Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רועי מביא הרבה מאוד תכונות טובות לפורום, הוא פורס בפנינו מגוון רחב של מוצרי אודיו, כולם ללא יוצא מן הכלל מהראשונים במעלה.

 

רועי מאפשר לנו לטעום מחומרים שהחלומות שלנו עשויים מהם.

 

צריך מישהו כמו רועי בפורום - אבל רועי צריך לדעת את המקום שלו בגלל אופי ההתנהגות שלו שציינתי למעלה.

 

וכן - זה כיף לשבת ברכב של רועי כל פעם מחדש ולשמוע ציוד מדהים אחר, וזה גם מאכזב כל פעם מחדש לשמוע שהמערכת אף פעם לא מכוונת - אבל זו המהות שלו.

 

ולגבי זה שמגיע לרועי להתחדש ולהנות - אין ספק בזה, המון כבוד רבותיי, המון כבוד.

+1

אדי,בשני מילים, אם לא היה את רועי לפורום,היינו צריכים להמציא אותו:lol:

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רועי, תחדש ותהנה!!!

 

ואני חושב שאתה צודק בכל מילה שאמרת, אתה מחפש אחר סאונד מסויים - זכותך!

מקווה שמצאת את הסט שכל חייך חיפשת,

 

אני רוצה לשמוע את השילוב, בטוח שזהו סט מצויין ומקווה שאתה לא מתבאס על התגובות פה.

 

ולח'ברה,

למה אתם חייבים להפוך כל תר'ד לתרד קטילה, תנו לבן אדם צ'אנס להנות מהציוד.

הרי זה לא שהוא אמר דברים שלדעתו הם לא נכונים רק בכדי להצדיק את הקניה.

 

עם כל הכבוד לסופרימו אני לא מתחבר לסאונד שלו, אז מה?! סט לא טוב? ברור שכן!

 

באו ולא נהפוך את הפורום למקום לא נעים, זה שכל אחד רוצה להשמיע דעה, זה מהות הפורום לא?

 

אז רועי מחליף אלמנטים ומתאהב בהם, ואז רצה לו בראש מחשבה: אולי הסט הזה יותר טוב?!

אז הוא מחליף, מי מאיתנו לא היה רוצה להחליף רכיבים ולהתנסות?

מי מאיתנו לא "חולם" (לפעמים פיזית ולפעמים רק ממש ממש רוצה) על השידרוג הבא שלו?

 

אז רועי מגשים את כל החלומות שלו ובמהירות!

 

תנו לו לעשות את זה בכיף ואל תוציאו לו את העיניים על כל תגובה שלו, הרי אף אחד ממכם לא ממן אותו.

 

זו דעתי בכל אופן!

מקווה שלא פגעתי באף אחד

יום קסום

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

רועי , תתחדש ותהנה , אם אתה מבסוט זה מה שחשוב .

 

כמו שאמרתי לך בטלפון אני קצת יותר מידי עסוק לאחרונה לרמה שאפילו במערכת שלי אני לא מספיק לטפל , אבל אם יהיה לי זמן אני יעדכן אותך ותקפוץ לפה כמו שרצית. בכל מקרה אתה מרוצה , וזה מה שחשוב .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אני באמת סופר מרוצה. ואני יכול להגיד שרכיב כזה באמת לא מחליפים...

מי שרוצה יכול לצטט אותי,כי אני לא הולך להחליף אותו בחיים.

בדיוק כמו הג'נסיס 4 ערוצים והIDMAX וכמובן ההורנים.:-P

תודה לכול המפרגנים.

באמת אני בטח שרוב התגובות פה הם בכלל לא ענייניות, כי רובם לא שמעו את הרכיב הזה, כך שבאמת אין להם זכות להגיב.

אבל בקשר לשאר שוב תודה על הפירגון.:-P

רועי.

פורסם

רועי, תתחדש, נראה מבטיח המיד החדש הזה שלך, מתי ניתן לשמוע? אולי זה יהיה גם המידבאס הבא שלי ביום מן הימים :wink:.

נשמח לקבל עדכון לאחר שתעשה את הבדיקה מול ה MILLE.

האם שמעת את המיד הזה בנפח דלת? האם מישהו אחר שמע אותו לא בנפח תיבה?

 

תתחדש ותיהנה, מעניין אם הוא מתאים לאופי סאונד שאני אוהב :lol:.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם

לא יצא לי לשמוע בנפח דלת אבל דיברתי עם שני אנשים ששמעו אצלי וגם בנפח דלת רגילה והם אומרים שאצלי הוא נשמע טוב יותר.

זה ברור אבל אל תשכח שזה אלמנט שמיועד לעבוד בנפח הדלת.

