Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רוצה לפרגן למאור30 (וגם למתן, אסף, רועי ושאר חברי כנופיית הטיפולים, שירשור מאוחד)


אושריקו
שימו לב! השרשור הזה בן 3397 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 301
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שלום לכולם

 

מצטרף בשמחה למפרגנים.

 

ברשות חברי הטוב שהוא גם חבר פורום יונדאי אקסנט 2001. הרכב נקנה לפני מס' שנים מחבר פורום אחר [הגענו כבר לארבעה!].

בשנתיים האחרונות מאלף סיבות הרכב לא עבר טיפול, בו בזמן שהוא עולה כל יום ממודיעין לירושלים, מה שהצריך טיפול גדול ויסודי.

 

יצרתי קשר עם רועי מהכנופיה, והלה כיתת את רגליו בתל אביב למצוא את כל החלפים הדרושים מקוריים ובאיכות גבוהה.

 

בשבוע שעבר נפגשנו לצורך הטיפול, והוחלפו ביסודיות ובמקצועיות שמן מנוע / פילטר שמן / פילטר אוויר / נוזל בלמים / פלאגים.

 

נרכשו גם רפידות קדמיות אך לאחר מדידת עובי הרפידה הקיימת הוחלט להמתין עם ההחלפה.

 

הכל נעשה בצורה יפה ונקיה, תוך שימוש בידית מומנט לסגירות הנדרשות, נקיון סביבתי מושלם, השמן הישן נלקח אחר כבוד למוסך סמוך, והרכב נוסע יפה יפה.

 

אני רוצה לברך מכאן את רועי וכל החברים, שכשיהיה להם מוסך עם 17 ליפטים רמת העבודה והיחס לא ירדו. אני לא מאחל שיעלו כי אין לאן.

 

כל הכבוד!

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואללה שאני רואה אנשים שוכבים על הרצפה כדי לתקן רכב המילה מקצועיות זה הדבר האחרון שעולה לי לראש. אבל זה אולי רק אני.

 

מניח שזה רק אתה , לרוב האנשים אין את האופציה של ליפט בייתי או כל דבר אחר.

כשאני החלפתי בלמים (כולל צלחות) ברכבי שלי נאלצתי לשכב ליד הרכב (כמובן כשהרכב עם ג'ק ואבנים בגלגלים ומיגונים כמו שצריך) והחלפתי את הבלמים בצורה מעולה ואיכותית ולא פחות טובה מאדם שלא עושה זאת בשכיבה. (וזה מהדברים הקטנים שעושים בשכיבה)

עריכה אחרונה על ידי yaari30

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואללה שאני רואה אנשים שוכבים על הרצפה כדי לתקן רכב המילה מקצועיות זה הדבר האחרון שעולה לי לראש. אבל זה אולי רק אני.

אני לא רואה שום בעיה לבצע עבודה בשכיבה. דרך אגב אם היית מכונאי מסוקים היית יודע שאין אופציה אחרת לבצע עבודות מסויימות מתחת למסוק אלא רק בשכיבה על עגלה וכול זה לפי הנחיות והוראות מחמירות של הייצרן.

לי לא היה את התענוג להרים את המסוק על ליפט.

 

אני מבין שמצידך כול מה שלא נעשה במוסך זה לא מקצועי ולפי דעתי אתה טועה וברוב המקרים זה בדיוק הפוך.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גבר אמיתי נותן קונטרה עם הידיים.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם DAN IDIN.

כשאני רואה מישהו ליד הבית בשעות הפנאי שוכב מתחת לאוטו מקצועיות זה לא הרושם שאני מקבל.

תחביב,"אחד שמבין", וכו'..

יכול להיות שיש לאותו אחד ידע אבל אלו לא תנאים לביצוע עבודה באופן מקצועי ויסודי.

זה משחק.

ולמעט במקרה שאני מכיר לעומק ובאופן אישי את האדם בצורה חיובית גם לא הייתי קונה ממנו רכב.

רכב משומש אקנה מאדם זר רק אם יש בין היתר היסטורית טיפולים מסודרת ממוסכים.

לא חייב דווקא מורשה, אבל עדיף.

ADZ

עריכה אחרונה על ידי adz

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואללה שאני רואה אנשים שוכבים על הרצפה כדי לתקן רכב המילה מקצועיות זה הדבר האחרון שעולה לי לראש. אבל זה אולי רק אני.

