Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הלך המחשב מנוע (?) / מוסך מפוקפק - הצילו


idom88

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, lei1989 כתב:

קצת קשה לי להמליץ אבל אם זה הייתי אני, הייתי מבקש מהמוסך שיחזירו הכל לאיך שהיה (אם הם עוד לא עשו את זה), מזמין מישהו של מצברים שיבצע לך בדיקת טעינה, של האלטרנטור ויגיד אם יש בעיה איתו ובנוסף יחליף לך מצבר (תצטרך לקרוא להם להחלפת מצבר ועל הדרך בדיקת טעינה כי אז לא ירצו לבוא), מניע ונוסע...

כל זה תקף רק אם לא החלפת מצבר בכמה שנים האחרונות.

 

,תודה

החלפתי מצבר לפני חצי שנה, אז זו לא הבעיה, אבל אני כנראה באמת אוציא משם את האוטו (ואצטרך לשלם 1,000 ש"ח על הבדיקות).

אין לאף אחד המלצה על מוסך באיזור? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני שעתיים, idom88 כתב:

 

,תודה

החלפתי מצבר לפני חצי שנה, אז זו לא הבעיה, אבל אני כנראה באמת אוציא משם את האוטו (ואצטרך לשלם 1,000 ש"ח על הבדיקות).

אין לאף אחד המלצה על מוסך באיזור? 

 

זה משנה גם לאיזה מצבר החלפת, יכול להיות ששמו לך מצבר 55 או 50 (צריך להיות 60-62 אמפר), שלא מתאים לרכב שלך ואם זה מצבר של וולטה או שנפ שהם גרועים אז בכלל יכול לעשות בעיות (של מתח לא מספיק), מציע (!!!) לבדוק את זה (כצעד ראשון) גם רק כדי לשלול שזה בוודאות לא זה (המצבר באחריות גש לנקודת שירות שיבדקו לך גם טעינת אלטרנטור)...

אם הרכב מניע אני במקומך פשוט מניע ונוסע, ממש אין טעם לשלם להם על "בדיקות" שלא בודקות מה הבעיה...

 

(כצעד שני) אולי כדאי שתחזור למי שהתקין לך את החיישן חמצן אם הכיוון זה ממיר קטליטי (אולי הוא לא בדק אם הממיר סתום/גמ ור, תבדוק את זה), או לחילפין (כצעד שלישי) ראיתי שבקבוצת יונדאי I30 יש מוסכים מומלצים, אחד מהם זה "מוסך הפסגה ציון גואטה", לא יכול להמליץ כי לא מכיר אישית, אולי תפשפש קצת בקבוצות הפייסבוק...

 

בהצלחה...

Detailer.gif
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא, מצבר קטן יותר בסה"כ יתרוקן יותר מהר מהנעות חוזרות או מצרכנים כבדים. זה סה"כ יונדאי i20, לא איזה רכב עם מנוע ענק ומערכת אזעקה ששותה חשמל כמו רכב חשמלי בשיוט. גם 45Ah יספיק ברכב הזה, נטו עניין של כמה זמן הוא יוכל לעמוד בלי התנעה. ועם כל הכבוד למצברי שנפ (ואין הרבה), הם לא מתים תוך חצי שנה.

 

כן מסכים שכדאי לבדוק מתח טעינה, ואם אכן הבעיה באלטרנטור - להחליף, אבל לא במוסך הנוכחי, כי 2300 לאחד מפירוק זה שוד לאור יום (או שהם מנפחים את המחיר כדי לכסות את עלות ה"בדיקות"). כל העניין של בדיקת מחשב מנוע והצורך להחליפו נשמע לי לא אמין בכלל.

 

לגבי ממיר סתום - יכול להיות, אבל נשמע לי מוזר שזה ישפיע על המתח. יותר סביר שזו בעיית מגעים.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל שהאוטו לא נוסע (כן מניע, אבל מקרטע ומאוד מסוכן עד בלתי אפשרי לסוע איתו), אני לא יכול להטרטר איתו.

אבחר מוסך אחר ואלך עליו.

