Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה אולי נכון עם ה 40 באמת נזילים , תכלס את חלקם רציתי לקחת כהלוואה ואז להתגלגל. כלומר אם אמתין עוד שנתיים שלוש, הסיד תהיה שווה בערך 25 ולהגיע לגיפון יהיה כמעט בלתי אפשרי עבורי...

בגלל זה חשבתי כן לעשות איכשהו את המפנה מכאן ולהמשיך להתגלגל.

פורסם

אני שואל שוב :

מי מציע לך את העסקה ( טרייד אין גדול כמו אוטו סנטר, טרייד מוביל וכו.., או חברת ליסינג גדולה או מגרש סוחרים רגיל ) אילו מסמכים ראית שמוכיחים ליסינג 0 קילומטרים?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תראה,

 

אני ח"ח לא מנסה לשכנע אותך לא לקנות xv, כל ג'יפון אחר או כל רכב אחר שתרצה, אם אתה רוצה.

 

אני רק מנסה להגיד שיעלה לך יותר לקנות עכשיו xv מאשר להישאר עם הסיד עוד שנתיים-שלוש (אני מניח שזה פרק הזמן שתחזיק ב-xv) ואז לשדרג. כלומר, כלכלית השדרוג הנוכחי הוא לא הצעד הנכון (בהינתן שהמטרה היא לקנות ג'יפון ב-80 עוד שלוש שנים).

 

כמובן שיש הרבה סיבות אחרות לשדרוג. אני מדבר רק על הפן הכלכלי.

 

בוא נעשה סימולציה:

תרחיש א': אתה קונה xv עכשיו, משלם 40,000₪. עוד שלוש שנים הרכב יהיה שווה (באופטימיות) 50, ואז כדי לשדרג לרכב ב-80 תצטרך להוסיף עוד 30. סה"כ הוצאת 70,000₪ (בלי להתחשב בריבית חיובית על חיסכון ושלילית על הלוואה).

תרחיש ב': אתה נשאר עם הסיד, חוסך עכשיו 40,000₪. בעוד שלוש שנים הסיד תהיה שווה 20-25, כלומר כדי לקנות רכב ב-80 תצטרך להשלים 15-20 בנוסף ל-40 שיש לך בחיסכון. סה"כ הוצאת 55-60 אלף ₪.

 

גם אם אין לך כרגע 40, שים את מה שיש לך בחיסכון ותחסוך כל חודש את הסכום שרצית לשלם, ככה בסוף התקופה יהיה לך לפחות 40.

  • רעיון טוב! 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

לעניין הטרייד מדובר בטרייד מוביל, אני מאמין שאצליח למצוא רכב מיד פרטית שנתון 2015 בתוספת של 40 עם קמ נאה ובהתחשב בזה שאני לא נוסע יותר מדי ותמין מאזו חיובית.

ושוב לא נעול על xv.

 

לעניין הפן הכלכלי , אם אחסוך מה שרציתי להשלים ל 40 אז עוד 3 שנים אני יהיה עם 40 ביד בתוספת האוטו שלי שיגיע נגיד לסהכ 60, כלומר הכי טוב שאצליח להגיע זה לאותו סקופ של רכב רק שנתון גבוה יותר, אני מאמין בזה כאופציה להתגלגלות עם סוג רכב זהה לקיה סיד.

נכון לעכשיו הרכב שלי שווה 40, אם אני יכול לגייס עוד 40 ולהחזיר במשך 3 שנים סכום יחסי מה 40 שממש לא יציק לי בשוטף זה לא נכון יותר ?

פורסם

תסתכל על זה בעצמך- אתה רוצה לשלם 40 אלף שקלים ( שאין לך את כל הסכום ) כדי להתקדם שנתון אחד בלבד, כאשר בדרך אתה מפסיד כמה אלפים טובים לטובת הרווח של טרייד מוביל.

נראה לך הגיוני?

אתה לא צובר קילומטראז' גדול, אין לך באמת צורך בג'יפון.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

איך המטרז קשור לגיפון ? המחשבה היא על גובה, נוחות אולי בהמשך קצת לטייל..בנוסף לזה שאולי יהיה לי ביד רכב בעל ערך גבוה יותר בעוד 3 שנים.

אולי דגם אחר בשנתון גבוה יותר?

פורסם
לעניין הפן הכלכלי , אם אחסוך מה שרציתי להשלים ל 40 אז עוד 3 שנים אני יהיה עם 40 ביד בתוספת האוטו שלי שיגיע נגיד לסהכ 60, כלומר הכי טוב שאצליח להגיע זה לאותו סקופ של רכב רק שנתון גבוה יותר, אני מאמין בזה כאופציה להתגלגלות עם סוג רכב זהה לקיה סיד.

