Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נזהר,לכן אני אומר את מה ששמעתי.

עובדה:

לא נמרח,לא מטעוות,חד ומהיר מאוד.

אילו נקראים עובדות.

מעבר לזה זה עניין של טעם וריח.

כמובן שזה רכיב מהמעלה הראשונה,

גרמני,עבודת יד, חומרים מיוחדים, פשוט עובדות אני נותן

אני משתדל לא להכניס חוות דעת אישית כי גם כך יקטלו אותי.

כול מי שרוצה מוזמן לדבר איתי בה"פ כדי לשמוע.

לי אין כוח לוויכוחים האילו.

אני אשמיע לכולם בשימחה,ואתם מוזמנים לתת את חוות הדעת שלכם.

כי את שלי קוטלים.

רועי.:-P

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום רועי.אני לא מכירך אבל אהבתי את הניסוח וחוות הדעת שלך לגבי הרמקולים החדשים.ידוע שאוזן וטעם הם דברים אינדיוידואליים לגמרי ותמיד-אבל תמיד-יהיה ויכוח על כך.קבל ברכת מזל טוב מעימדי על הרכישה המצויינת ואנא ממך,המשך לעדכן אותנו בחויותיך ורשמיך.בטוחני שרבים וטובים בפורום רוצים עוד!

פורסם

שלום

 

מה מחירו של סט הריינבאו בהשוואה לסטים האחרים שהוזכרו בבדיקה שהינך מתכוון לערוך ?

פורסם

דבר ראשון רועי,תתחדש!

דבר שני,הפורום היה משעמם בלעדך!:lol:

מה שלב הבא?טוויטר שלו?אוליי קרוס?

מה עם איזה דואל מונו או אמפליתוד?או ש stereo 100 לכל החיים?:wink:

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

פורסם

אפשר להשיג את הסט הזה בהרבה פחות פה בארץ. קצת יותר מקלארוס..

 

רועי אמנם מחליף סטים כמו גרביים (דיפון הפלסטיק שלו מתחבר עם מגנטים לשליפה מהירה :lol::lol:) אבל בתור אחד ששמע בפועל כמה וכמה סטים "רציניים" באותו הרכב, גם אם לתקופות קצרות מאוד.. :-), אפשר בהחלט לקחת בחשבון את חוות הדעת שלו. הלוואי עליי שהייתי מתפעל מחדש כל פעם שאני מחליף סט !!

...CASKA for life

פורסם

המחיר שאתה רואה שם זה מהאתר הראשון והוא כולל VAT (מעמ אירופאי שאותו אפשר לדרוש חזרה)שמצאתי ואם נתאמץ קצת כולל באיביי האירופאים למינהם אפשר גם בפחות.

אבל מה זה משנה העיקר שהבחור מבסוט ובסך הכל חברה טובה מאוד.

פורסם
עולה מעל 4000 בכול מצב מה עם משלוח...?...470 לירות סטרלינג +נניח 50 לירות שטרלינג משלוח

כפול 1.329 מיסים כפול 6.27 לישט לשקל ...יוצא 4300 שח

 

מי אמר שהיבואן בארץ משלם את כל ה-470 לירות?

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

זה לא משנה כמה הוא משלם ,זה משנה בכמה הוא מתמחר ,מהמחירים המטורפים שראיתי שמוכרים

את הסטים הפשוטים שלהם ,הסט הזה יעבור את ה-4000 בלי בעיות.

פורסם

אני אהיה רציני בת'רד הזה - בלי לצחוק ובלי להשמיץ - ענייני וזהו.

 

קודם כל רועי יודע שאני אוהב אותו ומעריך אותו (כחבר פורום, להרגע)

 

רועי מביא הרבה מאוד תכונות טובות לפורום, הוא פורס בפנינו מגוון רחב של מוצרי אודיו, כולם ללא יוצא מן הכלל מהראשונים במעלה.

 

רועי מאפשר לנו לטעום מחומרים שהחלומות שלנו עשויים מהם.

 

אבל רועי לא ממצה מכל החלומות האלו, אפילו עשירית מהפוטנציאל שלהם - כי מעולם, לא יצא לחברי הפורום לשמוע אצל רועי מערכת מכוונת מההתחלה ועד הסוף.

 

ממה שרשמתי עכשיו למעלה אפשר להבין שרועי לא יכול לתת חוות דעת שהיא מעבר לרושם ראשוני - זה מספיק כדי להבין גוון של צליל, פוטנציאל אפשרי של רכיב, אבל זה לא מספיק בכדי לתת דיעה עמוקה ומבוססת - וזה הצד השלילי של רועי (שנובע כמחיר לצד החיובי שציינתי למעלה).

 

זה נכון שאני אוהב לצחוק עם רועי ולפעמים גם על רועי - אבל אני יודע, שרועי יודע, שזה מרוח טובה.

 

צריך מישהו כמו רועי בפורום - אבל רועי צריך לדעת את המקום שלו בגלל אופי ההתנהגות שלו שציינתי למעלה.

 

וכן - זה כיף לשבת ברכב של רועי כל פעם מחדש ולשמוע ציוד מדהים אחר, וזה גם מאכזב כל פעם מחדש לשמוע שהמערכת אף פעם לא מכוונת - אבל זו המהות שלו.

 

ולגבי זה שמגיע לרועי להתחדש ולהנות - אין ספק בזה, המון כבוד רבותיי, המון כבוד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

רועי אני אישית מאוד נהנה לקרוא שרשורים שלך, שכן אני מוצא אותם מאוד עניינים\משעשעים.

כמו שאמרו לפני לפי לדעתי אתה תרומה מאוד גדולה לפורום וכן ירבו כמוך, אבל לא יותר מידי כי אחרת זה פשוט כאב ראש :-P.

ד"א תתחדש! הלוואי עלי, מחכה להשוואות הבאות לבוא.:wink:

~ COMP-morel maximo 6.5 SUB-helix db 12 AMP-helix db four H.U-alpine bt177

פורסם

תתחדש! :wink:

 

תן למיד את הזמן שלו (BREAK IN),חפרתי לא מעט על הסטים של ריינבו וכולם אמרו שעם הזמן (הקצר :-)) השינוי מורגש

סט נהדר אגב,שאע"פ שלא יצא לי להתרשם ממנו הביקורות הסופר אוהדות (והזלות הריר :-)) לא ממש משאירות מקום לספק

 

 

בקרוב - חוות דעת על הגרמניום...:mm_wink:

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד


×
×
  • תוכן חדש...