 

אני בטוח שאתה תאהב את האלמנט הזה כי הוא מנגן פשוט ליניארי בפול רינג' וזה אומר,

שהוא מנגן גם את התדרים הגבוהים 4000H + בצורה מושלמת וזה נותן לך גמישות אדירה לכוון את המערכת שלך עם הרכיבים שלך, לפי מה שאתה אוהב.

פשוט אלמט מדהים, בעבודה של שני חלקים וכמובן הוא מעולה גם בתור אלמנט שלושה חלקים.

אתה מוזמן לקפוץ לשמוע.

 

היום שמעתי עוד שעה בערך,ברכב ואני חייב להגיד שגם ללא ההורנים אני שומע את הבמה יחסית למעלה.

זה פשוט מדהים איך שזה נשמע בפול רינג'.

הפייס פלג(הקונוס הכסוף) היעוד שלו הוא בעיקר לפזר את התדרים בצורה פתוחה.

ולכן הסאונד נשמע פשוט בגובה העניים.

שלא תבינו לא נכון צריך טוויטרים אבל המיד באס הזה עושה את העבודה מעולה, גם לבד.:-P

פורסם

זה לא הייעוד של ה PHASE PLUG.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אני יכול להגיד שהבמה מאוד גבוה, ללא הורנים.

כול שאר האלמנטים שהיו לי, הם היו ללא פייס פלג.

והם היו חייבים טוויטרים כדי שהבמה לא תהייה ברגליים.:-P:wink:

פורסם

אבל עדיין אתה לא יודע למה נועד הפייז פלאג.

 

להסביר?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

רועי אין שום קשר בין מה שאתה אומר לבין ה-PHASE PLUG, הוא בכלל נועד למנוע CONE DISTORTION ו-CONE BREAKUP.

אם הבמה הייתה ברגלים זה בגלל פאזה\סלופ\כיוונים כאלו ואחרים.

ד"א רועי, אין אלמנט שמנגן בצורה לינארית מ-20 עד 20, מה לעשות אין חיה כזאת, אחרת מזמן כולנו היינו עם זוג אלמנטנים ברכב ולא 6, אתה בעצמך אומר שצריך טוויטרים, אתה יוצר פה פרדוקס.

 

דני.

פורסם

בכל רמקול רגיל שאנחנו מכירים , התדרים הגבוהים יוצאים ממרכז הממברנה בעוד התדרים הנמוכים יותר יוצאים מהאיזורים הרחוקים יותר ממרכז הרמקול.

 

המרחק ממרכז הרמקול הוא זה שקובע את התדרים, זה בד"כ מסביר למה רמקולים גדולים יותר מייצרים יותר באס.

 

בגלל הצורה הקונית של הרמקולים, התדרים הגבוהים יותר מתנגשים בנקודה מסויימת במרחב הרמקול , מה שגורם לשינוי פאזה ואיבוד בהירות.

 

מה שהפייז פלאג עושה בעצם, הוא להסיט את התדרים הגבוהים מלהתנגש אחד בשני [הכוונה היא לגלי התדרים] ובכך תורמת לסאונד נקי יותר בצלילים העדינים של טווח המידריינג'.

 

ניתן לראות עיצוב כזה גם במידריינג'ים.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אם תביטו ברמקולים של הגברה מקצועית למשל - אתם תשימו לב שלרוב הוופרים יש פריסה של זווית קהה מאוד לממברנה - מעל 120 מעלות ברוב המקרים, זה תורם לפריסה רחבה יותר של גלי הקול ובגלל זה בארועים, הופעות ומועדונים אפשר לפעמים לשמוע את המוזיקה ממרחק מאוד גדול בצורה ברורה יחסית.

 

אבל זה גם הופך את האלמנט לזללן לא קטן ודורש מגבר מפלצת בכדי לשלוט בו.

 

כל רמקול והמבנה שלו והתכונות שלו בהתאם לייעוד שלו, וופרים ביתיים הם הרבה יותר כיווניים, אבל גם הרבה יותר נצילים בגלל העובדה הזו, דרוש פחות הספק בכדי להוציא מהם עוצמה מספקת (למתחם של חדר).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אליקו תודה.:-P

גם אני תרגמתי( ע"י גוגל) מאמר קטן.....

תפקידו של הPHASE PLUG הוא למזער ביטולים של תדרי MID-HIGH שנוצרים בעקבות הפרשי פאזות.הבנייה של כל PHASE PLUG נעשת ע"י התדרים הגבוהים וגם הנמוכים של אותו הרמקול בו הוא נמצא.הוא גורם לרמקול להיות מסוגל לנגן 4 אוקטבות ולמשיג חדות צליל בזוית הקרינה שלו.בסה"כ תפקידו להעלות את ביצועי האלמנט ולגרום לו להיות צלול וברור וכמובן למזער עיוותים.

פורסם

מעולה :)

עכשיו כל מי שיש לו PHASE PLUG יקפוץ :D

ויש הרבה כאלה

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45


×
×
  • תוכן חדש...