Jump to content

yossiam

  • פרסום הודעות

    578
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות yossiam

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)
  1. תודה רבה על התגובות, אני מרוצה מהעובדה שמצאתי שימוש טוב ל CDT לאחר זמן מאוד ארוך שנחו להם בארון, אני עוד מנסה למצוא כל פעם חצי שעה פה, חצי שעה שם ומשחק עם הכיוונים. אני עוד שוקל ואתפתה לנסות לשים 2 סאבים 6.5-8 אינצ' קטנים מתחת לכסא כחלק מהמשחקים של הסאונד. לגבי ה CDT , בהתחלה הם הוגדרו ללא חיתוך למטה והם עבדו מעולה...רק בשביל לשמור עליהם והרי יש סאב...חתכתי אותם עכשיו ב 50HZ בסלופ 12. עוד לא הבאתי בכיוונים את הסאב למקום שאני רוצה, פעם אחת הוא חזק מידי ומרעיד את הרכב ולא במצב של בום אאנת נקודי אלא בטרקים שיש פתאום המון באס מרעיד שהוא לא באס קצר ואז בטראק אחר פחות מורגש, משחק דווקא עם החלק התחתון שלו, מנסה לחתוך אותו ב 35-40 ולא לתת לו לנגן עד הסוף למטה, אדי המלצות מיוחדות בנושא? חשוב לי באס עמוק אך שיהיה קצר, נקודתי (IDMAX טוב בזה) ופחות לנגן תדרים שמרעידים את הרכב כאשר אין בום תופי כזה...מקוווה שהצלחתי להסביר את עצמי .... אדי, לגמרי אשמח להיפגש...גם רציתי אז לשמוע את הסאבים השטוחים אצלך. ושוב תודה על התגובות, אני ממליץ על הסדנא ודניאל בפרט, בחור מאוד לעניין וגם התמחור מאוד הוגן ביחס לתמורה.
  2. אהלן לכולם, אני בדרך כלל שואל שאלות כמו לא מעט מחברי הפורום ומטרת הפוסט הפעם היא לשתף ויש על מה. אחלק את הפוסט ל 3 חלקים, המתקין, הציוד, ורושם ראשוני מחווית השמיעה. במהלך ההתקנה הפעם יצא לי להכיר מתקין מערכות חדש,בחור בשם דניאל, יש לו סנדא נקראת DRIVE CLUB ממוקמת בנוף הגליל, בן אדם מקסים, מאוד מקצועי, מנומס, מאוד אדיב ובמקצוע כזה גם עם המון סובלנות לענות לכל שאלותיי, התהליך התחיל שהסברתי מה חשוב לי, הכל היה מתוכנן, נלקחו מידות להכל, ולפני שהתחיל לעבוד, ביצע בדיקה מקיפה של כל הדברים טרם הפירוק, אהבתי את הגישה המאוד יסודית, התקנה כזו לוקחת לא יום ולא יומיים, ואני כלקוח לא מעוניין להלחיץ על מנת שלא יהיו פשרות באיכות העבודה, יתרון עצום אצל דניאל, קיבלתי רכב חלופי, פשוט ככה, הפתעה ורמת שירות מדהימה, במהלך הליך ההתקנה כל יום בערב סיפק עדכון מה בוצע ואיך מתקדם, ברכב המושאל הייתה גם מערכת נחמדה. מדובר ברכב סקודה קודיאק 7 מקומות, האתגר הכי גדול ומשמעותי בהתקנה היה שרציתי כמות מכובדת של מגברים ושהכל יהיה מוסתר ונקי, לא יפריע לילדים לעלות למקומות בסוף והכי חשוב, שאם חס וחלילה יש פנצ'ר, אוכל להוציא את הגלגל רזרבה ללא פירוק המערכת (נדרש רק להוציא את הסאב), האתגר קיבל מענה מאוד מקצועי. סרטון בדף הפייסבוק שלו על ההתקנה שלי הסטאפ -HU מקורי, הפרוססור משמש כמנחת, למי שמכיר אותי קצת משכבר הימים יודע שאני אוסף לא מעט ציוד, כנראה שאצטרך למכור כמה דברים עקב לחץ של הבוסית לפנות מקום (אז בקרוב פוסט בנושא) אז המגברים הם: מיד וטוויטר HAT L3SE + L1PRO R2 מוגברים ע"י GENESIS 4 ערוצים S3, וופרים CDT AUDIO M6+ (חיות....