Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אף פעם לא היה לי רכב של קרסו ואני רואה הרבה ביקורות שליליות עליו.השאלה שלי,אם הרכב אמין והטיפולים בזמן,אז מה הבעיה עם היבואן?



יש לי כוונה לרכוש ניסאן מקסימה,אבל הביקורות מרתיעות אותי ואני עלול לא לרכוש מהסיבה הזו.

פורסם

תראה אף אחד לא יכול לומר לך מה לקנות, לניסן רכבים טובים יותר ופחות, רק שתדע שניסן ורנו חולקים הרבה מאוד רכיבים, ויש רכבים שהבסיס שלהם הוא רנו ומלבישים ניסן מלמעלה והפוך. קרסו קיימים בארץ הרבה שנים, בעיקר רנו. יש להם היסטוריה ארוכה של בעיות אמינות מול לקוחות. אני לא יודע איך זה היום, לא נוגע בצרפתיות יותר, הרבה בעיות ועלויות טיפול גבוהות. כדאי מאוד לעשות חיפוש על קרסו בגוגל ולראות תגובות. תבדוק גם בפייסבוק בקבוצות רכב מה אומרים.

פורסם (נערך)

יש דעות לכאן ולכאן לגבי עניין השירות- היו פה שני סיפורים לא מזמן שכיכבו פה- אחד במשפטי אם אני לא טועה לגבי רכב יוקרה/נישה עם פגמים בצבע,שבו הוציאו לקונה את הנשמה עד שהגיע איתם לעמק השווה ואחד בטכני על דאצ'יה כלשהי שנדרשה להחלפת קלאץ' וגלגל תנופה- סיפור שנגמר יקר ובטעם חמוץ (אני קצת עדין).

מצד שני,כמובן צריך לסייג ולומר,ששני סיפורים או אפילו 10 אם יש כאלו מתוך כל רוכשי המכוניות הם לא מדגם מייצג לכלום.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הבעיה לטעמי לא האמינות אלא ביוקר המחיה

כשאבא שלי קנה בזמנו ניסן טידה, עלות הטיפולים במוסך היבואן על מנת לשמר את האחריות עלו ביוקר

עד שנמאס לו והוא מטפל במוסך שהוא מכיר, הרכב עצמו אמין ביותר.

וכבר שנים שאין לאבא שלי שום אינראקציה עם קרסו...

פורסם

המחירים במוסכי הרשת גבוהים יחסית למורשים רגילים (לא של היבואן), אבל זה נכון גם לצ'מפיון ומאיר. מבחינת כיבוד אחריות ותקלות ידועות, לכל היבואנים יש את הקטעים שלהם, במיוחד יבואני האירפאיות.

פורסם

הייתה לי קליאו, להורים הייתה מגאן,

אני לא יודע אילו מחירים אנשים נדרשו לשלם, אבל מהניסיון שלנו עם מוסך עמיגל בבאר שבע, עלויות התחזוקה היו סבירות למדי.

 

לצורך העניין, טיפול שנתי עלה בפיקנטו של אחותי 500₪, בקליאו עלה 490₪ ב-2013₪. נניח שבשנים שעברו המחיר התייקר בכ-20%. אז כעת המחיר הוא כמעט 600₪. עדיין לא יקר בצורה מופרזת.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הייתה לי בעיה עם צ'מפיון של הגרמניות הרבה יותר מאשר לצרפתיות...

יש כלכך הרבה בעיות אצל כל אחד והשירות משתפר מפעם לפעם בייחוד אצל קרסו בשנים האחרונות.

