Jump to content

shubidubi

  • הודעות

    498
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shubidubi

  1. http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=339 בבקשה, לא יהיה קשה לגרד עוד 50 שקל נכון? יותר טוב מכל קראפיוניר.
  2. ב500 אתה יכול לקנות 6X9 של הרץ.
  3. מי בשם האלוהים מכניס חול למנוע??? אכן צער רב על חברים כאלה, משפר הוא לא, סתם מישהו שלא יודע איך ניראה שסתום, הוא כן.
  4. שמן בלמים מומלץ להחליף גם כל 10,000, תבדוק שמן גיר ושמן הגה כוח מים במצבר, אל תדאג יבדקו במוסך. דרך צלחה.
  5. גם אצלך, הבעיה היא ככל הנראה מיצב טורים.
  6. אוקי החלטתי לקנות את ההליקס , אבל זה עדיין הליקס. בעוד חצי שנה נמכור אותם לאחד החברים במחיר זנות, בכל מקרה תודה לכולם על העזרה וצהריים טובים! ד"א אלעד הי אנרג'י זה בדוק הסט הבא שאני קונה באוטו החדש, שמעתי אותו ואהבתי ביותר! יותר ממורל דוטק והDLS למיניהם.
  7. אמריקן מגעיגל הרגת אותי. כמו שארנון אמר מוסכים אלה דוגלים בשיטת קנה נמוך ומכור גבוה, למשל במוסך שלי מוסך מורשה ומאוד אמין [מוסך בצפון בחיפה] משתמשים אך ורק בשמן של מוביל מהאיכות הגבוה ביותר! למי שמעוניין לחסוך מציעים את השמן של פז שבו גם משתמשים במוסכי צ'מפיון. כמו כן כל המוצרים באיכות גבוה, נוזל קירור של מקסול ושמן גיר הישר מחברת פולקסווגן גרמניה. ללא שום אמריקן דרעקיגל. ד"א ארנון לפי דעתי זה הזמן להקפיץ את המחקר שביצעת לא מזמן על המקורות של אמריקן עאלק איגל, על מנת שכולם יוכלו להחכים מעבודת התחקיר המעולה שלך.
  8. אם אתה מוצא קולט מהשנתונים המאוחרים שהיא גם שמורה [נדיר], כדאי לך מאוד. צעיר, זריז ביותר וזול לאחזקה.
  9. אפשרי למלא אוקטן 95 אך זה לא בריא.
  10. ממליץ בחום רב מאוד על הגולף החדשה, על כל גירסותיה, אני לקחתי עליו סיבוב ונשבתי בקסמו.
  11. דבר ראשון תלך על המאק הוא ממש לא "חלש" אלא חזק ביותר ביחס למחירו. דבר שני סדרת הבסיס של פוקל באמת לא שווה הרבה, והמורל יתן לך פה תמורה גדולה יותר ויעבוד טוב יותר עם המגבר הנ"ל. אבל עדיין אני ממליץ לך לשמוע את שניהם ולהחליט לפי האוזן.
  12. הדוטק לוקח ובגדול, ולא אל תלך על הרוקפורד תלך על המאק שמח שיכולתי לעזור.
  13. המאק Z4200 הוא מגבר מצויין מבחינת תמורה למחיר. לא זוכר מי אמר פה שהמגבר הזה זכה במגזין הייפי בתור המגבר שנותן הכי הרבה תמורה לכסף, מומלץ ביותר.
  14. אם זה חיווט מקורי שהגיע עם הרכב, אז כן מומלץ להחליף את החיווט.
  15. אני אישית ממליץ לא להתקרב לכל המוצרים של אמריקן איגל, איכות ירודה ביותר והחברה הזאת מוטלת בספק. להתרחק ממנה כמו מאש. יש משפט שאומר אין לי כסף לקנות דברים זולים, תשקיע עוד קצת על שמן איכותי ותמנע נזק למנוע ותאריך את חיי המנוע!