חותך אותם ב 40HZ בסלופ 12) מוגברים ע"י רוקפורד 851S OLD SCHOOL מכובד שמעניק להם באהבה בערך 250 לערוץ (יש לי פטיש למגברי רוקפורד ישנים ולGENESIS) , תכננתי לשים סט קומפוננט אחורי אך מאילוצים בסוף יש 2 רמקולים ML1600 HERTZ בדלתות אחוריות מוגברים ע"י GEENSIS ST100 נועד לקצת נפח נוסף, הסאב הוא IDMAX 12 , סאב שמלווה אותי שנים רבות, לא עובד קשה מידי, היה אמור להיות מוגבר ע"י JBL POWER BP1200 גם OLD SCHOOL אך זיהינו בעיה קלה במגעים RCA (ישלח לתיקון קל) ומזל שהבאתי ציוד רזרבה, חיוותנו את הסאב במקום ל 2 אום לבערך 6-7 אום, לא זוכר מה המד הראה אך לא היה 8 אום, לשמחתי יש לי עוד מגבר רוקפורד OLD SCHOOL, 1050S , כיון שמגברים אלו אנדרייטד משמעותית, ממה שקראתי הוא מוציא סביב 1300 RMS ב 4 אום בגישור, מניח ש ב 6 אום זה סביב 800-900 , זה הרבה מעבר למה שאני צריך. לאחר המון שנים עם פרוססור JBL MS8 , עברתי ל HELIX DSP3 וגם הוספתי את מודול ה WIFI החדש שלו (מאוד שימושי) וגם שלט קטן אם ארצה להשתמש בכניסה הדיגטלית. אף על פי שקניתי HAT L6SE החלטתי להרכיב את ה CDT AUDIO בשלב זה. כמובן שיש בידוד בדלתות הקדמיות. התייעצתי עם אדי LANOFORCE לגבי הטוויטרים של HAT, ואני מרוצה מאוד מהתוצאה. אז קצת לגבי הסאונד עצמו לאחר הפוסט הארוך הזה, הסאונד מעולה, וזאת לאחר שהיו לי מגוון רחב של סטאפים במשך השנים, ראשית, ה CDT AUDIO שרכשתי לפני הרבה זמן היו די חדשים ולא ממש יצא לי להנות מהם במיוחד עקב עומק התקנה שהיה בעייתי ברכבים קודמים וזה לא צלח, הם מתאימים רק ל סט 3 WAYS והם בועטים ולמי שלא חובב באס גדול הם לגמרי יכולים לתת מענה כמו סאב 8", בגלל שיש לי גם ML1600 בדלתות מאחורה, בהחלט ניתן להגיע לסאונד פאנצי מכובד מאוד ללא סאב, יש עוד עבודת כיוון אך המיד והטוויטרים יוצרים במה גבוהה ומאוד מורגשת, סאונד מאוד נקי ומפורט, הטוויטרים פשוט מעולים, אדי ציין שמאוד מפורטים, לא תיארתי לעצמי עד כמה, הסאונד מפורט אך חם וזה גם הסגנון שלי, הוופר משתלב מעולה עם המיד והטוויטר, אולי מסקרנות אבדוק בהמשך איך ה L6SE ישתלבו אך הם רחוקים מרמת ועומק הבאס של וופר כמו ה M6+ לפחות לפי הנתונים של חיתוך של החלק התחתון. אז לסיכום, יצאתי מאוד מרוצה, הכרתי אחלה בחור ומתקין מצויין והיה לי חשוב לשתף אותכם ולתרום כפי שחלקכם עזרתם לי עם ההתלבטויות והשאלות לקראת ההתקנה, רכשתי מספר פריטים כרזרבה לקראת ההתקנה (חלקם חדשים) ואוציא למכירה את חלקם בקרוב מאוד (עדיין משאיר אצלי כמות ציוד מכובדת, יש דברים שלא מוכרים...האספנים בינינו מניח יתחברו לאמירה הזו. צירפתי מספר תמונות. שתהיה שנה אזרחית מצויינת לכולכם.
  3. אהלן, מחפש מתקין מקצועי עם ניסיון גם באיטום וגם בבנית קורות, לפני שכולם יכתבו, מכיר את ישראל ואת יוסי אלפיין, כמובן שניהם מצויינים, מעוניין לבדוק חוות דעת נוספת (תצורה ותמחור) ולכן מחפש מתקין נוסף מנוסה,איכותי ואחראי. תודה מראש לעונים וחג שמח.
