Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

BRAX,AA,FOCAL,SEAS,HAT,ALPINE,ID,KICKER,MBQ

אלה רק מה שאני זוכר מהקצה של הראש

להמשיך ?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

השילוב הנכון הוא L4 עם פייס פלאג למיד מעולה, וקלארוס בלי פייס פלאג לבאס אגרסיבי :)

 

מכירים מישהו עם שילוב כזה ? :)

פורסם

וכל זה מחובר בכבלים של קנוקונצפט בכלל מטורף.:lol:

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

חשמל של קנו קונספט, אודיו - 2.5 מ"מ נחושת מלאה של אומגה אודיו,

כל האלמנטים, עם אותו כבל.

 

החשמל זה 4G של קנו עד התא מטען, שם יש מפצל 4 ל4 עם פיוזים. ומאגד מינוסים כמובן גם 4 ל4

פורסם

היום קפצתי אל רועי לשמוע את המידבאסים.

רועי לא אמר מילה וביקש לתת חוות דעת אמיתית.

 

בהתחלה ביקשתי ממנו לנתק את הסאב על מנת לשמוע אך ורק את הבמה הקידמית , רועי חייך.

בשמיעה היה חסר לי צלילים גבוהים וחדות של טויטר (להזכירם מידבאס+הורנים).

אחרי מס' דיסקים שונים וסגנונות היה עדיין חסר הצליל הגבוהה

לאחר שמיעה של הפסקה שלמה של עובד טויס-אר-אס כיבוי המערכת , התגלה לי כי המידבאס עבר על FLAT ללא הורנים וללא סאב!.

בצורה מדהימה.

באס חזק ועמוק,ירדו נמוך מאוד ועלו גבוהה.

פשוט מדהים כמה המידבאס עבד בצורה לינארית ומפורטת ללא עיוות קטן ביותר.

ומדובר על מידבאס שעוד לא נפתח כלל.

 

אחד המידבאסים הכי טובים ששמעתי עד היום , אם לא הכי טוב.

ממליץ לשמוע ולרכוש צעצוע שכזה :-)

פורסם

רציתי רק לספר שהתקנתי את הריינבו גרמניום

במילה אחת - WOW :-D

 

מדהים מדהים ועוד פעם מדהים...

נתקעתי בפקקים בכוונה בפעם הראשונה בחיים שלי :wink:

 

עוד אין איטום והסט בהרצה,זה רק מעלה את הציפיות גבוה יותר למרות שאני יכול למשוך ככה עוד תקופה כל כך ארוכה...

 

לרוץ ולשמוע!

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

סט מלא או רק מידבאסים?

מה היה לך לפני? איך וע"י מה הם מוגברים? אקטיבית?

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם
רציתי רק לספר שהתקנתי את הריינבו גרמניום

במילה אחת - WOW :-D

 

מדהים מדהים ועוד פעם מדהים...

נתקעתי בפקקים בכוונה בפעם הראשונה בחיים שלי :wink:

 

עוד אין איטום והסט בהרצה,זה רק מעלה את הציפיות גבוה יותר למרות שאני יכול למשוך ככה עוד תקופה כל כך ארוכה...

 

לרוץ ולשמוע!

 

אני ממש אשמח לחוות דעת יותר מפורטת על הסט של הגרמניום.

אני גם התלבטתי בין שני הסטים.

שמעתי שיש לו סאונד קשה יותר,ולכן לא קניתי.

אבל אמרו לי גם שלפרופי יש באס "יבש" זה ממש לא נכון,:-P

אז אני ממש סקרן.

פורסם

יאללה - המפגש הקרוב צפרכז... יהיה מעניין.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מדובר בסט שלם 5.25 (אאודי A3 הייתי חייב להתפשר קצת בגודל :-)) סדרת גרמניום כאמור

מוגבר ע"י זאפקו IFORCE 4100,לא אקטיבי,ד"א הקרוס בעל כניסות BI-AMP מובנות

cae_0709_01_z+rainbow_cs_germanium+component_set.jpg

הסט כרגע לא מנוצל בשיט (גיינים נמוכים,ללא איטום) ועדיין הייחודיות של הצליל של ריינבו זה משהו שצריך לשמוע כדי להבין

מאוד חי ופתוח,חד וסופר מפורט בצורה מדהימה אבל לא צורם בשום אופן,נותן למוסיקה מימד אחר - אמיתי!

 

אני יכול רק לספר שבתור התחלה שמעתי את השיר של נטאשה - Soulmate

http://www.youtube.com/watch?v=BEzbkGj7EaQ

ועמדו לי דמעות בעיניים,פתאום זה נשמע כל כך אמיתי...חלום...

 

בעזרת השם בקרוב האיטום ההרצה והכיוונים ואז אוכל לתת חוות דעת יותר מסודרת (במיוחד למיד שנשמע פנטסטי :-))

 

 

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

זו לא אותה סדרה

בקישור תוכל לראות את הסדרות,מה שהבאת (SOUND LINE - SLC) זו השניה מימין

http://www.rainbow-audio.de/

 

בקשר להשוואה,שמעתי את הSLC והSLX DELUXE בכמה הזדמנויות,לא ממש דומה אבל יחסית למחיר (והטעם האישי) בהחלט הייתי שוקל לאחר שמיעה

ד"א הקישור שהבאת הוא לסט 3 חלקים ולכן המחיר הגבוה

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

לא חסר לך משהו בלי המיד רנג' (לא עדיף 3 חלקים ) ?

איפה מוכרים את הסט הזה בארץ ,וכמה הוא עולה ?

לי כרגע יש קומפוננט 165VR של פוקל ,כמה הסט הזה טוב יותר ?

 

 

 

 

 

עופר.י

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 


×
×
  • תוכן חדש...