פורסם

קנינו פעמיים מקרסו רכב : ניסן אלמרה , ניסן טידה.הטיפולים השנתיים היו מאוד יקרים בלשון המעטה.הניסן טידה נקנה 8 חודשים על הכביש , כבר מהשנה הראשונה הטיפול עלה 3,000 ₪. רפידות בלמים וכו'.כל שנה שילמנו בין 3,000ש"ח-5,000 ₪.מצבר שהוחלף על ידם ב 700 ₪ , נתקע הרכב כעבור חצי שנה .הוזמן שגריר התברר ששמו מצבר סוג ג' , הנציג של שגריר פשוט לא האמין שהמצבר נקנה והורכב על ידם .בשנה האחרונה מטפלים במוסך מורשה חצי עלות מחיר הטיפול.בקרוב מוכרים ונעבור לסובארו.

פורסם

תודה,חברים

אז הבנתי שאם הרכב אמין עם ביקורות מצויינות בארץ ובחו"ל והטיפולים נעשים בזמן,אז אין לי עסק עם היבואן

אבל אני בהתלבטות קשה:

מצד אחד יש לי לקסוס IS250 2011 רכב חלום עם הנתונים הכי רטובים: מנוע V6 הנעה אחורית וגיר פלנטרי,אני רק חושב מה יהיה הלאה בשנים הבאות.

נורמלי צריך להמשיך עם לקסוס IS300H אבל אני לא מתחבר להיברידי.השרות של לקסוס מאוד טוב ואמין וגם לא יקר.ופה צריך לעבוד ההיגיון.

מצד שני הניסאן מקסימה גורמת לי אמוציות וזקפה וכולנו יודעים שאז השכל וההיגיון עובד פחות.

אז מה אתם אומרים ?

פורסם

גם אני שמעתי עליהם דברים לא טובים...

 

והמציאות?שונה לחלוטין. בכל בעיה, היה מענה, נסיון לעזור וסה"כ שירות טוב.

פורסם
הייתה לי קליאו, להורים הייתה מגאן,

אני לא יודע אילו מחירים אנשים נדרשו לשלם, אבל מהניסיון שלנו עם מוסך עמיגל בבאר שבע, עלויות התחזוקה היו סבירות למדי.

 

לצורך העניין, טיפול שנתי עלה בפיקנטו של אחותי 500₪, בקליאו עלה 490₪ ב-2013₪. נניח שבשנים שעברו המחיר התייקר בכ-20%. אז כעת המחיר הוא כמעט 600₪. עדיין לא יקר בצורה מופרזת.

 

כיום טיפול לקליאו 0.9 עולה בסביבות ה800-1200 ש"ח, נכון לאפריל 2019.

פורסם
כיום טיפול לקליאו 0.9 עולה בסביבות ה800-1200 ש"ח, נכון לאפריל 2019.

1200₪? מה הוא כולל?

800₪ זה גם לא מעט, ברף הגבוה של המחירים לטיפול בסיסי של שמן ופילטר שמן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

25 שנים החזקתי רנואים (החל מרנו 5 דרך 2 דורות של 19 ושלוש דורות של המגאן). לא סבלתי משום בעיות אמינות והחל מהמגאן II (ב 2006) טיפלתי רק במורשה שלהם באשקלון.

 

מבחינת עלויות הם לא זולים אבל לא מחירים כמו שתיארו פה. אם תשווה חלפים מקוריים במקוריים ותחליפים איכותיים לתחליפים איכותיים ההפרשים בטיפולים מגיעים למאות בודדות של שקלים בשנה. לי אישית היה שווה כי קיבלתי בתמורה רכבים עם אמינות מעולה ואפס תקיעות בדרך (ואני נוסע הרבה. רכבים אצלי שנקניעם חדשים נמכרים עם כ 160-180 אלף קילומטרים בגיל 6-7).

 

מחינת יחס של היבואן לא היו לי בעיות מיוחדות שדרשו התערבות אבל במגאן II שבוע לפני תום האחריות עשו לי טיימינג מלא במסגרת אחריות בלי שום תלונה שלי כי לדעת המוסך הרצעה היתה סדורה (רכב עם 50,000 קילומטר).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תנסה את ה GS300H פצצה של רכב.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

×
×
  • תוכן חדש...