אבל, עלות הבדיקות במוסך המרכזי הייתה ידועה מראש והיא 750 (בדיקה) + 400 (מעבדה למחשב) ועליהם הם לא מוכנים לוותר, גם יוציאו "דוח" של מה נבדק ומה נמצא.

לצערי אהיה חייב לשלם את זה כדי לשחרר את הרכב, אבל כנראה שזה עדיף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, idom88 כתב:

בגלל שהאוטו לא נוסע (כן מניע, אבל מקרטע ומאוד מסוכן עד בלתי אפשרי לסוע איתו), אני לא יכול להטרטר איתו.

אבחר מוסך אחר ואלך עליו.

אבל, עלות הבדיקות במוסך המרכזי הייתה ידועה מראש והיא 750 (בדיקה) + 400 (מעבדה למחשב) ועליהם הם לא מוכנים לוותר, גם יוציאו "דוח" של מה נבדק ומה נמצא.

לצערי אהיה חייב לשלם את זה כדי לשחרר את הרכב, אבל כנראה שזה עדיף

מה הבעיה במחשב ?
העובדה שהאוטו הניע ועבד, כבר מלכתחילה מצביע שהמחשב עובד...
מה בידיוק מצאו שם אם הרכב הניע ונסע, זה שהוא מקרטע לא בהכרח מבציע על מחשב לא תקין ( נדיר מאוד)
יש אולי 100 סיבות שאפשר לבדוק לפני שהולכים להחליף מחשב מנוע, זה הדבר האחרון שעושים

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחיל בהחלפת האלטרנטור.

תבדוק קודם מחירים של אלטרנטור משופץ במקומות אחרים, אולי לא שווה לך להעביר. אחרי 750 בדיקה+גרר אולי יצא לך מחיר דומה.

אם ממשיכות הבעיות שיבדקו את הצמות וכל פינים שהולכים למחשב המנוע אם יש סימנים לקצרים ונוזלים (תופעת wicking אם בא לך לבדוק).

 

  • מעניין 1

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Alberrto כתב:

מה הבעיה במחשב ?
העובדה שהאוטו הניע ועבד, כבר מלכתחילה מצביע שהמחשב עובד...
מה בידיוק מצאו שם אם הרכב הניע ונסע, זה שהוא מקרטע לא בהכרח מבציע על מחשב לא תקין ( נדיר מאוד)
יש אולי 100 סיבות שאפשר לבדוק לפני שהולכים להחליף מחשב מנוע, זה הדבר האחרון שעושים

 

כך אמרו:

"רואים שהמתחים בבקרת מנוע לא מיוצבים, לפעמים זה 500 לפעמים 9 וולט, זה קשור ליחידה בתוך בקרת המחשב מנוע

יש אפשרות לעשות בדיקה למחשב במעבדה, אי אפשר לדעת אם זה כן קשור לתקלה שהגעת בגללה.

אי אפשר לדעת אם התקלה נפתרה עד שלא מתקנים את הבקרת מנוע ואז ממשיכים לבדוק את התקלה השניה של תערובת עניה.

אי אפשר לדעת אם נגרם נזק לבית מצערת בגלל שיש מתחים לא תקינים, שלב ראשוני זה לתקן את הבקרת מנוע ורק אחר כך לראות

אי אפשר לבדוק רכיבים אם הבקרה לא תקינה"

 

לאחר בדיקת המחשב התקשרו פשוט להגיד לי שצריך להחליף מחשב, דיברה איתי המזכירה בכלל:

"להם אין אפשרות לתקן את המחשב, צריך להחליף אותו"

 

בזה זה הסתכם.

 

 

לפני שעתיים, Coro כתב:

תתחיל בהחלפת האלטרנטור.

תבדוק קודם מחירים של אלטרנטור משופץ במקומות אחרים, אולי לא שווה לך להעביר. אחרי 750 בדיקה+גרר אולי יצא לך מחיר דומה.

 

אחד מהדברים שהם אמרו לי שהם בדקו זה להחליף אלטרנטור ולראות אם זה מסדר את הבעיה, זה לא סידר לפי מה שהם אומרים.

