Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הלך המחשב מנוע (?) / מוסך מפוקפק - הצילו


idom88

פוסטים מומלצים

זה יכול להיות אפילו מגע רופף שמשגע את האוטו.. 

לא הייתי ממשיך עם המוסך הזה במקומך, הם עובדים בשיטת הניחושים(וכן יש הרבה מוסכי חברה שעובדים ככה..).

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני שעה, Alberrto כתב:

לפי דעתי סתם מחפשים לעקוץ אותך
לך למוסך אחר, תראה להם את התקלות ותבקש שיבדקו את האלטרנטור
מתח נמוך לא בהכרח גם אלטרנטור לא טוב, אולי יש לך מגע לא טוב עם הערכה, משהו השתחרר או שיש קורוזיה באחד  המגעים.
2400 לאלטרנטור זה מחיר מאוד יקר, מקווה מאוד ששמים לך מקורי במחיר הזה.
 

 

תודה

לאיזה סוג מוסך ללכת?

ויש אחד מומלץ באיזור פתח תקווה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לך לדבר עם רמי ממוסך רמי שרותי רכב ברחוב תושיה בתל אביב. 
המוסך מומחה ליונדאי, הגעתי למוסך בעקבות המלצה כאן בפורום.
אני מטפל שם כמה שנים, התרשמתי מרמי כאיש מקצועי ואמין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, rolling_stony כתב:

ממליץ לך לדבר עם רמי ממוסך רמי שרותי רכב ברחוב תושיה בתל אביב. 
המוסך מומחה ליונדאי, הגעתי למוסך בעקבות המלצה כאן בפורום.
אני מטפל שם כמה שנים, התרשמתי מרמי כאיש מקצועי ואמין.

תודה אבל זה רחוק לי. אני מקרית אונו, צריך גם לגרור את האוטו, גם להגיע במונית, ללכת לחזור..

בפתח תקווה יש הרבה מוסכים, אין למישהו המלצה?

ואיזו סוג של התמחות אני מחפש בעצם?

עריכה אחרונה על ידי idom88
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 46 דקות, idom88 כתב:

תודה אבל זה רחוק לי. אני מקרית אונו, צריך גם לגרור את האוטו, גם להגיע במונית, ללכת לחזור..

בפתח תקווה יש הרבה מוסכים, אין למישהו המלצה?

ואיזו סוג של התמחות אני מחפש בעצם?

לפני הכל יש לי שאלה, הגעת למוסך עם הרכב כאשר הוא היה מניע
כרגע הרכב לא מניע ?
אולי שיחזירו את הרכב לקדמותו כאשר הוא עוד הניע ?
אפשר לסדר מצבר אולי, או שיטעינו לך את המצבר ושתיסע למקום אחר ליד ?
לפי גיל הרכב והתקלה של voltage low,אפשר לשאר שמדובר באלטרנטור תקול או משהו בחיווט שהשתחרר
אתה צריך שיבדקו לך את האלטרנטור ויסדרו אותו קודם כל לפני שאתה מתחיל להחליף עוד דברים באוטו
לגבי איזו התמחות,  כל מוסך חייב לדעת איך לבדוק מתח טעינה של אלטרנטור ונפלית מתחים , זה משהו בסיסי

אם אין באפשרותך לצאת מאותו מוסך, הייתי מנסה לרכוש אלטונטור חליפי לבד ומבקש שיתקינו אותו
או במקרה הכי גרוע, שהם ישלחו אותו לתיקון/שיפוץ , זה בטוח לא יעלה 2400 אולי משהו באזור של 800 ש"ח

לצערי אין לי מוסך להמליץ לך





 

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, דורי.א כתב:

ממליץ לך ללכת למוסך יוסי זיסו ברשלצ שיך לרשת מוסכי בוש גרמניה מוסך ותיק מאוד מתמחה ברכבי יונדאי איש מקצוע ישר ואמין יש לו מחשב מקצועי לאיתור תקלות מנסיוני כדאי טלפון 0526677411

 

אכן יוסי זיסו בעל מקצוע מומחה.

