Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לה קרוס 2010 מול קדילאק cts מודל 08-09, 3.6


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

מתלבט בין המכוניות הנ"ל,מה עדיף,האם כדאי ללכת על קאדילק ביבוא אישי

כשהמחיר דומה ללה קרוס 2010 .אני מניח שביבוא אישי אני לא נהנה מאחריות יצרן

בארץ. האם אני טועה?

אודה מראש לעצתכם,

חג שמח

פורסם

עד כמה שזכור לי, קאדילאק מציעים אחריות בינלאומית שתקפה גם בארץ. את העיניין הזה כדאי שתבדוק עם סוכנויות היבוא האישי ספציפית לגבי הרכב שאתה רוצה להזמין.

 

ה-CTS ממוצבת גבוה יותר מהלה קרוס ובכלליות היא מכונית טובה מאוד.

פורסם

ה CTS רכב מדליק שלמרבית הפלא הפתיע אותי וגם נוהג טוב, לא נהגתי בלה קרוס אבל ה CTS נחשבת מתנהגת הרבה יותר טוב אם זה חשוב לך.

אני חייב לציין של CTS יש תדמית קצת בעייתית לטעמי ואתה יכול להתפס כמפיוזי אם זה מפריע לך.

Wild Shark.

פורסם
ה CTS רכב מדליק שלמרבית הפלא הפתיע אותי וגם נוהג טוב, לא נהגתי בלה קרוס אבל ה CTS נחשבת מתנהגת הרבה יותר טוב אם זה חשוב לך.

אני חייב לציין של CTS יש תדמית קצת בעייתית לטעמי ואתה יכול להתפס כמפיוזי אם זה מפריע לך.

 

ניתן לקבל ביאור לביטוי הזה?

 

לשאלת פותח הדיון, ה-CTS אכן ממוצבת גבוה מהלקרוס כפי שכבר ציין כאן אחד המגיבים וכל עוד ה'הפרש' עומד פה על שנה אחת אין ספק שהקאדילק מכונית עדיפה.

בברכה,

יונתן.

[email protected]

פורסם
ניתן לקבל ביאור לביטוי הזה?

quote]

מאפיונר

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

שלום חברים ותודה על התשובות

האם יש הבדל בביצועי מנוע בין מנוע בוקסר(בביואיק)למנוע טורי (בקדילאק)?

ושאלה שניה:מה היתרונות והחסרונות שיש להנעה אחורית על פני הנעה קידמית?

אודה מראש לתשובותיכם,

שבוע טוב

×
×
  • תוכן חדש...