  16. בנוע לשמן אני משתמש בפאסאט שלי בשמן מתוסף של LM שעושה את עבודתו נאמנה, כמו כן כמעט כל מועדון VAG בארץ משתמש בשמן זה, ניראה לי שהוא מספיק טוב. צמיגות: 40-10 או 40-15 יעשו את העבודה.
  17. לפי דעתי אין שום צורך בפלאשינג למנוע כל 10000 ק"מ, במיוחד אם אתה משתמש בשמן איכותי. תוסף זה דלק זה כבר בסדר. לפי דעתי פילטר תחליף כל 10,000 ק"מ אין שום צורך להחליף אותו כל 5,000. כמו כן גם אין צורך להחליף שמן אלא פעם ב10,000 אם השמן הוא איכותי. שמח שיכולתי לעזור. מחזק את ההמלצה על הLM
  18. נשמע כאילו הלך לך מיצב טורים, אך אל תתפוס אותי במילה, תחכה לאלה שמבינים קצת יותר ממני.
  19. שלום לכולם. ברצוני לדעת האם הכבלים הבאים יעשו את העבודה כמו שצריך: http://www.getit.co.il/Prod/45033/ הכבל הבא לחיבור הסאב למגבר: http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=79041&Cat2Cat1ID=101&Cat2ID=503&aff=Zap&lang=HE האם הכבלים האלה יעשו את העבודה? האם שחכתי משהו? תודה לעוזרים. אני בעוד שבועיים מתקין את המערכת לכן אני מנסה לכסות את כל הפינות בצורה הכי טובה, מהדרייברים ועד מה שמחבר ביניהם. שוב תודה
  20. תודה לכולם! יש לציין בעוד כחצי שנה אני מוכר את האוטו כל שזה רק פתרון זמני. ושוב תודה.
  21. יחיאל תודה על העזרה. קודם כל אני מחפש איכות, אח"כ עוצמה. אני יברר מה המחיר ויעדכן.
  22. אלעד אם הייתי אומר לך שאני צריך 4 אינץ' איכותי שיעבוד בלי מגבר... על מה היית ממליץ לי? ראיתי באתר על גלגלים רמקול 4 של הרץ, אך לא כתוב מחיר. כמה הוא אמור לעלות בערך? תודה על העזרה!
  23. שבוע הבא אני נוסע לתומקאר לקנות 6X9 מורל טמפו, הרץ ES300 ומגבר מאק אודיו. אני מחפש רמקול 4 אינץ' לדש בורד מקדימה כי האוטו הזה לא ישאר אצלי הרבה זמן, אז שיהיה לבינתיים. כמו כן אני מעוניין לדעת את הדבר הבא- ההליקס מקבל מקסימום 40 וואט, והרדיו דיסק שלי מוציא 52, האם הרמקול לא ישרף בווליום גבוה? תודה רבה לכולם
  24. שלום לכולם וערב טוב, איזה מבין הרמקולים הבאים עדיף לדעתכם? http://www.tomcar.co.il/index.php?PHPSESSID=444d985e6fa73e03cb00690dcb4b4888&productid=461 http://nokout.co.il/product.asp?cat2cat1id=2&Cat2ID=3&pid=PLUS102 אם יש לכם הצעות יותר טובות אנא שתפו אותי התקציב הוא בין 200 ל250 ש"ח. תודה לכולם!
  25. לפי דעתי אתה צריך לבנות תיבה חדשה עדיף אטומה כי תיבה עם פורט מצריכה חישובים מתאימים ולפי איך שניראת התיבה הזאת עדיף שתמנע מהחישובים הללו. כמו כן תיבה עם פורט מצריכה צינור, וגם הצינור צריך להיות באורך ובקוטר המתאימים. סתם לעשות שתי חורים בתיבה לא נותן כלום חוץ מזיופים ושמע לא נקי וזה במקרה הטוב. הקוטר של הסאב עצמו כולל השלדה שלו הוא 12 אינץ', כך שתעשה חור קצת קטן יותר מ12 אינץ' כדי שיהיה איך להבריג את הסאב לתיבה. בהצלחה
×
×
  • תוכן חדש...