לא יודע אם עשו את זה באמת, אבל למה שישקרו?

ובכל מקרה, אני לא רואה מצב שאני מתחיל להסביר להם מה לבדוק ומה לעשות, במיוחד כשאני לא מבין בזה באמת.

 

מה שכן הבנתי מהשרשור הזה זה שקיימת האפשרות שהם לא מספיק מקצועיים או שהם מנסים לעקוץ, ולכן אוציא משם את הרכב.

דרשתי לקבל דו"ח של מה שנבדק ונמצא תקין/לא תקין, הם יתנו אותו, מה שגורם לי לפקפק באפשרות שהם משקרים, לא יודע..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה "מתחים בבקרת מנוע", ומאיפה הם הגיעו למתח של 500!? מאיזה שרוול הם שלפו את המספר הזה? מחשב מנוע לא רק שלא אמור, הוא לא מסוגל להוציא מתח כזה. יש מתחים גבוהים כאלה (ואף יותר מכך) ברכב, אבל הם מיוצרים ע"י רכיבים יעודיים בצמוד למה שאמור לקבל את המתח הגבוה (לדוגמא: קויל שמייצר את המתח עבור המצת, או בלסט עבור נורות HID). נשמע כמו גיבוב שטויות שבמקרה הטוב נובע ממישהו שלא יודע להשתמש נכון במד מתח (וגם לא ממש מבין מה ראה). מסקרן לראות את "בדיקת המעבדה" שעשו למחשב שלפיה הגיעו למסקנה שהוא תקול, כמו גם תיאור הבעיה ששלחו למעבדה טרם הבדיקה.

 

או שהכוונה היא ל-500 מיליוולט (כלומר, חצי וולט), אבל גם זה לא נשמע כמו תקלה שדורשת החלפת מחשב. המחשב בסוף או שמוציא מתח, או שלא מוציא מתח, תלוי במה הוא חושב שצריך לעשות. אם המתח לא מגיע באפון יציב, זו בעיה בחיווט. אם המתח לא יוצא מהמחשב באופן יציב, זה אומר שהמחשב החליט להוציא אותו בצורה זו, על סמך פרמטרים אחרים. וצריך לא להחליף מחשב, אלא להבין מה גורם לו להוציא מתחים כאלה.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, chrono כתב:

מה זה "מתחים בבקרת מנוע", ומאיפה הם הגיעו למתח של 500!? מאיזה שרוול הם שלפו את המספר הזה? מחשב מנוע לא רק שלא אמור, הוא לא מסוגל להוציא מתח כזה. יש מתחים גבוהים כאלה (ואף יותר מכך) ברכב, אבל הם מיוצרים ע"י רכיבים יעודיים בצמוד למה שאמור לקבל את המתח הגבוה (לדוגמא: קויל שמייצר את המתח עבור המצת, או בלסט עבור נורות HID). נשמע כמו גיבוב שטויות שבמקרה הטוב נובע ממישהו שלא יודע להשתמש נכון במד מתח (וגם לא ממש מבין מה ראה). מסקרן לראות את "בדיקת המעבדה" שעשו למחשב שלפיה הגיעו למסקנה שהוא תקול, כמו גם תיאור הבעיה ששלחו למעבדה טרם הבדיקה.

 

או שהכוונה היא ל-500 מיליוולט (כלומר, חצי וולט), אבל גם זה לא נשמע כמו תקלה שדורשת החלפת מחשב. המחשב בסוף או שמוציא מתח, או שלא מוציא מתח, תלוי במה הוא חושב שצריך לעשות. אם המתח לא מגיע באפון יציב, זו בעיה בחיווט. אם המתח לא יוצא מהמחשב באופן יציב, זה אומר שהמחשב החליט להוציא אותו בצורה זו, על סמך פרמטרים אחרים. וצריך לא להחליף מחשב, אלא להבין מה גורם לו להוציא מתחים כאלה.


