Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טוב...

רציתי לפתוח תרד משלי על ההתרשמות מהגרמניום

אבל רועי פשוט ענה על הכל בתחום המיד

למה אני מתכוון? :wink:

 

הסט הותקן בהתחלה ללא איטום ועם הקרוסים המקוריים (בעלי אפשרות חיתוך והנחתות מפה להודעה חדשה)

נשמע נהדר כמו שסיפרתי - אבל על המיד לא יכולתי לתת חוות דעת עדכנית מכיוון שהיו רעשים בדופן הדלת בהגברה מסיבית

אז חיכיתי לאיטום....

אחרי האיטום וההעברה לאקטיבי (ALPINE 9887) המיד נתן ונתן ונתן בצורה מדהימה

הדבר היותר מדהים (שדווקא בגלל זה אני מתעלק על התרד של רועי :wink:) שהחיבורים (RCA-3WAY) לא היו נכונים,והמיד היה הדומיננטי שכיסה טווח תדרים עצום בצורה מדהימה!

סיפור קצת ארוך למען האמת,אבל על קצה המזלג אני יכול לספר שהסט נשמע לי קצת עמום אז שיחקתי עם הקרוס וחתכתי את המיד על 8K - ושם הוא נשמע בהיר ומפורט יותר (מוצהר אגב 55HZ-10KHZ)

השבוע התקנתי את המונו ועליתי על הטעות (באשמתי),הטוויטרים בכלל לא היו בתמונה,הרגשתי משהו בחדות שחסר אבל המיד כנראה עשה עבודה משכנעת :-)

אני יכול רק לספר שעכשיו הכל טוב ב"ה,חזרתי הביתה לכיוונים של כמה שעות טובות והייתי בהלם קודם מהמיד,5 ורבע (כרגע ב63HZ) שיורד כמו גדול ומדוייק בצורה מפחידה,היו רגעים שלא רציתי לחבר את הסאב - רק לשבת ולשמוע עוד ועוד ועוד :-)

כשהטוויטרים נכנסו לתמונה...זה פשוט דבר שאי אפשר לתאר במילים,חתוכים כרגע ב3.2KHZ סופר מפורטים בהירים וצלולים בצורה שלא נתקלתי מעולם - פשוט אמיתיים ונכונים!

אז נשאר הסאב (GROUND ZERO) שהשתלב יפה ונתן את הנפח הנכון להכול :wink:

 

אם פעם ההרץ מיילה היה השדרוג המתבקש מבחינתי...

הריינבו השאיר לו אבק :mm_wink:

 

 

מפה לשם אני חייב הרבה הרבה תודה לבחור נהדר - צחי מאקא מערכות שהוא היבואן הרשמי של ריינבו,זאפקו,גראונד זירו

שעשה עבודה נהדרת ללא פשרות,והשקיע ברכב כאילו היה שלו!

 

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

תתחדש! באמת סט טוב (למרות שלא יצא לי לשמוע את גרמאניום)

איך הצליל שלו?

כמה עלה?

 

אני גם שוקל להחליף את הסט שלי לריינבו,אבל בעתיד לא כזה קרוב.

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

צליל - פתוח מאוד אמיתי מאוד מפורט וחד אבל לא צורם (ליאנרי זו מילה מתבקשת אחרי התרד הזה - וזה מאוד נכון)

נשמע נהדר בכל סגנון - חלום אמיתי! :-)

המיד נותן מכה כל כך מדוייקת שזה מפחיד,אני ישבתי כמה דקות בכיסא בהלם כשכיוונתי אותו,וזה להזכירך ה5.25" ולא ה6.5"

 

בקשר למחירים תוכל לדבר עם צחי מ"אקא" בפ"ת (היבואן)

 

 

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

אני שמח שאתה מרוצה לפחות מישהן היום יודע שאני לא סתם מדבר באוויר.

אני בטוח ששומעים מעולה כי אילו רכיבים מהשורה הראשונה(הייי אנד)

באמת מעניין אותי לשמוע את הגרמניום.(אמרו לי שיש להם באס קשה) אבל אי אפשר כבר לדעת כי אמרו שגם לפרופי יש באס ללא חיים....:roll:

קיצור אני למדתי לא להקשיב לאנשים אלה רק לאוזניים שלי עצמי.

הייה מאוד מעניין לבדוק\לשמוע את הגרמניום.

