Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור אחזקה/תחזוקה לפיג׳ו 208 HDi דיזל


eden-h

פוסטים מומלצים

רכבי סופר מיני עם מנוע דיזל. יש בהם איזה קסם.
באירופה זה יותר נפוץ, הייתה אפילו פנדה דיזל אם אינני טועה שזה אפילו נחשב מיני.
אם אנחנו מדברים על פג'ו/סיטרואן לא זכורה לי סופר מיני דיזל נוספת שהגיע לארץ פרט לסקסו מתחילת שנות ה-2000, אז בהחלט מדובר בשילוב נדיר.
סיבה נוספת שלדעתי הרכב פחות נפוץ היא שבאותה תקופה בפער מחיר קטן מאוד יכולת לקנות קקטוס דיזל. נכון שהפג'ו יפה הרבה יותר ואולי גם מהנה יותר, אבל גם הקקטוס לא רעה בתחומים הללו והיא הרבה יותר פרקטית.

הרכב נראה נהדר. תתחדש ותהנה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 117
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 11 שעות, menir1 כתב:

פחות מה-GTi... 

מניח שהסיבה היא היעדר תיבה אוטומטית לדגם הזה, שתאכלס הכי מוצלח מבין דגמי ה-208 הסטנדרטיים. 

 

אז בהקבלה קצת שונה, כמה נמכרו מה 2008 דיזל לעומת הפיורטק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, lanosforce כתב:

תתחדש, רכב מתווווק ועדיף בהרבה פעם בתקופה לאכול אותה במיכל אוריאה וניקוי של egr או dpf מלאבד מנוע בגלל רצועת טיימינג מתפוררת.

 

מה גם שכאחד שחולק איתך עכשיו מלא דברים במשותף, חיבוק צפרדע, אהבה לסאונד וגם גדישת סולר... הביצועים מפתיעים ביותר והגמישות של המנוע זה באמת הפתעה.

הרכות של מנוע סולר זה משהוא שלא הכרתי.

 

חבר קנה לפני שנה בערך אאוודי a1 עם המנוע 1.8tfsi כן, ה190 סוסים. רכב באמת מתוק. ואז ראיתי באתה-צינור (יוטיוב) a1 אבל עם מנוע 2 ליטר דיזל ופשוט נהייתי כולי, חרמן. 

 

חייב לציין שאני לומד כל פעם משהו אחר באופן הפעולה של דיזלים וזה פשוט משעשע שבית המצערת בעצם פתוח לגמרי כשהמנוע עובד והתפקידים שלו הם לנטרל רעידות מנוע כשאתה מדומם ולווסת זרם אוויר לegr  זה פשוט עובד אחרת ומה שהיית מצפה ממנו להיות חילזון חזק, הוא בייבי טיל לא פראייר בכלל

קודם כל תודה רבה, 
כיף לראות שמעריכים כאן יחודיות ודברים שקצת שונים בנוף מה שנקרא.
וכמו שאתה אומר - גם אני יחסית חדש לעולם הדיזלים, האופן הפעולה שם אכן מדהים, העובדה שאין לך בכלל מצתים אלא כל פעולת ה׳׳בעירה׳׳ קורית בעצם מיחס הדחיסה הגבוהה של המנוע.
fun fact - אם תשפוך דיזל על הרצפה ותצית איתו עם מצית, לא יקרה כלום - לעומת בנזין, שהתוצאה ברורה.

זה דלק פחות ׳׳דליק׳׳ אבל עם יותר אנרגיה לאותו נפח.

עוד משהו, לא מזמן נמכרה אאודי a1 כזאת ביד 2 - כן כן דיזל 2 ליטר ידני ברמת גימור sline. יחודי!

לפני 14 שעות, bv12 כתב:

תתחדש!

הייתה בבעלותי לבנה במשך שנתיים , הרכב הכי נוח שהיה לי מעולם.

שלי הייתה מודל 2016 ,נרכשה גם מחיפה ב-2019 עם פחות מ-50000 ק״מ.

הרכב נמכר עם 90000 ק״מ (90% בינעירוני) עם צריכת דלק ממוצעת של 23 ק״מ\ל.

״זכיתי״ לחוות את תקלת מיכל האוריאה פעמיים,פעם אחת באחריות ופעם שנייה נאמר לי (במילים אלו בדיוק) ״זה מה יש״ ואני חושב שזה מה שגרם לי לאבד את האמון ברכב ולמכור.

בנוסף סביב ה-60000 ק״מ אחד הבולמים הקדמיים החליט להתאבד,הוחלף צמד במסגרת רצון טוב והבנתי שאחרים גם חוו זאת סביב הק״מ הנ״ל.