  4. היי, כאחד שעבר מספר סטאפים עם מגוון סטים, בהחלט מצטרף להמלצה שנכתבה פה, MOREL HYBRID OVATION או HERTZ HSK , שני סטים עם תמורה מעולה למחיר, הייתי גם מנסה לרכוש יד שנייה. בהצלחה!
  5. וואלה, החזרת לי את החשק להתקין אותו, הוא היה מותקן זמן מאוד קצר לפני כמה שנים, הוא אכן דורש מגבר בריא מאוד ויש לי כמה כאלו. תודה אדי!!
  6. מחפש GENESIS DUAL MONO EXTREME DMX
  7. תודה רבה על התשובות, דווקא ה CDT M6+ הוא יותר וופר (פלוס ולא ה M6) ואפילו סאבוופר קטן לפי מה שקראתי, התייעצתי עם אליקו במקביל, הוא חושב שזה לא יילך "חלק" ובהחלט הרפתקאה כפי שגם אתה ציינת אדי, נראה לי שבשלב זה אראה איך MILLE או ה CDT ישמעו (ללא ה JBL MS8) ואם לא ימצא חן בעיני סימנתי כיעד את סקאן ספיק 18W ואת וופר של CLAROS ישמע (אלי הסביר לי קצת את בההבדל בינו ובין L6). תודה מראש על כל התשובות.
  8. יש לי 2 סוגי דרייברים אחרים CDT M6+ וML 1600 של HERTZ, ממה שקראתי ה L6 פחות הכיוון שלי, רציתי לבחון את ה 8" במיוחד שנתקלתי ב L8SE , איך אני יכול לבדוק טרם רכישה כי לא יכול לחכות עד שיגיע הרכב אם L8SE ייכנס? למצוא עומק של האלמנט זה לא בעיה, האם יש מקום שבו ניתן למצוא נתונים כאלה על רכב? הרכב הזה מגיע ברמה הגבוהה שלו עם מערכת CANTON שהיא מן הסתם כוללת דרייברים יותר רציניים מ ה 6.5 הקיים, מניח שרכבים דומים של סקודה אולי יהיו עם נתונים דומים? ממש מתלבט.
  9. היי, לאלו עם הניסיון עם האלמנטים של HAT, האם יש סיכוי להתקין 8" על דלת ללא בניית תיבות וכדומה?אלא התקנה רגילה (עומק\קוטר?) איך הדרייבר הזה ביחס ל L6SE? שנית מה ההבדל בין L4 ו L3 (לי יש L3SE) מעבר לקוטר הדרייבר? (התקנה בקורות), מתי נכון לקחת L4 במקום L3? תודה מראש.
  10. תודה רבה חברים, אז אוודא שאכן DSP 2 תומך בהתקן ה BT ואקח אותו ואת ה דירקטור שלפי מה שכתבתם נדרש אם יש שימוש בכניסה אופטית או מודול ה BT. תודה רבה, עזרתם מאוד!
  11. תודה רבה על ההבהרות והחידודים, ממש עוזר, כיון שמדובר בסקודה קודיאק ויש HU מובנה, אני לא יודע אם זה הגיע לרמת שכלול של יציאה אופטית, מניח שיש RCA ושם זה נעצר,האם מצופה לשמוע או להבחין בהבדל בהזרמת אודיו דרך מודול BT של HELIX לעומת מודול ה BT המובנה ביחידת המולטמידה? ברור לי שלא התנסיתם אלא יותר להבין את הערך המוסף של המודול של HELIX שאם אוסיף אותו אז גם אצטרך שלט ואז אקח את הדירקטור ולא הפשוט יותר שראיתי כבר כממה עולה בחו"ל. תודה מראש.
  12. תודה, אני בקשר עם אריק, הוא היה זה שהמליץ לי לשקול DSP2 , התרשמתי ממנו לטובה. דרך אגב, המודול BT נועד להזרמת אודיו או ניהול ה DSP? ואת האמת חשבתי לוותר על הדירקטור, אולי פספסתי את מטרתו מהקריאה אך נראה על פניו שהוא בעיקר לשנות עוצמות ומעבר בין תצורות, האם מעבר לכך?
  13. ראשית וואו, רשימה ארוכה ומפורטת, האם במקרה תחסוך לי את הקריאה ותאמר לי ש DSP2 של HELIX נותן את הכל ואני אסיים ברכישה :-) המון תודה על הזמן לכתוב את כל זה, לא מובן מאליו. תודה
×
×
  • Create New...