות הייטק שגבו קנס מהעובד בגין הרכב והחליטו להשאיר את הרכב בחברה ולהעבירו לעובד אחר בחברה.
מודה- זה לא הוגן ולא פייר.
חייבת את העובד - תחזיר את הרכב לחברת הליסינג. החלטת להעביר את הרכב לעובד אחר - אל תחייב את העובד המתפטר בשקל אחד.

אלה באמת חברות פח.

 

חברות פח שאני מבטיח לך שזה לא עיגול הפינות היחיד שהם עושים בתנאי העובדים, וכנראה שהעובדים שם גם לא ברמה מספיק גבוהה כדי לעבור למקום אחר.

 

לפני 11 דקות, asix כתב:

לגבי העלות של הרכב - אתה יכול כעובד להעריך את מחיר הרכב שהחברה משלמת לחברת הליסינג אך לא תוכל לדעת בדיוק. המחיר של הרכב תלוי בהרבה פרמטרים שנמצאים בהסכם ( פול ק"מ, מספר רכבים, השתתפות עצמית ועוד מרכיבים שונים בהסכם). חברות גדולות משלמות מחיר נמוך משמעותית מחברות בגודל של 40-200 כלי רכב. חברות עם 10-20 כלי רכב משלמות משמעותית יקר יותר מהחברות הגדולות וגם התנאים שלהם בהסכם פחותים משמעותית.

 

אני לא יודע מה חברה X תשלם עבור רכב זהה, אני יודע מה המעסיקה שלי משלמת עבור הרכב שלי.

למשל המעסיקה שלי משלמת לאלדן 3050 שקלים + מע"מ לחודש על המאזדה 3 החדשה, שילמה 2690 + מע"מ על המאזדה 3 הקודמת שלפני חודשיים סיימתי את החוזה שלה.

שניהם במסלול טיפולים + ק"מ של 30K לשנה, כולל ביטוח לנהג חדש וצעיר (קרבה מדרגה ראשונה לעובד), שינוע, חילוצים ורכב חלופי מדרגה זהה או גבוהה יותר.

על זה הוספתי בחוזה הקודם 1500 שקל על מסלול של 3000 ליטר דלק בשנה, כביש 6 והשתתפות עצמית פעם בשנה על חשבון המעסיקה.

בחוזה החדש לקחתי מסלול של 2000 ליטר דלק בשנה, לא כולל כביש 6 והשתתפות עצמית על חשבוני תמיד. המסלול הזה עולה לי 500 שקלים כל חודש.

 

עכשיו יצא לי פעם שעברה 4190 שקל לחודש לפי החשבון ובחברה עשו לי הפחתה 4000 עגול, הפעם יצא לי 3550 ועשו לי הפחתה 3500 עגול.

 

אם אתה רוצה אני יכול לשלוח לך דוגמאות של הצעות מחיר מדויקות מאלדן, שלמה סיקסט או פריים ליס על כל הדגמים ששקלתי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל שהדיון פורה, הנסיון של כולנו להכנס לנעלי ונהלי המעביד הוא תאורטי. אבל בשורה התחתונה יש עובדה שאין לערער עליה - רכב חברה הוא אינו רכושו של העובד. 

לכל מעסיק/חברה יש את החופש המלא לקבוע נהלים. לכל עובד יש החופש המלא לעזוב.  תנאי העזיבה ואכיפת נהלים שונים ומשתנים מחברה לחברה. תחושת הערך הגבוהה שלנו היא לעיתים שונה מהערך האמיתי שלנו למעסיק.  מן הסתם אלביט, כדוגמה, אינה מאויימת על ידי אף אחד מעובדיה, תהיה יכולתו, כישוריו, דרגתו, ותפקידו גבוהים ככל שיהיו. במידה ויוחלט להפרד ממנו, הפירוד יעשה. 

 

אמר לי פעם מישהו שחור שיוותר אחרי עזיבת עובד את הארגון הוא אותו חור שיוותר שתוציא את היד מדלי מים. 

 

חבר קרוב שעובד במחלקת כספים של אירגון גדול, סיפר לי על מקרה שבו בן משפחה נסע לטייל עם רכב החברה לבריכת המשושים ונתקע שם בשבת. עובד החברה התקשר לקצין הרכב וביקש גרר ורכב חליפי. התשובה הייתה , הנושא יטופל ביום ראשון. בשורה התחתונה, הרכב נגרר חזרה למרכז, העובד חוייב בעלות הגרירה ובנזק למרכב התחתון של הרכב. חברת הליסינג סירבה להעמיד רכב חליפי (כמו במקרה תאונה) אבל נאלצה לעשות זאת וחייבה את המעסיק בעלות נוספת, זו קוזזה משכרו של אותו עובד. ומדובר באחד המעסיקים הגדולים במשק. 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב החברות אינן מפרטות את עלות הרכב מחברת הליסינג.

הן כן אומרות שלמסלול y העלות היא x.
למסלול z העלות היא w וכך הלאה.

אם בחברה שלך היא בוחרת להיות שקופה איתך לגבי כל מרכיב - הרווחת.
ברוב החברות לא והן מציגות את העלות הכוללת של הרכב ( לאחר שעשו שקלול וקיבלו החלטות) לכל מסלול ולכל דגם.

יש חברות שלא נותנות לבחור דגם או צבע ( בדרך כלל חברות שהעובד לא משלם על הרכב).

ואני כן מסכים שכמו שרשמתי - אלה חברות פח שמחייבות עובד בקנס על הרכב ומשאירות אותו לעובד אחר כי זה רשום בנוהל שעובד שמתפטר משלם קנס.


Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, asix כתב:

רוב החברות אינן מפרטות את עלות הרכב מחברת הליסינג.

 

עניין של שקיפות, הנקודה שלי היא שתבין שלא כל מה שאתה חושב שמייצג את כולם אכן מייצג את כולם.

 

לפני 21 דקות, asix כתב:

ברוב החברות לא והן מציגות את העלות הכוללת של הרכב ( לאחר שעשו שקלול וקיבלו החלטות) לכל מסלול ולכל דגם.

 

ברוב החברות שאתה מכיר, ברוב החברות שאני מכיר זה לא המצב כאמור.

לא זה ולא זה מייצגים.

  • מעניין 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמרתי שמה שאני חושב או רושם מייצג את כולם ולכל חברה יש את המנטליות שלה והתרבות הארגונית שלה.

יש חברות, שהן בקצה השני של הסקאלה, שאין להן קצין בטיחות ( כי מספר כלי הרכב קטן) שנותנות רכב לעובד ללא תשלום, שווי שימוש מגולם, נזקים ודלק על חשבון המעסיק ותעשה מה שאתה רוצה.

כן רשמתי במה נתקלתי במהלך השנים בחברות שהועסקתי בהן.
לא התכוונתי לומר שרק מה שאני מכיר זה הנכון וככה זה צריך להיות.


Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...