Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין למה ואיך חיברת את ההורנים, לחברה שלך :-D

 

רואי, היה לך אלמנט אחד ברכב שעבר את זמן ההרצה שלו?

 

איך אתה יכול לתת חוות דעת על הפעלה ראשונית של אלמנט ולקבוע עובדות כאלו, פתחת בכלל את הML? שיחקת בפאזות, שמעת את אותו השיר 20 פעם?

 

מה זה ווליום 20? מה זה ווליום 17?

 

20 מתוך כמה? מה הוולטאז' של היציאה למגבר?

 

איזה נפח הסופרימו ראה? איזה נפח הרינבואו רואה?

 

ואפשר למשיך ככה עוד כמה שעות טובות...

 

חוות דעת יפה מאוד - אבל זה רושם ראשוני בלבד...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ברור שזה רושם ראשוני בלבד....

אני חוזר ואומר,שבוע הבא אני אשים את המילה בתיבה(מה שלא הייה לי בזמנו)ואז אני אשווה בין השניים.

אני הדגשתי את זה שהאלמנט הוא חדש בן כמה שעות.

וזה מה שהפתיע אותי יותר כי אני יודע שהוא עוד יפתח ואז בכלל הוא ישמע אחרת(טוב יותר,ללא חורים)

 

בקשר להגברה:

באלפיין שלי אני יכול להגביר עד 35.

אבל במערכת שלי ספציפית, אני מגיע ל20 אולי בכמה שירים אני מגביר 21 וזהו,כי אחרי זה האלמנטים לא יכולים יותר.

עדיין לא עשיתי כיוון גינים(בקרוב מאוד)

אבל רציתי להמחיש את עוצמת הווליום.

שזה אומר שאני שמעתי חזק.

אחרת מה אני אגיד שאין עיווט בווליום 2 מתוך 35 ואז ברור שלא יהיה עיוות.:wink:

 

זה מה שרציתי להעביר.

נ.ב- הסופרימו ראו את אותו הנפח בדיוק שיש היום.

ובלי קשר גם את אותה הגברה ואותו חיתוך של אלמנטים....(ההשמעה הראשונית ראה בתחילת התר'ד)

נ.ב2- כול הרכיבים שדיברתי עלהם, עברו את תקופת ההרצה שלם.

פורסם

אם אתה נמצא בערך ב60 אחוז מיכולת הוצאת הסיגנל של הHU שלך ויש לך עיוותים - לא טוב!

 

אתה יכול לגרום לנזק כבד לרכיבים שלך - קוראים לזה תאונת עבודה - או בשפה המקצועית - אופס!

 

תגביל את הגיין דבר ראשון לפני שאתה בכלל מתעסק עם פאזות, TC וכל דבר אחר.

 

גיין מכוון - כל השאר בא אח"כ.

 

אני עוד לא כוונתי אצלי את הגיין במגברים עד הסוף - אני עושה בדיוק ההפך - בגלל שאני יודע שהרכיבים עוד לא פתוחים אז אני נותן להם קצת יותר "חופש" - אבל הגבלתי את הווליום דרך הביט 1 כדי למנוע מצב של נזק בכל זאת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זה העניין,שזה לא וופר אלה מיד באס.(שמיועד לעבוד ב2 חלקים)

הוופר הכי טוב ששמעתי זה כמובן הסקאן ספיק W18 אבל זה כבר שרשור אחר....:wink:

פורסם

למה לא לפרגן !? , למה תמיד כל מה שלא שמעתם או לא נראה לכם אתם חייבים לדבר שטויות?!.

 

גורל התגובה שלך עניינית מאוווד, אם רועי היה שם Hat אני מאמין שהתגובה שלך הייתה אחרת לגמרי.

 

הבנאדם נתן את דעתו על הרושם הראשוני מהאלמנט ולא שום דבר אחר, ולא צריך לומר לו שזה רק רושם ראשוני , מה כבר יכול להיות אחרי שעתיים שמיעה.

 

רועי לא יכתוב משהו סתם , וכנראה הרושם הראשוני מML סופרימו וכו' היה פחות טוב.

אני מאמין שהמידבאס יפתח עוד וישמע עוד יותר טוב :), מידבאס שקולע בטעם להמון אנשים.

 

הוופר של SS הוחלף בגלל שזה "וופר" ולא מעבר לזה , הוא לא מיועד לעבודה בסט שני חלקים עם הורנים.

 

רועי תתחדש ותהנה! שמח לשמוע שאתה מבסוט.

 

חבל שלא קישקשתי עליהם לפני שקיבלת אותם הייתי עושה לך הפתעה :-P .

פורסם

עושה רושם שרועי מפחד לדבר שלא יעבירו עליו ביקורת

אני אישית לא מבין מה הקטע,רוצה להחליף 100 רכיבים ,בכיף...העיקר שהוא מרוצה

ההפך אני חושב שרועי הוא אולי הכתובת הטובה ביותר בפורום לציוד היי אנד כי פחות או יותר

כבר היה לו הכול,כך שהוא יכול לתת כיוון וחוות דעת בונה כמעט לכול אחד בפורום בנוגע לציוד הי אנד

בשורה התחתונה תתחדש ותהנה.!

