Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסתרה זמנית של מדבקת חברה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 15 דקות, Be roo כתב:

אם הרכב הוא של המעסיק וזה טרח לשלם תמורת פרסום של שם החברה, שהעובד לא רשאי להסתיר את פרסומת גם אם הרכב ניתן לשימושו כמו שהוא לא רשאי לצבוע אותו לכתום.

זהו שברוב המקרים הרכב הוא לא של המעסיק אלא של חברת ליסינג והעובד משלם על הרכב, הן את התשלום לחברת הליסינג והן את השווי שימוש כמס. 

 

המעסיק משלם רק על הדלק + יש לו את הכוח כארגון גדול לקבל תנאים טובים בעסקת ליסינג, מהם נהנה העובד. 

 

זה לא שהמעסיק משלם את כל ההוצאות על הרכב, מדביק את הלוגו ואומר לעובד " קח, תסע".

 

 

פורסם

בוקי, לא מדוייק.
ואם המעסיק מגלם את השווי שימוש?
ואם המעסיק סופג את ההשתתפות העצמית במקרה של תאונה?

יש הרבה מרכיבים שהמעסיק בא לקראת העובד בנושא הרכב מלבד הדלק.

לכן אני לא חושב שאפשר להסתכל על זה כשחור ולבן. יש הרבה תחום אפור באמצע והשאלה הראשונה שנשאלת - האם פות"ש מתבייש במקום העבודה שלו. זאת הייתה השאלה הראשונה שהייתי שואל אם הייתי רואה זאת.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם
לפני 29 דקות, Buki כתב:

כיתוב בקטן כמו "אלביט" לא יצא לי לראות בחו"ל

 

אלביט זו חברה ישראלית, איך חשבת שתראה מכוניות עם מדבקה שלה בחו"ל?

קשה לי להאמין שמישהו מעובדי אלביט יעמיס את הרכב ליסינג שלו על אנייה בשביל לחרוש את אירופה על דלק חינם.  

 

  • מצחיק 8

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

המעסיק אולי לא משלם את כל הוצאות הרכב, אבל הוא שילם לחברת הליסינג (ופות״ש לא ציין אם זה רכב ליסינג.) עבור המדבקות והפרסום, והוא צד בעסקה. כך שעדין מה שקובע זה החוזה, ואם זה לא מצויין בחוזה ספציפית אז צריך לברר ולשאול. בכל מקרה, למוסר אין עניין פה. או שהחוזה מתיר או שלא. העובד לא צריך לרדת על ברכיו ולהודות למעסיק על טוב ליבו והנכונות להעסקתו ובגלל זה להמנע מהסתרת המדבקה אם היא נורא מפריעה לו (לא שברור לי למה היא מפריעה).

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • רעיון טוב! 1
פורסם

עובד אלביט לא יקח את הרכב לחו"ל כי הדלקן לא יעבוד שם [emoji23].

לגבי המוסר, העובד לא צריך לרדת על הברכיים ולהודות כל יום למעסיק, ממש לא. אך אם המעסיק הדביק מדבקות יש לו סיבה ולא כל דבר צריך להסביר לעובד.

זאת הראיה שלי. לא כל דבר צריך להיות מגובה בחוק או בפסקה בהסכם. יש דברים שהם אתיים כמו זה.
אף אחד לא יעשה לו כלום שהסתיר או הוריד את המדבקה. כי אין איסור על כך.
כן ירימו גבה כשמישהו מהחברה יראה אותו ואת הרכב שלו כשהמדבקה מוסתרת ויום למחרת הכל רגיל. תשאל השאלה, הטבעית, האם הוא מתבייש לעבוד בחברה? וזה ממש לא קשור להסכם.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם
לפני 50 דקות, Buki כתב:

זו פשוט מקובל בארץ, הרגל שהשתרש מתקופת מכוניות הליסינג הראשונות.

 

לא מכיר את זה משום מדינה בחו"ל שביקרתי, למעט רכבי שרות בדרך כלל מסחריים שעטופים במדבקה בגודל של כל הרכב בצבעים של החברה.

 

 

כיתוב בקטן כמו "אלביט" לא יצא לי לראות בחו"ל על מכוניות פרטיות.

