Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ליניאריות זה לא דבר יחסי, מהירות זה דבר יחסי, אבל ליניאריות לא!

או שגרף ההיענות שלו ישר בכל תדר ואז הוא ליניארי, אם הגרף לא ישר הוא לא ליניארי!

 

גם יופי שהרמקול יודע לנגן 9 KHZ, מה זה משנה, גם ככה יחובר אליו טוויטר.

:cry: !!SOLD!!

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אבל אני יכול להגיד לך בוודאות שעד 4000H-5000H הוא מנגן בצורה מדהימה.

וכול זה שהוא חתוך למטה על 63H

לזה אני קורה בצורה ליניארית.

יופי, זה לא פול ריינג' בצורה ליניארית, זה נקרא מיד באס :),

גם קלארוס עושה את זה, ועוד 2 מליון אלמנטים בשוק.

 

עכשיו העיניינים מתחילים להתאפס.

 

לסיכום - אל תאמר יש לי אלמנט שמנגן FULL RANGE בצורה ליניארית,

מעתה אמור - יש ברשותי מיד באס שמנגן 63 עד 5 קילו בצורה ליניארית.

 

לאט לאט בסוף גם אתה תבין מה אתה כותב :)

 

אגב, המשפט "מה זאת ליניאריות בעבורי" זה משפט לא קביל בעליל,

 

זה כמו שאני אגיד -

מה זה שולחן בשבילי ? שולחן זה כלי עם כנפיים שטס במעגלים ומשמש לחיפוש אווזים.

 

עם כל הכבוד, אתה עדיין לא ברמה של פיתוח פרשנות חדשה למילים קימות :), למילה לינאריות יש משמעות וככה היא תשאר - FLAT, קו ישר,

פורסם

אריק, לא רק זה.

לינאריות מודדים בכך שתוקעים רמקול על BAFFLE וממקמים מול מרכזו מיקרופון במרחק מטר.

 

מנגנים SWEEP ורואים מתי מתחיל הגלגול בעוצמה של הרמקול.

אני מדבר על מקרה הלינאריות בלבד.

ברגע שהעוצמה יורדת, הלינאריות נקבעת.

 

אני לא מדבר על עיוות

יכול להתקבל מצב שגם בלינאריות מושלמת של 20 עד 20 הרץ עד קה"ץ זה יתקבל ב 23895723 אחוזי עיוות.

 

אז?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אני שמח שהגענו להבנה.:-P:-P:-P:-P

אני מצטער אם הטעתי מישהו פה על העיניין של הפול רינג'.

אני יכול להגיד שהוא מנגן בצורה ליניארית מ60H-5KH ללא עיווט, ובצורה מדהימה.(לדעתי בלבד)

שוב מצטער אם הייה פה הטעיה, מצידי.

 

רועי.

כן אליקו, זה ברור מה שאתה אומר, אבל אני אומר לך שאין עיווט באלמנט.

על זה כול השיחה.

פורסם

כשאני אומר יחסי אני מתכוון ביחס לאלמנטים אחרים. ברור שגרף ישר זה גרף ישר ואי אפשר לשנות את זה. אבל באותה מידה גם ידוע שאין דבר כזה אלמנט שמנגן מ- 10HZ עד 22KHZ בצורה לינארית לחלוטין.

 

מה שהתכוונתי אליו הוא שכאשר אלמנט מנגן טווח מאוד רחב בצורה לינארית, אז הוא יחסית לינארי, כנראה שההגדרה שלי לא נכונה או מעוותת.

 

אליקו, לצורך העניין, 8" שעולה מספיק גבוה בשביל לנגן טוב עד 6.3 הוא יחסית לינארי, או לינארי גם בתחום מסויים.

באותה מידה רועי היה יכול להגיד שיחסית לאלמנט 6.5 אינצ' הפרופי עולה גבוה וגם יורד נמוך בו זמנית ועושה את זה טוב (אני לא יודע אם הוא באמת עושה את זה טוב, רק נתתי דוגמה לצורך ההגדרה).

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

רועי - עיוות, לא עיווט.

 

אתה לא אמור לשמוע עיוות בתדרים גבוהים, זה העניין.

