Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הבעיה היא שאני נמצא בנקודה מוצא רעה מבחינתי לשדרוג הרכב. .

 

מישהו עומד לך עם אקדח ליד הראש ומכריח להחליף?

יש לך רכב טוב, תקין, מתאים לצרכים.

אולי בעוד 3 שנים מצבך יהיה טוב יותר.

וגם אם לא, תוכל להתקדם בעזרת אותם 40 אלף₪ 3-4 שנים קדימה לרכב משפחתי ( לא חייבים לשלם תוספת פרמיה לג'יפון ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
כתבתי לך פיג'ו 308 סטיישן חדשה. עולה 90,אתה משיג רכב חדש

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

איפה ראית עסקה כזו ?

פורסם

עכשיו אתה מציע לו להוסיף יותר מ 50 אלף שקלים ( פירושו עוד הלוואה ) עבור רכב שצונח בערך שלו יותר מאשר קיה סיד.

 

308 סטיישן 2016 אפשר לקבל בלובינסקי טרייד ב 60 אלף שקלים עם אחריות לשנתיים על מנוע, גיר, מזגן והגה. וגם בתשלומים נוחים.

במקרה הזה לא צריך הלוואה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כן, אבל פה יש שדרוג, תסכים איתי, שפיג'ו חדשה בתוספת עשריה מסובארו בת 4 יד שניה זאת קנייה מצויינת.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם (נערך)

כן, קניה טובה למי שרוצה לקרוע ניילונים ולא מחפש לצמצם הפסד בירידת ערך של רכב חדש וגם לא צריך לקחת הלוואה של 30 אלף₪ (שכולם יילכו לירידת ערך בפחות משנתיים).

 

כאן בדיוק המקרה המתבקש, בו קונים רכב בן 3, מחזיקים בו שנתיים ושוב מחליפים לרכב בן 3.

ככה מפסידים 10 אלפים בשנה בירידת ערך במקום 20 ברכב חדש, בתקווה שלא יהיה תקלות יקרות ( רכב בן 5 זה עדיין לא רכב ישן ).

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תראה, לדעתי עדיף להשאר עם הקיה, אבל הוא להוט להחליף, להוסיף 40000 שקל ולא לקבל כלום, פה הוא יקבל רכב חדש, טוב מודרני, משמעותי יותר טוב מהאופציות האחרות שהעלה, בעלות דומה.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

מבין שאתם לא בדעוק מסכימים על זה...

אופציות נוספות לדעתכם?

שוב , אם מסתכלים על פן כלכלי ולא מתחום הגיפונים.

פורסם

אני סגור שאני רוצה לעשות שדרוג. העלתי את הנקודות עניין שלי וגם מה הסכום.

מה הקאץ' עם הפיג'ו ? כמה תהיה שווה עוד 3 שנים?

פורסם

היא תהיה שווה כמו הסובארו, ו בנתיים תהנה מרכב חדש אחריות ורכב טוב יותר מסובארו וקיה ישנות.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

אני לא מבין מה הלחץ לשדרג.

ירידת ערך בכל מקרה תהיה. מראש קונים רכב עם ק"מ נמוך ולא רצים לקנות מליסינג.

טרייד אין תמיד ירוויח עלייך עמה אלפים במקרה הטוב ואולי עשרות אלפים ברוב המקרים.

 

אני לא אשכח ששקלתי פעם להחליף רכב ניגשתי לסוכן של שלמה סיקסט וביקשתי טרייד אין על הרכב שלי, יצא שאם אני עושה טרייד אין לא רק שאני קונה את הרכב שהוא הציע לי במחיר גבוה ממחיר השוק, אלא אני נותן לו את הרכב במתנה!!!.

ושאמרתי לו שזה יקר הוא אמר "אחי, זה טרייד אין, אתה נותן מפתח תמורת מפתח".

אחרי סיבוב בהרבה סוכנויות, הייתה הצעה שעוד איכשהוא הייתה סבירה אבל בסוף העסקה לא בוצעה כי החלטתי להמתין.

 

יש לך רכב לא רע, מה הלחץ לג'יפון? העצה הכי טובה כמו שאמרו לך, לחסוך את הכסף בצד, ליהנות מהרכב שיש לך, עוד שנתיים ככה לנסות למכור אותו לבד (לקיה יש ביקוש היום ואתה תצליח למכור אם הרכב יהיה שמור)

ואז הג'יפון שאתה רוצה לקנות היום, יעלה עוד שנתיים פחות כי ירידת הערך שלו תהיה גבוהה משמעותית משל הסיד.

 

ואם כבר עצה שלי, בפעם הבאה תעדיף טרייד אין של יבואן ותקנה רק מיד פרטית רכב עם ק"מ נמוך.

ככה גם יהיה לך קל למכור אותו בעתיד.

 

להוסיף עכשיו 40K, לדעתי זה יוצא שמכרת את הרכב שלך במחיר בדיחה לסוכן ואתה בעצם רק דואג לשדרג לו את הכיס ולא את עצמך.

פורסם

כתבתי לך - פיג'ו כזאת 2016 מוכרים מלובינסקי טרייד ב 60 אלף שקלים ( וזה כולל בתוכו תוספת על אחריות ).

מי שמוכר לבד 308 מליסינג 0 קילומטרים לא יקבל 60.

שים לב שהרכב החדש ב 93 אלף שקלים ( כולל טסט ). הוא מודל 2018.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני מבין שיוצא שאני חופר...

אבל אני מבין גם שבעבר עשיתי טעות עם העסקה ובגלל זה חושב איך לפצות עכשיו במקום לתת להיסטוריה לחזור שנית עוד שנתיים שלוש...

פורסם

מדוע אתה חושב שעשית טעות?

סיד רכב מוצלח מאוד.

רוצה לקנות רכב שמחזיק מחיר?

תקנה ב 80-85 אלף טויוטה קורולה GLI פרטית עם קילומטראז' נמוך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...