Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבל מדוע ג'יפונים?

לא חסכוניים, לא דינמיים.

החלטת סופית להתקדם לרכב יותר חדש . אז תקנה מכונית עם שמירת ערך ידועה ( קורולה gli פרטית, מאזדה 3 מנוע 2000 קומפורט/ פרמיום ). או לרכב חסכוני ( אוריס היברידית ).

או תשקיע רק 20 אלף שזמינים לך עכשיו ותקנה סיד/ i30/ i35 עם פחות קילומטרים ומודל חדש בשנה - שנתיים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

האמת שדי הבנתי את העולם הזה של הגיפונים וכמה זה חרטא ורק הצהרת אופנה מטומטמת.

היחיד באמת שאולי אולי על הפרק זה הפורסטר, אבל גם די יקר..

 

העניין הוא שאני לא רוצה ליפול מהסיד כרגע שיש לה אחלה מרווח פנים ותא מטען גדול, משפחתית רגילה לא מתאימה לי.

היו לי תהיות על סטיישן אחרת, אולי מהדור החדש עם טורבו כמו אוקטביה ספיייס או אחרת..

פורסם
האמת שדי הבנתי את העולם הזה של הגיפונים וכמה זה חרטא ורק הצהרת אופנה מטומטמת.

היחיד באמת שאולי אולי על הפרק זה הפורסטר, אבל גם די יקר..

 

העניין הוא שאני לא רוצה ליפול מהסיד כרגע שיש לה אחלה מרווח פנים ותא מטען גדול, משפחתית רגילה לא מתאימה לי.

היו לי תהיות על סטיישן אחרת, אולי מהדור החדש עם טורבו כמו אוקטביה ספיייס או אחרת..

אם אתה מרוצה מהסיד ואתה לחוץ על להחליף כמו שאמרו מעליי תשאר עם אותו דגם רק תעלה בשנתון סוס מנצח לא מחליפים

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

פורסם

אופציה אחרונה בהחלט ואז ירדתי לכם מהוריד..חח

פורד קוגה 2016 ? נראה שהביקורות עליו טובות והוא די קולע םמה שאני צריך...מה אומרים?

פורסם

התחלת מזה שאינך מעוניין להפסיד הרבה בירידת ערך וסיימת עם הרפתקת אחזקת פורד קוגה :

דלק, ירידת ערך ותיקונים יקרים ( במידה ויצוצו תקלות ).

אתה יודע מה? העסקה של סובארו XV עכשיו נשמעת לי לא כזאת רעה.

או אולי מאזדה CX5 מודל 2015.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שים את הציניות בצד...

אני יודע שזאת השקעה , אבל אני חושב אולי אפילו על הטווח הארוך.

למה אחזקה יקרה בקוגה? תקלות? חפרתי את המרשתת ולא ראיתי משהו מיוחד. הביקורות מאוד טובות לרכב הזה.

פורסם (נערך)

אם כבר ג'יפון קח מאזדה cx5.

כרגע הוא נחשב סחיר ושומר ערך (אף אחד לא יודע מה יהיה עוד כה שנים אבל כרגע זה המצב וזה מה שמעניין אותך).

אחי הגדול קנה עכשיו מאזדה cx5 שנת 2012 והוא ממש מרוצה.

 

הרכב חסכוני מאוד.

 

דעתי עדיין נישארה כפי שהייתה, שהכי משתלם לך להישאר עם הסיד ולחסוך את הכסף של ירידת הערך של ג'יפון וכן עלויות ביטוח טסט טיפולים ותיקונים, וכשתקנה ג'יפון תקנה משהו טוב עם מערכות בטיחות אקטיביות.

שים עין על ה crv החדש למשל. או את ה cx5 החדש למשל. חכה עוד 3-4 שנים, בינתיים תחסוך כסף ואולי בעתיד תקנה כבר משהו מודרני פי כמה וכמה ממה שאתה יכול לקנות עכשיו.

 

סבלנות היא מילת המפתח בחיים.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם

נכון שפועלים כאן שני שיקולים , רגש וכלכלי. כן בא לי את הקוגה שדווקא מאוד הרשימה בהכל (קצת פחות בצריכת דלק) אבל מצד שני השקעה לא קטנה.

שאלה היפוטיתית - נכון להגיד שרכב יד שניה מאבד כ 10000 בשנה ? כך שנגיד עם קניתי היום קוגה שנת 2016 ב 110000 , אז עוד 5 שנים תהיה שווה כ 60 ?

נגיד הרכב שלי כיום , ללא הפחתת ליסינג שווה 52 ולפני שנה היה באזור ה 60 פלוס..

פורסם

אני מהמר ( לפי מה שקורה עכשיו ), שאם תקנה היום מאזדה CX5 פרטית ב 110 אלף שקלים , בעוד 5 שנים היא תהיה שווה 60 אלף ₪. פורד כנראה 20 אלף פחות.

תוסיף לזה צריכת דלק קצת יותר טובה במאזדה ורכיבים יותר אמינים בבסיסם ( מנוע ללא טורבו וגיר אוטומטי רגיל ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

למה ההבדל כזה גדול בפורד?

אני נוטה לפורד בגלל ביצועים ואיכות..

רק מה קצת חשוד לי זה שהוא פחות נפוץ...

פורסם

תדמית אמינות של מאזדה גבוהה בהרבה, צריכת דלק של פורד יותר גבוהה ב15-20%.

אין הרבה פורד קוגה כי אנשים לא קנו בזמנו בגלל המחיר המופרז שכמעט נגע ב 200 אלף₪ ( יחסית למאזדה CX5 ). ורק ב 2016 התחילו למכור גרסה מוזלת של פורד במחיר תחרותי.

תשווה מחיר קוגה 2016 למאזדה CX5 מאותו שנתון בלוח יד 2.

תראה את המצב בעצמך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הבדל של 10.

אבל הקוגה מציעה פשוט יותר, אני חושב שזה בדיוק מחיר הפופולריות.

זה מזכיר לי את הנטייה שלי לקיה סיד 2014 במקום יונדאי 15. קיה הציע פשוט יותר, לא היה אכפת לי "להפסיד" בהמשך סכון מסוים אבל להנות יותר ביום יום. זה לא רק פרקטיות בסוף.

פורסם

קוגה נוסע יותר טוב מהמזדה, יש לו מנוע אמין וגיר אמין, לא רובוטי... אני במתח נדב, מעניין מה תקנה

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

×
×
  • תוכן חדש...