מגיב באיחור כי עכשיו ראיתי את השרשור
חבר קנה כזו בתחילת החודש ,1.6 GT 225 שנת 2020 לא יודע איך האבזור בפרימיום אבל הוא
מרוצה מאוד ממנה ,
גם ה508 קיבלה הרבה ביקורות טובות כשהגיעה לשוק
אני בסיטואציה דומה בדיוק
אצלי צמיג הלך בדיוק שעתיים אחרי שהחלפתי וגם קרטר שמן שנפגע בגלל בור מזל שהיייתי חכם לצלם את הבור והנזקים
עבר כמעט חודש שאני מחכה שהעירייה תואיל בטובה לענות ולא למרוח אותי
הבן אדם בהחלט לא סגור על עצמו
ושיגע אותי איתו עם ההרים והגבעות שלו🤦🤦
אני בכלל אמרתי לו לחפש משפחתית סטנדרטית כמו אוקטביה ולא לחפש הרפתקאות
בסופו של דבר הוא די נסגר על 508 בנזין רגילה כי אין כל כך היברידית בתקציב והוא לא מוכן חשמלית
בן אדם בעייתי , הוא הבין שהוא צריך לרדת קצת מהעץ עם הדרישות המוזרות שלו 😂
כרגע הוא החליט להתפשר גם על B-SUV
סטינגר כמעט ולא קיימת בארץ נדיר למצוא אותם וגם מה שמוצאים זה ה2.0T ולא ה3.3T
אני מדגיש שזה לחבר שהיום בכלל נוסע בI25 הוא רוצה להנות מהנסיעה ושהוא לא יעלה מיותר מ10 שניות 0-100
מבחינתו ספורטיבית זה סגנון is אבל הוא לא רוצה אוניה הוא אמר שאם הצריכת דלק סבירה לא משנה לו היברידי או לא
הוא הדגיש לי במפורש רק הנעה אחורית ולא קידמית
על פיג'ו הוא לא ממש ירצה כי היא הנעה קידמית אז נפסלה כבר מראש
צהריים טובים לכולם
מחפש לחבר ספורטיבית בסגנון לקסוס f sport
דרישות:
תקציב 80,000-130,000
שנתון מ2018
החבר לא רוצה אאודי
אם יש היברידית ספורטיבית גם טוב
אני פעם לא קיבלתי הערות אולי רק סתלבט מחברים : מה קנית סקודה אתה לא ערס או ערבי (אציין שאני גר בנתניה אז זה מתקזז 😂)
אבל אבא שלי יום אחד נסע בכביש ולידו הייתה שברולט טרקס די חדשה בצבע שחור ואבא שלי התלהב
מפה לשם שני רוסים שמנהלים סמולטוק באמצע הכביש אבא שלי עם פיגו 307 2008 והרוסי השני העולה החדש שבקושי ידע מילה בעברית, הוא הראה שרירים מול אבא שלי ונעלם תוך שניה וחצי אחרי שהתחלף הרמזור
סקירה מעולה,
חברה קנתה לפני בערך חצי שנה דולפין סרף, גם שם לא ממש הבנתי את התפעול של המזגן
שבאופן מאוד מוזר לא מראה טמפרטורה אלא רק קווים של חום וקור ודרך המסך
מבחינת איכות חומרים איך האטו 2 לעומת הסרף (השוואה קצת מוזרה אני יודע)
תשמע אחי אני אתחיל ואגיד שאין מילים מלבד להגיד לך תודה רבה ושמח שאתה איתנו ושרדת כדי לשתף
והכי חשוב בריאות כל השאר זה הבל הבלים
הלנד קרוזר הנוכחי בעיני רכב יפה וקפיצת מדרגה משמעותית מהדור הקודם , עשית בחירה נכונה
אשמח אם במידה ויתחשק כמובן לעדכן עם תמונות של הרכב ואת מצבך כמובן רק אם אתה מרגיש בנוח לשתף
אל תוותר לעצמך
יש לי בדיוק כזו רק 2018 עם כמעט 160,000 ק"מ
אצלי תכף שנתיים גם אצלי מידי פעם יש רעידות מהגיר בפקקים או יציאה מהירה מהמקום אבל זה לא קורה כל הזמן אחת בעיקר במאמץ או אחרי פקק רציני...
סהכ אני מאוד מרוצה ממנה אם היא משרתת אותך ואתה סהכ מרוצה ואין תקלות אין סיבה להחליף הדור אחריה ה4 אמנם יפה יותר אבל להבנתי פחות מוצלח בעיקר המערכת מולטימדיה המקורית
וגם המנועים משולבים עם מערכת MHEV של 48V שלא ברור כל כך מה נושא האמינות שלה אני אישית לא יצא לי לנסוע כל כך בחדשות אז יכול להיות שאני טועה