שלום לכולם, אני חדש בפורום ואני חייב לציין שפורום זה מאוד עזר לי בכל מיני סוגיות שונות ומשונות והעשיר את עולמי מאוד, אך האם מישהו מכיר חברה שנקראת vaico והאם המוצרים שלה איכותיים?
כמו כן, היכן אני יכול לקנות פלאגים של בוש סופר 4 באיזור חיפה? הלכתי למעבדה של לדיקו בחיפה אך לא מכרו לי שם \=
תודה.