barak5915
-
הודעות
699 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי barak5915
-
מה לעשות עם הרכב (יונדאי גטס 2003 שנכשלה על זיהום אוויר בטסט)
barak5915 פרסם הודעה בנושא של DanielGangsta בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כן אני רוני אגזוזים. סופ"ש מהמם שיהיה -
מה לעשות עם הרכב (יונדאי גטס 2003 שנכשלה על זיהום אוויר בטסט)
barak5915 פרסם הודעה בנושא של DanielGangsta בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אצלינו ברחובות, החלפת ליבה חדשה, כולל עבודה 1500 לפני מע"מ. דבר איתי רק לפני הגעה. -
רציתי לשאול מה המידה של אטם אגזוז ניסאן טידה 2009
barak5915 פרסם הודעה בנושא של ז.נ בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אם זה עדיין רלוונטי ואתה צריך את החלק, תדבר איתי אחרי החג ביום חמישי, אמור להיות לי חלק תחליפי חדש במלאי, אוכל למכור לך אותו ללא עבודה, או עם התקנה מה שיתחשק לך. מועדים לשמחה, רוני אגזוזים רחובות.- 5 תגובות
-
- 1
-
-
ממיר אצלינו( רוני אגזוזים רחובות), עולה הרבה פחות מ2000 ש"ח. ברכב הזה יונדאי באופן כללי הרבה מאוד פעמים יש תקלות נפוצות של ממיר, הרבה פעמים הממיר מגיע ממש שקוע בחלק הקדמי שלו כך שזה ממש נפוץ בנוסף יש לדעת שרכבים שמאבדים שמן באופן קבוע, ייתכן ולא יחזיק מעמד הרבה זמן ממירים, אנחנו מחליפים את הליבה לחדשה,את התוכן הפנימי הקרמי תהליך שנקרא שיפוץ. בברכה, מועדים לשמחה, וחג פסח כשר ושמח.
-
אתה ממש על הגבול החיובי, לגשת שוב לטסט לחמם את הרכב דקה וחצי שתי דקות. לפני הבדיקה בפועל, אלפיים סל"ד ואתה אמור לעבור. אם עדיין לא עובר, ממיר יפתור את הבעיה בהצלחה
-
רק בוש. אין קשר בין הצדדים. הזול עולה ביוקר חיישני בוש כולל עבודה עולים סביב 800 לפני מע"מ
-
החלפתי לממיר קטליטי סיני והרכב נשמע כמו אופנוע (פיג'ו 208)
barak5915 פרסם הודעה בנושא של THELAD בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש לך סרטון של הרעש? מעניין לשמוע במה מדובר, אם כן תשלח בפרטי אם תוכל -
אני לא מכחיש ולא מאשר- אני סה"כ רוצה לדעת על מה אני אמור להישפט- הרי אנחנו יודעים שאם יש דוח שהוא אינו תקין, אפשר לערער עליו מבחינה משפטית ולצאת עם פחות נזק. זה הרעיו בגדול מבחינתי, להסתכל על הדוח ולראות אם יש טעויות טכניות שיכולות להוציא אותי בפחות מהנזק המשוער בקנס. סה"כ הגיני אני חושב- אתה מסכים?
-
לפני שאני מבקש להישפט אני הייתי רוצה לראות על מה אני נשפט, ביקשתי דרך האתר העתק של הדוח ולא קבלתי, הדוח היה בכתב יד, והוא לא ברור בכלל בלשון המעטה. איך אני אמור להתמודד מול הדברים האלו?, אם אני אלך למשטרה פיזית הם יתנו לי העתק של הדוח? אני אעלה מחר את הדוחות, ותגיד מה אתה חושב עליהם, אם הם קריאים מספיק וכו
-
היי, קבלתי דו"ח כפול על אי חבישת קסדה, אלף ש"ח ובנוסף דו"ח על החזרת טלפון, אלף ש"ח ו8 נקודות לא היה לי דוח איזה 7 שנים, אולי אפילו יותר, מה אפשר לעשות במקרה הזה? איך אפשר להוריד או להפחית את העונש המדובר? בדוח של הקסדה למשל, העבירה היתה ברחובות, בדוח רשום עיר אחרת ) טעות טכנית(, האם יש משהו לעשות עם זה? ובקשר לטלפון, מה אפשר לעשות כדי להפחית משהו? אשמח לכיוונים, דרכים ועוד. תודה רבה, פורים שמח
-
ריח שרוף אחרי החלפת ממיר (ניסן מיקרה 2015)
barak5915 פרסם הודעה בנושא של dosk בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אצל חיים? -
ריח שרוף אחרי החלפת ממיר (ניסן מיקרה 2015)
barak5915 פרסם הודעה בנושא של dosk בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
באיזה עיר בארץ החלפת את הממיר? -
החלפת חיישן חמצן - פוקוס 2016 - מחיר?
barak5915 פרסם הודעה בנושא של Davidlf בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בדגם הטורבו יש שם תקלות של חיישן חמצן אבל בפועל זה לא מזה, אלא מ עקב תערובת לא נכונה, בד"כ קוד p2195 -
מקום שמתמחה באבחון תקלות ותיקון לממיר קטליטי
barak5915 פרסם הודעה בנושא של Avi135 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שאלת השאלות, איזה רכב מדובר? -
בגדול אם אתה באזור רחובות אתה יכול לקפוץ לבדיקת זיהום אוויר, רק תן לי טלפון מראש, ותגיד שאתה דרך קרספורום, נעשה לך בדיקה ללא עלות., אבל צור קשר לפני כי היום שלי עמוס בטירוף. ( רוני אגזוזים) בגדול, הרכבים האלו לא נכשלים בזיהום אוויר בד"כ, אני אהיה מופתע אם אני אראה בעיה
- 4 תגובות
-
- 3
-
-
האם ספי זיהום האוויר המותרים בטסט זהים לכל הרכבים?
barak5915 פרסם הודעה בנושא של פליקס בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מיצובישי עם 0.03 מקסימום. אוטלנדר, ספייססטאר אגב, אין לי מושג איך הם מצליחים להגיע לנתונים האלו -
הוא עושה קצר בתקשורת ובגלל זה אתה רואה תקלות תקשורת. תנסה לבדוק כשהרכב מכובה, סוויץ דולק