מה שמתקבל בתדרים גבוהים לרוב זה חוסר פירוט, וקושי להפריד בין צלילים.

ואני יכול להבטיח לך שאפשר לעלות על זה בשניה :)

 

אפרופו FULL RANGE , איך אתה כותב שאתה חותך רמקול על FULL RANGE, כאשר FULL RANGE מהווה בדיוק ההיפך מביצוע חיתוך?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

סרול,אני אגיד לך את האמת אני אישית חושב שכן.(דגש על החושב כדי שלא יתפסו אותי במילה)

 

אבל אתה מוזמן אלי במהלך השבוע לשמוע ולבחון בעצמך.

מי אני שאגיד לך שזה נשמע טוב?(כול אחד והאוזן שלו)

אז אני באמת מזמין אותך אלי לת"א, כדי לבחון בעצמך.

ושוב אני אומר, כמו שאמרתי כבר לכמה אנשים שהיו אצלי ברכב:

תן לי חוות דעת אמיתית,ולא מה שאני רוצה לשמוע.

 

פורסם

רועי, צריך לכתוב לך מדריך התנסחות :),

 

סרול - אני מסתפק באלמנט של 20 עד 20000 לא צריך 10 עד 22000 :),

 

בקיצור רועי, בוא נשכח מהמושג ליניאריות. אף אחד פה לא יכול לקבוע ליניאריות עם האוזן,

אלא אם מדובר ברול אוף, או רול אין בהמתי !.

 

בקשר לעיווט - הוא שם וקיים רק שהוא לא שמיע, ופה בדיוק המשחק,

מה ששמיע לאליקו לא שמיע לי, ומה ששמיע לי לא שמיע לחלק נכבד מהחברים שלי.

ברור שאם זה לא שמיע לך לא אכפת לך שזה שם.

 

בקיצור במפגש כל הדברים האלו יבואו על מקומם,

פורסם
רועי - עיוות, לא עיווט.

 

אתה לא אמור לשמוע עיוות בתדרים גבוהים, זה העניין.

מה שמתקבל בתדרים גבוהים לרוב זה חוסר פירוט, וקושי להפריד בין צלילים.

ואני יכול להבטיח לך שאפשר לעלות על זה בשניה :)

 

אפרופו FULL RANGE , איך אתה כותב שאתה חותך רמקול על FULL RANGE, כאשר FULL RANGE מהווה בדיוק ההיפך מביצוע חיתוך?

 

אתה מבין מה הכוונה שלי,האלמנט הייה ללא חיתוך.

פורסם

אני מבין, אתה מבין ?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אני אשמח לבוא לשמוע, אבל אני יכול להגיד לך שאני בספק אם הוא מנגן 3-4 KHZ טוב כמו L3 שמותקן, מכוון וחתוך כמו שצריך במערכת 3 חלקים, ועוד יותר בספק אם הוא מנגן 5-6KHZ טוב כמו שהסקאן ספיק רינג רדיאטור שהיו לך כחלק ממערכת 2 חלקים.

 

אני כנראה שאופתע מאוד מאיך שהוא מנגן יפה טווח רחב, אבל זה רק אם אתה מחפש אלמנט שיעשה את זה ולא שכל אלמנט יצטיין בתחומו, ואני מבין אותך, הSS מנגנים יותר טוב אבל צריכים הרבה זמן והשקעה, הפרופי מנגן אומנם פחות טוב, אבל מספיק טוב בשבילך והוא די אלמנט של PLUG&PLAY יחסית ל SS 3WAY

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אני גם לא בטוח בכלל שהוא ינגן 3KH-4KH כמו הL3 זה אפילו די ברור שלא.:shock:

הL3 הוא אלמנט טוב אבל היעוד שלו הוא מידרינג' ולא מידבאס.

כמו שהL3 לא יכול לשחזר תדרים נמוכים כמו 63H אז ברור שהפרופי לא ינגן טוב כמו הL3 את התדרים שהוא מיועד לנגן.

אין פה מקום להשווה בכלל שני אלמנטים שונים.:roll:

כמו שברור שאין מה להשוות את הרינגרדיאטור למיגרינג' או למידבאס.


×
×
  • תוכן חדש...