תהנה :-)

 

המחלה של כל הצרפתיות של פיגו סיטרואן למינהם - מכל הדגמים שהקוצרן הזה מייצר זה בולמים וגומיות. עד היום הם פשוט לא יודעים לייצר אותם כמו שצריך..
דעתי האישית שסתם ויתרת על הרכב, למנועים האלה יש פוטנציאל עצום לכסות חצי מליון קמ על מנוע מקורי כל עוד אתה מטפל בזמן.
בכל מקרה - ממש מבורך הרצון טוב של היבואן, לא ברור מאליו.
לגבי הטנק אוריאה השני, אצלי זה גם קרה אצל הבעלים הקודמים(ב38 אלף קמ!) והשתתפו איתו ברוב ההוצאה על עלות התיקון שיצאה סביב ה1900 שח אם אני זוכר נכון.(במקום 9k)

לפני 4 שעות, farkash7 כתב:

רכבי סופר מיני עם מנוע דיזל. יש בהם איזה קסם.
באירופה זה יותר נפוץ, הייתה אפילו פנדה דיזל אם אינני טועה שזה אפילו נחשב מיני.
אם אנחנו מדברים על פג'ו/סיטרואן לא זכורה לי סופר מיני דיזל נוספת שהגיע לארץ פרט לסקסו מתחילת שנות ה-2000, אז בהחלט מדובר בשילוב נדיר.
סיבה נוספת שלדעתי הרכב פחות נפוץ היא שבאותה תקופה בפער מחיר קטן מאוד יכולת לקנות קקטוס דיזל. נכון שהפג'ו יפה הרבה יותר ואולי גם מהנה יותר, אבל גם הקקטוס לא רעה בתחומים הללו והיא הרבה יותר פרקטית.

הרכב נראה נהדר. תתחדש ותהנה.

הקקטוס אכן רכב מדהים, יותר גדול ומרווח - אם כי העיצוב שם קצת שנוי במחלוקת, זה או שממש אהבת את מה שאתה רואה - או שפשוט לא יכלת להסתכל על הרכב🤣
מבחינת התנהגות הכל שם עוד יותר רך וספינתי, כיף למשפחה וקצת פחות לנהג שנהנה מנהיגה ׳׳זריזה׳׳.
 

עריכה אחרונה על ידי eden-h
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

לגבי מיכל אוריאה שהולך - אני אשאיר את זה כאן שוב :

כהתחלתי לקבל תקלות אוריאה בפעם השניה (בפעם הראשונה הוחלף כרגיל מיכל על חשבונם), יצרתי קשר עם @אורן שרותי רכב שאמר לי להסיר את פקק המיכל לכמה ימים ולראות מה קורה.  ואכן התקלה נעלמה.  היא חזרה אחרי כ 2000 ק'מ, אז קדחתי חור קטן בפקק ומאז (מעל 6000 ק'מ) שקט.  אז לפני שזורקים או מוכרים או מתרגזים - לנסות.

הבעייה היא שהפקק צריך לאפשר כניסת אוויר למיכל לפצות על ירידת מפלס האוריאה.  וזה לא תמיד עובד.  התוצאה - נוצר וואקום במיכל האוריאה, המשאבה מתאמצת ובסוף תתפגר.  פתיחת הפקק וניקויו וקדיחת החור מתגברים על זה.

עריכה אחרונה על ידי dani666
  • אהבתי 1
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי גם שבסופו של דבר היצרן כבר לקח על נושא האוריאה אחריות אבל אני אזכור מידי פעם פשוט לפתוח את הפקק ולסגור. 

חשוב "לשחרר לחץ". 

 

לפני שעתיים, eden-h כתב:

עוד משהו, לא מזמן נמכרה אאודי a1 כזאת ביד 2 - כן כן דיזל 2 ליטר ידני ברמת גימור sline. יחודי!

רק מלחשוב על זה נוזל לי ריר

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, lanosforce כתב:

הבנתי גם שבסופו של דבר היצרן כבר לקח על נושא האוריאה אחריות אבל אני אזכור מידי פעם פשוט לפתוח את הפקק ולסגור. 

חשוב "לשחרר לחץ". 

 

רק מלחשוב על זה נוזל לי ריר

 

שלא תגיד לא ראיתי :) image.thumb.png.dfe1c323143510674933626264f5538a.png

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, farkash7 כתב:

אם אנחנו מדברים על פג'ו/סיטרואן לא זכורה לי סופר מיני דיזל נוספת שהגיע לארץ פרט לסקסו מתחילת שנות ה-2000,

היה C3 דור ראשון עם 1.4HDI ידני, היה C3 פיקאסו שהיא גם סוג של סופר מיני שכמעט כל המכירות שלה היו דיזל 1.6Hdi ידני ורובוטי , היה C3 דור שני בכמויות קטנות עם גיר רובוטי 1.6e-HDI.

היה 206 סטיישן שטפטפה בכמויות קטנות מאוד עם 2.0HDi.