באמת תשובות מהאוויר, לא הייתי סומך על אף מילה מהמוסך הנ"ל
במצב שלו עכשיו גם אני לא יודע אם אפשר לסמוך שהמחשב יחזור תקין ואם בכלל יחזור המקורי שפירקו 


 

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, Alberrto כתב:


באמת תשובות מהאוויר, לא הייתי סומך על אף מילה מהמוסך הנ"ל
במצב שלו עכשיו גם אני לא יודע אם אפשר לסמוך שהמחשב יחזור תקין ואם בכלל יחזור המקורי שפירקו 

במצב שלך הייתי מביא אלטרנטור חליפי ומצבר, שיתקינו אותו מולי ושיחברו את המחשב בחזרה
מניע ונוסע למקום אחר

 

@chrono

 

וואו אני בשוק.

 

1. מה הדרך שלי לוודא שמחזירים לי את המחשב שלי המקורי, וגם שלא עשו לו נזק במכוון? נראה לכם שמוסך כזה גדול יעשה דבר כזה?

2. ידוע לכם על חוק כלשהו שיכול לעזור במקרה הזה כדי לוודא שמה שהם אומרים תואם למה שהם עושים (בעניין להחזיר את המצב לקדמותו כדי שאתחפף משם)?

3. אין לי אפשרות/זמן/ידע/אומץ להגיע עם אלטרנטור/מצבר חליפי ולבקש מהם להחליף אותו (והם גם בטח ירצו על זה כסף).

 

השאיפה שלי כרגע היא:

1. לוודא שהמצב חוזר לקדמותו ב-100%

2. לקבל מהם תיעוד רשום של מה שהם בדקו ולשלם על כך (אין לי ברירה אחרת)

3. להתחפף משם (למוסך באיזור שמצאתי עם המלצות)

4. עוד הצעות? אבל אני לא מתכוון להביא להם חלפים ולבקש מהם לתקן אותם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי החוקים שיגנו עליך כדאי להתייעץ בפורום המשפטי. לדעתי, אין משהו שתוכל להגיד להם שיגרום להם לוותר לך על התשלום, ואם יש בסיס לדרוש את הכסף חזרה, תאלץ לעשות את זה דרך תביעות קטנות (ולא בטוח שתרצה לבזבז על כך זמן כשמדובר בסכום כזה).

 

לגבי לוודא שמחזירים הכל לקדמותו - לא רואה ממש דרך, חוץ מלקוות לטוב. אם הרכב לא יניע בכלל, אתה יכול לנסות לטעון שהם הרסו דברים כחלק מהבדיקות, מכיוון שהוא הניע כשהגעת אליהם. מנגד, אם הוא כן יניע (גם אם יידרש בוסטר, כי בכל זאת, הוא עומד שם כבר מעל שבועיים בלי נסיעה), אז אפשר להיות אופטימיים, כי עם מחשב ניהול תקול המנוע לא היה עובד כלל.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, chrono כתב:

בוא, מצבר קטן יותר בסה"כ יתרוקן יותר מהר מהנעות חוזרות או מצרכנים כבדים. זה סה"כ יונדאי i20, לא איזה רכב עם מנוע ענק ומערכת אזעקה ששותה חשמל כמו רכב חשמלי בשיוט. גם 45Ah יספיק ברכב הזה, נטו עניין של כמה זמן הוא יוכל לעמוד בלי התנעה. ועם כל הכבוד למצברי שנפ (ואין הרבה), הם לא מתים תוך חצי שנה.

 

כן מסכים שכדאי לבדוק מתח טעינה, ואם אכן הבעיה באלטרנטור - להחליף, אבל לא במוסך הנוכחי, כי 2300 לאחד מפירוק זה שוד לאור יום (או שהם מנפחים את המחיר כדי לכסות את עלות ה"בדיקות"). כל העניין של בדיקת מחשב מנוע והצורך להחליפו נשמע לי לא אמין בכלל.

 

לגבי ממיר סתום - יכול להיות, אבל נשמע לי מוזר שזה ישפיע על המתח. יותר סביר שזו בעיית מגעים.

 

מדבר מניסיון או סתם?