 

 

 

זה פשוט , בחו"ל לא קיים עיוות מס אשר מעודד אנשים לקחת רכב חברה. (הגם שהעיוות תוקן במעט, עדיין בעלי נסועה גבוהה זה עדיף ) 

ובנוסף העלות של רכב היא הרבה יותר נמוכה מאשר בארץ. 

 

לכן התופעה של עובד אשר נוסע ברכב החברה הוא הרבה פחות נפוץ. 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
לפני 25 דקות, asix כתב:

יש הרבה מרכיבים שהמעסיק בא לקראת העובד בנושא הרכב מלבד הדלק.

 

זה חלק מתנאי ההעסקה, ובשוק חופשי ומשוכלל אם המעסיק לא היה מספק את המרכיבים הללו סביר להניח שהעובד לא היה עובד אצלו.

זה לא איזה "טובה" שעושים לעובד

 

לפני 22 דקות, discoTD5 כתב:

אלביט זו חברה ישראלית, איך חשבת שתראה מכוניות עם מדבקה שלה בחו"ל?

קשה לי להאמין שמישהו מעובדי אלביט יעמיס את הרכב ליסינג שלו על אנייה בשביל לחרוש את אירופה על דלק חינם.  

 

🤣 וגם כמה הוא ייסע עם ה-50-60 ליטר מקסימום שיש לו בטנק? אין שם תחנות בהסדר, או אפילו תחנות עם הדלקן האוניברסלי

 

לפני 21 דקות, Be roo כתב:

המעסיק אולי לא משלם את כל הוצאות הרכב, אבל הוא שילם לחברת הליסינג (ופות״ש לא ציין אם זה רכב ליסינג.) עבור המדבקות והפרסום, והוא צד בעסקה.

 

אצלנו המדבקות לא מגיעות מחברת הליסינג, מדביקים אותן אצלנו והן נמצאות אצל קצין הרכב.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 28 דקות, discoTD5 כתב:

 

אלביט זו חברה ישראלית, איך חשבת שתראה מכוניות עם מדבקה שלה בחו"ל?

קשה לי להאמין שמישהו מעובדי אלביט יעמיס את הרכב ליסינג שלו על אנייה בשביל לחרוש את אירופה על דלק חינם.  

 

 

לפני 52 דקות, danniel כתב:

 

ענק!

 

גם אני הייתי רוצה שזה יהיה מוסתר, כשאני בא עם הילדים לג'מבורי. 🤣

למה?

רק לקרות את הפרצוף של האימהות כשהילדים מנדנדים להן שהם רוצים גם טבעת זהב.

לפני 28 דקות, discoTD5 כתב:

 

אלביט זו חברה ישראלית, איך חשבת שתראה מכוניות עם מדבקה שלה בחו"ל?

קשה לי להאמין שמישהו מעובדי אלביט יעמיס את הרכב ליסינג שלו על אנייה בשביל לחרוש את אירופה על דלק חינם.  

 

יש לפחות שני חברי פורום שעולים לי בראש שאם היה להם רכב חברה היו שוקלים לעשות את זה.

  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 13 דקות, YaronNahum כתב:

 

זה פשוט , בחו"ל לא קיים עיוות מס אשר מעודד אנשים לקחת רכב חברה. (הגם שהעיוות תוקן במעט, עדיין בעלי נסועה גבוהה זה עדיף ) 

ובנוסף העלות של רכב היא הרבה יותר נמוכה מאשר בארץ. 

 

לכן התופעה של עובד אשר נוסע ברכב החברה הוא הרבה פחות נפוץ. 

התכוונתי לא לזה, אלא גם אם יש עובד שנוסע ברכב חברה, אין על הרכב את הלוגו של החברה. אלא אם כן זה רכב חלוקה של DHL או רכב שרות אחר למטרות דומות.

 

 

פורסם
לפני 4 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אצלנו המדבקות לא מגיעות מחברת הליסינג, מדביקים אותן אצלנו והן נמצאות אצל קצין הרכב.

למה זה משנה? 
המעסיק שילם עליהן, אחרי שהגיע להסכם עם חברת הליסינג עבור רכבים לעובדיו. התנאים שהעובד מקבל את הרכב הן תודות להסכם הזה, ואם הוא קבע שהזכאות לרכב תלויה בהתחייבות להציג עליו את שם החברה זה לא משנה מי הדביק אותן.