 

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, eden-h כתב:
לפני 18 שעות, bv12 כתב:

המחלה של כל הצרפתיות של פיגו סיטרואן למינהם - מכל הדגמים שהקוצרן הזה מייצר זה בולמים וגומיות. עד היום הם פשוט לא יודעים לייצר אותם כמו שצריך..
דעתי האישית שסתם ויתרת על הרכב, למנועים האלה יש פוטנציאל עצום לכסות חצי מליון קמ על מנוע מקורי כל עוד אתה מטפל בזמן.
בכל מקרה - ממש מבורך הרצון טוב של היבואן, לא ברור מאליו.
לגבי הטנק אוריאה השני, אצלי זה גם קרה אצל הבעלים הקודמים(ב38 אלף קמ!) והשתתפו איתו ברוב ההוצאה על עלות התיקון שיצאה סביב ה1900 שח אם אני זוכר נכון.(במקום 9k)

 

בזמנו עברי לגור ליד תחנת רכבת וכך הייתה גם העבודה אז ה״ויתור״ היה לטובה (כרגע אני כבר שנה וחצי ביבשת אחרת).

תהנה מהרכב ואנחנו נמשיך לעקוב!

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Buki כתב:

היה C3 דור ראשון עם 1.4HDI ידני, היה C3 פיקאסו שהיא גם סוג של סופר מיני שכמעט כל המכירות שלה היו דיזל 1.6Hdi ידני ורובוטי , היה C3 דור שני בכמויות קטנות עם גיר רובוטי 1.6e-HDI.

היה 206 סטיישן שטפטפה בכמויות קטנות מאוד עם 2.0HDi.

 

 

חוץ מהC3 שלא הכרתי כל השאר מבחינתי הן לא סופר מיני.
כל מני סטיישן/רכבי עבודה שמבוססים על סופר מיני.
אם מסתכלים עליהם אפשר /לספור גם את הקליאו סטיישן שנמכרה לאחרונה.

אם ניצא מגבולות צרפת אז היה לנו את הפולו SDI ואולי עוד כמה עם המנוע העצל הזה. דרך אגב למה יש שם S? קיצור של Slow?

  • מצחיק 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, farkash7 כתב:

חוץ מהC3 שלא הכרתי כל השאר מבחינתי הן לא סופר מיני.
כל מני סטיישן/רכבי עבודה שמבוססים על סופר מיני.
אם מסתכלים עליהם אפשר /לספור גם את הקליאו סטיישן שנמכרה לאחרונה.

אם ניצא מגבולות צרפת אז היה לנו את הפולו SDI ואולי עוד כמה עם המנוע העצל הזה. דרך אגב למה יש שם S? קיצור של Slow?

אבל איזה מפלצת ה 1.9TDI

  • מצחיק 1

עומר :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, farkash7 כתב:


אם ניצא מגבולות צרפת אז היה לנו את הפולו SDI ואולי עוד 

סקירה שכתבתי פעם ובה הזכרתי את כל מכוניות הדיזל הפרטיות שנמכרו בארץ "פעם".

 

https://carsforum.co.il/topic/666587-רכב-פרטי-דיזל-בארץ-איך-הכל-התחיל/

 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, farkash7 כתב:

רכבי סופר מיני עם מנוע דיזל. יש בהם איזה קסם.
באירופה זה יותר נפוץ, הייתה אפילו פנדה דיזל אם אינני טועה שזה אפילו נחשב מיני.
אם אנחנו מדברים על פג'ו/סיטרואן לא זכורה לי סופר מיני דיזל נוספת שהגיע לארץ פרט לסקסו מתחילת שנות ה-2000, אז בהחלט מדובר בשילוב נדיר.
סיבה נוספת שלדעתי הרכב פחות נפוץ היא שבאותה תקופה בפער מחיר קטן מאוד יכולת לקנות קקטוס דיזל. נכון שהפג'ו יפה הרבה יותר ואולי גם מהנה יותר, אבל גם הקקטוס לא רעה בתחומים הללו והיא הרבה יותר פרקטית.

הרכב נראה נהדר. תתחדש ותהנה.

גם הקקטוס דיזל לא הייתה להיט מכירות, בתכלס רכב צרפתי ועוד ידני בקטגוריה הזאת- לא משהו שהשוק אוהב, סופר מיני מעדיפים אוטומטית ובטח לא צרפתית.

הפסד כולו שלנו בתור חובבי רכב, כי הקקטוס וה208 אחלה רכבים.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, ProMeR כתב:

אבל איזה מפלצת ה 1.9TDI

אכן, אבל אם אני לא טועה הרכב הכי קטן שהגיע לארץ עם המנוע הזה היה הגולף.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי חבר עם גולף דור 5 TDI מוסבת לGTDI 

פשוט תענוג של דבר. 

 

אפרופו הבנתי שגם על המיכל אוריאה וגם על השרשרת טיימינג PSA לוקחים כבר אחריות מלאה על הכשל? 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...