Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי הונדה גאז 2004.

הנורה בתקרה של תא הנוסעים לא עובדת.

מצ"ב תמונה.

אני לא רוצה לשבור או לקרוע את הריפוד, איך מפרקים את העסק, כדי להחליף את המנורה ?

11112222.jpg

פורסם

צריך להרים את כיסוי הנורה עם מברג דק מהחריצים שבצד הנגדי לכפתור.

אחרי זה תתגלה נורה מסוג כזה:

3147226.JPG

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אין צורך לפרק שום ריפוד.

סימנתי בתמונה מיקום של הקליפסים שמחזיקים את הפלסטיק השקוף בתוך המסגרת (הפלסטיק האפור).

תחדיר בעדינות מברג עם להב דק או סכין ותן לחיצה קלה לכיוון המרכז.

11112222.jpg

פורסם
אין צורך לפרק שום ריפוד.

סימנתי בתמונה מיקום של הקליפסים שמחזיקים את הפלסטיק השקוף בתוך המסגרת (הפלסטיק האפור).

תחדיר בעדינות מברג עם להב דק או סכין ותן לחיצה קלה לכיוון המרכז.

 

תודה לשניכם.

 

אכן הפירוק היה קל ומסתבר שהמנורה לא ישבה טוב והיא גם עובדת.

 

יש אפשרות לשים שם מנורה יותר חזקה ? אולי מסוג לד ?

פורסם

כנורת הלוגן זאת האפשרות היחידה שלך .

נורת לד יש לך כמה אופציות

תחפש לד כזה :

C5w festoon COB מאוד חזק

או

C5w festoon 5050

C5w festoon 5630

פורסם
כנורת הלוגן זאת האפשרות היחידה שלך .

נורת לד יש לך כמה אופציות

תחפש לד כזה :

C5w festoon COB מאוד חזק

או

C5w festoon 5050

C5w festoon 5630

בתמונה המצורפת זו לא מנורת הלוגן אלא מנורת חוט להט רגילה (ליבון).

 

בתא הנוסעים לא מתקינים מנורות הלוגן.

איזה כייף לי :)

פורסם
בתמונה המצורפת זו לא מנורת הלוגן אלא מנורת חוט להט רגילה (ליבון).

 

בתא הנוסעים לא מתקינים מנורות הלוגן.

 

אכן זו מנורת להט רגילה.

 

האם ניתן לשים את אחת מהמנורות לד שהמליצו כאן ?

 

אם כן מאיפה רוכשים ?

פורסם
אם כן מאיפה רוכשים ?

 

אפשר בEBAY או באתרים סיניים כגון DX, BIC וכו', יוצא ממש בזול. או שאפשר גם בארץ בחנויות חלפים, אולי גם אוטודיפו או בחנויות סטראו ואזעקות לרכב. ראיתי כאלה גם בחנויות בתחנות דלק.

פורסם
אפשר בEBAY או באתרים סיניים כגון DX, BIC וכו', יוצא ממש בזול. או שאפשר גם בארץ בחנויות חלפים, אולי גם אוטודיפו או בחנויות סטראו ואזעקות לרכב. ראיתי כאלה גם בחנויות בתחנות דלק.

 

תודה !

 

האם זה יתאים ?

 

http://dx.com/s/C5w+festoon+COB

פורסם
תודה !

 

האם זה יתאים ?

 

 

לא בטוח, הנורות האלה מגיעות בגדלים שונים, יש 31, 33, 36 ו-39 מ"מ, אין לי מושג מה מתאים לג'אז שלך. תנסה למדוד את הנורה שהוצאת ואז תזמין בהתאם.

×
×
  • תוכן חדש...