 

לפני 20 דקות, asix כתב:

לגבי המוסר, העובד לא צריך לרדת על הברכיים ולהודות כל יום למעסיק, ממש לא. אך אם המעסיק הדביק מדבקות יש לו סיבה ולא כל דבר צריך להסביר לעובד.

זאת הראיה שלי. לא כל דבר צריך להיות מגובה בחוק או בפסקה בהסכם. יש דברים שהם אתיים כמו זה.

 

זה לא מה שכתבת במקור, כתבת שלא ראוי ומוסרי להסתיר, לא בגלל שלמעסיק יש סיבה אלא כי הוא צריך להוקיר את המפרנס שלו.

סיבותיו של המעסיק להדבקה איתו, זה לא אומר שסיבותו של פות״ש להסתרה שוות פחות. וכשיש סתירה אז פונים לחוק, זו בדיוק מטרתו, לישב חוסר הסכמה. לא מוסרי זה לזלזל בסיבות של פות״שׁ להסתרה, ולהעדיף את אלה של המעסיק.

 

לפני 47 דקות, Buki כתב:

המעסיק משלם רק על הדלק + יש לו את הכוח כארגון גדול לקבל תנאים טובים בעסקת ליסינג, מהם נהנה העובד. 

העובד אולי משלם לא מעט, אבל המעסיק הוא ללא ספק צד, יש לו אחריות על הרכבים, הוא מעסיק קצין רכב שלו אחריות תחזוקתית ומנהלתית והעובד לא יכול לעשות מה שבא לו עם הרכב.

פורסם
לפני 1 דקה, Be roo כתב:

למה זה משנה? 
המעסיק שילם עליהן, אחרי שהגיע להסכם עם חברת הליסינג עבור רכבים לעובדיו. התנאים שהעובד מקבל את הרכב הן תודות להסכם הזה, ואם הוא קבע שהזכאות לרכב תלויה בהתחייבות להציג עליו את שם החברה זה לא משנה מי הדביק אותן.

 

כתבת ככה:

 

לפני 39 דקות, Be roo כתב:

המעסיק אולי לא משלם את כל הוצאות הרכב, אבל הוא שילם לחברת הליסינג (ופות״ש לא ציין אם זה רכב ליסינג.) עבור המדבקות והפרסום, והוא צד בעסקה.

 

ואני ציינתי שלפחות במקרה אחד, המדבקות לא מגיעות מחברת הליסינג בכלל

אין לזה שום קשר לדיון שלך עם אסי בנושא הזה, רק עובדה פשוטה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לא העדפתי את השיקולים של המעסיק על פני פות"ש ולא סתרתי את עצמי אבל כן נקטתי גישות מכמה כיוונים.
אחד מהם זה פרסום של המעסיק והוא לא חייב ליידע את העובד שהמדבקה נועדה לפרסם את העסק.

הכיוון השני היה כיוון מוסרי והסברתי למה מוסרי. אם אתה אוהב את מקום העבודה שלך ומעריך אותו אז אתה לא תסתיר את שם המקום שדואג לך לפרנסה. הוא לא עושה לך "טובה" אבל אם הוא הוגן ראוי להיות הוגן גם איתו.
זה ממש לא סתירה לטענה הראשונה.

מנגד, פות"ש לא הסביר מדוע הוא רוצה להסתיר את המדבקה. אולי יש לו הסבר ראוי שלא חשבנו עליו ואז כל התמונה תשתנה.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פרסום זה לא,בטח שלא לצורך מכירות.
אינטל מדביקה,מייקרוסופט גם.
זה לא לשם מכירות אבל זה כן נותן לו פרסום. עובדים פוטנציאלים שרואים הרבה רכבים של החברה רואים בה חברה גדולה. אם הרכבים חדשים או ג'יפונים רואים בחברה כחברה יוקרתית יותר מהממוצע. ברור שעל כל זה העובד ייתכן ומשלם הרבה מהשכר אך לפני הראיון עבודה זה יכול לשרת מטרה מסויימת.

זה גם מכניס את החברה לתודעה למי שרלוונטי. נתת דוגמאות של החברות הכי גדולות במשק אך יש הרבה חברות שלא בתחום שלך שאתה לא תכיר אבל תראה הרבה מכוניות שלהם. כשתחפש מי זאת החברה אתה תבין איזו חברה גדולה זאת - זה פרסום.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...