נכון לעכשיו הרכב שלי שווה 40, אם אני יכול לגייס עוד 40 ולהחזיר במשך 3 שנים סכום יחסי מה 40 שממש לא יציק לי בשוטף זה לא נכון יותר ?

תחזור בבקשה להודעה 18.

בסה"כ, להחליף עכשיו יעלה לך יותר מאשר לא להחליף. אתה קונה רכב יקר יותר אז אתה משלם ירידת ערך גבוהה יותר. לא משנה מה תעשה ואיך תציג את זה, זה עדיין ישאר נכון.

אם שווה לך להוציא יותר בשביל רכב יקר יותר זו שאלה אחרת, אבל שלא תטעה, אתה תוציא יותר.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)

כתבת שאינך נוסע הרבה, לכן 117 אלף קילומטרים שיש עכשיו על הסיד שלך לא צפויים לגדול בקצב גבוה.

 

תראה, ברגע שהשיקולים הם רגשיים ולא כלכליים, זה משנה את התמונה.

בא לי ג'יפון עכשיו, רוצה ליהנות, זה באופנה, רוצה לטייל - זה משהו אחר מאשר "מחפש להפסיד כמה שפחות בירידת ערך".

לפחות מצאת רכב עם נתונים טובים ובמקום נורמלי ( למרות שעדיין יש סימן שאלה לגבי סוג הליסינג ) , יש לך אפשרות לשלם כל חודש בלי בעיות - לך על זה.

ככל שתחזיק ברכב יותר שנים, תפסיד פחות בירידת ערך, כי יהיה לך לא פשוט לקבל מחיר טוב על סובארו בעתיד, בגלל אותו כתם ליסינג שיש גם על קיה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מי אנחנו הכותבים מעל גבי הפורום הנכבד,

שנצליח ונשכנע את חברנו nadavh55

שכבר שכנע את עצמו שהוא עומד לעשות את הצעד הנבון מבחינתו.

פורסם

כ"כ הרבה אנשים כתבו לך, וכולם כתבו אותו הדבר, תמורת ה40000 שקל שלך, אתה לא מקבל כמעט כלום. אתה לא תרגיש שום שדרוג, כי אין שום שדרוג, אם אתה מחפש שדרוג תשקול פיג'ו 308 סטיישן חדשה, שעולה ב0 ק"מ 90000 שקל, כאן תקבל אוטו חדש לגמרי, זה שדרוג. להחליף קיה בת 5 הסובארו בת 4 ולהוסיף כ"כ הרבה כסף, זה טעות. כולם כתבו לך. אל תנסה לשכנע את עצמך שזה הגיוני, זה לא

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

חלילה...

דבר ראשון תודה כאן על הזמן של כולם.

דבר שני, אני מבין את ההיגיון שלכם הבעיה היא שאני נמצא בנקודה מוצא רעה מבחינתי לשדרוג הרכב. כלומר אצטרך לקחת את ה 20 קדימה ל 3 שנים ושיגמר ההחזר להתחיל לחפש רכב עם המעט שהרכב שלי יהיה שווה בנוסף לכמובן ה20 שיש כבר ועוד 20 שאקח ל 3 שנים...סהכ יהיו לי 80 ביד לרכישת רכב.

זה עניין כאן של החלטה האם "להפסיד" שזה לא בדיוק כי סהכ אני משדרג לרכב טוב יותר, אבל שחור לבן עדיין הפסד, או לעשות את הצעד ה"הגיוני" יותר ולהחזיק ברכב עוד 3 שנים..

פורסם

נדב, מה אתה חושב שתקבל תמורת ה40000 שקל שלך? מבחינת רכב, הסובארו לא יותר טוב, הוא אפילו יותר מיושן נראה, גם מבחינת ביצועים לא תרגיש שינוי, מבחינת הגיל, הם שניהם אותו שנתון כמעט, אז איפה ההתקדמות? זה שיש לו יכולת שטח? זה חשוב לך? בתוספת של 50 אחוז על הרכב?

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

מה אני אגיד לך...צודק...

אני חושב שזה סתם הפזילה לכיוון הסגמנט הזה והתמחור היקר מאוד שלהם שם אותי בנקודה רעה.

נגיד ולא הלכתי לכיוון גיפונים בכלל, מה השדרוג המשמעותי שאני יכול לעשות עם 40 היום , כאשר חשוב לי תא מטען יחסית גדול , מאחור מקום ל2 כסאות ילדים ואולי שלא יהיה כל כך נמוך...

×
×
  • תוכן חדש...