גם אני חושב שהרינבו לא רואה את ההרץ מילה.(מאוד קשה לי להגיד את זה, כי המילה הוא באמת אחד המידבאסים הכי טובים ששמעתי )

אבל עם כול הכבוד הרינבו פרופי טוב יותר.

אז לסיכום תתחדש על הקנייה המוצלחת.

פורסם

כל אחד עם האזניים שלו ואהבת סאונד משלו.בכל מקרה שמח ששניכם מרוצים ורועי צור קשר אם יש לך מה שהצעת.

פורסם

רועי,זה לא שלבאס שלו אין חיים.במוזיקה אלקטרונית הוא מעולה.מדוייק,הדוק- מהנה ביותר.לא היה לי מילה להגיד אפילו.

גם התייבות שלך הם משהו...

אבל בסיגנון מוזיקה כמו ג'אז לא אהבתי אותו.ומאוד יכול להיות שצריך לשמוע אותו עם קרוס.

הגב,ניסיתה לעשות את זה?

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

פורסם

אלברט עדיין לא יצא לי להתעסק עם המערכת יש לי קצת עיסוקים אחרים בימים אילו.

אבל אני יודע שאני יעשה את הבדיקה בקרוב, אני מקווה השבוע, אני גם חייב לכם בדיקה ראש בראש עם ההרץ מילה(לא שכחתי)

איך שיהיה לי זמן אני אעשה את כול הבדיקות.

אבל מה שאני יכול להגיד היום, שאני ממש מרוצה.:-P

פורסם
השבוע התקנתי את המונו ועליתי על הטעות (באשמתי),הטוויטרים בכלל לא היו בתמונה,הרגשתי משהו בחדות שחסר אבל המיד כנראה עשה עבודה משכנעת :-)

 

כמה זמן נסעתה בלי טווטרים?

 

אני שמח שאתה מרוצה לפחות מישהן היום יודע שאני לא סתם מדבר באוויר.

 

מין מצא את מינו

 

אני לא רוצה לפגוע ,אבל הייתי לוקח בע"מ מישו שנסע בלי טווטרים ואפילו לא שם לב לזה וזה שאתה שמח שהוא מסכים איתך לא מחזק את הדעה שלך..

פורסם

רועי,כמו שהבטחתי אז - כשהכל יהיה מוכן נפגש בכיף :wink:

 

מר לבן - מצא מין את מינו?

אתה לא חושב שאתה חצוף?

 

אפשר בבקשה לשמוע פירוט של המערכת שלך? נורא מעניין אותי :wink:

בבקשה תציין מי אתה ומה אתה לפני שאתה מעביר ביקורות

לא דברתי על סט של פיוניר,אתה יודע... (או שלא :-))

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

לא עניתה לי על השאלה ,כמה זמן נסעתה בלי טווטרים?

 

תסתפק בזה שאני יגיד לך שיש לי מספיק שנים של ידע ונסיון בתחום.. לא הייתי מעיז לפצות את פי על דברים שאני לא מבין בהם..

פורסם

לצערי (ויש לי הרבה סבלנות אם ראית תגובות שלי בעבר) ממש לא מתחשק לי להסביר לך כלום

אין לך הרבה שנים נסיון בתחום הספציפי הזה ועל זה אני מוכן לחתום,כי אם היה לך היית מבין את המשמעות של 8K שרק הבמה נשמעה נמוך ונשמעה טוב (לא טוב כמו עכשיו כמובן :wink:) זה יכול להעיד במשהו על איכות האלמנט (אבל את זה בטח אני לא מחדש לך :wink:)

 

אני מצפה להתנצלות,כולם טועים וזה בסדר - הדרך השגוייה שבה חולקים על דעה זה מה שמפריע לי

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

אין לי על מה להתנצל.. אני קורא הרבה זמן בפורום.. כמה שנים לפני שאתה פתחת את היוזר שלך (היה לי יוזר אחר פעם) וחורה לי(ואני רואה את זה הרבה בפורום) שאנשים כמו רועי ונראה שגם כמוך קונים ציוד בהרבה כסף בשביל להגיד שהוא מדהים ושהוא נשמע סוף הדרך... אנשים שאפילו לא יודים לזהות כלי נגינה בשירים.. וכן... אם 8K חסר לך יותר מ50אחוז מטווח התדרים ולא להרגיש את זה זה חוסר נסיון משווע!!!

 

אהה וטוווטר לא מרים את הבמה למעלה ,כידוע לך יש (או שלא) מידים יכולים להשמע גבוהה מאוד אם מותקנים וחתוכים נכון!


×
×
  • תוכן חדש...