-
הודעות
498 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי shubidubi
-
מקפיץ
-
נמכר
-
שלום, מוכר סט 3 חלקים, דרייברים בלבד. רציתי לתכנן להם קרוס בעצמי אך בסוף לא יותקנו. רכיבים חדשים. וופרים מטורפים - Silver Flute W17 כמו סאב קטן בדלתות מידים וטוויטרים של לה ווצ׳ה, חברת האם של אודיסון והרץ. סאונד מדהים! כל הסט ימכר ב500 ש״ח. מדובר בדרייברים חדשים עם פוטנציאל ענק. פשוט צריך לחבר לקרוס 3-Way בסיסי. ניר - 0543551974 חיפה
- 1 תגובות
-
- 1
-
-
סט של 4 וופרים 6 אינץ + 4 פול ריינג׳ 2 אינץ של אורה סאונד, חדשים בניילון. מדובר בחברה אמריקאית מובילה בתכנון מנועים ומגנטים לרמקולים. סט שבידיים הנכונות יתן תוצאות מדהימות! 500 ש״ח לכל החבילה, הזדמנות חד פעמית. ניר - 0543551974 חיפה
-
מקפיץ, 250 לזוג וופרים מעולים! לא נעשה בהם שימוש כלל.
-
שלום רב, מוכר שני וופרים סילבר פלוט חדשים שלא הספקתי להתקין, יושבים אצלי שנתיים בארון. דורש 300 ש״ח, אין וופרים כאלה במחיר כזה. כמו כן מוכר שני טוויטרים של לאווצ׳ה - חברת האם של אודיסון והרץ. טוויטרים מדהימים חדשים בקופסא, 300 ש״ח. ניר - 0543551974
-
מגברים מאוד איכותיים אך לא תקינים למסירה וופרים אלפיין תקינים למסירה גם כן. ניר - 0543551974 ניתן לאסוף מחיפה
-
מקפיץ מגבר jbl וסאב magnat ביחד 400 ש״ח
-
מגבר סוני לא תקין לכן לא רלוונטי. מגבר JBL נבדק ותקין לגמרי סאב מגנט חדש באריזה
-
למכירה הפריטים הבאים: מגבר סוני 6 ערוצים עם קרוסאובר פנימי - 400 ש״ח מגבר jbl gto 75.4 האגדי - 300 ש״ח סאבוופר magnat B30 כולל תיבה חדש באריזה - 200 ש״ח ניתן לקחת מחיפה 0543551974 - ניר
-
מקפיץ ניר - 0543551974 מחיפה ומגיע לפעמים למרכז
-
למכירה סאב Magnat B30 עם תיבה חדש מהאריזה, לא נעשה בו שימוש מעולם. מדובר בדגם הנ"ל כולל תיבה אטומה מקורית מהיצרן: https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=762368 מחיר: 300 ש"ח כמו כן למכירה סאב Crunch GTS200 עם תיבה מקורית מהיצרן, לאחר שימוש עדין ביותר של כשנה וחצי. ללא שריטות וללא סימני שימוש מדובר בדגם הנ"ל: https://www.amazon.de/Crunch-GTS200-GTS-200-Schwarz/dp/B0040YUA9I מחיר: 200 ש"ח
-
מגבר אודיסון SR4 בן 10 חודשים ובמצב חדש - 800 ש״ח סאב-וופר MOREL PRIMO 8 גם כן בן 10 חודשים בתיבה קטנה אטומה של 15 ליטר + גריל - 600 ש״ח לאלו מכם שמעוניינים במגבר ובסאב כחבילה אמכור את שניהם ב1200 ש״ח. מדובר ברכיבים במצב חדש. ניר - 0543551974
-
בסופו של דבר יש גבול למה שמסוגל לספק מידבאס 6.5 ללא תיבה שמותקן בדלת של רכב. לא כדאי לרדת מתחת ל80 הרץ עם מגבר ולהפעיל את הסט בווליום גבוה, יגרם לו נזק. הפתרון הטוב ביותר שאני יכול לחשוב עליו הוא להוסיף סאבוופר, במידה והדבר לא אפשרי ניתן להתקין וופרים בדלתות האחוריות עם סליל של בערך 4 מילי הנרי. התקנה כזו תעזור ליצור רושם של באס יותר עמוק ויותר חזק ברכב. יש דרייברים 6.5 שיוכלים לרדת מאוד נמוך ולא עולים הרבה, במידה ואתה מעוניין בהתקנה כזו אשלח כמה לינקים לדרייברים מתאימים.
