Jump to content

shubidubi

  • הודעות

    498
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shubidubi

  1. עידכונים בקרוב, שוב תודה לכולם!
  2. לadz תודה על התשובה המפורטת כמו כן אתה בכביש 6 4 בלילה ואין כלב על הכביש... לא תיסע 150? כמו כן יש לציין שצמיגים קידמיים חדשים וכיוון פרונט נעשה לפני חודש . תודה לכולם!
  3. שלום לכל חברי הפורום. בחזרה מטיול באילת בכביש 6 שמתי לב שמעל 130 מופיעות רעידות בהגה אשר מתגברות ככל שהמהירות עולה כאשר ב150 הם כבר ממש אלימות! מה הסיבה לכך? תודה.
  4. החור שחבר שלך חתך הוא בדיוק 12 אינץ' וזה הגודל של כ-ל הסאבוופר לכן לא יהיה ניתן להבריג את הסאב לתיבה... לכן אתה צריך לעשות התאמות. תיבה משושלשת? בדוק?
  5. shubidubi

    אימון דריפט ראשון

    כל הכבוד אכן חבר'ה מוכשרים ביותר
  6. ניראה לא משהו, במחיר הזה אפשר לקנות מחברה מוכרת ומוחכת. http://www.tomcar.co.il/index.php?PHPSESSID=4d62ddee7ee06fc64ac2f0fc306de4a2&productid=411
  7. עכשיו הבנתי אותך אני גם חושב שאתה צודק ב100 אחוז. אני הוספתי בשני הטיפולים האחרונים תוסף דלק וכמו כן עשיתי פלאשינג למנוע [כמות הבוצה שיצאה אח"כ עם השמן פשוט לא מהעולם הזה], והוספתי אל-שחק גם בגלל הפן הפסיכולוגי שבעניין, וגם בגלל הזנחה ממושכת של אמא שלי בכל הנוגע לרכב, אפילו טיפולי 10000 היא לא עשתה ועכשיו האוטו עבר אלי ואני צריך לתקן את הזנחתה. תודה וערב טוב
  8. shubidubi

    הורדה על קסנון

    אין על איך ששוטרי ישראל מוכיחים את בורותם כל פעם מחדש! אכן גם חבר קיבל הורדה מהכביש על הקסנון וכנ"ל גם לו יש פילטר פתוח ואגזוז זרימה חופשית.
  9. לצביקה תודה על המידע לא ידעתי שכך הדבר. כמו כן הבנתי שאתה נגד כל התוספים באשר הם, לי אין שום התנגדות אך מי אני שאני יתווכח איתך.
  10. שלום לכולם וערב טוב. אני ממליץ על שמן חצי סינטתי של אגיפ שאליו ניתן להוסיף תוסף אל שחק של ליקווי מולי, פילטר דלק אצלי בפאסאט [94] תוצרת וואייקו פילטר שמן מקורי של מאן כמו כן לפני ההחלפה כדאי לך לשים K44, בכלל לפני כל טיפול 10,000 אני שם את התוסף הנ"ל, מים כחולים של מקסול עושים עבודה מעולה וזה בערך הכל. נסיעה טובה . שחכתי לציין שמצתים של בוש לא מתאימים לרוב מכוניות vag!!! אכן הפלאגים המומלצים הם של ברו שהם גם הפלאגים המקוריים בעלי 3 אלקטרודות
  11. שכחתי לציין הרכב הוא פאסאט שנת 94
  12. שלום לכולם, אתמול בלי לשים לב בנסיעה בכביש החוף עברתי מעל בור די גדול ופתאום הספידומטר הפסיק לעבוד איפה באיזור חיפה יש מכשירן טוב שאצלו אני יוכל לתקן את הבעיה וכמה היא אמורה לעלות? תודה רבה מראש
  13. תודה על העזרה.
  14. קודם כל תודה רציתי לקנות פלאגים של בוש, סופר 4, האם הם יתאימו? ואם כן האם המנוע "יעבוד" איתם יותר טוב מה-ngk?
  15. אפרופו פאסאט b3 יש לי פאסאט כמו שלך אחד לאחד. אני מאוהב באוטו עכשיו לעניין, אתה יודע במקרה איזה פלאגים מגיעים עם הרכב והיכן אני יכול לרכוש פלאגים באזור חיפה? משום מה הייתי בסניף של לדיקו ולא מכרו לי בטענה שהם רק מעבדה. בקרוב גם מחליף שמן [: תודה.
  16. דני אם לא שמת לב כן הודיתי למי שהציע אבחון בחינם ואני כן מעריך את הצעתו המאוד נדיבה, כמו כן הודיתי לכל העוזרים. רון תודה גם לך על העזרה אתה הארת לי את החושך בהרבה נושאים שקשורים לרכב גם בנושאים שלא אני פירסמתי, עוד פעם תודה לכולם!
  17. תודה רבה יוסי וסטס חייב להגיד שמאוד עזרתם לי שבת שלום לכולם!
  18. עקב בירור עמוק וחריגה מהתקציב הוחלט לקנות קומפוננט 4 אינץ' של מורל, דוטק. תודה רבה לעוזרים ושיהיה שבת שלום לכולם! דיווחים בקרוב [:
  19. אני מוכן להשקיע עד ה1000 ש"ח לבניות. מספיק לא כן? יש לציין שתיבה לסאב וקיט התקנה למגבר כבר בנמצא
  20. הבנתי שיש מישהו ממש טוב [שמעון מסאונדסטורם] באיזור המרכז, שווה? האם אני יוכל לשמוע אצלו את הסט?
  21. אני רוצה לקבל את האיכות המקסימאלית שניתן, ע"י בניה וע"י הסט. תודה לעוזרים
  22. אני צריך בניה בדלתות הקידמיות לוופרים וכמו כן בניה לטוויטרים כי האוטו שלי [פאסאט 94] יש רק מקום בדש בורד לרמקולים 4 אינץ'. אני מחיפה אבל זה לא משנה לי אם יש מישהו ממש טוב בת"א למשל אז אני מוכן ליסוע לת"א בשביל בניה טובה [כל התורה, איטום, פודים, תיבות וכו...]
  23. בנוסף לכך האם מישהו יכול להמליץ לי על בעל מקצוע שאצלו אוכל לעשות את הבניה?
  24. סליחה שאני נודניק אבל היי אנרג'י לא צורם? כי לפי חיפושים בפורום הבנתי שיש אלטרנטיבות יותר טובות ממנו במחיר הזה. עוד פעם סליחה על הנדנוד [:
  25. אופציה אחרונה שאני שואל לגביה: http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=351 מה דעתכם על הסט הנ"ל?
×
×
  • תוכן חדש...