Jump to content

ronhub

  • פרסום הודעות

    133
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות ronhub

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  1. ראם הישנים? מזה ישנים? הרבה שנים נתפסים כמאוד אמינים עם מנועים איכותיים ועלויות תפעול נמוכות . ממה שרואה סדרת הדגמים החדשה מגיעה גם עם ה- 6.7 החזק, ומאובזרים מאוד בעיקר בגרסאות החדשות שמגיעות בגימור האמריקאי, שכפי שאתה יודע מאוד אוהבים פינוקים
  2. תראה אף אחד לא יכול לומר לך מה לקנות, לניסן רכבים טובים יותר ופחות, רק שתדע שניסן ורנו חולקים הרבה מאוד רכיבים, ויש רכבים שהבסיס שלהם הוא רנו ומלבישים ניסן מלמעלה והפוך. קרסו קיימים בארץ הרבה שנים, בעיקר רנו. יש להם היסטוריה ארוכה של בעיות אמינות מול לקוחות. אני לא יודע איך זה היום, לא נוגע בצרפתיות יותר, הרבה בעיות ועלויות טיפול גבוהות. כדאי מאוד לעשות חיפוש על קרסו בגוגל ולראות תגובות. תבדוק גם בפייסבוק בקבוצות רכב מה אומרים.
  3. היה לי מעבודה, יופי של רכב והיה מאוד אמין ונוח. מנוע 1.6 מאוד חלש וצריכת דלק לא משהו. אבל ים מקום בעיקר למשפחה. אם יש לך אחריות אז זה מחזק את העסקה.
  4. מאוד קשה לשכנע הורים מבוגרים להפסיק לנהוג, הם מרגישים שלוקחים להם חלק מהעצמאות, וזה יכול לפגוע בקשר שלכם. צריך לעשות זאת הדרגתית ולראות אם הם עוברים את מבחני הראיה של משרד התחבורה. ניקח כרגע בחשבון שרכב הוא הפתרון, צריך רכב שהוא בטיחותי מאוד שלא יעלה הרבה לתחזוקה ותדלוק ויהיה מאוד אמין. חושב שהיברידי הוא הכיוון הנכון, בין ההיברידיות חושב שיתאים להם יותר הנירו של קיה, כי הוא גבוה יותר והוא כולל הרבה בטיחות מקורית, שווה לבחון את הכיוון הזה
  5. זה עניין של מה מתאים לך, מבחינת ביצועים, אולי יהיו דומים, מבחינת אבזור תקבל יותר בלאון במחיר, באודי צריך להוסיף כסף למלא דברים. אתה צריך לבדוק את רשימת האבזור של שניהם. האודי תהיה איכותית יותר בפנים וחושב שגם שוק היד שניה שלה יהיה עדיף.
  6. מניח שאתה הולך על חדש. בדגמים האלה הייתי הולך עם הפיקנטו, מהשלושה הוא מגיע עם יותר ציוד בטיחות מקורי נחשב אמין יותר ויש לו שוק יותר טוב ויש לו גם מערכת מולטימדיה מתקדמת יותר. כדאי שתעשה נסיעת מבחן על שלושתם ותרגיש
  7. הייתי מתרחק, היה לי עד לפני כמה שנים 307 וטיפלתי במוסך גדול של פיז'ו סיטרואן, מלא C5 היו מגיעים בעיקר עם בעיות חשמל, והתיקונים היו מאוד יקרים
  8. רכב של 10 שנים על הכביש צריך לראות שמכנית הוא במצב טוב ואין לו בעיות קשות וכמובן לא עבר נזק לשלדה. קוסמטיקה זה פחות עניין לדעתי אבל זה תלוי כמה זה נראה רע. חוץ מזה אחלה אוטו
  9. היום הכי פופולארי בעיקר למשפחות קטנות זה ג'יפונים. יש יותר מקום יותר בטוח, וחושב שמבחינת שוק יהיה יותר קל לקנות ולמכור. הכי פופולארי זה הספורטאז'. תשאל אותו אם מתאים לו משהו כזה
  10. יש הבדל בגדלים של המכוניות, וזה מאוד תלוי בצרכים שלך. אף אחד מהדגמים שציינת לא זריז יותר מידי ומשמש בעיקר כתחבורה בסיסית יחסית ואולי אפילו עירונית. מבחינת בטיחות זה עניין של מבנה, מיגון פסיבי ואקטיבי שיש ברכב. כדאי לבדוק כמה כריות אוויר וציוד בטיחות נוסף יש בדגם שאתה רוצה. אישית הייתי הולך על המאזדה, אמין יותר ויותר ציוד
  11. היות ויש בדרך כלל הנחה ברכישה בליסינג (בדרך כלל 15%), זה ממשיך להתגלגל מאוחר יותר ומשפיע על המחיר מול רכב שאינו ליסינג. אבל זה גם מאוד תלוי רכב. חבר רכש מאלבר לפני כמה שנים פורד אס-מקס, מאוחר יותר השאיר את הרכב אצלו ומכר אותו לפני מספר חודשים, האוטו נמכר מעל המחירון והלך באותו יום, היה לו ביקוש ממש גבוה. כדאי מאוד לבדוק את השוק ספציפית
  12. לדעתי רכב מעולה במידה ואתה מוצא דוגמא טובה במצב טוב. נראה שאין הרבה רכבים כאלה בשוק. המנוע לא היה הברקה, אבל אם מטופל טוב לא אמורה לדעתי להיות בעיה. חשבת על הטוראן, חושב שבממדים יש דמיון (יודע שהוא קטן יותר)
  13. שני הרכבים כבר יחסית וותיקים, למיטב ידיעתי הסיד מוחלף בעוד חצי שנה. חושב שאם אתה רוצה יותר מקום ורוצה סביבה גדולה יותר, הקיה תהיה טובה יותר, גם מגיעה עם ציוד בטיחות רחב יותר. אישית יש לי בעיה עם קבוצת רנו-ניסאן, בעיקר נושא האמינות
  14. חשבתם על הסקודה פאביה? מהרכבים הרחבים בקטגוריה, בגז יפה ומתאים לעגלה, מאוד מאובזר וייתן צריכת דלק עדיפה. לדעתי גם נראה מעולה אבל זה כבר אני
  15. הקיה משמעותית יותר גדול מהסוזוקי, מהרכבים הכי אמינים בשוק, לא חושב שפחות מהסוזוקי. מגיע עם הרבה יותר ציוד מקורי בעיקר בטיחות. יופי זה כבר עניין אישי לחלוטין
×
×
  • Create New...