השאלה הנשאלת האם הוא מוכן להתעסק עם תקלה שלא ברור מה ההשלכות שלה. קוד תקלה לא בהכרח מצביע על רכיב

מסויים תקול.

הייתי מתקשר ומברר איתו את הסוגיה.

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 40 דקות, Alberrto כתב:

לפני הכל יש לי שאלה, הגעת למוסך עם הרכב כאשר הוא היה מניע
כרגע הרכב לא מניע ?
אולי שיחזירו את הרכב לקדמותו כאשר הוא עוד הניע ?
אפשר לסדר מצבר אולי, או שיטעינו לך את המצבר ושתיסע למקום אחר ליד ?

 

האוטו הניע אבל מאוד מאוד קירטע, וזה הלך והחמיר ככל שנסעתי. כשהגעתי למוסך הוא כבר גימגם בהנעה.

מאוד בעייתי ומסוכן לסוע איתו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זיסו אומר שצריך להגיע לבדיקה והוא לא יכול לדעת, אומר שעדיף כבר להשאיר במרכזי כי גם אין לו זמן לבדוק את זה מסתבר.

 

יש לכם הצעה?

אני ממש אובד אצות 😭

עריכה אחרונה על ידי idom88
  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטרף להמלצות על רמי . לבן שלי יש איוניק , קרתה בה תקלת גיר ורמי עזר לנו מאוד מול היבואן .

קרית אונו לא כל כך רחוקה מתל אביב ובשביל בעל מקצוע רציני בבעייה קשה לפעמים יש להתאמץ.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, idom88 כתב:

זיסו אומר שצריך להגיע לבדיקה והוא לא יכול לדעת, אומר שעדיף כבר להשאיר במרכזי כי גם אין לו זמן לבדוק את זה מסתבר.

 

יש לכם הצעה?

אני ממש אובד אצות 😭

 

לצערי התגובה הייתה צפוייה וכנראה תשובה דומה תקבל גם במוסכים נוספים או במילים אחרות אותה גברת בשינוי אדרת.
 

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 3.4.2024 בשעה 10:12, idom88 כתב:

אספר את סיפור הרכב ומאוד אשמח לעזרה דחופה.

 

יונדאי פרימיום i25, 2011, עם 180,000 ק"מ, אצלי 8 שנים בלי תאונות, מחירון 30,000 ש"ח, עומד להחליף רכב.

 

לפני 3 שנים נדלקה נורת צ'ק אנג'ן, בהתייעצות עם מוסכים שונים אמרו לי שלא ברור להם אם זה החיישן חמצן או הממיר הקטליטי, אבל בגלל שעברתי טסטים אחרי איפוס נורה - לא המליצו לי לתקן. אין לי את קוד התקלה.

לפני חודש לאחרונה החלטתי לתקן, הוחלף חיישן חמצן אצל מקום שמומחה בממירים קטליטים.

אחרי שבוע הנורה חזרה.

המשכתי לסוע חודש (חוסר זמן), ופתאום הרכב התחיל לקרטע - דוושת הגז הפסיקה להגיב באמצע נסיעה לכמה שניות בכל פעם, וזה הלך והחמיר.

התגלגלתי עם האוטו בשארית כוחותיו למוסך מרכזי כלמוביל בפ"ת, עלות בדיקה 750 ש"ח (מתקזזת מהתיקון).

 

במחשב התגלו קודי תקלה:

P2096 - Post Catalyst Fuel Trim System Too Lean Bank 1

P0562 - System Voltage Low

 

אחרי שלושה שבועות של מריחה, חזרו עם אבחנה ראשונית, במילותיהם:

יש בעיות של "מתח עולה ויורד" במחשב הרכב.

שלחו את המחשב לבדיקה במעבדה (400 ש"ח) והגיעו למסקנה שצריך להחליף את המחשב, וגם את האלטרנטור שהם החליטו שהוא גרם לו לנזק הזה.

