Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מבין שיוצא שאני חופר...

אבל אני מבין גם שבעבר עשיתי טעות עם העסקה ובגלל זה חושב איך לפצות עכשיו במקום לתת להיסטוריה לחזור שנית עוד שנתיים שלוש...

 

זה לא שעשית איזו טעות פטאלית. סה"כ יש לך רכב טוב ומבוקש בשוק, לא איזו דאצ'יה או משהו כזה. תהנה ממנו ותטפל בו כמו שצריך.

תחסוך כסף לאט לאט, עוד שנתיים שלוש תמכור *לבד* ותשתדרג. זה יהיה לך הכי משתלם.

פורסם

דוגמה למה שקורה עם המחיר של 308 אחרי 3-4 שנים

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?673989-%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%A9%D7%AA-%D7%A4%D7%99%D7%92-%D7%95-308-%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%9F-2016-%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%94%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%94-%D7%9B%D7%93%D7%90%D7%99%D7%AA

זה אומר שאפשר להחליף קיה סיד לפיג'ו 308, לעלות בשנה ולא להוסיף שקל ( אולי אפילו לצאת עם עודף ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מכל הפוסט לא הבנתי למה אתה רוצה דווקא את הסובארו XV, אם כבר לשרוף את הכסף לפחות תשרוף על רכב נורמלי.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

הוא רוצה ג'יפון. וסובארו עם מנוע 2.0 זה רכב נורמלי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

זה לא באמת ג'יפ, יחסית לקיה שלך היא הרבה יותר צפופה, איכות פנים נמוכה יותר והרבה יותר איטית

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

זה רותו דגם כמו 2006-2013? כי אם כן התוצאות של מבחן הריסוק שלו לא מציאה בכלל:

https://www.iihs.org/ratings/vehicle/suzuki/grand-vitara-4-door-suv/2011

 

 

לדעתי אתה סתם לחוץ לשדרג לג'יפ ואתה עלול לעשות טעויות שיעלו לך יותר יקר בהמשך.

פורסם

לא לחוץ...עושה שיעורי בית..

סתם מברר על גיפונים ונראה שרובם מתמידים בלאכזב מבחינת ביצועים וחוזק מנוע..

הגראנד ויטרה היה נראה לי ממש גיפ...הילוך כוח וכל זה...

פורסם

הxv במיוחד ב1.6 חסרת כוח ברמה מאוד מורגשת גם היו כמה שסבלו מצריכת שמן מוגברת מה שהעלה עוד את צריכת הדלק,

אם הרכב שלך נוסע ומתפקד למה למהר להחליף בשביל ג'יפון שאתה תפסיד בגללו בשביל לעלות בשנתון אחד, אם בשנתיים סבבה יותר מסתדר. לדעתי חבל על הכסף של להשקיע בגיפון ולהישאר עם הקיה שמאוד סחירה ומבוקשת ויהיה די קל למכור אותה בעתיד מאשר להפסיד לא מעט על הקיה בטרייד אין

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

פורסם

אני לא נעול על הסובארו, ובטח לא 1.6 אלא אם כבר 2.0

בכל מקרה אני יודע מה הערך של הרכב שלי, פשוט מהנקודה כרגע אני חושב שיהיה לי יותר קל לזנק.

יש איזה דעה רעה על הפורסטר?

פורסם

לא יודע אחי, תחסוך תכסף ותישאר עם הקיה, תוותר על הפוזה (לא שיש פוזה ב XV בשום צורה) ותקנה משהו אחר עוד כמה שנים, גם ה 2 ליטר של הסובארו נוסע בינוני מאוד... זה נכון שהוא 4*4 ומרגישים את זה בשטל אבל כמה שטח כבר תראה ? זה לא איזה לנד קרוזר או פג'רו עם כל הכבוד.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

קיצר המסקנה שלי מהסיפור הזה:

אם אני משקיע עכשיו סכום של נגיד 40-50 אני מצליח לקפוץ לגיפון כלשהוא שנושק ל 90, סביר שנת 2015-16. עוד 3 שנים נגיד אני שוב יהיה עם רכב שהשווי שלו הוא בערך 40 ויצטרך להשקיע 40-50 נוספים לקפיצה מסויימת.

משמע ההשקעה שלי עכשיו (אם אחליט כך בכלל) היא נטו קפיצה לתחום הגיפונים, מבלי להתייחס כרגע לפחות טוב או יותר טוב...

 

תקנו אותי אם אני טןעה...

×
×
  • תוכן חדש...