Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רוצה לפרגן למאור30 (וגם למתן, אסף, רועי ושאר חברי כנופיית הטיפולים, שירשור מאוחד)


אושריקו
שימו לב! השרשור הזה בן 3378 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפי מה שאני יודע, כל עוד לא נלקח תשלום - מבצע העבודה לא נחשב שנותן שירות ולא נושא באחריות לנזקים בדומה לבעל מקצוע למעט מצב בו הוכח רשלנות פושעת.

שלא נדע מצרות, אבל לא נראה לי שרשלנות פושעת יכולה להיקשר לכנופייה המקצועית הזו...

 

בהזמנות זו גם אני רוצה לשבח את רועי!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 301
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

החוק הינו : "צו הפיקוח על מצרכים ושירותים (מוסכים ומפעלים לכלי רכב), תש"ל-1970" - כבר בשנת 1970 חשבו על מוסכי מדרכה....

האיסור בצו: "לא יפתח אדם ולא ינהל מפעל, לא יעשה בו עבודה או מלאכה ולא יתן בו שירות אלא לפי רשיון מאת הרשות ובהתאם לתנאי הרשיון"

 

" לא יפתח אדם ולא ינהל מוסך שירות, לא יעשה בו עבודה או מלאכה ולא יתן בו שירות, אלא לפי אישור מאת הרשות ובהתאם לתנאים שקבעה ברשיון."

לעניין תיקון עם או בלי כסף: "שירות" – בין לצורך עצמי ובין לזולת, למעט תיקוני רכב קלים ללא תמורה לצורך היחלצות מהדרך כדי להגיע למפעל" ( פירוש שלי -גם תיקון לרכבו של המתקן אסור למעט תיקון קל לשם חילוץ)

 

דוגמא לפסיקה בנושא : http://www.lawyer-lawyer.co.il/lawyers102713.html

 

צו הפיקוח הנ"ל=הוראה חקוקה

  • 286. הפרת חובה חקוקההמפר הוראת חיקוק במזיד, במעשה האסור לפי אותו חיקוק או בהימנעות ממעשה שעשייתו נדרשת לפי אותו חיקוק, והדבר נוגע לציבור, דינו - מאסר שנתיים; והוא, אם אין נראית מאותו חיקוק כוונה לעונש אחר על הפרתו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל מי ששואל ומגיב מבלי לעבור על השרשור: בתגובה מספר #80 הזכרתי פסיקה יותר רלוונטית לנושא הנדון. יש חוק, ובית המשפט יודע יפה מאוד לתת פרשנות באיזה מקרים מיותר לגמרי להרשיע בהתאם לחוק.

ואם אני כבר מגיב אז אני רוצה לפרגן על המשך הפעילות והתרחבות הכנופייה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניצן ו-EILY, תודה,

 

ניצן, ניסיתי למצוא את הנוסח המלא ברשת ולא הצלחתי, האם יש לך לינק או משהו דומה בו ניתן לעיין בכל הצו ?

 

זה חשוב בעיני כי החברים המתנדבים מתוך רצון לעזור יכולים לשאת אח"כ באחריות שבכלל לא חשבו עליה.

The first one to get angry loses

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חפש בגוגל : צו הפיקוח על מצרכים ושירותים (מוסכים ומפעלים לכלי רכב), תש"ל-1970

זה מסמך וורד ארוך.

Eily פסק הדין שהבאת תומך בדיוק בשירותי תיקון עצמיים ומדגיש שהשרות לא ניתן לאחר...

עריכה אחרונה על ידי ניצן א
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפרשנות שלי, ואני חושב שהיא מתיישבת עם הפילוסופיה של הכנופיה:

הטיפול הינו עצמי, חברי הכנופיה מצידם מספקים תמיכה נפשית והשאלת כלים.

הכלי המרכזי הוא סיוע לחברי הפורום בכלים (במובן המופשט) לטיפול עצמי ברכב. כפי שעולה משרשור (מדריך מצולם) מקביל שפתח אור עם האימפרזה.

 

מישהו בפורום באמת חושב שישנה בעיה עם סיכה עצמית?!

(גם לי ברור שיש גבול שעובר היכנשהו, אבל לא לשם מכוונים המצטטים את לשון החוק).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסוף מצאתי. לשון הצו -

 

"שירות" – בין לצורך עצמי ובין לזולת, למעט תיקוני רכב קלים ללא תמורה לצורך היחלצות מהדרך כדי להגיע למפעל;

 

ואת זה אסור לעשות בלי רישיון.

 

אז יש כאן שני סיכונים עיקריים שחברי הכנופיה לוקחים על עצמם,

 

סיכון להיתבע במישור האזרחי (ולא בגלל שהמטופל אדם רע :

למשל הדבקת לו ספוליר שעף ופגע בצד ג' - ככה יכולה להתגלגל תביעה חזרה אל המרכיב)

וסיכון חמור להיות בעלי אחריות פלילית במקרה של ת"ד עם נפגעים,

ועוד כל מיני סיכונים (מטופל מחליק על שמן בביתם, פגיעה עצמית בעבודה ועוד).

 

זה יותר מהותי מניסוח טופס ויתור כלשהו ואולי שווה לחברים הנ"ל לחשוב על מסגרת שתאפשר

להמשיך להתנדב כנ"ל ולסייע לאחרים, אבל באופן חוקי ומבוטח.

The first one to get angry loses

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול החלפתי פלגים בפריוס ביחד עם רועי עוזרי, בחור צעיר ונמרץ מירושלים,אז ככה זה הסיפור.