לשכנה שלי שמו מצבר 55 אמפר שנאפ ביונדאי IX35 שלה והוא לא החזיק אפילו חצי שנה, גרם לבעיות מתח נמוך ובסוף הוחלף במצבר אחר גדול יותר, יכול להיות שלמצבר אין מספיק מתח וזה גורם לחלק או לכל הבעיות האלה, מה רע בלקבל שירות באחריות (החלפת מצבר, בדיקת טעינה ומגעים) חינם אין כסף כדי לשלול שלא מדובר בזה?, רוב הסיכויים שהמקום שקנית ממנו יכולים להגיע עד אליך כדי לבדוק ולחליף (נקרא חילוץ), זה מה שהייתי עושה קודם כל,

אגב אם הרכב עמד שבועיים עם מצבר לא מנותק בכל מקרה תצטרך להחליף מצבר...

 

אחרי הבדיקת טעינה פות"ש ידע אם בכלל צריך להחליף אלטרנטור, אולי כדאי כבר להשאיר את הרכב במורשה ולהחליף שם אלטרנטור כדי לא לשלם את הבדיקות, לפי המחיר שהוא כתב (2300) אני מניח שמדובר באלטרנטור חדש(?), אפשר לשלוח לשיפוץ...

 

אם כל זה לא עוזר, הייתי פונה למקום שהתעסק עם החיישן חמצן, גם כדי לקבל שירות באחריות וכדי לבדוק שלא מדובר בממיר קטליטי (כמו שאחרים בעלי ניסיון טענו, שזו מחלה של יונדאי).

 

ואם כל זה לא עוזר, מחפש מוסך מומלץ בקבוצות השונות וממשיך משם.

 

פות"ש ממליץ לך לעשות לפחות את החלק הראשון (שהאוטו עדיין במרכזי, אין עם זה שום בעיה, בנושא חלפים החוק לצידך), זה לא דורש ממך כלום ויכול לחסוך לך הרבה כסף, דרוש את השירות שמגיע לך באחריות, כמו שראית, בעולם המוסכים אין חברים והכל עולה כסף והרבה, במיוחד אם אתה מראה חוסר ידע...

 

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי lei1989
Detailer.gif
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 52 דקות, lei1989 כתב:

 

מדבר מניסיון או סתם?

לשכנה שלי שמו מצבר 55 אמפר שנאפ ביונדאי IX35 שלה והוא לא החזיק אפילו חצי שנה, גרם לבעיות מתח נמוך ובסוף הוחלף במצבר אחר גדול יותר, יכול להיות שלמצבר אין מספיק מתח וזה גורם לחלק או לכל הבעיות האלה, מה רע בלקבל שירות באחריות (החלפת מצבר, בדיקת טעינה ומגעים) חינם אין כסף כדי לשלול שלא מדובר בזה?, רוב הסיכויים שהמקום שקנית ממנו יכולים להגיע עד אליך כדי לבדוק ולחליף (נקרא חילוץ), זה מה שהייתי עושה קודם כל,

אגב אם הרכב עמד שבועיים עם מצבר לא מנותק בכל מקרה תצטרך להחליף מצבר...

 

נתקעת על נפח מצבר... אתה מבין את הקשר (או, ליתר דיוק, כמעט היעדר קשר) בין נפח מצבר לבין מתח? ומאיפה הבאת את זה שאחרי שבועיים מצבר בהכרח דורש החלפה? עזוב, נו. חבל על הדיון פה. אתה רוצה, פתח נושא חדש על מצברים, ואנשים יסבירו לך. חלק מהדברים שאתה אומר נכונים, אבל אתה לוקח אותם לקיצון, ולא מהסיבות הנכונות.

 

ואם כבר מדברים על נסיון... האם יצא לך פעם לקבל מצבר חדש אחרי שנה+ כשהמצבר הקודם עדיין באחריות? אם כן, אשמח לשמוע ממי קנית

 אם לא, אז תחשוב האם הפרש המחירים בשביל עוד 12 חודשי אחריות שווה לך, כשבפועל היא לא ממש ניתנת למימוש...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, chrono כתב:

 

נתקעת על נפח מצבר... אתה מבין את הקשר (או, ליתר דיוק, כמעט היעדר קשר) בין נפח מצבר לבין מתח? ומאיפה הבאת את זה שאחרי שבועיים מצבר בהכרח דורש החלפה? עזוב, נו. חבל על הדיון פה. אתה רוצה, פתח נושא חדש על מצברים, ואנשים יסבירו לך. חלק מהדברים שאתה אומר נכונים, אבל אתה לוקח אותם לקיצון, ולא מהסיבות הנכונות.