מבקשים על כך 4,700 ש"ח כולל מע"מ, עבור מחשב מפירוק בלי אחריות! (מחשב 2,000,  אלטרנטור 2,400, בדיקת מעבדה 400)

 

והכי הזוי - הם לא מתחייבים שזה יפתור את הבעיה.

כרגע הם רוצים להתמקד בבעיות שהם כן מצאו, רק אחרי שיחליפו יוכלו להמשיך לבדוק את הרכב ולראות אם הבעיה נפתרה או אם יש בעיות נוספות.

בנוסף, התקלה של תערובת עניה כנראה לא תפתר מזה וצריך להמשיך לבדוק אותה.

כלומר מבקשים 4,700 ש"ח ולא בטוחים שזה יפתור את הקרטועים, ולאחר מכן להמשיך לבדיקת עניין התערובת.

 

מה לעשות?!

מצד אחד אם הבעיה כזו מסובכת זה המוסך היחיד שאני סומך עליו שימצא אותה ויפתור אותה, וגם כדי להחליף מוסך אני צריך גרר (מגיע אחד חינם) + לשלם על הבדיקות שעשו לי (1,150 ש"ח).

מצד שני זה מחיר הזוי, וגם לא מתחייבים שהתקלה תפתר, וגם אין אחריות. וגם צריך לקחת בחשבון שיהיה קשה למכור את האוטו עם תיקונים כאלו (עומד להחליף את הרכב בכל רגע)

 

מה אתם מציעים? ומה חושבים על התקלה? נשמע לך הגיוני?

יכול להיות שהבעיה הרבה יותר פשוטה מזה והם משקרים/טועים?

 

תודה

 

 

אני לא רוצה לבאס, אבל אני לא מכיר מישהו אחד שיודע לפתור את הבעיה הזו, אני מכיר את התקלה מעל עשור,.. 

 

אז אני אאחל בהצלחה לך ולמוסך בפיתרון שלה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, idom88 כתב:

זיסו אומר שצריך להגיע לבדיקה והוא לא יכול לדעת, אומר שעדיף כבר להשאיר במרכזי כי גם אין לו זמן לבדוק את זה מסתבר.

 

יש לכם הצעה?

אני ממש אובד אצות 😭

 

אם אחרי הבדיקה של האגזוזן הממיר תקין ורק החליפו חיישן, אז לפי הניסיון שלי זה נראה כמו מצבר עייף, יכול להיות גם שבשילוב אלטרנטור עייף, החלפת מצבר ב-8 שנים שהרכב אצלך?

אם לא, יכול להיות שזאת פשוט הבעיה...

 

בנוגע למוסך מורשה כלמוביל יכול להגיד לך שניסו לעשות לי תרגיל גם, הגעתי עם צינור זווית טורבו דולף והם ניסו להשחיל לי צינור שעולה 300 שקל ב2500 שקל (כולל בדיקות וכל מיני חרטוטים), גם לא התחייבו שזה יפתור את הבעיה, פשוט לקחתי את הרגליים ונסעתי משם בלי לשלם שקל...

 

קצת קשה לי להמליץ אבל אם זה הייתי אני, הייתי מבקש מהמוסך שיחזירו הכל לאיך שהיה (אם הם עוד לא עשו את זה), מזמין מישהו של מצברים שיבצע לך בדיקת טעינה, של האלטרנטור ויגיד אם יש בעיה איתו ובנוסף יחליף לך מצבר (תצטרך לקרוא להם להחלפת מצבר ועל הדרך בדיקת טעינה כי אז לא ירצו לבוא), מניע ונוסע...

כל זה תקף רק אם לא החלפת מצבר בכמה שנים האחרונות.

 

ממליץ על מקס מצברים ועל מצברי וורטה או בוש (כי יש להם שנתיים אחריות), צריך לעלות בערך 500-550 שקל למצבר 60-62 אמפר (לך על 62).

 

בהצלחה.

 

Detailer.gif
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...