רכשתי פריוס אחרי טיפול 180 אלף ק"מ ומבדיקה בקבלות מסתבר שלא החליפו פלגים בטיפול, מדובר בפלגים אירידיום מאוד יקרים.

התעניינתי במוסך טויוטה, מחיר הפלגים 600 + עבודה 200 יוצא כ 800 ש"ח כולל חלקים, עבודה ומע"מ.

 

יצרתי קשר עם אסף שהפנה אותי ללינק מאיביי עם המק"ט המדוייק, החלק הוזמן בעלות של 169 ש"ח בלבד.

אתמול נפגשתי כאמור עם רועי עוזרי והחלפנו את הפלגים, עבודה שכללה פרוק של כיסוי מפלסטיק ותיבת פיוזים כדי להגיע לפלגים והחלפת הפלגים במיקום לא הכי נוח. אבל עם סט הכלים המפואר שלו שמזמן לא ראיתי כזה במוסכים ניתן להתגבר על כל מכשול.

 

בתמונה אפשר לראות החלק החדש והישן זהים לחלוטין ובעלי מק"ט זהה, בכל אופן תודה לרועי עוזרי הצעיר הנמרץ ולפעילות המבורכת של הכנופיה.

 

plug.jpg

עריכה אחרונה על ידי spring

נוסע בפריוס 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסוף מצאתי. לשון הצו -

 

"שירות" – בין לצורך עצמי ובין לזולת, למעט תיקוני רכב קלים ללא תמורה לצורך היחלצות מהדרך כדי להגיע למפעל;

 

ואת זה אסור לעשות בלי רישיון.

 

אז יש כאן שני סיכונים עיקריים שחברי הכנופיה לוקחים על עצמם,

 

סיכון להיתבע במישור האזרחי (ולא בגלל שהמטופל אדם רע :

למשל הדבקת לו ספוליר שעף ופגע בצד ג' - ככה יכולה להתגלגל תביעה חזרה אל המרכיב)

וסיכון חמור להיות בעלי אחריות פלילית במקרה של ת"ד עם נפגעים,

ועוד כל מיני סיכונים (מטופל מחליק על שמן בביתם, פגיעה עצמית בעבודה ועוד).

 

זה יותר מהותי מניסוח טופס ויתור כלשהו ואולי שווה לחברים הנ"ל לחשוב על מסגרת שתאפשר

להמשיך להתנדב כנ"ל ולסייע לאחרים, אבל באופן חוקי ומבוטח.

 

בדיוק לזה כיוונתי.

אי שם בסוף שנות השמונים חטאתי במחלת האלפאסוד שהפילה חללים רבים....

אני וחברי עשינו בדיוק מה שכנופיית הטיפולים עושה רק אז כמובן לא היה אינטרנט ובטח לא ווטצסאפ.

תאונה קטלנית שאמנם לא הייתה קשורה לטיפול/שיפור של הרכב שהיה מעורב בתאונה הובילה לצמצום התופעה,כמובן שגם תהליך ההתמסדות המשפחתית שלנו הוסיף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה ליגאל שפינה את הבוקר שלו למעני הוא עזר לי(עשה) עם בדיקת שסתומים וכיוונם למרווח הרצוי.

גם כן בדק לי ההזעה שיוצאת לי מאזור המפלג,גילנו(הוא גילה) מאיפה היא מגיעה והמליץ לבינתיים לא להתעסק איתה.

אני מאד שמח שיש אנשים נחמדים ומקצועיים כמהוא.

אשמח לעזור לכם אם תצטרכו משהו מאזור אילת(יש לי אפשרות לטוס ולחזור מאילת במחיר אפסי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז גם תורי הגיע.

אסף ורועי 2 אנשים מדהימים הגיעו אלי להחליף לי את שמן הגיר הידני ופילטר דלק.

גשם לא גשם עדיין עושים את עבודתם נאמנה!

כיף לראות את המקצועיות שלהם עובדים עם כלים איכותיים, שומרים על הסביבה.

הדבר המינימלי שאני יכול לעשות זה פשוט להגיד ת-ו-ד-ה!

כמובן שאנחנו עוד נפגש בהמשך!

 

image9.jpg

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרסאת ה3 דלתות הם דיי נדירות.

האמת זו פעם ראשונה , אין חובה להחליף אבל לאחר המלצות שקיבלתי בפורום החלטתי להחליף.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה להגיד המון תודה לאסף מהכנופייה שביקר אצלי הבוקר , ביצע טיפול ברכב כאשר כל שלב מפורט ומפוכח.

הגיע לפרטי פרטים ברמת ניגוב שחס וחלילה לא ישארו כתמי שמן :-)

אז אסף, המון תודה ושמח שיוצא לפגוש אנשים כמוך וכמו החבורה שלך.

 

בטוח שנשתמע !!!

IMG_20141222_103028.jpg

IMG-20141222-WA0015.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה ענקית למתן על זה שהוא נתן לי ללכלך לו את החניה בשמן משומש של דיזל :lol: (השפשוף שלה הזכיר לי את ימי הימאות העליזים בצבא).

ולאסף שהגיע אלי בשעת ערב מאוחרת על מנת לבדוק מדוע היוניט לחץ שמן שלי השתגע :-P

אנשים גדולים! :beerchug:MATAN.jpgHANAYAMATAN.jpg

 

*אם תשימו לב בתמונה של החניה לאחר השפשוף על הקיר תראו קצת שאריות מהשמן, וגם על המיכל הצהוב של מי הפרסטון :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3378 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...