Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסתרה זמנית של מדבקת חברה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

רציתי לשאול אם יש למישהו רעיון איך אפשר להסתיר מדבקה של שם החברה שמודבקת על גבי הרכב?

 

במשך השבוע אין לי בעיה שהשם של החברה מופיע על גבי הרכב, זה מציק רק בסופי שבוע כשאני נוסע לבלות עם האישה או עם החברים, לא בא לי ששם החברה יופיע. מחפש דרך יצירתית להסתיר את השם זמנית. אשמח לשמוע רעיונות. 

 

תודה.

  • משעמם 1
פורסם

אתה מתבייש בחברה שמספקת לך פרנסה ורכב?

ועכשיו ברצינות, תשים מלבן מגנטי מעל אזור המדבקה.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

שים מגנט של דגל ישראל. 

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני כשעה, asix כתב:

אתה מתבייש בחברה שמספקת לך פרנסה ורכב?

ועכשיו ברצינות, תשים מלבן מגנטי מעל אזור המדבקה.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
 

 

"גולדן רינגז-ייבוא ושיווק צעצועי מין בע"מ"

  • מצחיק 10
  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 12 דקות, halperin96 כתב:

 

"גולדן רינגז-ייבוא ושיווק צעצועי מין בע"מ"

 

ועכשיו באמת, אחרי שעברנו את המאה השבע עשרה ואת גיל 6, מה הבעיה עם זה.

פורסם
לפני 22 דקות, Guest המגיב כתב:

 

ועכשיו באמת, אחרי שעברנו את המאה השבע עשרה ואת גיל 6, מה הבעיה עם זה.

 

מה אכפת לך?-זה לא בא לו בטוב.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 שעה, discoTD5 כתב:

שים מגנט של דגל ישראל. 

נדבק טוב גם על מדבקות CRISTAL DOME?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

~

פות"ש - מישהו בחברה מכריח אותך להשאיר את המדבקה על הרכב? בעבר, כשהייתי שוכר מכוניות לטובת ביקורי לקוחות בישראל, הייתי מסיר את כל המדבקות ומעביר אותן לבגאז'. אח"כ לפעמים זכרתי להחזיר ולפעמים לא, אבל מעולם לא קיבלתי תלונות מחברת ההשכרה.

 

פורסם

תעשה ניסוי. תשאל כמה אנשים שלא יודעים איפה אתה עובד וראו את האוטו שלך, אם הם זוכרים מה רשום על המדבקה.

 

 

לדעתי אף אחד לא שם לב לדברים האלו. אין הגיון להוריד את המדבקה. אף אחד לא מסתכל על זה, חבל על המאמץ.

 

 

 

 

פורסם

אני גם חושב שאם עסק/ מעסיק טורחים שיהיה מדבקות על הרכב עם הלוגו של החברה ( המדבקות לא זולות) אז זה משהו שחשוב להם וזאת דרך שלהם לפרסם את החברה.

אם המעסיק מספק לך רכב , פרנסה ותנאים זה לא ראוי להסתיר את המדבקה. בצד המוסרי זה לא ראוי והייתי נמנע מזה.

אני גם אומר עוד משהו, לא יודע מי החברה ומה גודלה, אך אם מישהו מהחברה יזהה אותך ברכב ושהמדבקה מוסתרת זה יכול להגיע למישהו בחברה שאתה ממש לא רוצה שהוא ידע את זה.
לדעתי, עזוב את הנושא הזה, ואם שם החברה לא מוצאת חן בעינייך או שאתה מתבייש בה לדעתי אתה מבזבז את הזמן שלך בחברה הזאת.
נכון שבעידן היום לא כולם לויאלים לחברה אך לא צריך להתבייש במי שנותן לך משכורת.


Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 10 דקות, asix כתב:

אני גם חושב שאם עסק/ מעסיק טורחים שיהיה מדבקות על הרכב עם הלוגו של החברה ( המדבקות לא זולות) אז זה משהו שחשוב להם וזאת דרך שלהם לפרסם את החברה.

זו פשוט מקובל בארץ, הרגל שהשתרש מתקופת מכוניות הליסינג הראשונות.

 

לא מכיר את זה משום מדינה בחו"ל שביקרתי, למעט רכבי שרות בדרך כלל מסחריים שעטופים במדבקה בגודל של כל הרכב בצבעים של החברה.

 

 

כיתוב בקטן כמו "אלביט" לא יצא לי לראות בחו"ל על מכוניות פרטיות.

 

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, asix כתב:

אם המעסיק מספק לך רכב , פרנסה ותנאים זה לא ראוי להסתיר את המדבקה. בצד המוסרי זה לא ראוי והייתי נמנע מזה.

 

המעסיק לא ״מספק״ לו פרנסה, יש בינהם חוזה בו כל צד מקבל את חלקו בהתאם לתנאים עליהם סיכמו שני הצדדים.

צד אחד עובד ומבצע את המטלות שלו, השני נותן בתמורה כסף או שווי כסף.

אם הרכב הוא של המעסיק וזה טרח לשלם תמורת פרסום של שם החברה, שהעובד לא רשאי להסתיר את פרסומת גם אם הרכב ניתן לשימושו כמו שהוא לא רשאי לצבוע אותו לכתום.

בכל מקרה, זה עניין חוזי, לא מוסרי (אם הוא נתן לי את הרכב מתנה מותר לי לעשות בו כרצוני כמו שמותר לי לגרד את לוגו החברה מהספל שקיבלתי לחג).

 

לפני 3 דקות, Buki כתב:

זו פשוט מקובל בארץ, הרגל שהשתרש מתקופת מכוניות הליסינג הראשונות.

זה מקובל בארץ כי זה זה היה סמל סטטוס שגם העובד התגאה בו וגם המעסיק.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 5 שעות, halperin96 כתב:

 

"גולדן רינגז-ייבוא ושיווק צעצועי מין בע"מ"

 

ענק!

 

גם אני הייתי רוצה שזה יהיה מוסתר, כשאני בא עם הילדים לג'מבורי. 🤣

פורסם

אני כן חושב שיש פה משהו מוסרי מעבר לעניין החוזי.
בהסכם עבודה רוב החברות לא מעלות את הנושא הזה אך יש חברות שרואות בזה סוג של פרסום וכשאתה חלק ממערכת אתה אמור לתמוך בה וזה חלק מזה. זה משהו שלא באמת צריך לרשום אותו.
נכון שהרכב הוא חלק מההסכם אך הוא עדיין רכוש של המעסיק ורק מאפשר לעובד להשתמש בו. הדוגמא עם הספל היא קלאסית. אתה יכול להוריד את הלוגו, אף אחד לא יאמר לך לא לעשות זאת, אבל מה תענה כשמישהו ישאל אותך מדוע הורדת את הלוגו, מתבייש בחברה שאני עובד בה?
וזה בדיוק העניין המוסרי בנושא הזה.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...