-
Hertz DSK vs Hertz ESK vs Morel Tempo
shubidubi פרסם הודעה בנושא של zcahana בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
שלום רב, הקביעה כי סט קומפוננט ישמע יותר טוב עם מגבר או ללא מגבר הינה מניסיוני שגויה. סט קומפוננט עם נצילות גבוה ישמע מעולה גם אם יוגבר ע״י ההגברה המקורית שקיימת ברכב. בנוסף לכך, מכיוון שבמערכות מקוריות אין יציאות RCA הנדרשות להגברה איכותית זקוקים בהרבה מקרים למתאמים כאלה ואחרים שפוגעים קשות באיכות השמע. לדעתי סט איכותי עם נצילות גבוהה שמוגבר ע״י המערכת המקורית ישמע טוב יותר (בהרבה) מסט איכותי שמוגבר ע״י מגבר זול ומנחת. מכיוון שהתקציב אינו גבוהה, חפש לך סט קומפוננט נציל ואיכותי - למורל יש את המקסימוס שישמע מעולה. להרץ ואודיסון יש גם סטים מאוד נצילים שישמעו מעולה בחיבור למערכת המקורית. בקיצור, סט נציל (92-93 DB ומעלה) יותר מיספק את הצרכים שלך ללא צורך בציוד נוסף והתקנות מסובכות. מומלץ מאוד לבצע איטום ואפילו בסיסי בדלתות, גורם זה ישפיע על הסאונד באופן המשמעותי ביותר, חובה לפי דעתי בכל התקנה ואפילו הבסיסית ביותר. -
בחירת מגבר, רדיו דיסק וקומפוננטים
shubidubi פרסם הודעה בנושא של talnardia בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
במידה ואתה מעוניין אני מוכר מגבר helix hxa 400 mkII וקומפוננט helix h 236 במחיר כולל של 2500 ש״ח (חדשים לגמרי, באריזה המקורית עם הניילון... מחירם כחדשים מהחנות כ5000 ש״ח) מוזמן ליצור קשר במידה ואתה מעוניין. -
במידה ואתה מעוניין אני מוכר מגבר helix hxa 400 mkII וקומפוננט helix h 236 במחיר כולל של 2500 ש״ח (חדשים לגמרי, באריזה המקורית עם הניילון... מחירם כחדשים מהחנות כ5000 ש״ח) מוזמן ליצור קשר במידה ואתה מעוניין.
-
מגבר בלאופונקט+קומפוננט הליקס איכותי [חדש בניילון!]
shubidubi פרסם הודעה בנושא של shubidubi בתוך מכירה - אודיו
הקפצה -
המלצה למתקין רמה גבוהה באיזור חיפה
shubidubi פרסם הודעה בנושא של TheOne23 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
+1 לליאור מולטימדיה, מתקין מאוד מקצועי. -
יש היום מגוון רחב של HU מבית קנווד ו JVC שקוראות FLAC והמחיר לא יקר במיוחד. למשל: http://www.amazon.co.uk/Kenwood-KMM-257-Mechaless-Receiver-Control/dp/B00BJ0VH2K
-
שאלה לגבי איטום דלתות לניסן קשקאי
shubidubi פרסם הודעה בנושא של orelizhaki בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אכן בזבוז של זמן [הרבה מאוד עבודה] וכסף [עלות jומר, השפעה על צריכת דלק עקב תוספת מכובדת למשקל] וכל זה על מנת להוריד במקצת את רעשי הכביש, בשביל להוריד בהרבה את רעשי הכביש אתה כבר נכנס להוצאות ממש גבוהות. -
מצבר מתרוקן אחרי החלפת Head Unit
shubidubi פרסם הודעה בנושא של Tyto Diez בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
חוץ מזה אני לא רואה בעיה אחרת, ידוע שבמידה ואתה מחליף את הרדיו המקורי באפטרמרקט אתה מאבד את היכולת לשלוט על מחשב הרכב במידה ויש לך ברכב שליטה מההגה. כמו כן יכול להיות שהמתקין התעצל ופשוט חיבר את הכבל מתח קבוע והכבל הראשי ביחד, מה שיגרום אומנם לזיכרון להישמר, אך הרדיו יצרוך כל הזמן חשמל מהמצבר. האם הרדיו דיסק נכבה מהסוויץ' או שאתה מכבה אותו ידנית?