 

ואם כבר מדברים על נסיון... האם יצא לך פעם לקבל מצבר חדש אחרי שנה+ כשהמצבר הקודם עדיין באחריות? אם כן, אשמח לשמוע ממי קנית

 אם לא, אז תחשוב האם הפרש המחירים בשביל עוד 12 חודשי אחריות שווה לך, כשבפועל היא לא ממש ניתנת למימוש...

 

קראת את כל השירשור מההתחלה?

הוא רשם את קודי התקלה ורשום במפורש: "P0562 - System Voltage Low"

ועוד קוד תקלה (קריאה של חיישן) שיכולה להגרם גם ממתח נמוך שנגרם מכל סיבה שהיא ( גם יכול להיות ממיר סתום/לא תקין לפי קוד התקלה),

אני "תקוע" על המצבר, כי ככה אפשר לבדוק (חוות דעת שנייה ואובייקטיבית) את האלטרנטור חינם אין כסף וגם את המצבר, עוד שהוא באחריות (בן חצי שנה), אם מלכתחילה האלטרנטור לא בסדר והמצבר עמד מחובר שבועיים, רוב הסיכויים שהוא התרוקן ובעל הרכב יקבל מצבר אחר (מקווה בשבילו שחדש), פשוט באופן קיצוני לא? 

 

אם האלטרנטור לא תקין, אפשר לבדוק עלויות לשפץ/להחליף במרכזי כדי להתקזז עם עלויות הבדיקה, או למצוא מוסך אחר...

לדעתי יעלה לכל הפחות 800 שקל במוסך אחר כדי להחליף/לשפץ את האלטרנטור.

 

אם האלטרנטור ומצבר תקינים (או שאין בעיית מגעים כלשהי), לדעתי, צריך ללכת למי שנגע ברכב אחרון (אגזוזן?) לפני שהתקלה התחילה, כדי שיבדוק את עבודתו, שהיא עדיין באחריות כנראה, מאוד מאוד פשוט...

 

 

אם כבר מדברים על לרשום דברים לא מבוססים, אז כן, החלפתי 3 פעמים מצבר באחריות לחדש (פעמיים בתקופת הקורונה...), ב2 רכבים שונים (מצברים יקרים של 95 ו 72 אמפר), פעם אחת גם בחודש האחרון של האחריות וגם חצי שנה לפני תום האחריות, בגלל זה אני ממליץ על מצברי בוש שיש להם שנתיים אחריות, ההפרש זניח, בערך 150 שקל יותר (במקומות הזולים), לא משנה ממי תקנה מצבר בוש בארץ (כל עוד יבואן רשמי) תקבל את אותו שירות של בוש, אני קניתי ממקס מצברים והחלפתי בתחנת שירות "מור ש.ט" בתל אביב בפעמיים האחרונות (גם שידרג אותי ל74 אמפר 🙃), מוכן אפילו להעלות לך צילום מצברים, חשבוניות וצילום שיחת ווצאפ עם השירות 😄 בשביל שתפסיק לרשום דברים לא מבוססים, שאגב, זו עבירה על חוקי הפורום...

Detailer.gif
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההמלצה. אם אתה אומר שמביאים מצבר חדש, אקנה מהם בפעם הבאה. זו רמת שירות לא מובנת מאליה בארץ.

 

ואני לא מתווכח על כך שהמצבר יכול להיות מקור הבעיה, בהחלט כדאי לבדוק אותו (למרות שבגיל חצי שנה זה פחות סביר - יותר הגיוני שהאלטרנטור לא תקין ולא מטעין אותו כמו שצריך). אני רק אומר שאין קשר לנפח המצבר (זה משהו שאתה העלית).

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...