פורסם

AUDIOKING מענין מה שאתה אומר

לי אין הרבה נסיון בשמיעה של מערכות ואתה אומר שאם מהיום אני יקנה חלקים יקרים מאוד ויחליף אותם כל שבוע אז אתה תיקח ברצינות את חבת הדעת שלי? תתן לחבת הדעת שלי משקל כמו לאחד ששומע מערכות ומאריך סאונד כבר 5-10 שנים??

 

משהו מקולקל פה ואתם מתקשים להבין

 

אולי תפנימו מה שהבחור כתב פו

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2105407&postcount=40

פורסם

מר לבן...

אני באודיו לרכב בערך 7 שנים.

מתוכם אני 5 שנים ממש עמוק בתוך המערכות הגבוהות יותר.

מי אתה שתשפוט אותי בלי שתכיר אותי????:shock:

אני לא מכיר אותך ולכן אני לא שופט אותך,

אני נותן חוות דעת על רכיבים שהיו לי ושמעתי בהם.אצלי ברכב(אלה אם כן אני מציין אחרת)

אבל אני יכול להגיד מה שאני רוצה על ציוד שהייה לי כול עוד שמעתי בו. בטח ובטח שהייה מותקן אצלי ברכב.

אני יכול לעשות השוואות יותר מדוייקות מאשר אדם שלא שמע את הרכיבים או שמע רכיב מסויים בסטאפים שונים.

תחשוב על זה.

בלי קשר,יש פה בפורום המון אנשים שאומרים "כן שמעתי אהבתי\לא אהבתי" בלי שהם בכלל שמעו את הרכיב.:x

אז בקשה ממך, יש לי הוכחות לציוד שאני נותן עליו ביקורת.

בזמן האחרון אני גם יותר דייקן, ולכן גם חילקתי את התר'ד שלי לשניים, כדי שלא יגידו לי שאני קובע עובדות סתם, או נותן חוות דעת מוטעת.

 

אז בקשה ממך מר לבן,לפני שאתה קופץ תבדוק את גובה המים.

פורסם

רועי, אתה יודע מה לחפש בביצועים של מידבאס שמנגן תדרים גבוהים ?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

שום דבר לא מקולקל פה ,הוא יכול להחליף 100 רכיבים וזה יהיה בסדר גמור, ההפך יש לו ניסיון

יותר מכול אחד אחר ברכיבי היי אנד ,אין פה אף אחד אחר בפורום למעט מתקינים אולי שעבדו בצורה רציפה

עם רכיבי היי אנד שיש להם יותר ניסיון מרועי במוצרים מהסוג הנ"ל.

פורסם
רועי, אתה יודע מה לחפש בביצועים של מידבאס שמנגן תדרים גבוהים ?

אליקו, אני אשמח לדעת, וכמובן לתת חוות דעת,על המיד באס החדש שלי.

בלי קשר היום ניגנתי טראק שהייה לו גם באס מהיר מאוד, וגם צלילים גבוהים מאוד(של אינפקטד) יחד כמובן. והייה הפרדת צלילים פשוט מושלמת.

וזו עובדה.

לא הייה מריחות של צליל, ואף צליל לא השתלט על השני.

 

ללא ההורנים כמובן.

פורסם

רועי מצטער עם נפגעת אבל זאת האמת

5 או 7 שנים שאתה באודיו ורק בשנה האחרונה החלפת רכיבים כמו שפריס הילטון החליפה נעליים בכול החיים שלה

 

 

AUDIOKING

אתה באמת מתקשה להבין שגם עם יחליף 400 מוצרים זה לא יתן לו את הנסיון הנדרש?? שמיעה נכונה זה משו נרכש

אצל חלקנו זה לוקח יותר ואצל חלקנו פחות זמן אבל אייי אפשר לצבור נסיון מבלי להחזיק מוצר אחד לפרק זמן קטן מחודש ימים ולפעמים הרבה פחות מזה

 

חוץ מזה שעם תקרא את הביקורת שלו תבין שהוא בעצם לא אמר כלום על הרמקולים אני ראיתי שם רק פאנצ'י..נמרך...ומעווט..

פורסם

איזה שטויות.

 

ההפך, בגלל החלפה ושמיעה של מס' רב של אלמנטים ההשוואה יותר רחבה הרבה יותר מאשר מישהו ששמעה 2 סטים והתלהב מאחד.

 

ולא מדובר על חלקים שנשמעו במכוניות שונות עם רכיבים שונים.

פה נשמעו מס' גדול של מידבאסים\וופרים על אותו סטאפ וכנראה הרושם הוא לא סתם.


×
×
  • תוכן חדש...