Jump to content

shubidubi

  • הודעות

    498
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shubidubi

  1. מה עם הסט הנ"ל? http://www.cheaper.co.il/Product.asp?ProID=577 חשוב לציין שאני מתכוון לעשות בניה בדלתות מכיוון שאין הכנות מקוריות. היכן מומלץ לי לעשות את הבניה? אני מהצפון ואני מוכן להרחיק עד איזור המרכז בשביל בעל מקצוע טוב. מי יכול להמליץ לי על אחד?? תודה!
  2. שלום לכולם, ברצוני לרכוש סט קומפוננט חדש ודגש על חדש ולא יד שניה, כרגע יש לי מגבר mac audio z4200 וסאב hertz es300 אני מחפש סט עד 1600 ש"ח שיתן לי את הפשרה הכי טובה בין צליל חם כמו של מורל לצליל חד וקר כמו של פוקל ושיהיה הכי נאמן למקור. כמו כן העומק והנפח של הצליל שהסט נותן חשוב לי ביותר. על איזה סט אתם ממליצים? תודה.
  3. תודה לכולם על העזרה אני יקח את הרכב לאבחון ויעדכן
  4. ובכל זאת אין חנות באיזור חיפה שבה אני יכול לקנות את הפלאגים?
  5. הרכב אוטומטי עם הזרקה חד נקודתית, אף אחד לא אמר לי מדוע בניוטרל אין רעידות ובדרייב כן, בנוסף לכך מדוע הרכב נכבה בבוקר עד שהמנוע מתחמם ומציף בדלק?
  6. שכחתי לציין שהרעידות מופיעות רק בD [הרכב אוטומט... \=] כאשר אני מעביר לN הרעידות נחלשות באופן דרסטי. וכן הרכב מוזרק תודה.
  7. שלום לכולם, ברשותי פאסאט שנת 94 ולאחרונה הופיעו רעידות חזקות ביותר בסרק כאשר המנוע חם, כמו כן בבוקר כאשר המנוע קר הוא נכבה כמה פעמים עד שהוא מתחמם וקורה שאני לוחץ על הגז אך הטורים נופלים כמו הצפה של המנוע, בנוסף לכך יש ריח חריף של דלק. מישהו יכול לומר לי איך מתקנים את הבעיות הללו? תודה לכולם!
  8. תודה על העזרה, האם מישהו יכול להגיד לי היכן ניתן לרכוש פלאגים של בוש סופר 4 באיזור חיפה?
  9. שלום לכולם, אני חדש בפורום ואני חייב לציין שפורום זה מאוד עזר לי בכל מיני סוגיות שונות ומשונות והעשיר את עולמי מאוד, אך האם מישהו מכיר חברה שנקראת vaico והאם המוצרים שלה איכותיים? כמו כן, היכן אני יכול לקנות פלאגים של בוש סופר 4 באיזור חיפה? הלכתי למעבדה של לדיקו בחיפה אך לא מכרו לי שם \= תודה.
  10. שלום לכולם, אני די חדש בתחום ואני רוצה לקנות רדיו דיסק וסט קומפוננט שיעבוד על הרדיו דיסק ללא מגבר, אני צריך שתייעצו לי מה לקנות. התקציב הוא 2000 שקל והרכב הוא פאסאט 98.
  11. בלאופונקט GTX 693
  12. מצטער לא ידעתי שזה כל כך חמור לא יקרה עד פעם
  13. שלום לכולם אני חדש בפורום ורק בזמן האחרון התחלתי להתעניין בקשר לאודיו לרכב מכיוון שאני מחפש מערכת לאוטו שלי [פאסאט 94] רציתי לשאול האם DLS באמת נחשב לחברה הכי טובה בעולם? רציתי לשאול מה העמדה של BLAUPUNKT בכל העסק הזה האם היא נחשב לחברה בעלת מוצרים טובים? האם היא בין החברות הטובות בתחום? אם לא מי החברה הכי טובה בתחום?
×
×
  • תוכן חדש...