 

בתור אחד שעובד במורשה רנו ניסאן בטח ישר הציק לך בעין לראות סט אלן בכדי לפתוח בורג ריקון שמן.

נאלצתי להשתמש באלן יחד עם מפתח שטוח בגלל שמוסכים מקצועיים עם ליפט הפכו את החור המרובע שבבורג למתומן בקומבינות שלהם.

יבגני מוזמן גם לספר איזה סוג שמן שמו לו במוסך המקצועי עם הליפט.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואללה שאני רואה אנשים שוכבים על הרצפה כדי לתקן רכב המילה מקצועיות זה הדבר האחרון שעולה לי לראש. אבל זה אולי רק אני.

דני דין שלום רב,

אני מניח בתור בעל מוסך מורשה מכובד אתה גם עבדת על רכב שהיה על בוקים, ותאמין לי אפשר להרים

את הרכב גבוה על בוקים מספיק אפילו בשביל להוציא גיר.

ליפט בשביל בטיחות, וזה גם אומרים שני חברים שכבר 50 שנה מוסכניקים.

ואתה מזמן לאזור המוסכים בירושלים חצי מהם עבודים על ג'ק ולא בוק מחוץ למוסך.

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אני מניח שהמוצר הזה מיותר וכלל לא מקצועי....

 

אוקיי השתכנעתי.

[ATTACH=CONFIG]409724[/ATTACH]

זה מקצועי כשזה נמצא בסביבת עבודה מקצועית, כשיש רצפה שהעגלה הזו יכולה לנוע עליה, כשיש כלים מסודרים, תחת גג, מחסן חלפים, לחץ אויר ועוד ועוד.

כשמבצעים תיקון דרך בחירום זה מוסיף.

בשרשור הזה לא דובר על תיקוני דרך אלא על דרך חיים.

לדעתי דרך חיים לא מקצועית.

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מקצועי כשזה נמצא בסביבת עבודה מקצועית

facepalm.jpg

לדעתי דרך חיים לא מקצועית.

אתה יותר ממוזמן לא להשתמש בשירות הכנופייה,

תמשיך לשלם כסף למוסכים.

ויתרה מכך מהיום תשלם כסף למתדלק בשביל שיבדוק לך שמן, מים ולחץ אוויר.

מסע השיכנוע שלך ושל חברך Dan-idin לה"טריל" את חברי הפורום כשל.

הראל

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקצועי יכול להתפרש לשני מושגים :

 

1. אחד שעושה עבודה טובה ומקצועית, וכשמדובר ברוב חברי הפורום שמחליטים לבצע לבד, אני מאמין שזה המקרה.

 

2. אחד שהפך את העשייה למקצוע, כאן כבר מדובר על נוחות וכלכליות (לדוגמא יותר זול/משתלם כלכלית להחזיק חלפים בשלוף מאשר להזמין כל שניה ולחכות שיגיע), לחץ אויר במקום העבודה במקום לבזבז זמן לסוע לתחנת דלק וכו' - זה לא המקרה שדנים בו.

חוסר ציוד, מחסן, חלפים, כלי כזה או אחר, קורת גג, חוסר ליפט - מגיע לידי ביטוי אך ורק בנוחות של המבצע. זה לא אומר שהטיפול עצמו הוא פחות טוב וברוב המקרים הוא הרבה יותר טוב כי אף אחד לא יעשה עבודה טובה יותר על הרכב שלך מאתה עצמך, זאת בהנחה כמובן ואתה עובד לפי נהלי היצרן.

 

אני אפנה אותך קצת לקהילת הרכבים בארה"ב, שם יש להם שטחים וכל אדם שני עם חוש טכני שאוהב רכבים מטפל ברכב בעצמו ויש לו מיני מוסך בבית.

 

רק ליפט = בטיחות?

אפנה אותכם למקרה שקרה לא מזמן שרכב נפל מליפט ומכונאי נפצע והובהל לבית החולים.

בוק הוא כלי בטיחותי להגבהת הרכב בדיוק כשם שליפט הוא כלי בטיחותי להגבהת הרכב. בשני המקרים יכולים להיות טעויות שיובילו לפציעות. זה עדיין לא אומר שליפט בטיחותי יותר או מקצועי יותר (באמת שאני לא רואה שום קשר בין ליפט לבין מקצועיות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3397 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...